Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 594 931
  • 68 320

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Hitto, olin tänään ajaa kurjet matalaksi... polkupyörällä.

Ai tällaista on tänään liikenteessä. Minäkin olin tänään ajaa fillarillani jopa kahden likan yli. Toiseen saatoin jopa hieman osua, en ole varma mutta tuntui siltä. Tosin eipä tuo likka kovin murheelliselta tai vihaiselta näyttänyt, normaalisti pystyi jatkamaan kävelyään ja huusin hänelle anteeksi.

Minulla oli aamulla niin kova kiirus työhöntulotarkastukseen ja aurinko paistoi pahasti silmään. Nuo tekijät saivat minut varomattomaksi liikenteessä.

K

Kiekkokatsoja

Tänään kävi sekä perinteinen, että epätavallinen juttu. Perinteinen: No, lähdin lenkille. Olin ennakkoon katsonut sadetutkaa, ei pitäisi sataa. Ja taivaallakin oli vain harmaita pilviä. Lenkin puolessavälissä, jossa siis olin kauimpana kotoani, alkoi satamaan. Niistä harmaista pilvistä tietysti. Siinä tyylikkäänä kävelin sateessa, aurinkolasit päässä.
Jonkinaikaa olin jo kastunut, kunnes huomasin ojassa hylätyn sateenvarjon. Oli se muutoin ehyt, mutta käsitikku oli pätkä. No lainasin sitä, kunnes sade loppui. Epätavallista löytää sateenvarjo, kun sitä tarvitsee.
Niin toi mirri näkyi aikaisin aamulla menevän mummolle. Vielä se jaksaa painaa, mirri siis.
Joo tämmöstä mun elämään kuuluu, mitäs muille?

Glove

Jäsen
Pistä ne neljä liikkumaan sun luo?
No yksi kävikin jo. Ja paperi lähti kirjekuoressa erään ulkopuolisen henkilön mukana sinne kolmanteen paikkaan. Pieni neuvo: Myykää kaikki omaisuus ennen kuin kuolette älkääkä testamentatko alaikäisille mitään. Tietysti jos haluatte perillisille työlään kuolinpesän niin tehkää juuri päinvastoin. Äitini kuoli tosiaan tammikuun puolivälissä ja vieläkin tämä teettää hommia.

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Syy vetää loman viimeiset kännit, Mira ja Ville Big Brother studiossa. Joista toista en voi sietää jonka kanssa olisin sillai ja toinen jota voisin sietää mut en olis sen kaa sillai.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Huomenna minä keitän mehua... Omenaa ja puolukkaa. Käytiin tänään töiden jälkeen miehen kanssa keräämässä viitisen litraa puolukkaa . Sitten käytiin hakemassa korilinen omenaa veljeltäni... valkeaa kuulasta lähinnä kun ne oli kypsiä. Huomenna niistä tulee mehua.

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Huomenna minä keitän mehua... Omenaa ja puolukkaa. Käytiin tänään töiden jälkeen miehen kanssa keräämässä viitisen litraa puolukkaa . Sitten käytiin hakemassa korilinen omenaa veljeltäni... valkeaa kuulasta lähinnä kun ne oli kypsiä. Huomenna niistä tulee mehua.

Tee mulle puolukkamehua ja omenahilloa.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Lumikko on hauska eläin. Näin ensi kertaa luonnossa.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Täällä tulee kyllä iloseen vettä taivaalta. Taitaa sataa koko päivän...

K

Kiekkokatsoja

Menee jääkiekon pelaaminen monimutkaiseksi. Nyt löytyi koronatartunta HPK-20v joukkueesta.
Junnuissa korona tarttuu helposti moniin, kun ovat liikkuvan sorttisia tyyppejä.

Näyttäis satelevan välillä reippaasti vettä. No, sateenvarjo käyttöön.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nyt on omena-puolukkamehu kiehunut tunnin verran ja ensimmäiset mehut on jo voinut laskea pois. Onneksi saatiin kyliltä omenia kun ei meillä ole puussa koin kolme omenaa... Minulle, miehelle ja miehen lapselle. Ollaan kaikki nimetty omenamme... minun omenan nimi on nuppu. Odotellaan vielä että ne kypsyy...

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Meillä ei ole puussa kuin kolme omenaa... Minulle, miehelle ja miehen lapselle. Ollaan kaikki nimetty omenamme... minun omenan nimi on Nuppu.
Tässä nämä meidän kolme omenaa on. Nuppu vasemmalla. Miten ihminen voikin olla iloinen ja ylpeä kolmesta omenasta. ;-)

Liitteet

• Nuppu&kaverit.jpg
    Nuppu&kaverit.jpg
    494,2 KB · kertaa luettu: 78

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Marjo Rein sanoi äsken uutisissa että "lahtelainen KooKoo". Sille vähän hymähdin.

Mustanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Känninen ystäväni yritti taas tavoitella. Nyt en edes vastannut. Ei kai se itseensä keinumaan laita? En kai minä ole se viiminen ystävä, joka on vielä vastannut?
Meinaan vaan, että saattaa olla keskustelukumppanit vähissä, jos samanlaista mongerrusta tulee, kuin viimeksi.
Vittu, huomenna aamuvuoro ja nyt pitää (pitäisi olla jo)oikeasti mennä nukkumaan, ei vaan pysty osallistumaan tuohon känni märinään. Kaveri juokoon itsensä hengiltä, mutta yöunet on tärkeemmät? Olenko mulkku jätkä?

Öitä!

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Täällä on ollut pöhinää noista yksityisviesteistä. En tiedä rikonko jotain sääntöä kun kerron että sain YV:n jossa sanottiin (ei siis sanatarkasti) että pidänkö itseäni parempana ihmisenä kun kasvatan ja säilön. Että kyllä täällä muutkin sitä tekee muttei tarvitse sillä koko aikaa päteä ja niistä kertoa. Hetken aikaa olin vähän harmissani kun minun hyväntahtoiset viestit niin närästää... mutta sitten mietin että antaa olla, laittaa minut sitten ingoreen jos puutarha-, marja- yms jutut tympii.

Vastasin kuitenkin ja kerroin etten pidä itseäni parempana ihmisenä ja juttelen siitä mikä minulle on tärkeää ja ajankohtaista.

Ja totuus on se että tyyliäni en heti ole muuttamassa. Tuskin osaisinkaan... Olen niin kiinni omassa elämässäni.

Viimeksi muokattu:

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Tänään ensimmäistä kertaa Toukokuun jälkeen paksu peitto käytössä, pelkän lakanan sijasta. Vaikuttaa melko virheeltä, sillä vaikka tuuletin kämppää ennen nukkumaanmenoa niin nyt on jo kuuma. Lakana oli muuten ihan jees, mutta vaarana oli mahdollinen nuhailu aamusta ja muutenkin aamulla nouseminen oli vaikeampaa kun oli kylmä.
Pitäisi varmaan jatkossa nukkua vapaapäivät lakanalla ja työpäivät läskipeitolla. Oispa aina elokuun alku ja lakana.

Toinen yö läskipeitolla edessä. Herätys on huomenna kuudelta, joten varmasti palelisi jos vedettäisiin lakanalla. Perjantai lämmittää henkisesti, mutta aamulla täytyy käydä suihkussa, joka taasen vaikeuttaisi heräämistä entisestään, mikäli sen päälle vielä palelisi.
Nyt kuitenkin vedettiin 20 minuutin tuuletus ennen nukkumaanmenoa, mutta nyt on jo hiki. Lord have mercy on me.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy