Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 313 623
  • 66 791

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
No hyvä tietää, että tuhkamunia on muitakin virlä hereillä. Oon kyllä niin nössö, että käyn nyt unille.
No ei nyt vielä.

Vaikka tässä setäkin alkaa olla kohta unen tarpeessa. Kun viime yö meni valvoessa. Luin kirjaa. En kuunnellut, enkä mistään padilta tms laitteelta. Vaan ihan sellasta paperista tehtyä, kovakantista versiota. En malttanut nukkua.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Terveiset Malminkartanon Bar Kissasta, jonka jotkut saattavat ehkä muistaa uutisista. Nyt ei ruuvimeisseli heilu, muuten kyllä ihan hyvä pöhinä.

Pitää nyt vielä nauttia tästä, kun vuodenvaihteessa osoite muuttuu pari pysäkkiä etelämmäs.

Iso nelonen kuusi euroa. Ei ole halpa, mutta onneksi kaatavat reilusti puolen litran rajan yli.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Apua vittu
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Minkäänlainen vapaa-aika ei vain sovi minulle ja sitä riittää aina liikaa. Ja joo, ihan liian laiska esimerkiksi siivoamaan tekemisen puutteesta.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Vitutus tasoittuu, kämmeistä opitaan, ja mokat asettuvat omiin mittasuhteisiinsa. Aika korjaa tuollaiset pienemmät harmit, usein jälkeenpäin katsoen yllättävänkin nopeasti. Häntä pystyyn vaan ja eteenpäin!
Näinhän se elämä oikeasti etenee. Silloin kun ketuttaa niin ketuttaa sitten kunnolla, mutta vaikka olisi miten kliseistä niin aika parantaa haavat. Eiköhän tässä viimeistään koronan jälkeen jatketa entiseen malliin, kunhan olen sisäistänyt oppimani ettei kaikkea oikeasti kannata tännekään kirjoittaa. Vanhakin koira tai setämies voi oppia uusia temppuja.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eiköhän tässä viimeistään koronan jälkeen jatketa entiseen malliin, kunhan olen sisäistänyt oppimani ettei kaikkea oikeasti kannata tännekään kirjoittaa. Vanhakin koira tai setämies voi oppia uusia temppuja.
Veliseni, niin hyviä ja mielenkiintoisia juttuja kuin sinulla onkin, niin onneksi et ehdi niistä läheskään kaikkia tänne kirjoittaa. Ja tähän hymiö perään.

Peace.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
"Naapurista riita kantautuu..." nyt ne tajus sentään laittaa musiikit taustalle varmaan jottei kuuluisi läpi elementtien. Kuuluuhan se kun musiikin päälle pitää nyttemmin huutaa. No aamulla kuuluu sitten veden juoksutuksella vaiennetut pöntön halailut.
Eipä haittaa. Nukkumaan ja Yle Puheelta tuleekin unilääkkeksi sopivasti: Elämä on yhtä sirkusta.

Hyvää yötä, maailma.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
"Naapurista riita kantautuu..." nyt ne tajus sentään laittaa musiikit taustalle varmaan jottei kuuluisi läpi elementtien. Kuuluuhan se kun musiikin päälle pitää nyttemmin huutaa. No aamulla kuuluu sitten veden juoksutuksella vaiennetut pöntön halailut.
Eipä haittaa. Nukkumaan ja Yle Puheelta tuleekin unilääkkeksi sopivasti: Elämä on yhtä sirkusta.

Hyvää yötä, maailma.
Tuollaista se meininki on vissiin kunnan vuokrataloissa. Eikä siinä voi toivottaa hyvää yötä maailmalle, se maailma pyörii yötä päivää.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Häntä se on töpökin.
Elämän varrella olen oppinut, että isomulkkuiset miehet ovat useimmiten saatanan typeriä. Kai se kullin koko jotenkin verottaa aivojen poimutusta.

Ai mistä tiedän kuka on isomulkkuinen? No, ne useimmiten kyllä kertoo sen itse. Tai heiluttelee saunassa päissään. Mikä on yksi todiste lisää siitä typeryydestä.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Elämän varrella olen oppinut, että isomulkkuiset miehet ovat useimmiten saatanan typeriä. Kai se kullin koko jotenkin verottaa aivojen poimutusta.

Ai mistä tiedän kuka on isomulkkuinen? No, ne useimmiten kyllä kertoo sen itse. Tai heiluttelee saunassa päissään. Mikä on yksi todiste lisää siitä typeryydestä.
En ole juurikaan yleisissä saunoissa ollut sitten kouluaikojen uintireissujen, enkä ole näköjään mitään menettänyt. Toisaalta vaikea uskoa, että esim Kotiharjun saunassa Kalliossa ( kaupunginosa Helsingissä), kukaan heiluttelee mulkkuaan kännissä. Sosiaaliset taidot ovat sen verran paremmat. Toisaalta Kalliossa (kaupunginosa Helsingissä) asuvilla miehillä on kaikilla iso mulkku, niin sitä ei tarvitse sillä tavalla esitellä niinkuin maalla.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Paljon olen artisteja nähnyt, mutta joitain on näkemättä. Rod Stewart, tuo vanha raspikurkku, romanttisen rockin mestari ja Celtic-fani olisi ihan listan kärjessä. Ulkomaillekin olisin valmis lähtemään.





Ehdinhän vielä nähdä sinut, Rod? Havainnot äijästä ovat olleet hyvin myönteisiä, hyvinhän se vanha alfa jakselee. Näyttää tosi pirteältä edelleen. Ehkä me ehditään nähdä.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kun Uusimaa suljettiin keväällä, ei kyseessä todellisuudessa ollut koronaviruksen torjuminen. Ne olivat mittausasemia. Oli syntynyt huoli, lyhytkasvuisuuden lisääntymisestä armaan pääkaupunkimme liepeillä. Korona antoi operaatiolle hyveellisemmän julkisivun. Työkaverini ajoi sulusta läpi päivittäin työnantajan todistus kourassa. Ei auttanut. Mittauksen läpi kävi miehen tie joka aamu.
Näin se on. Olen täällä kai joskus kertonutkin, että muutimme pois Helsingistä ja kehä 3:sen ulkopuolelle v.2007. Sitä en ole ennen paljastanut, että muuttomme syy liittyy tähän. Olin liian pienimunainen asumaan pääkaupunkiseudulla ja silloinen kaupunginjohtaja Jussi Pajunen työryhmineen painosti muuttoon.

Näin tänään, jatkossa taas viisaampaa ja aikuisempaa. Kyllä mä siihenkin pystyn, kun oikein yritän.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
En ole juurikaan yleisissä saunoissa ollut sitten kouluaikojen uintireissujen, enkä ole näköjään mitään menettänyt. Toisaalta vaikea uskoa, että esim Kotiharjun saunassa Kalliossa ( kaupunginosa Helsingissä), kukaan heiluttelee mulkkuaan kännissä. Sosiaaliset taidot ovat sen verran paremmat. Toisaalta Kalliossa (kaupunginosa Helsingissä) asuvilla miehillä on kaikilla iso mulkku, niin sitä ei tarvitse sillä tavalla esitellä niinkuin maalla.
Et oo teekkareiden kanssa saunonut sitten?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En ole, enkä ole risteilylläkään ollut teekkareiden kanssa. Tässä huomaa, kuinka paljon on kokematta asioita, vaikka luulee eläneensä vaihderikkaan elämän.
Se on vaiherikkaan. Voihan elämässä toki vaihteitakin olla, mutta vaiheita ainakin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Elämän varrella olen oppinut, että isomulkkuiset miehet ovat useimmiten saatanan typeriä. Kai se kullin koko jotenkin verottaa aivojen poimutusta.

Ai mistä tiedän kuka on isomulkkuinen? No, ne useimmiten kyllä kertoo sen itse. Tai heiluttelee saunassa päissään. Mikä on yksi todiste lisää siitä typeryydestä.
Ei muuten päde tuo typeryysjuttu pelkästään jättikulleihin.

"Niin, siis mähän olen vegaani."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös