Työ on työtä. Siitä saa rahaa, että voi sitten vapaalla tehdä asioita joista tykkää.
Laita mulle jotain pikkutuhmaa. Kamala kapula ja mujja ala millekkää...Jotain mä meinasin vielä kirjoittaa mutta hitsi kun ei enää viitti eikä huvita. Taidan nyt käydä nukkumaan ja jatkaa huomenna uusin voimin tuottamaan uusia juttuja... Good night!
Pitkä ja harras suukuorma isotissisen mulattimimmin kanssa? Vai onks mulattikin nykyään kiellettyjen sanojen listalla?Voiko olla parempaa krapula-aamua kun pari lonkeroo, Avara Luonto ja piiitkä suihku...?
@Iisoppi n ottasin ennemmin, mutta kun se nimenomaan sano notta en saa käyttää sen tissejä tyynynä. Itkin sitten itteni uneen.Pitkä ja harras suukuorma isotissisen mulattimimmin kanssa? Vai onks mulattikin nykyään kiellettyjen sanojen listalla?
Älä ole Johnny murheissasi. Tuo, ettet saa käyttää tissejä tyynynä, johtuu tietysti vain siitä, että @Iisoppi nukkuu vatsallaan. Luulen, että saat ihan yhtä hyvät unet siinä sen tinzen päällä.@Iisoppi n ottasin ennemmin, mutta kun se nimenomaan sano notta en saa käyttää sen tissejä tyynynä. Itkin sitten itteni uneen.
Kyllä ne varmaan oman mallilla on tehty kun minä ne tein.Jos saa olla utelias, niin kummakos mallin mukaan nuo kuvan piirakat on tehty?
Ei nyt kyllä ehdi... On vähän kiireitä kun "joulu on jo ovella"... Tai jotain. Mutta onnea yritykseen nykyisellä mallilla. ;-)Noitahan pitää itsekkin vääntää ens viikolla. On meinaan oikeesti hienoja, joten pakko rohjeta pyytämään malliksi? Karjalainen malli oli aikanaan, ja tuotokset @Sämppäri n tasoa. En tiiä paraneeko vaihtamalla, niin siksi pelaisin mielellään varman päälle ja kysyn, tuletko?
Pylly kelpaa. Taas.Älä ole Johnny murheissasi. Tuo, ettet saa käyttää tissejä tyynynä, johtuu tietysti vain siitä, että @Iisoppi nukkuu vatsallaan. Luulen, että saat ihan yhtä hyvät unet siinä sen tinzen päällä.
Jos saa olla utelias, niin kummakos mallin mukaan nuo kuvan piirakat on tehty?
Jos näin kerran on, täten nöyrimmät anteeksipyyntöni, @Iisoppi; tarkoitukseni ei ollut tietenkään loukata ketään.Nyt varovasti, karjalanpiirakoiden mallin kysely saatetaan nykyaikoina tulkita jopa seksuaaliseksi häirinnäksi.
Kolumni: Karjalanpiirakka ja loukkaavien puheiden sitkeä perinne
Tämän kolumnin kirjoittamisen aloitin vuosi sitten. Kehittelin omasta mielestäni hyvinkin hauskaa vitsailua siitä, miksi en voi leipoa karjalanpiirakoita. Syy olisi tietenkin se, että koko ajan irvaillaan, että kenenkäs mallilla nämä on tehty, mikä on hyvin loukkaavaa.www.karjalainen.fi
Ja toisaalta, onhan se jokaisen oma asia, millä mallilla mitäkin tekee... niin kuin nyt minäkin donitsit....
Älä sitten muista kertoa mitä ovat. Näyttävät niin suklaisilta että saattasvat joutua suuhunTänään ollut pystyssä sytykekukkatehdas. Vien niitä sitten joillekin ihmisille joulutervehdyksenä. Alan olla jo vähän väsynyt repimään munakennoja ja kokoamaan niistä kukkia. Ja sitten vielä kastamaan niitä muutamaan otteeseen "kynttilämassaan". Mutta ei ole paljon enää tehtävää... Ei näitä nyt niin usein tule tehtyä. Ja jäähän niitä jonkinmoinen satsi kotiinkin.
Mää täytin just 40. Rouva 52.Siis ootteks te koskaan funtsineet miten vanha teidän muija oikein on? Tai no en just teistä tiedä, mutta ei hitto.
Hups, olikin jääny entteriä painamatta ja viesti jäi seuraavan sekaan. Itselle kinkku toki maistuu muttei määräänsä enempää. Parin kilon kinkku tulee paistettua ja siitäkin jäänee perinteisesti hernesoppaan. Muuten kyllä teen kaiken itse maksalaatikkoa lukuunottamatta ja tänä vuonna rosolliakin, josta en ole koskaan suuremmin välittänyt mutta nyt jotenkin tekee vaan mieli.@Partakus Olen siitä erikoinen? että kinkkua en ole oikein oppinut koskaan syömään. Ei ole siis yllättäen suurimpia herkkujani, mutta tavan vuoksikin syön sitä jouluna aina muutaman viipaleen. Kinkkua ostan tänä vuonna valmisviipaleina, varmaan kilon verran? Enempää ei kannata ainakaan ostaa.
Pikkasen pistät paremmaks. Noi on hyviä tollaset valmiiks koulutetut. Ei tarvi ite muuta kun hoitaa koulutus loppuun.Mää täytin just 40. Rouva 52.
Se kouluttaa mua. Mulkusta tykkää eikä ujostele. Riittää mulle.Pikkasen pistät paremmaks. Noi on hyviä tollaset valmiiks koulutetut. Ei tarvi ite muuta kun hoitaa koulutus loppuun.
Noinhan se menisi jos olisin rehellinen itselleni.Se kouluttaa mua. Mulkusta tykkää eikä ujostele. Riittää mulle.