Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 315 030
  • 66 797

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Tiedän kyllä että tän viestin lähettäjä on pahamaineinen pettter mutta nyt on silti ihan pakko pysähtyä ihmettelemään että mitä vittua mä just luin. Kunpa en olis lukenut.
On pakko pysähtyä ihmettelemään, että mikä on kyseisen kirjoittajan anti koko palstalle ylipäätään. Toisaalta onhan tätä ihmiskoetta ihan metkaa seurata. Laatuviskien harrastajasta katuojaan ja vain ilmastonmuutos estää sen, että kohtalona ei ole malmilainen kryotankki, eli jonkun sivukujan lumihanki.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Koulu siirtyi etäopiskeluun, niin huomasin paikkani tulleen ja hyvällä tuurilla aloitan nyt kevään myöhemmän työharjoittelun palkallisena. Katsotaan nyt kuinka käy. Työpaikkaohjaaja, koulu ja mun pomo on antaneet vihreää valoa, nyt odotetaan vain pomon pomon suostumusta asiaan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jos jossain vaikka seitsemän käyttää maskia ja kolme ei niin mahtaakohan niitä seitsemää nolottaa kun jotkut siinä vieressä on normaalisti.

Mua nolottaa sun jutut. Voisit olla pitkästä aikaa mies ja todeta, että ylläoleva oli typerästi sanottu. Mutta et sä taida siihen pystyä.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Naisille kun lähettää kikkelikuvia niin ei ole järkeä lähettää yhdelle tai kahdelle vaan satsata määrään. Kymmenellekin kun vaikka lähettää niin ehkä joku tykkää.

Pitäiskö lähettää niksi-pirkkaan. Edit. Ei kikkelikuvaa siis!
It’s got to be-e-e-e-e-e-e pervert.

Kun harrastin Tinderiä aiemmin, niin suurin osa naisista kertoi saaneensa kikkelikuvia. Jostakin syystä naiset ottivat asian usein itse puheeksi, liekö ollut tarkoitus varoittaa että älä nyt sinäkin mies ala. No ei ollut aikomuskaan. Yksi vielä näytti puhelimeltaan dickpic-kokoelmansa, joita äijät olivat lähetelleet vajaan vuoden aikana siinä vaiheessa, kun keskustelu oli siirtynyt whatsappiin tms. Olihan siinä joppe poikineen, hyvinkin reilu tusina erimallista peliä. Olisi ollut kuulemma muutama lisääkin, mutta täti aloitti keräilyn vasta siinä vaiheessa, kun hän oli ehtinyt poistaa muutaman ekan kullikuvan ja samalla lähettäjän tilin sekä Tinderin että Whatsappin puolelta. Onhan tuo dickpic-keräily ehkä tilastollisessa mielessä varmaan kiinnostava, joskin aika inhorealistinen harraste.

Tilastollisesta tarkastelusta puheen ollen, luulen että kullikuvien lähettely on jonkinmoinen tilastolliseen todennäköisyyteen nojaava pyrintö, joka on omiaan viestintätaidoiltaan ja sosiaalisilta lahjoiltaan alamittaiselle porukalle. Siinä ei ole mitään vitsiä, jos lähetät dickpicin parille-kolmelle naiselle, silloin saat todennäköisesti digitaalista avokämmentä jokaiselta. Mutta lähetäpä jomppakuva vaikka 2000 naiselle, vähän kuten pervo-pettter tuossa tuumikin. Edelleen tulee avaria naamaan, vastapuolen profiilit varmaan katoavat isolla prosentilla, mutta noin isossa massassa todennäköisyydet alkavat jo tuottaa osumia. Kyllä randomisti valituista 2000 naisesta varmuudella jo jonkinmoinen porukka on sillä lailla suuntautunutta tai asennoitunutta, että visuaalisen markkinointiviestin voi katsoa onnistuneen. Mistäkö tiedän? No en mistään, mutta tuskinpa noinkin nolo harrastus kuin kullikuvien lähettely olisi niin suosittua, ellei joku silloin tällöin tartu rapalaan.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Avautui juuri että "eilettäin" on validi sana tässä ihanassa kielessämme.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kyllä randomisti valituista 2000 naisesta varmuudella jo jonkinmoinen porukka on sillä lailla suuntautunutta tai asennoitunutta, että visuaalisen markkinointiviestin voi katsoa onnistuneen. Mistäkö tiedän? No en mistään, mutta tuskinpa noinkin nolo harrastus kuin kullikuvien lähettely olisi niin suosittua, ellei joku silloin tällöin tartu rapalaan.
Niin ja voihan tätä testata ihan tosielämän puolellakin, eli jos menet vaikka ravinteliin ja toteat sadalle naiselle että "annatko pillua" niin aivan varmasti joku niistä sadasta tarttuu pyyntöön. Aivan takuuvarmasti sama toimii myös kullikuvien kanssa koska tuskin niitä muuten tosiaan olisi ikinä ryhdytty edes lähettämään.
 

444

Jäsen
Ei kun silloin maskittomia nolottaa, kun ne on vähemmistössä. Oudot friikit.

Kiinnostava kysymys on, ketä silloin nolottaa kun maskit on 5-5. Kaikkia vai ei ketään?
Ei siinä ringissä ehdi mitään tuollaisia miettiä. On tärkeämpää tekemistä ja parempia puheenaiheita silloin. Tekemisenä ryyppääminen ja puheenaiheena ripulit housuissa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo sori en tätä internet-elämää aina ihan ymmärrä. Yleensä puhun tosielämän huomioista. Sellaisista reaalijutuista, mitä tuolla kentällä kokee, näkee ja kuulee, ja mitä itsekin funtsii.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Paska kun ihminen ei osaa käydä ajoissa nukkumaan. Täällä minä taas keikun vaikka kohta on puoliyö ja sitten jo huominen. En varmaan tämän päivän aikana ehdi saada unenpäästä kiinni vaikka heti kävisin nukkumaan...
 

redpecka

Jäsen
Ihan hyvää urbaanirunoutta Malmilta viskoo käyttäjä @pettter vaikka lukijakunta toisinaan ilmaisee kyllästymistään, mutta käsittääkseni tätä runoutta ei olisi olemassa ilman paheksijoitsijoita. Novellikokoelman tästä paskanhajuisesta lähiöstoorista saisi nivottua hiomalla vähän virkkeitä sillä ei jokainen lause voi 300-sivuisessa opuksessa alkaa "Oottekstekin kontannut himaan kolmanteen kerrokseen yhden tasanteen päivävauhtia?"
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Huomenta! Tein tuossa viikonlopun töitä ja nyt vietän sitten vapaapäivää. Ennen kuin aloitin tekemään viikonlopputöitä tuolla nykyisessä työpaikassani niin luulin niitä rauhallisemmiksl kuin arkityöt mutta kokemukset ovat osoittaneet luuloni kyllä vääriksi. Viikonloppuisin töitä todella riittää ja keittiöllä on silloin vain kaksi töissä.

Suoraan sanottuna minulle tulee sellainen fiilis että vaikka kuinka ahertaa töitä hiki hatussa ja mahdollisimman nopeasti niin aika ei tunnu ainakaan minulle riittävän. En tiedä sitten, vikaa voi olla toki minussakin kun olen vasta aloittelija noiden viikonlopputöiden parissa tai sitten vain yksinkertaisesti ne on ahdettu liian täyteen hommia ja aikataulu on liian tiukka. No on toki väläytelty sitä mahdollisuutta että ainakin tuo minun tekemä vuoro olisi jatkossa kahdeksan tunnin sijaan yhdekän tuntinen.

Työvuoron pidennys voisi olla hyvä juttu sillä nytkin minulla meni sekä lauantaina että sunnuntaina työnteko hieman ylityön puolelle. No, ei kuitenkaan tuntiakaan kumpanakaan päivänä.

No, oikeastaan minulla oli ylityöhön lupakin. Sitä ei suositella mutta parempi niinkin että jos on tarvetta niin tekee ylitöitä kuin jättää keittiön siivottomaan kuntoon.

No, se niistä työasioista. Pääasia että selvisin niistä kuitenkin. Eilen tein sitten ison päätöksen kun päätin lopulta mitkä joulukalenterit tänä vuonna hommaan itselleni. Ostin lopulta teekalenterin koska sellaisen olen jo muutaman vuoden ajan halunnut ihan mielenkiinnon vuoksi. Kaveriksi ostin sitten myös Kinderin suklaakalenterin.

Jotenkin meinaa tulla sanottua ja kirjoitettua suklaakalenterista että se on perinteinen mutta eihän se ole sitä. Vaan perinteinen joulukalenteri on se adventtikalenteri josta paljastuu kuvia.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ihan hyvää urbaanirunoutta Malmilta viskoo käyttäjä @pettter vaikka lukijakunta toisinaan ilmaisee kyllästymistään, mutta käsittääkseni tätä runoutta ei olisi olemassa ilman paheksijoitsijoita. Novellikokoelman tästä paskanhajuisesta lähiöstoorista saisi nivottua hiomalla vähän virkkeitä sillä ei jokainen lause voi 300-sivuisessa opuksessa alkaa "Oottekstekin kontannut himaan kolmanteen kerrokseen yhden tasanteen päivävauhtia?"

No joo, mutta siinä vaiheessa mulla rupee ottamaan vähän koville, kun tulee noita maskijuttuja. Ja toinen mikä vähän ärsyttää on se, että jätkä ihmettelee että miks niinku jotkut käy töissä, kun jätkä ite dokaa perintöään. Hän ei ehkä tiedä, etteivät kaikki ole perineet merkittävää summaa ja voi voi kun täytyy käydä töissä. Totuus sankaristamme on hieman kyseenalainen.

BTW, sataa lunta.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
No joo, mutta siinä vaiheessa mulla rupee ottamaan vähän koville, kun tulee noita maskijuttuja. Ja toinen mikä vähän ärsyttää on se, että jätkä ihmettelee että miks niinku jotkut käy töissä, kun jätkä ite dokaa perintöään. Hän ei ehkä tiedä, etteivät kaikki ole perineet merkittävää summaa ja voi voi kun täytyy käydä töissä. Totuus sankaristamme on hieman kyseenalainen.

BTW, sataa lunta.

No ainakin ne raiskausfantasiat, alaikäisten lähentelyt ja naisten stalkkaamisjutut ovat hetkeksi loppuneet. Tietty ne myös olivat modejen mielestä ok, koska bannia niistä ei ikinä ole tullut.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
No ainakin ne raiskausfantasiat, alaikäisten lähentelyt ja naisten stalkkaamisjutut ovat hetkeksi loppuneet. Tietty ne myös olivat modejen mielestä ok, koska bannia niistä ei ikinä ole tullut.
Kyllä täällä saa kirjoittaa melkein mistä tahansa, kunhan ei keskustele juuri sen aiheen ketjussa siitä asiasta. Usein sen ns. kyseenalaisen aiheen ketju on nykyään toki lukittu.

Mälläröintijutut palstalla esim. on nähdyn perusteella ok, asiaan liittyvä ketju toki suljettiin. Ja itse perustin vuosia sitten ketjun, jossa keskusteltiin siitä kakkaatko seisaaltaan vai istualtaan. Sekin ketju suljettiin hyvin pian, mutta eri ketjuissa on ok kertoa jos vaikka ui porraskäytävässä omassa paskassaan. Ei varmaankaan olisi ok kertoa mikko600:n äsken mainitsemista aiheista niiden aiheiden mukaisissa ketjuissa, mutta muissa ketjuissa ne ovat näkemäni perusteella täysin sallittuja ilmeisen hassuja sattumuksia kerrottavaksi.

Ehkä sen ketjuni aihe oli väärä. Olisi pitänyt kysyä uitko paskassa perhosta vai rintauintia.

En tässä jurputa, ihan vaan näkemääni keskustelupalstan julkaisulogiikkaa toin ilmi.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
No ainakin ne raiskausfantasiat, alaikäisten lähentelyt ja naisten stalkkaamisjutut ovat hetkeksi loppuneet. Tietty ne myös olivat modejen mielestä ok, koska bannia niistä ei ikinä ole tullut.

Jotain hyvää sentään. Modejen mielestä on toki kamalaa, jos kirjoittaa jonkun sanan, ei kun ai niin eiväthän modet valvo mitä palstan ulkopuolella tehdään eli jos käyn nyt vetämässä pataan Mikkoa niin nou hätä, mutta jos kerron, että Mikko on ******* niin tulee bannia. Bannia tulee myös, jos Mikko sitten kertoo millainen kusipää olen. Siis Mikolle tulee bannia, ei minulle.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Otin pari paahtopaisti leipää pahimpaan nälkään. Kyllä tuli hyvä hirvenpaahtopaisti eilen. Kiisseliä voisi myös ottaa kun keitin aamulla. Täällä on maa valkoisena mutta ei sitä vielä pääse hiiksimään tai mäkeä laskemaan. Tuleeko taas "talveton talvi"? Pah...
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Avautui juuri että "eilettäin" on validi sana tässä ihanassa kielessämme.
Eikös tämä ole Kainuun murretta? Tunnen kaksi ihmistä jotka tuota sanaa ovat käyttäneet ja molemmat ovat kotoisin Kainuusta.
Kyseinen sana kuuluu pohjoispohjalaiseen murteeseen. Etenkin Oulun alueella, siis PP:n rannikolla, sana on/oli paljon käytetty, ainakin siis minun nuoruudessani, myös lapseni käyttivät ko. sanaa. Kainuulaiset kyllä tuntevat sanan, mutta ei siis ole varsinaisesti Kainuun murretta. Luulenkin, että tuntemasi kainuulaiset ovat opiskelleet, tms. Oulussa, josta sana on tarttunut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös