Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 277 499
  • 66 549
Tämäkin päivä tulee menemään niin, että katson kaksi KHL-matsia ja pistän aina maalin tullessa tietoa otteluseurantaketjuun. Yksin saa siellä näpytellä. Tuskin kukaan arvostaa tekemääni hommaa. Näillä mennään.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mutta kun nuhan oireet ovat olleet vielä erittäin vähäisiä niin ei voi vielä töistä poiskaan olla.
Meillä muuten tänään töissä sanottiin että jos on vähänkään flunssan oiretta niin jää kotio. Ja painotettiin että töissäkin pidetään etäisyyttä toisiin. Tämä palaveri pidettiin tietty aivan täyteen ahdetussa pienessä sosiaalitilassa...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tämäkin päivä tulee menemään niin, että katson kaksi KHL-matsia ja pistän aina maalin tullessa tietoa otteluseurantaketjuun. Yksin saa siellä näpytellä. Tuskin kukaan arvostaa tekemääni hommaa. Näillä mennään.
Älä tee kuitenkaan niinkuin @Silppuri , joka tarjoaa IFK maalista koiran. Tarjoa sinä tissit.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Maaliskuussa alko näytelmäharjoitukset, ensi-illan oli tarkoitus olla toukokuussa. No, korona iski ja muutti suunnittelmat. Huomenna vihdoinkin päästään esiintymään oikealla lavalla oikean live-yleisön eteen, ai saakeli! Mukava tällainen päivä-ennen-ensi--iltaa- kutina päällä!
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Maaliskuussa alko näytelmäharjoitukset, ensi-illan oli tarkoitus olla toukokuussa. No, korona iski ja muutti suunnittelmat. Huomenna vihdoinkin päästään esiintymään oikealla lavalla oikean live-yleisön eteen, ai saakeli! Mukava tällainen päivä-ennen-ensi--iltaa- kutina päällä!
Onnittelut ja tsemppiä huomiselle! :)
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Perkules sentään, joku oli vienyt minun kasvamaan jättämäni suppilovahverot. Olen vähän down. Siellä missä ennen oli suloisia pieniä suppiksia kasvamassa, oli nyt ihan tyhjää. Joku muukin liikkuu täällä. Ehkä se ei ollut yllätys.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tosiaan loppuviikko vapaata. Aattelin taas asemoida itteni Netflixin ja dokkarien pariin. Aatelin kattoo ton Nazi Concentration Camps kuvaelman. Ei vittu. En pystyny loppuun. Oksettaa, vituttaa ja itkettää. Ja minä olen kuulemma tunteeton rasisti. Haistakaa tekopyhät persereiät vittu.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Nyt helvatta, veli @vilperi ! Jätkä saa kohta mahahaavan tai napsahtaa päästä verisuoni tolla ressaamisella, murehtimisella ja märehtimisellä. Otas nyt hyvä mies vähän lunkimpi ote eloon. Ei mulla muuta.

Kannattaa muistaa että tällä palstalla näyttäytyy lopulta vain aika pieni osa minustakin. Se mitä haluan tänne kirjoittaa. Paljon jää sanomattakin. Aika rento ote minulla elämään on kyllä mielestäni. Viestieni perusteella voi kuitenkin tulla minusta osin virheellinenkin mielikuva.

Ja jos tässä taas viitattiin viestieni pituuteen niin minä kannatan itse enemmän näitä pitkiä kuin erittäin lyhyitä jopa ns. chat-viestejä. Tiivistetymmin voisin kyllä opetella kirjoittamaan mutta ei nuo korkeintaan parin lauseen viestitkään ole mistään mielestäni kotoisin. Ja noihin lyhyisiin viesteihin olen törmännyt täällä nykyään yhä vain enemmän. Kyllä jotain sisältöä pitää viestissä olla.

Jaa niin, ja tänään on se päivä kun uusi liigakausi alkaa. Ihan hieno juttu vaikka minä en ajatellutkaan käydä heti ainakaan yhdessäkään pelissä paikan päällä. Koen kantavani vastuuta kuitenkin minun itseni lisäksi myös esimerkiksi työpaikkani asukkaiden (joista iso osa riskiryhmäläisiä) terveydestä tässä tilanteessa omalta osaltani. Tarkoitan sitä että täytyy vähän katsoa missä liikkuu ettei kovin herkästi itse veisi koronaa vaikka työpaikalle.

Toki, joku voi ajatella minun jo nyt toimineen väärin kun olen kertonut tuntevani oloni vähän nuhaiseksi ja silti käyvän töissä. Mutta olo on kyllä ollut niin erittäin minimaalisesti nuhainen ja olen tästäkin heti puhunut työpaikallani. Ja saanut viestiä että tarkkaile kuntoasi ja nyt pitää jäädä herkemmin kotiin. Mutta vielä ei olla nähty tarpeelliseksi jäädä kotiin. Ja nyt tuo minimaalinenkin nuhan tunne tuntuu kaikonneen.

Mutta urheilukanavat on taas viritetty näkymään. Otin taas paketin Viasat urheilu+ Cmore urheilu ja Teliakin. Tämän paketin sai puoleksi vuodeksi nyt melko edullisesti ja otin lisäksi erillisenä palveluna myös Ruutu plussan. Sieltä kun näkee ainakin parin viikon päästä alkavat kotimaiset korismatsit.

On tätä odotettukin. Tätä että tuo pitkäksi venähtänyt tauko urheilun katselemisessa päättyy. Olisihan sieltä jo tullutkin urheilua mutta nyt siitä voisi jälleen kiinnostuakin. On aika palata tämänkin nautinnon pariin.

Vaikka toki tätä liigan avauspeliä en tänään näekään kun olen siellä peliriippuvaisuusryhmässä.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Joko saa aloittaa?

Kerhoooooo! Peliä!
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Joko saa aloittaa?

Kerhoooooo! Peliä!
Totta munassa saa! Noin seitsemän kuukautta me suomalaiset kiekon ystävät olemme odottaneet että kiekko putoaisi taas jäähän ja pian se hetki on käsillä. Vuorokauden päästä me pelikaani-ihmisetkin pääsemme nautiskelemaan tästä ilosta sekä todistamaan Ryan Laschin comebackia turkoosissa!
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Vielä ehtis juoda suojakännit ennen illan peliä. Alkoon vai normikauppaan, siinäpä kysymys.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllähän oikeasti vanha kansa sanoi, että sitä vitulla naamalle joka terveenä haluaa pysyä.
No nyt on vanha kansa ollut hurjana. Ensin tikulla silmään ja sitten vitut naamalle. Siihen aikaan ei varmaan ollut somea ja loukkaannuttu kaikesta.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Älysin että Cmore tarjoaa myös tekstityksen Salattuihin elämiin. Se onkin hyvä juttu. Voisi kysyä myös mitä suomen kielen osaava tekee tekstityksellä Salkkareita katsellessa. Mutta paljonkin, sillä minulla on välillä ollut hankaluuksia saada sarjan näyttelijöiden puheesta selvää.
 
K

Kiekkokatsoja

Mirrijutut lienee ohi. Ainakin palstalla. Tuli vaan mieleen kirjoittaa tänne, kun juuri naapurin mummo päästi kotoaan ulos sen mirrin, josta loppukesän höpisin. Niin tuokin mirri laukkoi matkoihinsa, eikä edes käynyt mun puolella moikkaamassa.
No, itse yritän keskittyä toiseen mummoon, ja hänen mirriinsä. Mutta niistä asioista en täällä kerro.

Lisäys. Jaa tulihan se kissimirri terassilleni. Rapsuttelin ja juttelin. Sitten se halusi leikkiä. Laitoin käteeni työrukkasen, jota se raapi ja puri. Kohtelias se oli, sillä lopetti aina kun sanoin au.. hän kun puri ja raapikin rukkasen läpi.
Sitten se oli menossa pois. Sanoin moikka, ja vilkutin. Se päätti tulla uudelleen luokseni hetkeksi. Sitten se hetken nuoli alapäätään ja meni.
-The end-
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös