No nyt on vanha kansa ollut hurjana. Ensin tikulla silmään ja sitten vitut naamalle. Siihen aikaan ei varmaan ollut somea ja loukkaannuttu kaikesta.Kyllähän oikeasti vanha kansa sanoi, että sitä vitulla naamalle joka terveenä haluaa pysyä.
No nyt on vanha kansa ollut hurjana. Ensin tikulla silmään ja sitten vitut naamalle. Siihen aikaan ei varmaan ollut somea ja loukkaannuttu kaikesta.Kyllähän oikeasti vanha kansa sanoi, että sitä vitulla naamalle joka terveenä haluaa pysyä.
Vai että semmoiset on sulla mielessä. Ihan ehkä hyvä ettet kerro tästä sen enempää meille *hymiö*No, itse yritän keskittyä toiseen mummoon, ja hänen mirriinsä. Mutta niistä asioista en täällä kerro.
Noh, Nummis. Älä ole tuolainen. Mulla on toistaiseksi ollut lihaton lokakuu. Jos ei lasketa (eikä lasketa) kalkkunaa leivänpäälliseksi.Nyt on kuulemma Lihaton Lokakuu. Ainakin joillain. Minusta se on vähän sama asia kuin Kaljaton Kesäkuu.
Noh, nu
Noh, Nummis. Älä ole tuolainen. Mulla on toistaiseksi ollut lihaton lokakuu. Jos ei lasketa (eikä lasketa) kalkkunaa leivänpäälliseksi.
Tietenkään kalkkunaa ei lasketa. Eihän se lihaa ole vaan lintua.Noh, nu
Noh, Nummis. Älä ole tuolainen. Mulla on toistaiseksi ollut lihaton lokakuu. Jos ei lasketa (eikä lasketa) kalkkunaa leivänpäälliseksi.
Älysin että Cmore tarjoaa myös tekstityksen Salattuihin elämiin. Se onkin hyvä juttu. Voisi kysyä myös mitä suomen kielen osaava tekee tekstityksellä Salkkareita katsellessa. Mutta paljonkin, sillä minulla on välillä ollut hankaluuksia saada sarjan näyttelijöiden puheesta selvää.
Nyt on kuulemma Lihaton Lokakuu. Ainakin joillain. Minusta se on vähän sama asia kuin Kaljaton Kesäkuu.
Veli nummiksen kanssa vietämme viimeistä rajoituksentonta baari iltaa.
Ei se auta et teini olisi oma.Nyt meillä puhutaan siitä että miehen lapsi muuttaisi meille asumaan ja kävisi vaan vierailemassa äitinsä luona. Että kaikki menisi ylösalaisin. Jotain riitaa on vissiin ollut äidin ja uuden perheen kanssa. Minua jopa ahdistaa kun en ole ihan varma miten teinin kanssa toimitaan... kun ei ole oma. Eikä se vissiin auta että teini olisi oma. On ne niin hankalia välillä. No katsellaan mitä tapahtuu. Kyllä tässä on paljon pohdittavaa. Taitaa olla kyse vain jostain kiukusta äitiä kohtaan.
@Gennadi on hyvä tyyppi. Etukäteen oli ajatus et tuo on ihan kusipää. No, oli se, mut munlainen kusipää. Eli tultiin hyvin juttuun.Jännä päivä. Tein töitä puoli kuuteen ja sitten rupesi houkuttamaan SaiPan matsi. No tilasin Cmoren ja sitten äkkiä kauppaan hakemaan kaljaa, kun pelkäsin perseraiskausta eikä sellaista selvin päin voi katsoa. Eka erä olikin hyvää meidän jengiltä. Erätauolla naapuri eli @Gennadi pisti viestiä, että voiko tulla katsomaan kaveriksi. Tuli. Ekaa ipan maali tuli noin 10s ennen kuin Gennadi soitti ovikelloa. Ja heti perään toinen. Sitten keskityttiinkin juomaan ja puimaan viime perjantain miitin tapahtumia. Mutta onpahan ollut kivaa.
Kuulohäiriöisillehän tuo on tuotu avuksi, mut palvelee se niitäkin, jotka ei halua pitää ääniä päällä, ettei kukaan kuulisi ja tajuaisi hänen katsovan salkkareita.
Kaikilla on salaisuuksia
Pettterin haluaisin kieltämättä tavata. Varmasti yllättäisi.Kyselin muuten pettteriäkin tänne silloin, mutta hän ei valitettavasti päässyt paikalle. Jospa ensi kerralla sitten. Yllättäisi ihmisiä yhtä paljon kuin sinä livenä tavatessa.
Eikös polkupyörässä ole pitänyt olla pimeällä valo jo vuosia? Uutenahan tuli, että lisäksi pitää olla punainen takavalo.
Nordis ei ole ongelma. Rakkaimmat muistot on sieltä, divarista.Tapaat kyllä nyt kun minut tunnet jo. Voi olla, että vaatii kyllä vierailun nordikselle :)