Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 665 800
  • 67 926
Tänään on siis palstalla huoltokatko joskus iltapäivästä. Kysymys kuuluukin, mitä me teemme sillä välin? Päivitämme sivua ja odotamme palstan aukeamista? Olen huolissani monesta palstaveljestä ja siitä että miten tämä tuleva odotus oikein sit kestetään.

Tsemppiä jokaiselle, toivottaen Jomppa

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tänään on siis palstalla huoltokatko joskus iltapäivästä. Kysymys kuuluukin, mitä me teemme sillä välin? Päivitämme sivua ja odotamme palstan aukeamista? Olen huolissani monesta palstaveljestä ja siitä että miten tämä tuleva odotus oikein sit kestetään.

Onko kriisipuhelin jo perustettu?

Nick Neim

Jäsen
Ajattelin olla eka joka kirjoittaa huoltokatkon jälkeen. Tavoite saavutettu.

Enkä näemmä edes ollut. Pöh.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Oliko se muka tässä?
Perkele. Mua on huijattu.

Jomppa kyllä vielä kirjottaa, joten ei kait sittenkään.

Tai ei kun, senhän pitäisi olla klapisouvissa.. Mikä lie trolli nyt tää täällä.
@Turha Kaukalo kun tulee ja kertoo jotain, niin uskon että tää oli tässä.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen

Aamupäivällä mietin josko perustaisin ketjun mitä aiot tehdä Jatkoajan Huoltokatkon aikana ja selviydytkö Huoltokatkosta.

No enpä sitten jaksanut.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikkea se korona teettää. Mä olen lihonut. Ja huomenna pitäisi olla alasti nähtävänä.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Pizzagate tuli sitten Jatkoaikaankin. Hesarilla (Helsinginkatu, väylä Helsingissä) oli useita kemikaalivanoja. "People, you can see the strings." – Regina Phalangie

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pizzagate tuli sitten Jatkoaikaankin. Hesarilla (Helsinginkatu, väylä Helsingissä) oli useita kemikaalivanoja. "People, you can see the strings." – Regina Phalangie
Nyt oot, Turhis, väärässä. Tai ainakin kirjottelet nimiä väärin.
watch

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Esimerkiksi saaret olivat hienoja kokemuksia joita tämä kaveri kaipaisi nytkin. Rauhoittaisi kummasti mieltä kun pääsisi viikoksi tai pariksi miettimään syntyjä syviä veden ympäröimänä.
Tässä veljelle vahva suositus mainosvideon muodossa:

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lapsena tuli käytyä erilaisissa paikoissa lomilla. Esimerkiksi saaret olivat hienoja kokemuksia joita tämä kaveri kaipaisi nytkin. Rauhoittaisi kummasti mieltä kun pääsisi viikoksi tai pariksi miettimään syntyjä syviä veden ympäröimänä.
Tässä veljelle vahva suositus mainosvideon muodossa:

Miten rupesikin soimaan päässä tämä

Mutta Isle of Mania voi kyllä ihan oikeasti suositella, vaikka tuskin tähän aikaan vuodesta. Hienoa luontoa täynnä ja Douglas on yllättävänkin vilkas kaupunki. AInakin itse viihdyin siellä paremmin kuin jotenkin ahtaalta tuntuvilla kanaalisaarilla.

Minulle avautui jokin aika sitten, että Utöllä on jonkinlainen kylä ja nykyään hotellikin. Jotenkin olen kuvitellut, että se on suurinpiirtein kallioluoto ja majakka. Sitä voisi joskus itse harkita piipahtamiskohteena - kesällä.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tältä näyttää kun saa turpaan mieheltä... Tai siis ei todellakaan vaan törmäsin oksaan metsätöissä (kuva huono kun puhelin on kehno). Kuulustaako uskottavalta?

Liitteet

• IMG_20201119_205623.jpg
    IMG_20201119_205623.jpg
    70 KB · kertaa luettu: 192

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Miehet mustissa kolme, en ole tainnut tätä koskaan nähdä. Hitsin hyvä leffa, ehkä. No joo, mitä tässä totuutta kieltämään. Olen taas tehnyt syvän virheen eikä se teille kaikille ole mikään yllätys. Olen ryypännyt koko viikon. Maanantain ja tiistain olin lähes täysin tavoittamattomissa. Keskiviikkona aloin vähän heräämään arkeen mutta tänään oli taas mahdollisuus parantaa oloa ja otin siitä kiinni. Nyt en ehkä ole niin huonossa kunnossa kun alku viikosta koska tajuan että olen tehnyt väärin ja kadun. Silti kaipaan vielä muutamaa drinkkiä jotka vähän vielä helpottaisivat oloa. Ei ne sitä tekisi. Mies on ollut melko välinpitämätön koska hän taisi tajuta että rakastin sen hetken viinaa enemmän kuin häntä. Tällä hetkellä en usko sitä... rakastan miestäni syvästi. En silti ymmärrä miksi hänet taas tähän alistin. Miehellä on uhkavaatimus. Huomenna minun pitää täristä ja oksentaa kaikki pois että hänen lapsensa voi tulla meille. En tiedä jaksanko... Siis kohdata lasta tämän kamalan viikon jälkeen.

Olen ajatellut että voisin kokeilla taas antabusta, toveri @vilperiö se on taitanur auttaa Tai jotain. Nyt taidan lähteä ylös miehen viereen. Koska huomenna on tosi kyseessä... Se on pakko kestää kun sen on itse rakentanut. Pelottaa yö... Painajaiset, säpsähtelyt, oudot ajatukset, pahoinvointi ja hikoaminen.

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Tältä näyttää kun saa turpaan mieheltä... Tai siis ei todellakaan vaan törmäsin oksaan metsätöissä (kuva huono kun puhelin on kehno). Kuulustaako uskottavalta?

Tältä näyttää kun sain turpaani tiskipöydältä muutama vuosi takaperin... liukastelin kotonani ja iskin pääni suoraan pöytään... Eipähän ole ollu kiire tämän jälkeen.

Liitteet

• IMG_20170908_093125.jpg
    IMG_20170908_093125.jpg
    20,9 KB · kertaa luettu: 165

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Alan valmistamaan ensimmäistä satsia kombuchaa. Taidan siis olla vähintäänkin hipsteri. Hävettää.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy