Mutta joulu tulla jolkuttaa, ja piparia tulet varmastikkin saamaan kun joulu on. Ja ehkä jo aiemminkin.
En pistäisi tietenkään vastaan jos saisin piparia vähän vaikka jo aiemmin. Mikäs olisi sen parempaa kuin saada siltä leipurilta piparia josta tykkää tosi paljon. Mutta en kiiruhda ja mene piparin saanti edelläkään vaan olisi mukavaa saada koko lahjapaketti, ei pelkästään piparia. Ja hitaasti hyvä tulee, jos tulee... Kypsytellään tätä taikinaa ihan rauhaksiltaan?
Minun ei kyllä pitänyt enää kirjoittaa tänne yhtään mitään kyseisestä aiheesta mutta kun hullua taas yllytettiin. Mokomat. No, optimistisesti taas eteenpäin. Ja onhan se kirjoitteluni kyseisestä aiheesta kyllä mielestäni nyt vähentynyt.
Jaahas, heräsin sitten tänään jo neljältä. Olisin voinut nukkua parhaimmillaan puoli kuuteen asti kun menen vasta seitsemään töihin mutta perhana kun sitä unta ei riittänyt taas pidempäänkään.
Vähän kai stressaa nyt tuo edessä oleva työvuoro. Nyt kun siellä on samaan aikaan töissä tuo ainoa työntekijä joka saattoi itse saada kirjoitteluni pohjalta tietää näistä naisasioistani. Minkälaiseen ristikuulusteluun joudun? Ja onko hän levittänyt sanaa muille työpaikalla? Heh, voi siinä miehellä olla nyt sitten hiostavat paikat pahimmillaan. Toivon kuitenkin että ilmapiiri työpaikalla on hyvä.
Tai pojaksihan ne minua siellä töissä kutsuu. Kun suurin osa työntekijöistä ja asukkaista on minua vanhempaa väestöä niin on ihan luonnollistakin että minua kutsutaan vielä pojaksi. Ja onhan se toisaalta ihan kiva ja imartelevaa että kutsuvat vielä pojaksi vaikka ikää on mittarissa jo 36 vuotta. Mutta minusta tuntuu että kaikki ei kuitenkaan ole pitänyt minua ihan räkänokkapoikanakaan vaan tosissaan otettavana miehenä ja sekin on ollut ihan imartelevaa.