Hols Nilgerssön
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- 1992-1993 JyP HT, no smoking team
Ois hauska nähdä annetut tykkäykset, tai oikeastaan kenen luulette olevan eniten peukuttanut palstalainen? Kenellä on enemmän tai eniten jaettua peukkua versus saatua?
Veikkaan samaa, 3/4 mun peukuista on varmaan siltä, hue hue.Hyvin villi veikkaus että @Lert.
...kenen luulette olevan eniten peukuttanut palstalainen?
Hyvin villi veikkaus että @Lert.
Tai sitten voisit kokeilla jotain muuta vaihtoehtoo kun anorektisen naapuris stringejä...?Minulla on valtavan suuri pää. Hengityssuojaimien kumilenksut meinaavat repiä korvat irti. Tai sitten vaan korvani ovat normaalia taaempana.
@vilperi maailma on kauniita naisia täynnä, ei kannata yhden takia vajota epätoivoon. Varsinkaan, kun et tiedä tuosta naisesta oikeastaan muuta kuin hänen työnsä ja ulkonäkönsä. Varmaan johtuu kokemattomuudestasi, sillä tuollaisia ne muutamat ensimmäiset ihastukset yleensä ovat. Kannattaa yrittää keksiä jotain mielekästä tekemistä, että et pelkästään murehdi tuota naista. Tiedätkö edes onko hän jo varattu?
Kysy siltä että kuka se on, mulla ei ainakaan oo mitään käryä.Hei Palstalaiset pelastajani.
Kertokaa äkkiä jotain hyviä pekka-hyysalo -vitsejä, tai jotain heittoi, läppii siitä tyypistä...
Pitäis huomiseksi saada kasaan puolentunnin mittainen roast.imitaatio.show tonne Talent-ohjelman kuvauksiin.
Yhen mä tiiän; pekka ja jokeri ottivat tuijotuskisan, jopa jokerilta hyytyi hymy
Jotain pitäis ehkä kehitellä myös tuolle puhetyylille ja se positiivisuus, mistä mä sellastakaan tähän hetkeen kaivan.
Illan jatkoi ja jos tosiaan viittitte jotain tärppejä pistää liikkeelle.
Nonniin, kymppiraja lähestyy. Enää hieman yli puolitoista miljoonaa viestiä.
Hei Palstalaiset pelastajani.
Kertokaa äkkiä jotain hyviä pekka-hyysalo -vitsejä, tai jotain heittoi, läppii siitä tyypistä...
No, ihan perustarkistus, onko sormus/-ksia vasemman käden nimettömässä, toki sekään ei nykypäivänä mitään varmista, mutta antaa suuntaa.Sitä en vieläkään tiedä onko tämä nainen varattu vai ei. En ole uskaltanut selvittää asiaa. Nynny kun olen.
No, ihan perustarkistus, onko sormus/-ksia vasemman käden nimettömässä, toki sekään ei nykypäivänä mitään varmista, mutta antaa suuntaa.
Juttelun aloittaaksesi sanot sille että "mehän ei olla esitelty toisiamme, minä olen Vilperi". Näin jää on murrettu ja voit kertoa vaikka kuinka intopinkeänä odotat jo joulua. Tietysti kyselet onko neiti myös jouluihmisiä ja muistat kuunnella ne vastaukset. Eiköhän siitä hyvän keskustelun saa käyntiin, kun kuuntelet, kyselet ja kerrot itsekin.
Tänään nimipäiväänsä viettävät Elisa, Eliisa, Elisabet, Elise, Liisa ja Liisi, ortodoksisen kalenterin mukaan Päiviö.Ulkona tuulee 10m/s, mielenkiinnosta katsoin Forecasta tiedon kun huomasi ikkunasta katsoessani, että pakko olla tuota luokkaa. Kenen nimipäivä tänään on tai pitäiskö tälle myrskylle keksiä sit joku nimi.
Kenen nimipäivä tänään on tai pitäiskö tälle myrskylle keksiä sit joku nimi.
Tämään on kuulemma miestenpäivä. Ehdotan että tasa-arvon nimissä nimetään myrsky Äijäksi.Tänään nimipäiväänsä viettävät Elisa, Eliisa, Elisabet, Elise, Liisa ja Liisi, ortodoksisen kalenterin mukaan Päiviö.
Nyt näet harhoja. Eihän näin korona-aikaan koneet lennä. Tai sitten ne jotka lentää on just noita levittelijöitä. Pitääkin mennä Flightradariin tsekkaamaan.Vai että HUOLTOKATKO! En usko. Globaali salaliitto taas voimissaan. Levittelevät kemikaalivanoja Jatkoaikaan. Hävyttömät. Ja väittävät siat että Kuussa on käyty.