Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 348 628
  • 66 870
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ihan hyvän diilin tein. Kolme lautasellista ruokaa ja pitkä olut ravintolassa hintaan nolla euroa. Hintansa väärti ehdottomasti. Vielä kun joku nainen tulisi kouraisemaan. Edellisestä kerrasta jo yli vuorokausi.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ilmeisesti emme saa enää kuvapäivityksiä palstalaisten yhteisistä humalaisista seikkailuista.

Pieni ironian katku tässä ehkä on, kun tämä kyseinen nimimerkki on kuluneen vuoden mittaan paljastanut täällä käytännössä aika usean anonyymin käyttäjän kasvot omalta käyttäjätililtään, niin nyt hänen omia yksityisiä tietoja on kaiketi sitten vuodettu jossain.

Eihän tällaista tietenkään kellekään toivo, mutta toisaalta tässä saattaa samalla piillä hyvä muistutus meille kaikille, että Jatkoajan foorumi ja Facebook ovat erikseen ihan syystä. Mun mielestä kaverikuvia on oikein kivaa jakaa omille kavereille, mutta itse en kyllä antaisi ikinä levittää itsestäni naamakuvia sellaiseen paikkaan mihin ne eivät kuulu, kuten esimerkiksi juuri julkiselle keskustelufoorumille.
Käviköhän tässä nyt klassisesti ja puskapaska pääsi osumaan tuulettimeen? Ehkä siitä anonymiteetistä kannattaisi vaan pitää kiinni, meitä kun on täällä palstalla monenlaisia.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Käviköhän tässä nyt klassisesti ja puskapaska pääsi osumaan tuulettimeen? Ehkä siitä anonymiteetistä kannattaisi vaan pitää kiinni, meitä kun on täällä palstalla monenlaisia.

Ja palstan ulkopuolella, eikö Kierrätyskeskuskin näy kaikille vai olenko aivan väärässä. Olen yrittänyt, kröhöm (itsekehua vuorossa), täällä 3-4 kertaa selittää eräällekin nuorelle janarille, että älä jakele sitä henkilöllisyyttäsi täällä mutta ei ole jakeluun mennyt, vaan ideani on ollut "hassu". Jo isovanhempamme sen tiesivät: netistä ei häviä mikään.

Työasioita, jos niitä olisi eli olisin palkkatyössä, en todellakaan täällä kertoisi kuin todella monen mutkan kautta ja jos olisin pomo niin takuulla googlaisin alaisiani aina silloin tällöin että mitä ne duunistaan puhuvat ja asiakkaistamme. Hämmästelin, kun tuo yksi, jonka oikean nimen saa selville helposti kun on sitä täällä jaellut, kertoili asiakkaistaan aika kriittisiä juttuja. Ilmeisesti en ollut ainoa hämmästelijä.

Mitäpä lapsetkin miettivät puskaanpaskomisista ja laajentuneista sinänsä ihan hyvistä seksuaalisuuksista? Tai puoliso? Suku? Ystävät? Työkaverit?

Älkää kertoko, kuka olette, niin voitte täällä vapaasti kuvailla elämäänne eikä tapahtuneesta kannata syyttää ketään muuta kuin itseään.

Niin joo minähän en ole oikeissa töissä, joten eipä väliä henkilöllisyyksillä siltä osin, vaikka kai henkilöllisyyteni moni tietääkin erään juopon hölösuisuuden vuoksi (tämä on pelkästään epäilys). Ihan sama. Jatketaan.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Olen yrittänyt, kröhöm (itsekehua vuorossa), täällä 3-4 kertaa selittää eräällekin nuorelle janarille, että älä jakele sitä henkilöllisyyttäsi täällä mutta ei ole jakeluun mennyt, vaan ideani on ollut "hassu". Jo isovanhempamme sen tiesivät: netistä ei häviä mikään.
Jos täällä nyt omaa häntää nostellaan, niin minähän täällä keväällä esimerkin avulla näytin kuinka helppoa kaikki on. Aikamoisen annoksen kuraa sain niskaani ja nyt se sitten tapahtui. Toivottavasti ei oikeasti ole kyse mistään isommasta ja vakavammasta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jos täällä nyt omaa häntää nostellaan, niin minähän täällä keväällä esimerkin avulla näytin kuinka helppoa kaikki on. Aikamoisen annoksen kuraa sain niskaani ja nyt se sitten tapahtui. Toivottavasti ei oikeasti ole kyse mistään isommasta ja vakavammasta.

Mulla alkaa tästä hyveellisyydestäni jo häntä nousta, jos ymmärtänette mitä tarkoitan.

Onkohan Ameriikkaan jo resitentti saatu? siinä tämä päivä mennykki asiaa ihmetellessä.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ymmärsinkö oikein, että tämä ilmiannettu palstalainen poisti jokuaika sitten läjän viestejä sen jälkeen, kun joku oli raportoinut niistä työnantajalle/perheelle/sukulaisille ym.? No johan nyt on...
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ymmärsinkö oikein, että tämä ilmiannettu palstalainen poisti jokuaika sitten läjän viestejä sen jälkeen, kun joku oli raportoinut niistä työnantajalle/perheelle/sukulaisille ym.? No johan nyt on...
Tämähän se taitaa olla ainakin oletuksena. Itsehän tuo olisi paras vastaamaan näihin kysymyksiin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Meidän kisuli ei oikein sisäistänyt tätä etätyötä. On aina pyytämässä uutta ruokaa kun liikun talossa ja on muutenkin hyvin levoton. Olen sitä yrittänyt helpottaa sillä että aamupäivällä menen yläkertaan töihin. Lounasaikaan annan kisulle vähän kuivaruokaa ja leikin hetken hänen kanssaan. Sitten taas menen yläkertaan töihin ja tulen ales tekemään illallista ja silloin annan toisen pussin ruokaa. Ja kun mies tulee kotiin niin kissa aina menee kehnäämään hänen jalkoihin ja saa rapsutuksia.
 
Mitä mie silloin sanoin et talletin pelitilille kun tuli se epidemiakorvaus Kelasta? 40-50 euroa. Nyt pelitilin saldo on tän illan potkupallojen jälkeen 361 euroa. 85 euroa tuli voittoa tänään. Comeon on nimeltään vedonlyöntiyhtiö jossa pelailen. Siistiä taas pitkästä aikaa tehdä vetoja ja seurata livetuloksia silmä tarkkana. Jotain valoa ja iloa tähän synkkään vuodenaikaan.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ilmi Antaja olisi kyllä hieno nimi vähän huolimattomammale naiselle.
Mulla oli joskus tyttöystävä. Hän oli päättänyt että tyttärien nimiksi tulee Ellen, Anna, Aina ja Impi. En tiedä saiko hän jälkikasvua ja jos sai, niin monta/minkä nimisiä.

Jos teinivuosien rakkaus, luet tätä: niin mäkin sua. Mukkula muistetaan aina.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tämä on muuten panomiesten ketju. Kerron sen teille.

En kerro viimeiöistä untani. Minut vyötettäisiin ja vietäisiin, jos kertoa mä tohtisin.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Tämä on muuten panomiesten ketju. Kerron sen teille.
...
Itsekin panin marjaviintä pitkästä aikaa, tänään pitäisi laittaa vielä kirkastusaineet että vajuu sakat pohjalle koska emmehän me kiljua tai mäskiä nauti. No tuskin tuotakaan varsinaisesti "nauttii" mutta ihan hauskaa leikkiä kemistöintiä kotioloissakin aina välillä, tulee sellaista poikamaista riemua jopa ajoittain.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Olin äsken asiaketjussa keskustelemassa! Tiedän ettette usko mutta käykää katsomassa USA:n vaaleista kertovaa ketjua. Mää oon aivan hämmästynyt.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Tänään väistettiin taas pieni luoti. Meillä oli töissä varsin isot YT neuvottelut. Pieni pelko oli että nyt 19vuoden jälkeen joutuu lähtemään uusille poluille. Monta hyvää tyyppiä joiden kanssa saanut työskennellä nämä vuodet sai lähteä.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Rinkiläinen vai ringistä tippunut?

Oon ihan pihalla.
 

Liitteet

  • 20201105_142642.jpg
    20201105_142642.jpg
    908,2 KB · kertaa luettu: 166

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
On tämä ihastuminen saanut jo nyt hyviäkin muutoksia aikaan. Olen rohkaistunut työmaallakin puhumaan ihan eri lailla. Siis muiden kuin tämän ihastukseni seurassa. Vielä kun uskaltaisi enemmän puhua tälle ihastuksellekin. Muutakin sanoa kuin huomenet. Tai onhan sitä siinäkin jo hyvä alku.

Ja sitten tämä että ihan vauhdilla ja omalla tahdolla olen laittamassa elämän tapani remonttiin. Tarkoitan että syö enempi salaatteja, kasviksia ja syö muuten pienempiä annosmääriä. Ja vähentää selkeästi herkuttelua. Myöhässä nämä muutokset tässä kyseisessä naisasiassa tulevat mutta kyllä muuten varmaan tuollainen remontti hyödyttäisi ja jatkossa varmaan takaisi paremmin saannin sitten naistenkin parissa?

Ja sitten tämä positiivisuus mikä minusta huokuu tällä hetkellä. Ihan iloinen fiilis tällä hetkellä, en halua luopua näistä unelmista tätä naista kohtaan jos se saa näin paljon hyviä muutoksia aikaan.

Ja varmaan pitää käydä psykologille puhumassa että pääsisi siitä hermoilusta tämän naisen läheisyydessä ja muiden ihmisten seurassa eroon. Kun tuosta tulee aika paljon nyt ylimääräistä stressiä ja ahdistusta.

Ja nyt olen huomannut että tämä nainen on minulle puhuessaan jokseenkin hämmentynyt ja yllättynyt. Miksi näin? Onko hän varattu ja ihmettelee kun olen siitä silti kiinnostunut. Enkö tiedä tätä? Vai onko hän yllättynyt kun nuorempi mies osoittaa kiinnostusta?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös