Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 328 369
  • 66 847
K

Kiekkokatsoja

Kyllä tää mirri, on lähes täydellisen kohtelias. Tuossa se vetää sikeitä tuolissa vieressä.
Kyllä mirreissäkin on vaikeita ja helppoja tapauksia. Mutta tää on kyllä helpommaista päästä.
Shh.. annetaan reppan nyt huilia.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Etsä vittu tiedä kuka mä oon.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Poro on parempi kuin hirvi. Lautasella ja luonnossa.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Eiks se oo ihan tervettä hävetä itseään olemalla se ensimmäinen asiakas kaupassa heti ysiltä kaljaa liukuhihnalle lappamassa?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Eka satsi on nyt kuivumassa. Vadissa odottaa lisää kuivattavaa ja vähän olisi vielä putsattavaakin. Täytyy hakea viimeinen kassi eteisestä.
 

Liitteet

  • suppilot.jpg
    suppilot.jpg
    905,2 KB · kertaa luettu: 64

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Eiks se oo ihan tervettä hävetä itseään olemalla se ensimmäinen asiakas kaupassa heti ysiltä kaljaa liukuhihnalle lappamassa?
Joo, ehkä... Itse pidin aina tärkeänä että en jonottanut Alkoon. Annoin ekojen, kiireisten mennä ja sitten kävelin Alkoa kohti ja menin sisään... Vähän niinkuin että kasvain, alko onkin auki, voisihan siellä piipahtaa. Vaikka varmaan osa Alkon myyjistä tunnisti minut vakioasiakkaaksi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Oi niitä aikoja kun krapulakaljaa sai lähikaupasta jo seitsemältä kun ovet aukesi.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Oi niitä aikoja kun krapulakaljaa sai lähikaupasta jo seitsemältä kun ovet aukesi.
Niinpä tosiaan, oi niitä aikoja... olipa tänään piitkä aamu viideltä heräämään tottuneelle. Ois voinu olla puolet lyhempi, jos aika ois toinen. Mikään ei oo kuin ennen. Tai on toki jokin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mie ostan aina paljon enemmän viinaa kuin jaksan kerralla juoda. Tunnen itseni: useimmiten myös seuraavana päivänä tekee mieli juoda. Eipä tarvitse katsoa kelloa eikä lompakkoa, kunhan lampsii jääkaapille. Ja jos ei seuraavana päivänä heti niitä juo, niin menee ne joskus. Koskaan ei ole tarvinnut homehtunutta viinaa viemäriin kaataa.
 
K

Kiekkokatsoja

Mie ostan aina paljon enemmän viinaa kuin jaksan kerralla juoda. Tunnen itseni: useimmiten myös seuraavana päivänä tekee mieli juoda. Eipä tarvitse katsoa kelloa eikä lompakkoa, kunhan lampsii jääkaapille. Ja jos ei seuraavana päivänä heti niitä juo, niin menee ne joskus. Koskaan ei ole tarvinnut homehtunutta viinaa viemäriin kaataa.
Homehtuuko viina?
En tiedä, siksi kysyn.
Oon kyllä kuullut, että joistakin sanotaan että siinä se istuu perse homeessa. En ole sitäkään päässyt varmistamaan, sillä istuja ei ole noussut ylös.

Koko viime yö veti käteen, kun tuuletusikkuna unohtui selälleen yöksi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Homehtuuko viina?
En tiedä, siksi kysyn.
Oon kyllä kuullut, että joistakin sanotaan että siinä se istuu perse homeessa. En ole sitäkään päässyt varmistamaan, sillä istuja ei ole noussut ylös.

Koko viime yö veti käteen, kun tuuletusikkuna unohtui selälleen yöksi.
Valkovenäläiset ainakin piimii jos niitä väsää liikaa ja jääpi juomatta. Mulle ei ole käynyt, mutta olen sallinut itseni tulla kerrotuksi.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Eiks se oo ihan tervettä hävetä itseään olemalla se ensimmäinen asiakas kaupassa heti ysiltä kaljaa liukuhihnalle lappamassa?
Jos häpeäksi itseäni tuon takia niin elämäni olisi vielä ankeampaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Reilu pari tuntia enää ja sitten Aubameyang alkaa laittaa pelivälinettä pörsään.
 
K

Kiekkokatsoja

No onhan sitä siinäki syytä kerrakseen eli pannaan sen piikkiin. Oishan tuolla kohtapuolin taloyhtiön kesäkaudenpäättäjäiset tjn.
Ehkä jätän väliin.
Ai ulkona kosteaa, niin suuhunkin kostuketta?
Ulkona tuulee, niin päässäkin tuulee?
Uskaltavatko korona- aikana, järjestää taloyhtiö bileet?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Meillä ainakin pihatalkoot on peruttu. Tai niin luulen, kun ei ole kutsua kuulunut. Tosin viimeksi haravoin pari neliötä ja join 17 pulloa taloyhtiön kustantamaa talkoo-olutta kovaan haravointijanoon, eli ehkä ne ei enää halua minua sinne.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Ai ulkona kosteaa, niin suuhunkin kostuketta?
Ulkona tuulee, niin päässäkin tuulee?
Uskaltavatko korona- aikana, järjestää taloyhtiö bileet?
Taitaa sisäisesti olla oikeestaan kosteempaa tänään. Kaiketi ne siellä rillaavat ja pitävät kivaa. Serpentiiniäkin liene. Osallistun moiseen osallistumatta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös