Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Lauri Tilkanen on ollut lapsena Hovimäessä. On ollut muuten kohtalaisen paska lapsinäyttelijä.
Lauri Tilkanen on ollut lapsena Hovimäessä. On ollut muuten kohtalaisen paska lapsinäyttelijä.
Pillustahan se malli on tullut. Perimätieto kertoo, että kyseessä on alkujaan ollut itkijänainen Matleena Teppanantyttären römpsä, jonka malli nähtiin Matleenan aviomiehen, Untelo Uivatinpojan yksityiskohtaisista hiilipiirroksista. Matleena ei tussukkansa monistamisesta innostunut, vaan iski vesurilla Untelon kallon halki ja hirttäytyi sitten rantakoivuun. Kyseisen puun sijainti on pidetty salaisuutena, enkä minäkään sitä nyt tässä kerro.Jumalauta en mä oo koskaan ajatellut että karjalassa noi piirakat väännetään elävän mallin mukaan. Nää on ammatinvalintakysymyksiä.
Tunnistitko juontajan kuitenkin?Katsoin tuon Masked Singerin, kun vaimo ja kuopus sitä seuraa. Tiedän tarkasti ketä maskien alla piilee. Se ruttotohtori on Kari Ketonen, hiiri on se pukeutumisjäbä, Sami Sykkö, ja se pakkasherra on Samuli Edelmann.
Joo, se on urheilulähetyksiä ohjanneen Kalevi Uusivuoren toistaitoinen poika, Ilkka.Tunnistitko juontajan kuitenkin?
Mitä tarkoitat, tunnetaanko me?Jotenkin en yllättynyt, että juuri sinä hyökkäsit haaskalle vittuilemaan. Pitäähän ne antipatiat jonnekin kanavoida.
En nyt muista mitään yhteisiä suihkuhetkiä. Älä pelkää. Kuitenkin, usein kun kirjoitan tänne niin nimimerkki benicio on opponoimassa ensimmäisenä jonossa. Välillä jopa tuntui, että tällä nimimerkillä on jokin henkilökohtainen kauna päällä, kun aina oli vänkyttämässä. Ymmärsin kuitenkin, että teesiä ei ole ilman antiteesiä ja jos joku saa elämänsisältönsä siitä että vittuilee minulle, niin onhan se aika vaaraton tapa purkaa paineitaan.Mitä tarkoitat, tunnetaanko me?
Muistanko lukeneeni väärin, että toisaalla kirjoitat nottei palstalla ole mieleesi painuvia hahmoja? Näin siis muistelen. Äskettäin ja ei niin äskettäin tapahtuneen.En nyt muista mitään yhteisiä suihkuhetkiä. Älä pelkää. Kuitenkin, usein kun kirjoitan tänne niin nimimerkki benicio on opponoimassa ensimmäisenä jonossa. Välillä jopa tuntui, että tällä nimimerkillä on jokin henkilökohtainen kauna päällä, kun aina oli vänkyttämässä. Ymmärsin kuitenkin, että teesiä ei ole ilman antiteesiä ja jos joku saa elämänsisältönsä siitä että vittuilee minulle, niin onhan se aika vaaraton tapa purkaa paineitaan.
Joo, kunhan kiusasin. Aina kun on paikka niin pakkohan se on.En nyt muista mitään yhteisiä suihkuhetkiä. Älä pelkää. Kuitenkin, usein kun kirjoitan tänne niin nimimerkki benicio on opponoimassa ensimmäisenä jonossa. Välillä jopa tuntui, että tällä nimimerkillä on jokin henkilökohtainen kauna päällä, kun aina oli vänkyttämässä. Ymmärsin kuitenkin, että teesiä ei ole ilman antiteesiä ja jos joku saa elämänsisältönsä siitä että vittuilee minulle, niin onhan se aika vaaraton tapa purkaa paineitaan.
Jos nyt joku saa puhua minun kanssani ristiin, niin minä. En ole kenellekään tilivelvollinen; kirjoitusteni ei tarvitse noudattaa mitään yleisesti hyväksyttyä kaanonia. Kysymykseesi palaten, onhan niitä. Hyviä ja huonoja. On älykkäitä, asiallisia ja fiksuja kirjoittajia. Ja sitten on tämä eräs, jota en viitsi yksilöidä ettei tule seuraamuksia.Muistanko lukeneeni väärin, että toisaalla kirjoitat nottei palstalla ole mieleesi painuvia hahmoja? Näin siis muistelen. Äskettäin ja ei niin äskettäin tapahtuneen.
Tyhmä on se, ken ei vedä vastapalloon, sanoo jo vanha viekijärveläinen kansanviisaus.Joo, kunhan kiusasin. Aina kun on paikka niin pakkohan se on.
Olisiko tämä se yö kun taas lasketaan tykkäyksien perusteella kuka onkaan paras vittuilija? Kaihoten muistelen sitä edellistä kertaa...
Juurikin hän jonka nimeä ei mainita.Oliko toinen osapuoli @muaddib? Ali vs. Foreman, Rumble in the Jungle! Mutta kumpi onkaan kumpi?
Ainakin Evilin mielestä ja muilla mielipiteillä ei ole merkitystä.Tuohan taisi olla se, joka haastoi Evilin vittuilukilpailuun ja hävisi liput liehuen.
Sinun mielipiteelläsi on merkitys. Olet tietenkin oikeassa ja minä väärässä. Namaste, kaikkea hyvää ja peace on earth.Ainakin Evilin mielestä ja muilla mielipiteillä ei ole merkitystä.
Kauden päätösjakso The Mandaloriania vielä katsomatta, ajattelin laittaa liekkisiivet uuniin ja tuhota ne oluen kyydityksellä samalla kun yytsin sen.
Tiesitkö, että monet luulee katselleensa mandaloriania, mutta oikeasti ovatkin tsiiganneet klementoriania tai satsumoriania? Näin joulunaikaan ne yleensä on klementoriania mitä on tarjolla.