Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 592 888
  • 68 302
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kahteen viime vuorokauteen nukkunut yhteensä sen alle kahdeksan tuntia, niin pikkuhiljaa tässä alkaa väsymys viemään miehestä erävoiton. Koitan sinnitellä vielä tunnin pari, niin että etten nyt ainakaan ennen aamukuutta olisi vielä hereillä... Sitten taas toisaalta, jos olisinkin niin olis taas tekosyy mennä rustamaan yöketjuun.

Kohta tulee lähtö höyhensaarille, ei mahda mitään.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tässä taas katselen Ylen aamu tv:tä, koska olen kiinnostunut siitä mitä tapahtuu ja mistä puhutaan. Elän ajan hermolla niin sanoakseni. No sitten asiaan. Olen laittanut merkille, että ulkomaan kirjeenvaihtajat alkavat ennemmin tai myöhemmin ulkoiselta habitukseltaan muistuttamaan sen maan kansalaisia missä kulloinkin ovat niitä ulkomaan kirjeitä vaihtamassa. "Mielenkiintoista rakas Watson", sanoisi Sherlock Holmes.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tässä taas katselen Ylen aamu tv:tä, koska olen kiinnostunut siitä mitä tapahtuu ja mistä puhutaan. Elän ajan hermolla niin sanoakseni. No sitten asiaan. Olen laittanut merkille, että ulkomaan kirjeenvaihtajat alkavat ennemmin tai myöhemmin ulkoiselta habitukseltaan muistuttamaan sen maan kansalaisia missä kulloinkin ovat niitä ulkomaan kirjeitä vaihtamassa. "Mielenkiintoista rakas Watson", sanoisi Sherlock Holmes.

Eikö Amerikan suuressa maassa ollut jokin debatti? Kiinteistörikollinen vs. vanha kääpä? Ei se kriminaalikin kovin nuori ole.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eikö Amerikan suuressa maassa ollut jokin debatti? Kiinteistörikollinen vs. vanha kääpä? Ei se kriminaalikin kovin nuori ole.
Kyllä oli ja häikäilemätön sellainen. Debatti siis. Siellä nimittäin hiljennettiin kriminaalin mikrofoni kääpän puhuessa. Rajoitettiin siis sananvapautta. Aarne Tanninen kääntyy haudassaan.

Glove

Jäsen
Aarne Tannisellakin oli Washingtonin vuosinaan niin hienot housut, ettei suomalaisilla ole edes varaa katsoa niitä.

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Aarne Tannisellakin oli Washingtonin vuosinaan niin hienot housut, ettei suomalaisilla ole edes varaa katsoa niitä.

Perspuolella luki "rautsiraurau".

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mulla oli eilen viimeiset syöpähoidot näillä näkymin. Jos siis saan puhtaat tulokset. 12.11. lääkäri soittaa. Mutta mutta, tässä kun on vähän huono ja nuupea olo niin olen viihdyttänyt itseäni telkkarin parissa. Aloin nimittäin katsomaan Amazonilta sarjaa Miehen puiolikkaat, ekasta kaudesta lähtien. Voi pojat, että tuo huumori iskee meitsiin. Saa hyvin ajatukset pois tästä oikeesta elämästä. Onkos täällä kyseisen sarjan faneja?

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
nää autopesureissut on aina yhtä kuumottavia. Hirvee meteli, heilunta ja pelottaa että peilit lentää vittuun..

Suosikkijoukkue
Huomasko muuten muutkin kuin minä, että tästä ketjusta lähti eilen illalla sellaset kymmenisen sivullista viestejä pois? Mietin siinä ennen nukahtamamistani pääni puhki, että kuka täällä oikein poistelee viestejään. Jäi mysteeriksi.

Nick Neim

Jäsen
Mulla oli eilen viimeiset syöpähoidot näillä näkymin. Jos siis saan puhtaat tulokset. 12.11. lääkäri soittaa. Mutta mutta, tässä kun on vähän huono ja nuupea olo niin olen viihdyttänyt itseäni telkkarin parissa. Aloin nimittäin katsomaan Amazonilta sarjaa Miehen puiolikkaat, ekasta kaudesta lähtien. Voi pojat, että tuo huumori iskee meitsiin. Saa hyvin ajatukset pois tästä oikeesta elämästä. Onkos täällä kyseisen sarjan faneja?
Vähän varoittelen etukäteen, mutta 8 kauden verranhan tuo on oikein hyvää ja katsottavaa materiaalia. Eli positiivisesti ajateltuna, katsottavaa kyllä riittää. Sen jälkeen 9. kaudelle Charlie Sheen on poistunut sarjasta, ja valitettavasti sarja ei ole enää entisensä.

Sen verran paljon tuosta on uutisoitu, että voihan tämä olla jo tiedossasikin, mutta piti tästä etukäteen varoitella. Jos joskus tuonne asti pääset, niin kannattaahan se antaa mahdollisuus Ashton Kutcherillekin, mutta njääh...

Suosikkijoukkue
Vähän varoittelen etukäteen, mutta 8 kauden verranhan tuo on oikein hyvää ja katsottavaa materiaalia. Eli positiivisesti ajateltuna, katsottavaa kyllä riittää. Sen jälkeen 9. kaudelle Charlie Sheen on poistunut sarjasta, ja valitettavasti sarja ei ole enää entisensä.

Sen verran paljon tuosta on uutisoitu, että voihan tämä olla jo tiedossasikin, mutta piti tästä etukäteen varoitella. Jos joskus tuonne asti pääset, niin kannattaahan se antaa mahdollisuus Ashton Kutcherillekin, mutta njääh...
Jep, niin vahvasti kuitenkin Miehen puolikkaiden alkuperäinen huumori pyöri Charlien hahmon (ja hänen sekoilujensa) ympärillä, että päänäyttelijän vaihduttua sarjan paras hohto ikään kuin hieman haihtui.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hiiret rapistelee ullakolla. Pääseeköhän ne sisään vai pitääkö lähteä liekinheittimen kanssa pyörähtämään. Onneks on noita viiksekkäitä, jotka suojelevat tunkeilijoilta.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
@Kari Runk juu kyllä noita Ashtonin jaksojakin aikoinaan katselin sivusilmällä töllöstä. Mutta juu, eipä ole sarja laisinkaan sama ilman Charlieta. Ja sittenhän tulikin äijän nimikkosarja, jossa veti terapiaryhmää kotona. Tuo on myös pirun hauska.

4

444

Hiiret rapistelee ullakolla. Pääseeköhän ne sisään vai pitääkö lähteä liekinheittimen kanssa pyörähtämään. Onneks on noita viiksekkäitä, jotka suojelevat tunkeilijoilta.
Täällä olivat käyneet ihan sisälläkin viime yönä. Tuolta välipohjasta niitä ei pois saa purkamatta yläkerran lattiaa. Nyt on sitten ansat viritelty papanoiden perusteella parin oletetun kulkureitin varteen. Eiköhän ne jossain vaiheessa lopu, kun tarpeeksi moni on saanut sävärit ansoista. Viiksekkäitä kavereita tänne ei voi ottaa, ellen sitten itse muuta pihalle asumaan.

4

444

Mistä ihmeestä ne pääsee sisälle?
Ainakin alakerran wc:n huoltoluukusta, jonka tilalla on edellisen asukkaan jäljiltä, no, ei luukkua vaan pelkkä reikä. Tuohon voisi laittaa peitelevyn päälle, mutta mikäli aavistus pitää kutinsa ja tuo on se kulkuväylä, niin pidän sen toistaiseksi auki ja ammun haulikolla kaikki sieltä sisään pyrkivät kusipäät. Eli jätän tuon sähköansan syötteineen lähelle ja tilkitsen wc:n oven niin, että sieltä ei pääse ko. tilaa pidemmälle.

Toinen kysymys on, että mistä ihmeestä ne pääsee tuonne välipohjaan? Varmaan ala- tai yläpohjan kautta seinän sisällä, mutta toistaiseksi ei ole ollut innostusta purkaa koko taloa tämän takia.

Kelalta oli tullut joku 75e epidemiakorvaus tilille. Just aukaisin postin. 50e siirsin turvaan pelitilille (Unibet temppuilee pleikkarin kautta ja vetoja ei voi tehdä, mutta rahaa pystyy tallettamaan ja kotiuttamaan ilman verkkopankkitunnuksia..) ja lopuilla oli kuittaantunut kolmen kuukauden ajalta nuo pankin palvelumaksut. Ihan kiva yllätys oli tämä, kun odottelin vaan jotain surkeeta lappua jolla ei tee mitään.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
@Jomppa_Koo samasta epidemiakorvauksesta minäkin kirjoittelin tälle palstalle maanantaina. Sillä kertaa vain tuonne Asia, joka avautui minulle-ketjuun. Luokittelin tuon ihan kivaksi yllätykseksi ja kun tuo raha oli minulle ihan ekstrarahaa myös.

Jaahas, tänä viikonloppuna erikoinen tilanne. Yleensä olen töistä joko saanut tai ostanut ruokaa vapaillekin lähtiessäni mutta nyt en ottanut töistä mukaani kuin 8 ohukaista. Täytyy siis itse kokata.

Toisaalta tämä avaa minulle nyt mahdollisuuden kokata pitkästä aikaa jotain sellaista jota on jo pitkään tehnyt mieli eli vaikka lasagnea. Ja avaa muutenkin nyt paremmat mahdollisuudet vaikuttaa itse viikonlopun menuuseen. Lassea teen varman mutta mitäköhän iltapalaksi?

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Huomenna tulee toivottavasti muuten kuluneeksi tasan 30 päivää rahapelaamatonta aikaa. Aloitin tuossa peliongelmaisten vertaistukiryhmässä käymään 24. syyskuuta ja edellisen kerran pelasin rahapelejä juuri ennen kuin lähdin ryhmään. Ja silloinkin kyllä vain ilmaiskierroksia.

Kyllähän pelaamattomuus tekee hyvää mielelle ja rahapussillekin. Ei huolta ja hampaiden kiristystä rahapelaamisen takia vaan paljon huojentuneempi saa olla. Pelaamattomuus näkyy ilman muuta myös rahapussissa. On kivaa kun rahaa jää kunnolla ruokaan ja säästöönkin jopa.

Ensimmäiset päivät ilman rahapelejä olivat hankalia. Kun ei oikein vielä uskonut siihenkään että kun tekee mieli pelata niin pystyy sanomaan ei mielihaluille. Sen pelikierteen poikki pistäminen oli hankalaa aluksi. Nyt pelaamattomuus on jollain tavalla helpottunut, tietää että niitä hetkiä kyllä tulee kun tekee mieli pelata mutta tietää myös että ne ovat aika lyhyitä hetkiä kuitenkin ja menevät lopulta ohi.

Ja tuon urheilun palaamisella elämääni on ollut kyllä positiivista vaikutusta tähänkin. Kun elämässä on mielekästä tekemistä ja sellaista tekemistä joka pitää ajatukset pois rahapeleistä.

Mutta toivottavasti en pelaa enää koskaan. Kun näemmä se pienikin kokeilu vie heti mennessään ja vie peleihin useampia satasia tai sitten peliputkesta tulee pitkähkö. Mutta jos nyt menee kuitenkin päivä kerrallaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy