Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 325 706
  • 66 837

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Aikoinaan oli jännä seurata ja odottaa, kun Jatkoajan keskustelupalstan miljoonas viesti lähestyi. En muista, koska tämä oli ja käyttäjää, joka sai tämän kunnian.

Nyt niitä viestejä on jo 8 931 239 (tilanne 18.11.2020 klo 17:11).
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Minulla on valtavan suuri pää. Hengityssuojaimien kumilenksut meinaavat repiä korvat irti. Tai sitten vaan korvani ovat normaalia taaempana.
Tai sitten voisit kokeilla jotain muuta vaihtoehtoo kun anorektisen naapuris stringejä...?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kortti jo parikin viikkoa ollut kiinni. Kännissä näppäilin monta kertaa väärin. Ota yhteyttä kortin myöntäjään blaa blaa. Pakko ottaa aina aamuisin papan kirstusta fyffeä mukaan. Se betalar.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Alan tuntemaan itseni suoraan sanottuna epätoivoiseksi. Ja mielessäni pyörii ajatus miksi vitussa kiusaan itseäni? Tuntuu kuin tekisin isoa karhunpalvelusta itselleni.

Siis puhun rohkeasti taas tästä naisasiasta. Joskus tuntuu kuin näyttäisi hyvältäkin jo ja nainen tulee jopa vastaan mutta sitten välillä tuntuu kuin nainen käyttäytyisi minua vastaan aivan kuin muitakin kohtaan. No, puhumallahan tuo selviäisi ja selviäisi voisiko tässä olla jotain enemmänkin kuin vain tuttavuutta meidän välillä.

Tänään olisikin ollut hyvä sauma keskustella enemmänkin hänen kanssaan mutta jutustelu jäi lyhyeksi kun en keksinyt mitään järkevää sanottavaa. Jotain mikä olisi sopinut tilanteeseen.

Voisin yrittää päästä eroon tästä epätoivoisesta? ihastumisen tunteesta mutta tämä nainen on vaan niin tyrmäävän kaunis. Minun mielestäni. Viehättää minua hyvin paljon niin kuin tänäänkin kauniissa puserossaan. Ja on hän fiksun oloinenkin nainen. Suoraan sanottuna ei kuitenkaan sellainen pakkaus että varmaan kääntäisi miehen kuin miehen pään mutta minun silmääni hän nyt viehättää todella paljon jostain syystä.

Tämä on jo varmasti sairasta ja riskialtista mutta en voi mitään että kaipaan jo hänen näkemistäänkin ja edes niitä lyhyitä sanoja mitä olemme vaihtaneet ja hänen ääntään. Vaikka olenkin aina niin perkeleen hermostunut ja ujohko hänen läsnäollessaan.

Tämä nyt kaipaisi sitä pientä small talkia meidän välille lisää. No onneksi elämä on muuten taas mallillaan niin kuin fiilis-ketjuun kirjoitin. Naisseikkailu olisi iso lisä elämään mutta hyvältä tämä elämä jo muutenkin nyt maistuu. Pitää olla tyytyväinen jo siihen mitä elämässä taas nyt jo on. Ettei vain koita haalia lisää ja lisää elämään.

Ja vituttaa tämä säpsähtely ja hermoilu mitä esiintyy tämän naisen seurassa ja muidenkin seurassa. Ihan turhaa ahdistuksen tunnetta ja stressiä seuraa siitä. No onneksi ensi viikon tiistaina on asian tiimoilta lääkärikäynti kun olen vihdoin tajunnut että tuollaiseenkin ongelmaan voi koittaa hakea apua.

Ja tuli taas kirjoitettua tuosta naisasiasta mutta teki vain mieli purkaa fiiliksiään jonnekin. Tekisi mieli myös koittaa mennä keskelle metsää ja karjua tämä ihastumisen tunne pois ettei se kiusaisi mieltä enää mutta ei sitä taida päästä pakoon. Vaan aina kun olen päässyt töistä kotiin niin olen vain jonkin aikaa hykerrellyt kuinka kaunis ja ihmeellinen tuo nainen voikaan olla. Tuntuu että jokainen uusi tapaaminen ja naisen näkeminen vain lisää tätä tunnetta.
 
@vilperi maailma on kauniita naisia täynnä, ei kannata yhden takia vajota epätoivoon. Varsinkaan, kun et tiedä tuosta naisesta oikeastaan muuta kuin hänen työnsä ja ulkonäkönsä. Varmaan johtuu kokemattomuudestasi, sillä tuollaisia ne muutamat ensimmäiset ihastukset yleensä ovat. Kannattaa yrittää keksiä jotain mielekästä tekemistä, että et pelkästään murehdi tuota naista. Tiedätkö edes onko hän jo varattu?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
@vilperi maailma on kauniita naisia täynnä, ei kannata yhden takia vajota epätoivoon. Varsinkaan, kun et tiedä tuosta naisesta oikeastaan muuta kuin hänen työnsä ja ulkonäkönsä. Varmaan johtuu kokemattomuudestasi, sillä tuollaisia ne muutamat ensimmäiset ihastukset yleensä ovat. Kannattaa yrittää keksiä jotain mielekästä tekemistä, että et pelkästään murehdi tuota naista. Tiedätkö edes onko hän jo varattu?

Joo, aika kokematon minä olen naisasioissa. Vaikka muuten olenkin kokenut elämässä yhtä ja toista. Arkuuteni naiasioissa on heikko kohtani jonka kanssa on vain tultava toimeen vuodesta toiseen vaikka vaikeaa se välillä onkin. Ihastumisia on ennenkin ollut kyllä mutta tämä ihastuminen vaikuttaa nyt olevan poikkeuksellisen vahva. Siihen liittyy varmaan sekin että olen jotain edes uskaltanut nyt tehdä asian eteen.

Hävettää puhua kokemattomuudesta tällaisessa sonnipalstalla mutta niin se vain on. Mielenterveyskuntoutujana en edes ajatellut naisia tai miehiä sillä mielellä. Sekin varmaan sitten vaikuttaa nyt ihastumisen vahvuuteen kun siitä on jo pitkä aika kun olen itseni sallinut tällaisia tunteita kokea. Ja olen uskaltanut taas elättää toiveita jostain naisseikkailusta.

Mutta näitä samoja asioita minä itsellenikin olen puhunut. Että ei pidä liikaa ajatella tätä naista, pitää olla muutakin tekemistä ja maailma on naisia pullollaan.

Sitä en vieläkään tiedä onko tämä nainen varattu vai ei. En ole uskaltanut selvittää asiaa. Nynny kun olen.
 

Blue F

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Hei Palstalaiset pelastajani.

Kertokaa äkkiä jotain hyviä pekka-hyysalo -vitsejä, tai jotain heittoi, läppii siitä tyypistä...

Pitäis huomiseksi saada kasaan puolentunnin mittainen roast.imitaatio.show tonne Talent-ohjelman kuvauksiin.

Yhen mä tiiän; pekka ja jokeri ottivat tuijotuskisan, jopa jokerilta hyytyi hymy

Jotain pitäis ehkä kehitellä myös tuolle puhetyylille ja se positiivisuus, mistä mä sellastakaan tähän hetkeen kaivan.

Illan jatkoi ja jos tosiaan viittitte jotain tärppejä pistää liikkeelle.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Hei Palstalaiset pelastajani.

Kertokaa äkkiä jotain hyviä pekka-hyysalo -vitsejä, tai jotain heittoi, läppii siitä tyypistä...

Pitäis huomiseksi saada kasaan puolentunnin mittainen roast.imitaatio.show tonne Talent-ohjelman kuvauksiin.

Yhen mä tiiän; pekka ja jokeri ottivat tuijotuskisan, jopa jokerilta hyytyi hymy

Jotain pitäis ehkä kehitellä myös tuolle puhetyylille ja se positiivisuus, mistä mä sellastakaan tähän hetkeen kaivan.

Illan jatkoi ja jos tosiaan viittitte jotain tärppejä pistää liikkeelle.
Kysy siltä että kuka se on, mulla ei ainakaan oo mitään käryä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Vittu tätä jengiä joka näin ihan perus flunssa-aikana liiottelee työterveydessä oireitaan tarkotuksella ----> Ohjataan koronatestiin ---> ilmasta lomaa tuloksia odotellessa (2-3pv...?) Tokihan meillä saa olla sen kolme päivää ihan kuhan vaan ilmottaa, mutta näin voi heittää marttyyria peliin ja vuodattaa että "kun työmaalla on sanottu että menkää heti lääkäriin jos on koronaoiretta. Pistivät sitten testeihin ja nyt joudun pakosta saikulle." Ja todennäkösesti ovat yskässeet päivällä pari kertaa ja illalla päässy pari aivastusta. Voi vittu.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sitä en vieläkään tiedä onko tämä nainen varattu vai ei. En ole uskaltanut selvittää asiaa. Nynny kun olen.
No, ihan perustarkistus, onko sormus/-ksia vasemman käden nimettömässä, toki sekään ei nykypäivänä mitään varmista, mutta antaa suuntaa.

Juttelun aloittaaksesi sanot sille että "mehän ei olla esitelty toisiamme, minä olen Vilperi". Näin jää on murrettu ja voit kertoa vaikka kuinka intopinkeänä odotat jo joulua. Tietysti kyselet onko neiti myös jouluihmisiä ja muistat kuunnella ne vastaukset. Eiköhän siitä hyvän keskustelun saa käyntiin, kun kuuntelet, kyselet ja kerrot itsekin.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
No, ihan perustarkistus, onko sormus/-ksia vasemman käden nimettömässä, toki sekään ei nykypäivänä mitään varmista, mutta antaa suuntaa.

Juttelun aloittaaksesi sanot sille että "mehän ei olla esitelty toisiamme, minä olen Vilperi". Näin jää on murrettu ja voit kertoa vaikka kuinka intopinkeänä odotat jo joulua. Tietysti kyselet onko neiti myös jouluihmisiä ja muistat kuunnella ne vastaukset. Eiköhän siitä hyvän keskustelun saa käyntiin, kun kuuntelet, kyselet ja kerrot itsekin.

Kiitos hyvistä vinkeistä. Eilenkin olisi jo ollut hyvä mahdollisuus puhua joulusta jos tuon olisi tajunnut. Kun soi jo jouluradio niin siitähän sitä olisi luontevasti johdatellut puheen jouluun. Eilen vain sanoin jotain tyyliin että kananmunat on loppuneet muuten kaikkea on vielä tarjolla aamupalalla. Naikkonen sanoi jotain että ei se haittaa mitään.

Minun teki mieleni vain sanoa että jaa että nyt ei tee munaa mieli... No, varmaan ihan hyvä että jätin tuon lohkaisematta. Tai sitten vain suoraan vihjailevasti asiaan ja olisi selvinnyt onko naisella vähäistäkään kiinnostusta...

No uusi päivä jälleen edessä. Se voi tarjota taas uuden mahdollisuuden. Mutta joka tapauksessa se tuo eteen taas uuden työpäivän. Tänään töitä aamuseiskasta kolmeen asti. Ja muutenkin aika ohjelmatäytteinen päivä edessä. Kun on illalla se vertaistukiryhmäkin ja sitä ennen pitää tehdä ryhmästä viime kerralla saadut kotitehtävät ja vähän siivota asuntoakin.

No, tästä naisasiastakin ollut sen verran hyötyä tuon ryhmän lisäksi että edellisen kerran olen rahapelejä pelannut 24.9 ja silloinkin ilmaiskierroksia. Ja enää en ole edes ajatellut rahapelaamista, olen unohtanut ne nyt sitten täysin. Mielummin tuota naista nyt jo ajattelee kuitenkin kun hassaa rahojaan peleihin ja miettii niitä pelejä. Jotain hyvääkin siis. Ja olenhan kohta ollut pelaamatta rahapelejä kahden kuukauden ajan!

Ja niin kuin jo tuossa edellisessä viestissä kirjoitin niin pitää olla tyytyväinen ja onnellinen siitä mitä elämässä on jo nyt. Ja arvostaa sitä kaikkea. Elämä on nyt ihan mallillaan ainakin helmikuun puoliväliin asti jolloin tämä nykyinen työsopimus päättyy. Ja siihen pitää olla tyytyväinen. Nainen elämään mukaan olisi iso plussa mutta ei tämä elämä hassumpaa nyt ole ilman naistakaan. Se pitää muistaa ja tämän muistaminen auttaa sitten mahdollisen pettymyksenkin käsittelyssä.

Ja kylläpä mieltä jotenkin helpotti kun kysyin tuolla Facebookin Kysy mitä vain...-ryhmässä että onko jollain muulla mitään kokemusta tai tietoa tällaisesta välillä esiintyvästä hermoilusta niin tuttujen kuin tuntemattomienkin ihmisten läsnäollessa. Ja toden totta, näitä meitä kohtalontovereita oikeasti löytyi tässäkin asiassa. En olekaan yksin outo tässäkään asiassa.
 
Ulkona tuulee 10m/s, mielenkiinnosta katsoin Forecasta tiedon kun huomasi ikkunasta katsoessani, että pakko olla tuota luokkaa. Kenen nimipäivä tänään on tai pitäiskö tälle myrskylle keksiä sit joku nimi.
 

Glove

Jäsen
Ulkona tuulee 10m/s, mielenkiinnosta katsoin Forecasta tiedon kun huomasi ikkunasta katsoessani, että pakko olla tuota luokkaa. Kenen nimipäivä tänään on tai pitäiskö tälle myrskylle keksiä sit joku nimi.
Tänään nimipäiväänsä viettävät Elisa, Eliisa, Elisabet, Elise, Liisa ja Liisi, ortodoksisen kalenterin mukaan Päiviö.

Vieläköhän näitä luetellaan radiossa samalla monotonisella äänellä, jonka kuulee säätiedotuksessa merenkulkijoille?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kenen nimipäivä tänään on tai pitäiskö tälle myrskylle keksiä sit joku nimi.
Tänään nimipäiväänsä viettävät Elisa, Eliisa, Elisabet, Elise, Liisa ja Liisi, ortodoksisen kalenterin mukaan Päiviö.
Tämään on kuulemma miestenpäivä. Ehdotan että tasa-arvon nimissä nimetään myrsky Äijäksi.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Vai että HUOLTOKATKO! En usko. Globaali salaliitto taas voimissaan. Levittelevät kemikaalivanoja Jatkoaikaan. Hävyttömät. Ja väittävät siat että Kuussa on käyty.
Nyt näet harhoja. Eihän näin korona-aikaan koneet lennä. Tai sitten ne jotka lentää on just noita levittelijöitä. Pitääkin mennä Flightradariin tsekkaamaan.
 
Tänään on siis palstalla huoltokatko joskus iltapäivästä. Kysymys kuuluukin, mitä me teemme sillä välin? Päivitämme sivua ja odotamme palstan aukeamista? Olen huolissani monesta palstaveljestä ja siitä että miten tämä tuleva odotus oikein sit kestetään.

Tsemppiä jokaiselle, toivottaen Jomppa
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tänään on siis palstalla huoltokatko joskus iltapäivästä. Kysymys kuuluukin, mitä me teemme sillä välin? Päivitämme sivua ja odotamme palstan aukeamista? Olen huolissani monesta palstaveljestä ja siitä että miten tämä tuleva odotus oikein sit kestetään.

Tsemppiä jokaiselle, toivottaen Jomppa
Onko kriisipuhelin jo perustettu?
 

Nick Neim

Jäsen
Ajattelin olla eka joka kirjoittaa huoltokatkon jälkeen. Tavoite saavutettu.

Enkä näemmä edes ollut. Pöh.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Oliko se muka tässä?
Perkele. Mua on huijattu.

Jomppa kyllä vielä kirjottaa, joten ei kait sittenkään.

Tai ei kun, senhän pitäisi olla klapisouvissa.. Mikä lie trolli nyt tää täällä.
@Turha Kaukalo kun tulee ja kertoo jotain, niin uskon että tää oli tässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös