Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 586 836
  • 68 237

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Vitutus tasoittuu, kämmeistä opitaan, ja mokat asettuvat omiin mittasuhteisiinsa. Aika korjaa tuollaiset pienemmät harmit, usein jälkeenpäin katsoen yllättävänkin nopeasti. Häntä pystyyn vaan ja eteenpäin!
Näinhän se elämä oikeasti etenee. Silloin kun ketuttaa niin ketuttaa sitten kunnolla, mutta vaikka olisi miten kliseistä niin aika parantaa haavat. Eiköhän tässä viimeistään koronan jälkeen jatketa entiseen malliin, kunhan olen sisäistänyt oppimani ettei kaikkea oikeasti kannata tännekään kirjoittaa. Vanhakin koira tai setämies voi oppia uusia temppuja.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eiköhän tässä viimeistään koronan jälkeen jatketa entiseen malliin, kunhan olen sisäistänyt oppimani ettei kaikkea oikeasti kannata tännekään kirjoittaa. Vanhakin koira tai setämies voi oppia uusia temppuja.
Veliseni, niin hyviä ja mielenkiintoisia juttuja kuin sinulla onkin, niin onneksi et ehdi niistä läheskään kaikkia tänne kirjoittaa. Ja tähän hymiö perään.

Peace.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
"Naapurista riita kantautuu..." nyt ne tajus sentään laittaa musiikit taustalle varmaan jottei kuuluisi läpi elementtien. Kuuluuhan se kun musiikin päälle pitää nyttemmin huutaa. No aamulla kuuluu sitten veden juoksutuksella vaiennetut pöntön halailut.
Eipä haittaa. Nukkumaan ja Yle Puheelta tuleekin unilääkkeksi sopivasti: Elämä on yhtä sirkusta.

Hyvää yötä, maailma.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
"Naapurista riita kantautuu..." nyt ne tajus sentään laittaa musiikit taustalle varmaan jottei kuuluisi läpi elementtien. Kuuluuhan se kun musiikin päälle pitää nyttemmin huutaa. No aamulla kuuluu sitten veden juoksutuksella vaiennetut pöntön halailut.
Eipä haittaa. Nukkumaan ja Yle Puheelta tuleekin unilääkkeksi sopivasti: Elämä on yhtä sirkusta.

Hyvää yötä, maailma.
Tuollaista se meininki on vissiin kunnan vuokrataloissa. Eikä siinä voi toivottaa hyvää yötä maailmalle, se maailma pyörii yötä päivää.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Häntä se on töpökin.
Elämän varrella olen oppinut, että isomulkkuiset miehet ovat useimmiten saatanan typeriä. Kai se kullin koko jotenkin verottaa aivojen poimutusta.

Ai mistä tiedän kuka on isomulkkuinen? No, ne useimmiten kyllä kertoo sen itse. Tai heiluttelee saunassa päissään. Mikä on yksi todiste lisää siitä typeryydestä.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Elämän varrella olen oppinut, että isomulkkuiset miehet ovat useimmiten saatanan typeriä. Kai se kullin koko jotenkin verottaa aivojen poimutusta.

Ai mistä tiedän kuka on isomulkkuinen? No, ne useimmiten kyllä kertoo sen itse. Tai heiluttelee saunassa päissään. Mikä on yksi todiste lisää siitä typeryydestä.
En ole juurikaan yleisissä saunoissa ollut sitten kouluaikojen uintireissujen, enkä ole näköjään mitään menettänyt. Toisaalta vaikea uskoa, että esim Kotiharjun saunassa Kalliossa ( kaupunginosa Helsingissä), kukaan heiluttelee mulkkuaan kännissä. Sosiaaliset taidot ovat sen verran paremmat. Toisaalta Kalliossa (kaupunginosa Helsingissä) asuvilla miehillä on kaikilla iso mulkku, niin sitä ei tarvitse sillä tavalla esitellä niinkuin maalla.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Paljon olen artisteja nähnyt, mutta joitain on näkemättä. Rod Stewart, tuo vanha raspikurkku, romanttisen rockin mestari ja Celtic-fani olisi ihan listan kärjessä. Ulkomaillekin olisin valmis lähtemään.

Ehdinhän vielä nähdä sinut, Rod? Havainnot äijästä ovat olleet hyvin myönteisiä, hyvinhän se vanha alfa jakselee. Näyttää tosi pirteältä edelleen. Ehkä me ehditään nähdä.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kun Uusimaa suljettiin keväällä, ei kyseessä todellisuudessa ollut koronaviruksen torjuminen. Ne olivat mittausasemia. Oli syntynyt huoli, lyhytkasvuisuuden lisääntymisestä armaan pääkaupunkimme liepeillä. Korona antoi operaatiolle hyveellisemmän julkisivun. Työkaverini ajoi sulusta läpi päivittäin työnantajan todistus kourassa. Ei auttanut. Mittauksen läpi kävi miehen tie joka aamu.
Näin se on. Olen täällä kai joskus kertonutkin, että muutimme pois Helsingistä ja kehä 3:sen ulkopuolelle v.2007. Sitä en ole ennen paljastanut, että muuttomme syy liittyy tähän. Olin liian pienimunainen asumaan pääkaupunkiseudulla ja silloinen kaupunginjohtaja Jussi Pajunen työryhmineen painosti muuttoon.

Näin tänään, jatkossa taas viisaampaa ja aikuisempaa. Kyllä mä siihenkin pystyn, kun oikein yritän.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
En ole juurikaan yleisissä saunoissa ollut sitten kouluaikojen uintireissujen, enkä ole näköjään mitään menettänyt. Toisaalta vaikea uskoa, että esim Kotiharjun saunassa Kalliossa ( kaupunginosa Helsingissä), kukaan heiluttelee mulkkuaan kännissä. Sosiaaliset taidot ovat sen verran paremmat. Toisaalta Kalliossa (kaupunginosa Helsingissä) asuvilla miehillä on kaikilla iso mulkku, niin sitä ei tarvitse sillä tavalla esitellä niinkuin maalla.
Et oo teekkareiden kanssa saunonut sitten?

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En ole, enkä ole risteilylläkään ollut teekkareiden kanssa. Tässä huomaa, kuinka paljon on kokematta asioita, vaikka luulee eläneensä vaihderikkaan elämän.
Se on vaiherikkaan. Voihan elämässä toki vaihteitakin olla, mutta vaiheita ainakin.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Tuollaista se meininki on vissiin kunnan vuokrataloissa. Eikä siinä voi toivottaa hyvää yötä maailmalle, se maailma pyörii yötä päivää.
Voihan se olla, muttei kokemusta. Eikä moinen meno ole kiinni siitä kuinka asut. Siitä vois kertoa vaikkapa muuan Matti ja Mervi, mutta kun eivät voi.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

Ei muuten päde tuo typeryysjuttu pelkästään jättikulleihin.

"Niin, siis mähän olen vegaani."

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Oikein mukavaa Itsenäisyyspäivää kaikille.

Täällä tämä päivä näyttää valkenevan hyvin sumuisena ja synkkänä.

Liitteet

• IMG_20201206_092511~2.jpg
    IMG_20201206_092511~2.jpg
    803,4 KB · kertaa luettu: 119

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Sekä presidentti että pääministeri lupasivat meille, että Suomi selviää koronasta. Hip hei! Tosiasia on kuitenkin se, että kaikki muutkin maat selviävät siitä. Ja hyvä niin. Kaikilla on siis syytä kansallismielisyyteen. Mutta me selviämme koska meillä on SISU ja ollaan parempia kuin muut.

Hyvää itsenäisyyspäivää.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kehtaako sitä itsenäisyyspäivänä ja kerrostaloasujana hieman siivota asunnossaan? Käyttää imuria ja niin edelleen? Mitens on? Onko itsenäisyyspäivä niin pyhä päivä että silloin ei siivota kerrostaloissa varsinkaan vai voiko sitä?

Tänään aloitin muuten sitten varsinaiset jouluvalmistelut. Leivoin aamulla ässiä (patapaidat tykkää varmasti, heh heh) ja kohta kauppakäynnin jälkeen pitäisi vielä leipoa niitä palstalla kuuluisiksi nousseita hannatätejä. Ja en tiedä varmaksi vielä, ehkä leivoin vielä lisää ässiäkin. On se ässien leivonta vaan niin kivaa. Edes jossain pääsee näin hämeenlinnalaisenakin leipomaan ässiä... Jos tajuatte mitä meinaan.

Ässiä tuli leivottua aamulla vain 35 kappaletta ja pähkäilen nyt että riittääköhän tuo määrä. Nyt tosin kyllä sitten leivoin niitä todellakin maltilla ja saattaisi tuokin pläjä jo ässiä riittääkin kun jouluna on sitten niin paljon kaikkea muutakin. Ja vietän joulun nyt kuitenkin yksin.

Kivaa tämä joulun valmistelu. Edes jotain piristystä tämän muuten synkähkön ja pimeän ajan keskelle.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Kehtaako sitä itsenäisyyspäivänä ja kerrostaloasujana hieman siivota asunnossaan? Käyttää imuria ja niin edelleen? Mitens on? Onko itsenäisyyspäivä niin pyhä päivä että silloin ei siivota kerrostaloissa varsinkaan vai voiko sitä?
No mitäs luulet? Eiköhän tuo siivoaminen ja muukin normaali elämä ole ihan sallittua päivämäärästä riippumatta.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
No mitäs luulet? Eiköhän tuo siivoaminen ja muukin normaali elämä ole ihan sallittua päivämäärästä riippumatta.

No luulin sitä että ehdin jo imuroimaankin asuntoni. Jotenkin sitä vain alkoi taas miettimään kaikenlaisia vaihtoehtoja mielessään läpi ja onko tänään liian pyhäpäivä siivoamiselle.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
No luulin sitä että ehdin jo imuroimaankin asuntoni. Jotenkin sitä vain alkoi taas miettimään kaikenlaisia vaihtoehtoja mielessään läpi ja onko tänään liian pyhäpäivä siivoamiselle.
Itsenäisyyspäivä lienee ihan sopiva päivä tehdä mikä itsestä hyvältä tuntuu, lain puitteissa toki.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kun Joulurauha on julistettu aattona klo 12, niin silloin ei pidä sinun siivoaman. Tänään voit kyllä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy