Simo Salminen & Pitkät jäähyväisetAdam Sandler & Pirtua, pirtua
Simo Salminen & Pitkät jäähyväisetAdam Sandler & Pirtua, pirtua
Entäs Eric Clapton?Hendrix, kyllä. Marc Ribot, Robert Fripp, Johnny Marr. Keith Richards, Pete Townshend. Billy Gibbons. Malcolm Young, Tony Iommi, Jerry Garcia. John Squire, Mick Ronson, David Gilmour. Jukka Orma, Tommi Viksten, Riku Mattila. Jimmy Page, Gary Rossington, Peter Green, Carlos Santana, Paul Kossoff. Frank Zappa. Wilko Johnson, Bill Carter, Neil Young, Eddie Clarke, Nile Rodgrs. Otra Romppanen. Maailma on ja on ollut täynnään hienoja soittajia. Muutaman valinta ohi muiden on mahdoton tehtävä.
Mulla on tässä etätyöaikana käynyt kahdesti niin, että kun olen käynyt toimistolla, niin yhtäkkiä on unohtunut henkilökohtainen hälykoodi. Ja ei muuta kuin sireenit huutamaan. Ensimmäisellä kerralla meinasi iskeä paniikki, kun valvontayhtiössä kyseltiin jotain tunnussanaa, kun soitin sinne ilmoittaakseni, että minähän se vain olen. Sattumalta olin joskus kuullut jonkun sanovan ko. sanan jossain aivan muussa yhteydessä, ja jotenkin se vain tuli mieleen sen puhelun aikana. Ongelmia senkin jälkeen tuli siitä, että jonkun muun piti tulla omalla koodillaan kuittaamaan hälytys pois. Onneksi muista kerroksista sitten löytyi henkilökuntaa avuksi.Töihin paluu alkoi unohtuneella salasanalla. Ilmeisen hyvä loma ollut siis.
Puhuvat vaan mitä vaahto suuhun tuo.Onks teidän frendit sit jotain säveltäjiä? Mulla ne on sanoittajia. Lyriikoista ainakin usein puhuvat.
Ajeleeko ne Mercedes Bentzolla kans? En tarkota sitä hiphöpöttäjää.Lyriikoista ainakin usein puhuvat.
Harmi, kun oli leimaakin vielä jäljellä. Mutta aika aikaansa kutakin ja ostahan hyvä peli.461550km pääs Toyota eteenpäin. Nyt on aika vaihtaa toiseen.
Juo vähemmän.Vituttaa kun modet veivät ketjunavausoikeudet lopullisesti. En oo siitä ennen puhunut mutta mitta se on minunkin tikussani. Miten voivat tehdä tämän? Minä olen aina asiallinen ja sisältöpainotteinen ihminen täällä Jatkoajassakin. Sitten toimitaan näin. Käsittämätöntä.
Noita ei olekaan muuten hetkeen näkynyt normikauppojen irtokarkkihyllyissä jostain syystä. Aina tilaisuuden tullen olen kyllä ottanut kun lasten kanssa irtokarkkeja ostettu. Pitäisi kai käydä jossain ihan karkkikaupassa (nykyään se taitaa tarkoittaa leffateatteria).Löysin kaupasta Lätkäliiga -salmiakkeja. Parashan on tietysti se pussi missä on niitä Tuttifrutteja seassa, eli samanmallisia hedelmäkarkkeja läpinäkyvään muoviin käärittynä. Mutta asiaan:
Ai jumalauta nää on edelleen hyviä!
Olet rasittava.Onks teilläkin iskävartalo? Vai joku äitivartalo. No okei mulla on b-kupin rinnat. Mitä sitten häh?
Mulla on täydellinen vartalo. 189/97. Jos on b-kuppi rinnat miehellä, niin aika noloa. Tiedän sen kokemuksesta. Tällä hetkellä vartaloni on suht täydellinen, siis omasta mielestäni kun katsoo peiliin. Oletko sä pieni mies, jolla on isot tissit? Jopa aika nörttimäistä.Onks teilläkin iskävartalo? Vai joku äitivartalo. No okei mulla on b-kupin rinnat. Mitä sitten häh?