4
444
Osumatarkkuus on kieltämättä ihailtava.Tältä näyttää kun saa turpaan mieheltä... Tai siis ei todellakaan vaan törmäsin oksaan metsätöissä (kuva huono kun puhelin on kehno). Kuulustaako uskottavalta?
Mulla on elämäni aikana oikea silmä ottanut ihan kiitettävästi osumaa. Useimmiten isosiskon toimesta. Toki sillain tyylikkäästi, että kerran tönäisi kotona -> silmä edellä sohvan kulmaan. Toisen kerran tönäisi -> silmä edellä oven reunaan. Kerran otin omaehtoisesti lätkämailasta silmäkulmaan, siinä kävi jo vähän tuuriakin, ettei tullut sentti sivuun. Sitten on silmäluomessa jokin mystinen pitkä arpi, jonka synnystä edes äiti ei osaa sanoa mitään, vaikka on ollut siinä hyvin pienestä asti. Skidinä oli myös tapana lasketellessa mennä aina metsän puolelle laskemaan, ilman suojalaseja tietenkin, kuten ysärillä oli tapana. Yhden kerran napsahti oksa niin hiton kipeästi keskelle silmää, etten ihan hetkeen mennyt uudestaan. Yllättäen ööga mustana, mutta onneksi ehti räpsähtää luomi siihen eteen. Vasempaan silmään ei ole tainnut koskaan osua mitään. Ja silti oikea silmä on se, joka näkee tarkemmin.
Vähän lähti harhapoluille. Ole @Iisoppi armollinen itsellesi. Itsensä ruoskiminen ei auta mitään. Tiedät mokanneesi, todennäköisesti tiedät, mitkä asiat siihen johtivat. Keskity mieluummin siihen, että kyseiset triggerit pysyvät hallinnassa. Tai enhän mä asiasta mitään tiedä, mutta tuntuisi loogiselta. Kuitenkaan se itsensä syyttely ja mielipahassa vellominen ei lopulta auta mitään. Siitä mulla on kokemusta eri yhteydessä paljonkin, ja koskaan ei ole tuonut mitään hyvää mukanaan.