Bansku, se käyttäytymiskäsky koskee sinuakin.Vigernes myy tulitikkuja halvalla.
Bansku, se käyttäytymiskäsky koskee sinuakin.Vigernes myy tulitikkuja halvalla.
Kuten myös terävälineiden kanssa. Kaikki ihan vahinkoja.Varg on hieno mies, mutta huolimaton tulen kanssa.
Itsepuolustusta. Euronymuksen syy!Kuten myös terävälineiden kanssa. Kaikki ihan vahinkoja.
Jätä se. Toivoton tapaus.Nordiksella kävijöitä, huoh.
Siis meinaat, että joku iltapulu saa kirjoittaa seksistä ilman ikärajavalvontaa? Fake news. Eikö kukaan ajattele lapsia?Jos ette usko mua ja kukapa uskoisi, niin seuratkaa vaikka ensi viikko ilta-sanomien (se mikä netissä, EI paperiversio) otsikoita. Tai sitä pitäisi oikeastaan seuraa kuukausi, jotta ymmärtää. Siellä toistuu viikosta toiseen jonkinlaiset otsikot seksistä (kuka pettää, miten saan orgasmin, suosituimmat asennot, näin viettelet, jne) ja syövästä (rintasyöpä, suolistosyöpä, aivosyöpä, eturauhassyöpä, jne). Joka vitun viikko. Tämäkö on sitä journalismia. Hävetkää saatana!
En itseasiassa tarkoittanut asiaa noin vaan niin, että laiskaa journalismia käsitellä samoja asioita, jotka eivät ole uutisia, joka vitun viikko.Siis meinaat, että joku iltapulu saa kirjoittaa seksistä ilman ikärajavalvontaa? Fake news. Eikö kukaan ajattele lapsia?
Ohjeistus ylemmältä taholta eli pakko olla.En itseasiassa tarkoittanut asiaa noin vaan niin, että laiskaa journalismia käsitellä samoja asioita, jotka eivät ole uutisia, joka vitun viikko.
Ja @Hera80 luit ne kuitenkin. Klik.Ohjeistus ylemmältä taholta eli pakko olla.
Klassikko, ja näkevätkö silmäni narskujuustoa?Coctailtikkuja... Back to the 80`s tai jotain. Vähän dippikastiketta kylkeen niin avot. Voi katsella Johnny English- Uudestisyntynynyttä miehen kanssa. Onhan tämäkin leffa niin nähty...
Tiedän kyllä että tän viestin lähettäjä on pahamaineinen pettter mutta nyt on silti ihan pakko pysähtyä ihmettelemään että mitä vittua mä just luin. Kunpa en olis lukenut.Naisille kun lähettää kikkelikuvia niin ei ole järkeä lähettää yhdelle tai kahdelle vaan satsata määrään. Kymmenellekin kun vaikka lähettää niin ehkä joku tykkää.
Tiedän kyllä että tän viestin lähettäjä on pahamaineinen pettter mutta nyt on silti ihan pakko pysähytä ihmettelemään että mitä vittua mä just luin. Kunpa en olis lukenut.
Kuten Bansku eilen (vai oliko se tänään) keskustelimme, oikein kukaan ei halua tätä ketjua kiinni. Please don’t kill your darlings.Kuinka moni haluaa tämän ketjun kiinni? Jos tykkäyksiä tulee tähän viestiin yli 500 pyydän ketjun lukitsemista.
No moniko muiden niistä kuvista sit tykkää?Tiedän kyllä että tän viestin lähettäjä on pahamaineinen pettter mutta nyt on silti ihan pakko pysähytä ihmettelemään että mitä vittua mä just luin. Kunpa en olis lukenut.
Veljeys merkitsee sittenkin! Nyt nikkiä kehiin, jos hälläkin on.Herrasmies ei kerro. Tuossa se kainalossa kuitenkin tuhisee ja selaa mun kanssa Jatkista.
Kyllähän sitä siellä on... saa kyllä olla hyvät silmät että sen tuosta sekamelskasta huomaa. Mies kysyi että voiko leipäjuustoa laittaa. No mikä jottei... Itse olen kyllä tottunut tavalliseen juustoon mutta laitettiin "både-och". Ihan sellaista kivaa yhdessä puuhastelua koota tikkuihin kamaa oman mielen mukaan. Meni vähän ruokasodaksi kun mies heitti minua lihapullalla ja minä vastasin nakilla... Mies nokitti kurkulla ja minä tykitin paprikalla. Ja sitten naurettiin...Klassikko, ja näkevätkö silmäni narskujuustoa?
Satuin selaamaan palstaa ATKlla just sillon kun kuvan auki klikkasin ja näin ollen kuva oli isompi kun puhelimen ruudulla olisi ollut.Kyllähän sitä siellä on... saa kyllä olla hyvät silmät että sen tuosta sekamelskasta huomaa. Mies kysyi että voiko leipäjuustoa laittaa. No mikä jottei... Itse olen kyllä tottunut tavalliseen juustoon mutta laitettiin "både-och". Ihan sellaista kivaa yhdessä puuhastelua koota tikkuihin kamaa oman mielen mukaan. Meni vähän ruokasodaksi kun mies heitti minua lihapullalla ja minä vastasin nakilla... Mies nokitti kurkulla ja minä tykitin paprikalla. Ja sitten naurettiin...
No onhan noissa viesteissä aika usein semmoinen fiilis, että jotain viiraa päässä.Tiedän kyllä että tän viestin lähettäjä on pahamaineinen pettter mutta nyt on silti ihan pakko pysähytä ihmettelemään että mitä vittua mä just luin. Kunpa en olis lukenut.