Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 347 832
  • 66 869

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Vihjailen tällä viestillä
Hyi.

Jottei mene ihan asian vierestä. Tulin Oodiin venailemaan että pääsis fysion käsiteltäväksi ja on se tavallaan hienoa että porukka jättää tohon viereen läppärit tms ihan vaan tohon kun menee hakemaan kahvia. Ei pelkoa pöllimisestä.

Ei ole @pettter in Jopon kohtaloa tiedossa. Nehän toki löytyy ringistä.

Niin ja joskus kerroin että mietin että onko tuo yksi ex-duunikaveri homodeittiapissa. No, sehän se oli. Ja on vaimonsa luvalla liikeellä. Sääli ettei hän ole ollenkaan mun tyyppiä. Kyllä se tutka silloin jokunen vuosi sitten vähän piipittikin.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
No kai sitä silti voi vähän kannikkaan raapasta?
No ei voi. Mulla on sellainen rajoite, katsos, että pitää olla mun tyyppiä.
"Kukkii se perunakin" -sanonta ei pidä mun kohdalla paikkaansa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Joko? No en helvetissä, jos ei oo tän päivän viestit osoittanut sitä vielä.

Poliitikot oikeisiin töihin. Joku yksi päättäjä sinne voi jäädä, joka tekee asiat kansalaisten parhaaksi.
Sopii mulle. Kunhan se joku yksi oon mä. Musta tulisi hyvä valtakunnankansleri.
@Turha Kaukalo olisi mun viestintäpomo.
@BOL pitäis huolen liigasta
@Vanha Len pitäisi terveysministeriön kurissa, samoin Turun
Lista jatkuu.

Sit mun hyvä frendi olisi paikallinen Trump. Tekis ihan just niinkun mä sanon, mutta niin että olis vähän vastaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Sopii mulle. Kunhan se joku yksi oon mä. Musta tulisi hyvä valtakunnankansleri.
@Turha Kaukalo olisi mun viestintäpomo.
@BOL pitäis huolen liigasta
@Vanha Len pitäisi terveysministeriön kurissa, samoin Turunu
Lista jatkuu.

Sit mun hyvä frendi olisi paikallinen Trump. Tekis ihan just niinkun mä sanon, mutta niin että olis vähän vastaan.
@Jomppa_Koo olis luonnollisesti itseoikeutettu saunamajuri?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mikä on sun tyyppiä?
Ei nyt mennä siihen. Yks tossa just viestitteli et kelpaiskos. Tuli sellaisia kuvia mitä ei täällä voi julkaista, tai edes kertoa. Mut ei pojat, mä olen sitoutuvaa tyyppiä. Vaikkka jo kerran olinkin naimisissa niin siihen rooliin kelpaa kyllä.

Noista deittijutuista vielä sen verran: pojat/miehet/tms uskokaa kun sanotaan. Munkin profiilissa on sanottu "vaatetus vapaa, mutta pakollinen". Ihan muuta sieltä pukkaa. Ei kiinnosta, ihan ekaksi ainakaan. Kiva toki katsoa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mikähän tässä muuten on. 99,9% miehistä olisi hyvillään, jos nainen laittaisi heti pillukuvia. Mut naisille tai miehille ei kullikuvat kelpaa.
Älä. Mua saa kyllä tammat kouria munista ihan vapaasti, mutta uskoppa The Ykköstä ja grab her by the pussy, niin jo viedään niskaperseellä arestiin saatana.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mikähän tässä muuten on. 99,9% miehistä olisi hyvillään, jos nainen laittaisi heti pillukuvia. Mut naisille tai miehille ei kullikuvat kelpaa.
Mä saan ihan tarpeeksi sitä itteään, en mä siihen enää mitään kuvia tarvitse. Enkä tuntemattomilta halua.
Muista toki en tiedä. En toki tähän kuitenkaan mitään GLM-liikettä pistä pystyyn. Mitäs läksin. Nih.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Oletko kyltymätön sonni?
E.

Ainiin. Mutta kun täällä pitää kirjoittaakin jotain. Sataa. Onneksi tuon Eduskuntatalon takaa jo pilkistää vähän sinistäkin. Saattaa päästä kastumatta puolen tunnin sisään ulos. Sateenvarjon kun unohdin. Taas.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kiitokset ilmiantajalle. Eipä tarvitse tänne enää juuri kirjoitella. Kivaa ollut, mutta voi mennä aika kauan ennen kuin uskallan tänne avautua yhtä vapaasti kuin ennen. Eläkkeellä varmaan seuraavan kerran.

Luen kyllä ja privalla tavoittaa jos asiaa. Ja kesämiitin järjestän kyllä.

Mistä tässä on kysymys? Pakko kysyä, kun en tiedä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
AC/DC ei ole tehnyt yhtään hyvää biisiä Dave Evansin jälkeen.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mistä tässä on kysymys? Pakko kysyä, kun en tiedä.
Ilmeisesti emme saa enää kuvapäivityksiä palstalaisten yhteisistä humalaisista seikkailuista.

Pieni ironian katku tässä ehkä on, kun tämä kyseinen nimimerkki on kuluneen vuoden mittaan paljastanut täällä käytännössä aika usean anonyymin käyttäjän kasvot omalta käyttäjätililtään, niin nyt hänen omia yksityisiä tietoja on kaiketi sitten vuodettu jossain.

Eihän tällaista tietenkään kellekään toivo, mutta toisaalta tässä saattaa samalla piillä hyvä muistutus meille kaikille, että Jatkoajan foorumi ja Facebook ovat erikseen ihan syystä. Mun mielestä kaverikuvia on oikein kivaa jakaa omille kavereille, mutta itse en kyllä antaisi ikinä levittää itsestäni naamakuvia sellaiseen paikkaan mihin ne eivät kuulu, kuten esimerkiksi juuri julkiselle keskustelufoorumille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös