Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 611 138
  • 67 882

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mitä tarkoitat, tunnetaanko me?
En nyt muista mitään yhteisiä suihkuhetkiä. Älä pelkää. Kuitenkin, usein kun kirjoitan tänne niin nimimerkki benicio on opponoimassa ensimmäisenä jonossa. Välillä jopa tuntui, että tällä nimimerkillä on jokin henkilökohtainen kauna päällä, kun aina oli vänkyttämässä. Ymmärsin kuitenkin, että teesiä ei ole ilman antiteesiä ja jos joku saa elämänsisältönsä siitä että vittuilee minulle, niin onhan se aika vaaraton tapa purkaa paineitaan.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
En nyt muista mitään yhteisiä suihkuhetkiä. Älä pelkää. Kuitenkin, usein kun kirjoitan tänne niin nimimerkki benicio on opponoimassa ensimmäisenä jonossa. Välillä jopa tuntui, että tällä nimimerkillä on jokin henkilökohtainen kauna päällä, kun aina oli vänkyttämässä. Ymmärsin kuitenkin, että teesiä ei ole ilman antiteesiä ja jos joku saa elämänsisältönsä siitä että vittuilee minulle, niin onhan se aika vaaraton tapa purkaa paineitaan.
Muistanko lukeneeni väärin, että toisaalla kirjoitat nottei palstalla ole mieleesi painuvia hahmoja? Näin siis muistelen. Äskettäin ja ei niin äskettäin tapahtuneen.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Joo, kunhan kiusasin. Aina kun on paikka niin pakkohan se on.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Muistanko lukeneeni väärin, että toisaalla kirjoitat nottei palstalla ole mieleesi painuvia hahmoja? Näin siis muistelen. Äskettäin ja ei niin äskettäin tapahtuneen.
Jos nyt joku saa puhua minun kanssani ristiin, niin minä. En ole kenellekään tilivelvollinen; kirjoitusteni ei tarvitse noudattaa mitään yleisesti hyväksyttyä kaanonia. Kysymykseesi palaten, onhan niitä. Hyviä ja huonoja. On älykkäitä, asiallisia ja fiksuja kirjoittajia. Ja sitten on tämä eräs, jota en viitsi yksilöidä ettei tule seuraamuksia.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Olisiko tämä se yö kun taas lasketaan tykkäyksien perusteella kuka onkaan paras vittuilija? Kaihoten muistelen sitä edellistä kertaa...

Oliko toinen osapuoli @muaddib? Ali vs. Foreman, Rumble in the Jungle! Mutta kumpi onkaan kumpi?

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuohan taisi olla se, joka haastoi Evilin vittuilukilpailuun ja hävisi liput liehuen.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ainakin Evilin mielestä ja muilla mielipiteillä ei ole merkitystä.
Sinun mielipiteelläsi on merkitys. Olet tietenkin oikeassa ja minä väärässä. Namaste, kaikkea hyvää ja peace on earth.

Suosikkijoukkue
1992-1993 JyP HT, no smoking team
Kauden päätösjakso The Mandaloriania vielä katsomatta, ajattelin laittaa liekkisiivet uuniin ja tuhota ne oluen kyydityksellä samalla kun yytsin sen.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Callum Wilson teki maalin, tervehdin ilolla.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Jotain mä meinasin vielä kirjoittaa mutta hitsi kun ei enää viitti eikä huvita. Taidan nyt käydä nukkumaan ja jatkaa huomenna uusin voimin tuottamaan uusia juttuja... Good night!

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kauden päätösjakso The Mandaloriania vielä katsomatta, ajattelin laittaa liekkisiivet uuniin ja tuhota ne oluen kyydityksellä samalla kun yytsin sen.

Tiesitkö, että monet luulee katselleensa mandaloriania, mutta oikeasti ovatkin tsiiganneet klementoriania tai satsumoriania? Näin joulunaikaan ne yleensä on klementoriania mitä on tarjolla.

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Duuniasiaa.

Teen nykytyötäni vain ja ainoastan rahan takia. Koulutusta vastaavaa duunia, mutta ei vaan kiinnosta. Ihmiset duunissa ovat mukavia ja ovat tyytyväisiä panokseeni, mutta itse tunnen kuolevani sisäisesti tässä duunissa. Liksa on hyvä ja varmaan jatkaisin määräaikaisen jälkeen jos jatkoa tarjotaan

Mä tiedän mitä haluan. Pyrin siihen, haku päällä. Opiskelut menin miten menin, nyt osuu nilkkaan, vaikka motivaario on tapissa.

Hetken teinkin tätä duunia, mutta se ei mennyt ihan nappiin. Olin itse hukassa ja sivurauteilla. Yksityiselämässä ja esim. nukkumisen kanssa. Mokasin ja putosin hepan selästä. Nyt on halu takaisin konin kyytiin, olen voittanut ongelmat, mutta saanko enää mahdollisuutta.

Mä oikeasti haluan vaan tehdä duunia, joka innostaa ja joka tekee yhteiskunnalle hyvää.

Tuli tajunnan virtaa.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Työ on työtä. Siitä saa rahaa, että voi sitten vapaalla tehdä asioita joista tykkää.

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Työ on työtä. Siitä saa rahaa, että voi sitten vapaalla tehdä asioita joista tykkää.

Näinhän se, en kiellä. Vituttaa vain kun tietää, että olisi duuni, missä kokisi tekevän hyödyllistä työtä liksan vastineeksi, eikä vain suorittaa minimejä.

Noh, mä yritän hoitaa itseni sinne.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jotain mä meinasin vielä kirjoittaa mutta hitsi kun ei enää viitti eikä huvita. Taidan nyt käydä nukkumaan ja jatkaa huomenna uusin voimin tuottamaan uusia juttuja... Good night!
Laita mulle jotain pikkutuhmaa. Kamala kapula ja mujja ala millekkää...

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Voiko olla parempaa krapula-aamua kun pari lonkeroo, Avara Luonto ja piiitkä suihku...?

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Pitkä ja harras suukuorma isotissisen mulattimimmin kanssa? Vai onks mulattikin nykyään kiellettyjen sanojen listalla?
@Iisoppi n ottasin ennemmin, mutta kun se nimenomaan sano notta en saa käyttää sen tissejä tyynynä. Itkin sitten itteni uneen.

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
@Iisoppi n ottasin ennemmin, mutta kun se nimenomaan sano notta en saa käyttää sen tissejä tyynynä. Itkin sitten itteni uneen.
Älä ole Johnny murheissasi. Tuo, ettet saa käyttää tissejä tyynynä, johtuu tietysti vain siitä, että @Iisoppi nukkuu vatsallaan. Luulen, että saat ihan yhtä hyvät unet siinä sen tinzen päällä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy