Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 381 654
  • 66 968

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Meillä ei ole puussa kuin kolme omenaa... Minulle, miehelle ja miehen lapselle. Ollaan kaikki nimetty omenamme... minun omenan nimi on Nuppu.
Tässä nämä meidän kolme omenaa on. Nuppu vasemmalla. Miten ihminen voikin olla iloinen ja ylpeä kolmesta omenasta. ;-)
 

Liitteet

  • Nuppu&kaverit.jpg
    Nuppu&kaverit.jpg
    494,2 KB · kertaa luettu: 65

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Marjo Rein sanoi äsken uutisissa että "lahtelainen KooKoo". Sille vähän hymähdin.
 

Mustanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Känninen ystäväni yritti taas tavoitella. Nyt en edes vastannut. Ei kai se itseensä keinumaan laita? En kai minä ole se viiminen ystävä, joka on vielä vastannut?
Meinaan vaan, että saattaa olla keskustelukumppanit vähissä, jos samanlaista mongerrusta tulee, kuin viimeksi.
Vittu, huomenna aamuvuoro ja nyt pitää (pitäisi olla jo)oikeasti mennä nukkumaan, ei vaan pysty osallistumaan tuohon känni märinään. Kaveri juokoon itsensä hengiltä, mutta yöunet on tärkeemmät? Olenko mulkku jätkä?

Öitä!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Täällä on ollut pöhinää noista yksityisviesteistä. En tiedä rikonko jotain sääntöä kun kerron että sain YV:n jossa sanottiin (ei siis sanatarkasti) että pidänkö itseäni parempana ihmisenä kun kasvatan ja säilön. Että kyllä täällä muutkin sitä tekee muttei tarvitse sillä koko aikaa päteä ja niistä kertoa. Hetken aikaa olin vähän harmissani kun minun hyväntahtoiset viestit niin närästää... mutta sitten mietin että antaa olla, laittaa minut sitten ingoreen jos puutarha-, marja- yms jutut tympii.

Vastasin kuitenkin ja kerroin etten pidä itseäni parempana ihmisenä ja juttelen siitä mikä minulle on tärkeää ja ajankohtaista.

Ja totuus on se että tyyliäni en heti ole muuttamassa. Tuskin osaisinkaan... Olen niin kiinni omassa elämässäni.
 
Viimeksi muokattu:

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Tänään ensimmäistä kertaa Toukokuun jälkeen paksu peitto käytössä, pelkän lakanan sijasta. Vaikuttaa melko virheeltä, sillä vaikka tuuletin kämppää ennen nukkumaanmenoa niin nyt on jo kuuma. Lakana oli muuten ihan jees, mutta vaarana oli mahdollinen nuhailu aamusta ja muutenkin aamulla nouseminen oli vaikeampaa kun oli kylmä.
Pitäisi varmaan jatkossa nukkua vapaapäivät lakanalla ja työpäivät läskipeitolla. Oispa aina elokuun alku ja lakana.

Toinen yö läskipeitolla edessä. Herätys on huomenna kuudelta, joten varmasti palelisi jos vedettäisiin lakanalla. Perjantai lämmittää henkisesti, mutta aamulla täytyy käydä suihkussa, joka taasen vaikeuttaisi heräämistä entisestään, mikäli sen päälle vielä palelisi.
Nyt kuitenkin vedettiin 20 minuutin tuuletus ennen nukkumaanmenoa, mutta nyt on jo hiki. Lord have mercy on me.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Täällä on ollut pöhinää noista yksityisviesteistä. En tiedä rikonko jotain sääntöä kun kerron että sain YV:n jossa sanottiin (ei siis sanatarkasti) että pidänkö itseäni parempana ihmisenä kun kasvatan ja säilön. Että kyllä täällä muutkin sitä tekee muttei tarvitse sillä koko aikaa päteä ja niistä kertoa. Hetken aikaa olin vähän harmissani kun minun hyväntahtoiset viestit niin närästää... mutta sitten mietin että antaa olla, laittaa minut sitten ingoreen jos puutarha-, marja- yms jutut tympii.

Vastasin kuitenkin ja kerroin etten pidä itseäni parempana ihmisenä ja juttelen siitä mikä minulle on tärkeää ja ajankohtaista.

Ja totuus on se että tyyliäni en heti ole muuttamassa. Tuskin osaisinkaan... Olen niin kiinni omassa elämässäni.
Mitävittuanyttaas? Ei sinulle tätä ihmettelyä Iisoppi vaan yv:n lähettäjälle, olen vakavasti hämmentynyt.

Olenpa minäkin parempi ihminen pakastanut itse kerättyjä mustikoita, kokonaista litra saatiin kasaan, oli ahneemmat pirulaiset käynyt ruopimassa varvut tyhjiksi ja lehdetkin oli kadonnut osasta.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Minä olin päättänyt olla kirjoittamatta vähään aikaan tähän ketjuun, mutta nyt on pakko. @Iisoppi saama viesti johtuu suurella todennäköisyyllä minusta. Täällä on lähes 18 000 jäsenestä arvioni mukaan noin max 20, jotka voisivat tuollaisen viestin kirjoittaa.

Minä olen kaiken pahan alku ja juuri. Siis jatkiksen kahtiajaon.

Ei nyt @Czescku ihan noin suurta marttyyrinviittaa tarvitse päällesi ottaa. Vaikka osassa palstaan liittyvässä pöljäilyssä oletkin ainakin välillisesti ollut mukana, niin ei kaikki palstapaskailu sinuun liity.

@Iisoppi Jollain on nyt ollut paha olo ja jostain syystä luuli paranevansa siitä siirtämällä sitä pahaa oloa sinulle. Älä muuta tekemisissäsi ainakaan tuon viestin takia yhtään mitään.
 
Viimeksi muokattu:

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
Noniin jätkät, sovitaanko silleen, että jos niitä yksityisviestejä on vielä aivan pakko tykittää, niin älkää laittako niitä sellaisille, jotka ei tähän liity tai muutenkaan tehneet teille mitään pahaa. @Iisoppi nyt on varmaan viimeinen palstalainen, joka voisi jonkun toisen täällä suututtaa viestiensä takia. Iisopilla on niin harmittomia ja positiivisia viestejä.

En halua tähän enempää ottaa kantaa, mutta ne jotka näitä yksityisviestejä laittavat, jättäkää edes ulkopuoliset rauhaan.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kello oli "vasta" jotain vähän yli yksi yöllä, mua väsytti ja totesin että en kyllä aio nukahtaa vielä ennen Dallasin peliä. Otin siis tietoisen riskin, keitin itselleni yökahvit ja kirjoitin siinä kahvia siemaillessani kännykälläni uuden runon osittain ajantappokeinona ja toisaalta onhan luovuuteni kuitenkin yleensä huipussaan yöllä niin mikä ettei.

No siitä runosta tuli ihan kiva ja Dallaskin voitti lopulta Vegasin dramaattisten vaiheiden jälkeen, mutta ei mun nyt kuitenkaan pitänyt olla enää aamukasilta näin pirteänä. Hups... No, ehkä se väsy sieltä kohta tulee ja pääsen ottamaan ainakin pienet torkut.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Hei, ei se nyt ole vakavaa jos saan jonkin lievästi epämiellyttävän yksityisviestin. Kännissä se varmaan oli kirjoitettu yöllä ja tuntunut sillä hetkellä hyvältä idealta näpäyttää minua vähän siitä että kirjoitan yleensä samoista asioista. Nimimerkki oli minulle outo (kuten suurin osa täällä kirjoittaneista) eikä mielestäni liittynyt mitenkään täällä esillä olleisiin vääntöihin. Ja tämä tästä nyt... Ei aiheuttanut arpea sydämeeni vaan lievää hämmennystä.

Edit. Ja tietenkin... Kiitoksia kaikille mukavista sanoista ja "tuen osoituksista"...
 
Viimeksi muokattu:
K

Kiekkokatsoja

Mun mirri on vaihtunut. Tää yksilö on paljon leppoisampi, kuin mistä olen kirjoittanut, eikä yritä pomottaa. Onhan se eri värinenkin, mutta en ole rasisti. Vaikken olekaan usein samaa mieltä, kuin valtaa pitävät, ja heidän innokkaat kannattajat.
Tää yksilö on hieman arka, ja toisinaan vetäytyy. Mutta ei se oo aina kerjäämässä herkkua, saatikka pomota. Meillä on mennyt yhteispeli ok, ja miksikäs ei, kun lopulta on kyseessä kahdesta ok tyypistä. Ei ole edes kynnenjälkiä kehossani, vaikka hieman on leikittykin. Kiva sitäkin on rapsuttaa, ja kyllä toi kehrää toisinaan tyytyväisenä. Tai jos ei ole tyytyväinen, niin se hitaasti, mutta arvokkaan näköisesti kävelee pois. Kova se on ottamaan päikkäreitä, mutta katselee kyllä, jos kuuluu epätavallisia ääniä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Hei, ei se nyt ole vakavaa jos saan jonkin lievästi epämiellyttävän yksityisviestin. Kännissä se varmaan oli kirjoitettu yöllä ja tuntunut sillä hetkellä hyvältä idealta näpäyttää minua vähän siitä että kirjoitan yleensä samoista asioista. Nimimerkki oli minulle outo (kuten suurin osa täällä kirjoittaneista) eikä mielestäni liittynyt mitenkään täällä esillä olleisiin vääntöihin. Ja tämä tästä nyt... Ei aiheuttanut arpea sydämeeni vaan lievää hämmennystä.

Tämäpä se. Sulla on oikea asenne tähän. Niinkuin meikäkin tuolla mode-ketjussa sanoi, noista ei pidä välittää. Oman osani saanut olen myös. Jotkut urpot haluavat nyt hämmentää palstalla ja tuo känninen viestien lähettely nyt on sitten se heidän tapansa. Ei voi ymmärtää.
 
K

Kiekkokatsoja

Minä olin päättänyt olla kirjoittamatta vähään aikaan tähän ketjuun, mutta nyt on pakko. @Iisoppi saama viesti johtuu suurella todennäköisyyllä minusta. Täällä on lähes 18 000 jäsenestä arvioni mukaan noin max 20, jotka voisivat tuollaisen viestin kirjoittaa.
Samoilla linjoilla tuossa lukumäärässä. Tarkistin juuri, että mulla on 15 kirjoittajaa lukittuna siten, että en nää niitä. Niistä sellainen 5 tai hieman yli, oli pahimpia.
Alkuvuodesta huomasin sellaisen ilmiön, että muutama tyyppi, pyrki toistuvasti lainaamaan kirjoituksia, ja lainauksien tarkoitus oli ainostaan vittuilu (ja oma kiva). Jostakin syystä se sallittiin palstalla toistuvan. Jossainvaiheessa lopetin näille vastaamisen. Ja kun heidän kyvyttömyys keskustella/väitellä asiasta jatkui, lukitsin ne pois.
Asioista saa ja pitääkin olla eri mieltä. Muutoinhan keskustelu on tylsää, jos on aina samaa mieltä. Mutta tulee kyetä pitämään kirjoitus asiaväittelyssä, eikä kohdistaa sitä vastapuolen vittuiluun.
Tässä kuluvan vuoden mittaan, olen lukinnut pois muitakin kirjoittajia, mikäli toistuvasti on kyvytön pitämään keskustelua asiassa. Saanhan näitä myöhemmin auki, jos näin haluan.

Ihmettelen sitä, jos jollakulla on niin paha olla, että pitää lähteä vittuilemaan yv viestillä. Saatikka on niin lääkitys pielessä, että pitää palstalta yksityiselämäänkin kohdistaa jotain paskaa. Kovin elämä huonosti, jos tällaista tarvetta.
Palstan tulisi olla vain ajankulua, eikä elämän kärkiasioita. Pääasiassa mukavaa ajanvietettä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Koronavirusketju on kerännyt 8 kuukaudessa enemmän postauksia, kuin Salatut Elämät ketju 19 vuodessa.

Hyvää spämmäystä.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Mun mirri on vaihtunut. Tää yksilö on paljon leppoisampi, kuin mistä olen kirjoittanut, eikä yritä pomottaa. Onhan se eri värinenkin, mutta en ole rasisti. Vaikken olekaan usein samaa mieltä, kuin valtaa pitävät, ja heidän innokkaat kannattajat.
Tää yksilö on hieman arka, ja toisinaan vetäytyy. Mutta ei se oo aina kerjäämässä herkkua, saatikka pomota. Meillä on mennyt yhteispeli ok, ja miksikäs ei, kun lopulta on kyseessä kahdesta ok tyypistä. Ei ole edes kynnenjälkiä kehossani, vaikka hieman on leikittykin. Kiva sitäkin on rapsuttaa, ja kyllä toi kehrää toisinaan tyytyväisenä. Tai jos ei ole tyytyväinen, niin se hitaasti, mutta arvokkaan näköisesti kävelee pois. Kova se on ottamaan päikkäreitä, mutta katselee kyllä, jos kuuluu epätavallisia ääniä.
Ihme pussy magnet koko ukko!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Jokereiden skogan “MEILLÄ PELATAAN” ei taida enää pelittää. Voisiko uusi olla sellainen rohkaiseva ”MEILLÄ ON ROKOTE”.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös