Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 333 522
  • 66 850

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyvää uutta vuotta kaikille toivoo Fudu!
 

Liitteet

  • IMG-20201231-WA0001.jpg
    IMG-20201231-WA0001.jpg
    257,2 KB · kertaa luettu: 93

Glove

Jäsen
Taidan laittaa nakit kattilaan ja keittää ne väärin. Jossain iltapäivälehdessä oli ohje, miten ne pitäisi keittää ja kokeilin ensimmäisellä nakkisatsilla tätä hehkutettua keinoa ja nakit oli nippa nappa lämpimiä. Sama Tobleronen paloittelussa, saa siitä saatana paloja ilman "oikeaa" tekniikkaakin.
 

redpecka

Jäsen
Tämä olkoon vuoden viimeisin viestini palstalle. Olkaa ihmisiksi ja muistakaa, että maapallo ja sen metsät, meret joet, poukamat, ym. eivät ole yksin meidän.
Aivan mahtavia nämä koirasi. Jos ja kun joskus isona otan pari koiraa niin kysyn sulta mitä noi sun otukset ovat. Susikoiratyyppisiä, mutta kai vähän sekarotua joka näissä piireissä on vain ja ainoastaan hyvä asia.

Hyvää uutta vuotta.
 

Glove

Jäsen
Aivan mahtavia nämä koirasi. Jos ja kun joskus isona otan pari koiraa niin kysyn sulta mitä noi sun otukset ovat. Susikoiratyyppisiä, mutta kai vähän sekarotua joka näissä piireissä on vain ja ainoastaan hyvä asia.

Hyvää uutta vuotta.
Olenkohan minä jatkoajan ainoa, joka haluaisi lemmikiksi käärmeen? Ottaisin heti, mutta ei ole tilaa terraariolle. Pitäisi muuttaa ensin isompaan asuntoon.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Olenkohan minä jatkoajan ainoa, joka haluaisi lemmikiksi käärmeen?
Toivon todella, että olet. En nimittäin yhtään tykkää käärmeistä, jopa pelkään. Joten täysin itsekkäästi toivon, että olet jatkoajan ja Suomen ainoa henkilö, joka haluaisi käärmeen lemmikikseen. En vaan pysty. Pelkotilat on käärmeiden suhteen liian vahvat, luulen tämän liittyvän lapsuuteeni. Aikuisiällä tietysti tämän pelon olen saanut aisoihin, eikä mitenkään estä normaalia mökkeilyä yms. muuta metsässä liikkumista. Mutta käärmeet, hyi saatana, enkä usko olevani ainoa käärmeiden pelosta kärsivä ihminen. Onpahan jäänyt aikanaan pipariakin saamatta sen takia, kun samassa kämpässä majaili näitä matosia terraariossaan. En vaan kyennyt siellä olemaan.
 

Glove

Jäsen
Toivon todella, että olet. En nimittäin yhtään tykkää käärmeistä, jopa pelkään. Joten täysin itsekkäästi toivon, että olet jatkoajan ja Suomen ainoa henkilö, joka haluaisi käärmeen lemmikikseen. En vaan pysty. Pelkotilat on käärmeiden suhteen liian vahvat, luulen tämän liittyvän lapsuuteeni. Aikuisiällä tietysti tämän pelon olen saanut aisoihin, eikä mitenkään estä normaalia mökkeilyä yms. muuta metsässä liikkumista. Mutta käärmeet, hyi saatana, enkä usko olevani ainoa käärmeiden pelosta kärsivä ihminen. Onpahan jäänyt aikanaan pipariakin saamatta sen takia, kun samassa kämpässä majaili näitä matosia terraariossaan. En vaan kyennyt siellä olemaan.
Käärmeet on mukavia. On minulla ollut kuningaspyton aikaisemmin. Nyt vaan taas tullut hinku hommata lemmikki. Kuningasboa voisi olla kiva, mutta kun mokoma tarvii niin ison terraation, että en sitä tähän pikkukaksioon saa mahtumaan.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Trumpin roastia ja Dead Kennedysia. Kuinkas muiden vuodenvaihde?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Olenkohan minä jatkoajan ainoa, joka haluaisi lemmikiksi käärmeen?
Et kyllä ole. Minä olen haaveillut käärmeestä lemmikkinä varmaan jonkun 20 vuotta. Ovat todella kiinnostavia otuksia. En koskaan unohda sitä kuin sain viljakäärmeen ensi kertaa syliin. Miten lämmin "iho" oli, miten rytmikkäästi lihakset liikkuivat käärmeen edetessä käsieni lävitse ja se tuntui kivalta. Lämmöllä muistelen Kustia. Kynnys ottaa niinkin vaativaa lemmikkiä, kuin käärme, on suuri. Ja suurin osa läheisistä (ystävät&suku) inhoisi tai pelkäisi koko otusta. Haaveillaan vaan...
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kerta kiellon päälle vitun runkut. Tässä nuollaan juustokakun pohjat. Viesti pysyy samana. Maailma ei ole yksin meidän.
 

Liitteet

  • IMG-20201231-WA0003.jpg
    IMG-20201231-WA0003.jpg
    154 KB · kertaa luettu: 128

Glove

Jäsen
Et kyllä ole. Minä olen haaveillut käärmeestä lemmikkinä varmaan jonkun 20 vuotta. Ovat todella kiinnostavia otuksia. En koskaan unohda sitä kuin sain viljakäärmeen ensi kertaa syliin. Miten lämmin "iho" oli, miten rytmikkäästi lihakset liikkuivat käärmeen edetessä käsieni lävitse ja se tuntui kivalta. Lämmöllä muistelen Kustia. Kynnys ottaa niinkin vaativaa lemmikkiä, kuin käärme, on suuri. Ja suurin osa läheisistä (ystävät&suku) inhoisi tai pelkäisi koko otusta. Haaveillaan vaan...
Meillä oli useampi viljakäärme samaan aikaan kun tuo mainitsemani pytoni meillä asusti. Mukavia ne oli nekin ja saatiin ne jopa lisääntymään. Mutta äsken järjestelin olohuonetta uudestaan, ehkä sinne saisi terraarion mahtumaan. Kuningasboa kun saattaa kasvaa jopa neljään metriin ja pariin kymmeneen kiloon niin ei se ihan pieneen terraan mahdu. Eikä varmaan löydy eläinkaupasta ihan hyllytavarana.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mehän ollaan annettu lapselle lupa valvoa puoleen yöhön. Ja sitähän täällä odotellaan. Tinat on valettu. Ei ihmeempiä ennustuksia... Matkoja ja myötä tuulta. Alkaa olla jutut vähän vähissä mutta sinnitellään. Teini katselee tablettia, minä puhelinta ja mies telkkaria (Kova laki).
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Mehän ollaan annettu lapselle lupa valvoa puoleen yöhön. Ja sitähän täällä odotellaan. Tinat on valettu. Ei ihmeempiä ennustuksia... Matkoja ja myötä tuulta. Alkaa olla jutut vähän vähissä mutta sinnitellään. Teini katselee tablettia, minä puhelinta ja mies telkkaria (Kova laki).

Ala nyt ihmeessä juomaan ja heitä perhe hankeen viettämään pyhiä niin kuin kunnon ihmis-oletetun kuuluukin!

Itse olen lähipubissa ja juon tässä vielä parit ennen kun suuntaan pizzan kansaa kotiin ja yritän katella FIN-CAN.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ala nyt ihmeessä juomaan ja heitä perhe hankeen viettämään pyhiä niin kuin kunnon ihmis-oletetun kuuluukin!
Kunhan löydän mieheni viskit niin voin tehdä tuon... Olen kyllä ihan liian väsynyt etsiäkseni joten antaa olla. Muutamat ilotulitteet odottaa selvää täysikäistä sytyttäjää puolelta yöltä...
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Ala nyt ihmeessä juomaan ja heitä perhe hankeen viettämään pyhiä niin kuin kunnon ihmis-oletetun kuuluukin!

Itse olen lähipubissa ja juon tässä vielä parit ennen kun suuntaan pizzan kansaa kotiin ja yritän katella FIN-CAN.
Painusit sinäkin monttuun kodin sijaan ottaan jonku vtun ShaiBan saapumista.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Painusit sinäkin monttuun kodin sijaan ottaan jonku vtun ShaiBan saapumista.

En mä vielä monttuun mee. Pakkohan sitä on katella mitä 2020v2 tuo oikein tullessaan.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Paskaa uuttavuotta 2021, oon aika varma tästä
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Vuoden 2021 eka biisi minkä kuulen on FINAL COUNTDOWN!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös