Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 314 684
  • 66 797

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tämä siis ei mitään piruilua, vaan oikeasti arvostan, @Iisoppi !
No se on hyvä...
Ja mitä nyt niin ihmeellistä on karaokessa ja stondaamisessa että pitäisi harhauttaa teidät jutustainne. Itsellä kun juuri silloin ei ollut niistä kokemusta niin puhuin kalasta. Hieno eläin hän...

Mäkin yritän! Pääsin saatille.
Onneksi olkoon! Pääsitkö ihan sisällekin?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nythän minä ihan valvaannuin. Äitini lähtisi tässä vaiheessa katsomaan telkkaria. Minä taas olen päättänyt että sängyssä pysytään kunnes aamu koittaa... tai uni voittaa. Vessassa on käyty, vettä juotu ja "lampaita laskettu". No jatketaan valvomista. Ehkä se uni onkin ihan nurkan takana.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulle niitä avataan ihan ilmaiseksi. Olen niin suosittu. Modetkin tykkään minusta ja kaikki. En aiheuta kahnauksia. Olen hyvä tyyppi ja kerron sen kaikille.
Se on juuri näin. Paitsi toi, että modet tykkää. Muuten kun saisit avata ketjuja, eikä kaikki avaamasi (those were the days of our lives) olisi lukkojen takana.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Se on juuri näin. Paitsi toi, että modet tykkää. Muuten kun saisit avata ketjuja, eikä kaikki avaamasi (those were the days of our lives) olisi lukkojen takana.

Minähän en avannut eläinseksiketjua, kysyin vain ketjussani, minkä lajien kanssa olette panneet. Tästä sitten pahastuttiin. OUTOA.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minähän en avannut eläinseksiketjua, kysyin vain ketjussani, minkä lajien kanssa olette panneet. Tästä sitten pahastuttiin. OUTOA.
Kielii vain siitä, että päättävissä elimissä oli siihen alkaen maatalon isäntiä, joille aihealue oli liian herkkä. Joensuusta tai mistä lie.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Oiskohan palstalaisilla tarvetta hyville risuaidoille? Tein yhden nopeesti tänä aamuna ja siitä tuli ihan hieno. Voitte käydä @redpecka n allekirjoituksesta katsomassa miltä näyttää. Jos kiinnostusta ilmenee niin voin kyhäillä niitä muillekin.
Tommonen perusmalli mikä redpeckalla on niin lähtee yhdellä tykkäyksellä ja lihavoitu maksaa kaksi.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Oiskohan palstalaisilla tarvetta hyville risuaidoille? Tein yhden nopeesti tänä aamuna ja siitä tuli ihan hieno. Voitte käydä @redpecka n allekirjoituksesta katsomassa miltä näyttää. Jos kiinnostusta ilmenee niin voin kyhäillä niitä muillekin.
Tommonen perusmalli mikä redpeckalla on niin lähtee yhdellä tykkäyksellä ja lihavoitu maksaa kaksi.

Ottaisin tommosen perusmallin. Tosi kivan näkönen!
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Onks mitään bläkkistarjouksia?
Bisnes lähti vasta tänään käyntiin, aika hyvä kysyntä ollut ilman tarjoksiakin. Jos totta puhutaan, niin mun markkinointitiimi rekryää parhaillaan ja Key account managerin paikka on myös vapaana.

Pakko vieä mainita tässä lopuksi, että tuo meidän perusmalli on maailmallakin erittäin suosittu, esimerkiksi Yhdysvaltain 45. presidentti tykkää tosi paljon ja hänellä on käytössä meidän perusmalli miltein päivittäin.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kuka on hänen suosikkinimimerkki omasi lisäksi ja mitä mieltä hän on moderaattoreista?
Kyllä hän täällä ihan omalla nimimerkillään selailee, ei pahemmin kirjoittele. Nordiksella kävijöitä, huoh. Enempää en paljasta ettei tule penaltia.

Ja tietysti sinä, sä kun tykkäät mun näpytyksistä.
 
Viimeksi muokattu:

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos ette usko mua ja kukapa uskoisi, niin seuratkaa vaikka ensi viikko ilta-sanomien (se mikä netissä, EI paperiversio) otsikoita. Tai sitä pitäisi oikeastaan seuraa kuukausi, jotta ymmärtää. Siellä toistuu viikosta toiseen jonkinlaiset otsikot seksistä (kuka pettää, miten saan orgasmin, suosituimmat asennot, näin viettelet, jne) ja syövästä (rintasyöpä, suolistosyöpä, aivosyöpä, eturauhassyöpä, jne). Joka vitun viikko. Tämäkö on sitä journalismia. Hävetkää saatana!
 

444

Jäsen
Jos ette usko mua ja kukapa uskoisi, niin seuratkaa vaikka ensi viikko ilta-sanomien (se mikä netissä, EI paperiversio) otsikoita. Tai sitä pitäisi oikeastaan seuraa kuukausi, jotta ymmärtää. Siellä toistuu viikosta toiseen jonkinlaiset otsikot seksistä (kuka pettää, miten saan orgasmin, suosituimmat asennot, näin viettelet, jne) ja syövästä (rintasyöpä, suolistosyöpä, aivosyöpä, eturauhassyöpä, jne). Joka vitun viikko. Tämäkö on sitä journalismia. Hävetkää saatana!
Siis meinaat, että joku iltapulu saa kirjoittaa seksistä ilman ikärajavalvontaa? Fake news. Eikö kukaan ajattele lapsia?
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Siis meinaat, että joku iltapulu saa kirjoittaa seksistä ilman ikärajavalvontaa? Fake news. Eikö kukaan ajattele lapsia?
En itseasiassa tarkoittanut asiaa noin vaan niin, että laiskaa journalismia käsitellä samoja asioita, jotka eivät ole uutisia, joka vitun viikko.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös