Ei tässä nyt mitään torttua ehtinytkään vääntämään... ;-) Ehkä huomenna...Laita illalla piirakasta kuva....
Ei tässä nyt mitään torttua ehtinytkään vääntämään... ;-) Ehkä huomenna...Laita illalla piirakasta kuva....
Tortusta me ei kuvia halutakaan.Ei tässä nyt mitään torttua ehtinytkään vääntämään... ;-) Ehkä huomenna...
Parempi vaan kun lähettää kuvan Rate My Poo -sivustolle, ei tänne.Tortusta me ei kuvia halutakaan.
Luulin että mirri ei enää tule, mutta olin väärässä. Terassilleni menin, ja alle 2 minuuttia, ja mirri tuli tyrkylle. Maukui hetken, ja oli lähellä. Oli mulla herkkupussi mukana, ja muutaman namin annoin. Sitten se oli allani, terassituolilla. Pari minuuttia ja meni nukkumaan metrin sivummalle, aurinkopedin alle. Nyt näyttää olevan täydessä unessa.
Lisäys. Herkästi tuo reagoi, vaikka nukkuu. Otin siitä kuvan, niin kipitti alleni. Siis tuolin alle. Siinä sekä purisee, että nukkuu. Kyllä on luottavainen elukka. "Paskiainen" kissamaiseen tapaan haluaa leikkiä, kun on selällään. Jos mahasta rapsutan, niin sitten tulee kynttä ja hammasta. No mirrit on tollasia. Ja viikossa-kahdessa, pienet leikin jäljet lähtee käsistä.
Vielä on lämmin, kun paistaa. Ja tähän ei juurikaan tuule.
En ole tällaiseen tutkimukseen törmännyt, mutta ihan varmasti on nopeet refleksit noilla kissumirreilläkin. Kuten koirilla: nukkuvat toinen korva (sierain) auki ja ovat heti tappovalmiudessa kun posteljooni tulee. Kuten se sanonta "nukkua koiran unta", kai siinä on perää - sätkähtää pydeen pienimmästäkin kolahduksesta.Kissoilla on tutkitusti nopeimmat reaktiot eläinkunnassa kun unesta pitää pamahtaa yhtäkkiä täysin hereille ja olla valmiina toimimaan. Ne kyllä kuulee melkein kaiken vaikka vaikuttaisivatkin olevan unessa. Vatsa ja korvat ovat joillain kissoilla niitä alueita että tulee varmasti hampaista jos koskee. Toiset ei sitten taas välitä vaikka miten niitä rapsuttelee.
En ole tällaiseen tutkimukseen törmännyt, mutta ihan varmasti on nopeet refleksit noilla kissumirreilläkin. Kuten koirilla: nukkuvat toinen korva (sierain) auki ja ovat heti tappovalmiudessa kun posteljooni tulee. Kuten se sanonta "nukkua koiran unta", kai siinä on perää - sätkähtää pydeen pienimmästäkin kolahduksesta.
Koskikohan tuo siis näitä meidän lemmikki kesykissoja vai kisueläimiä ylipäätään (leijonat, pantterit ym)?Tästä tutkimuksesta kuulin kun katselin jotain National Geographin dokumenttia kissoista. Näin ne siinä väittivät ja onhan nuo nyt aina valmiina jos jossain jotain kolisee tai rapisee.
Kyllähän kynsistä kuten tukasta on vanhemmalla iällä vain pelkkää harmia, hirvee duunaaminen ja puunaaminen että kehtaa edes kaupassa käydä.Miksi ihmeessä mun kynnet kasvaa nykyisin ihan järjetöntä vauhtia? Mitä enemmän ikää, sen nopeammin tuntuvat kasvavan, eikä ainoastaan tunnu, vaan myös näkyy. Menee vallan hermot tähän tahtiin.
Kerran armeija-aikana, kun olimme pelaamassa sählyä, eräs aktiivijalkapalloilija kysyi skapparilta, eikö ennen pelejä pitäisi venytellä.Fysioterapeutti, liikuntatieteen maisteri, PT Johanna Landtman heitti Efter Niossa venyttelyn bussin alle ja peruutti yli.
Fysioterapeut Johanna Landtman: Man behöver inte stretcha!
Dagens största nyheter, de finlandssvenska samtalsämnena och mycket mer.svenska.yle.fi
Koskikohan tuo siis näitä meidän lemmikki kesykissoja vai kisueläimiä ylipäätään (leijonat, pantterit ym)?
Reflekseissä kissat /kissaeläimet ovat nisäkkäistä - jos muka esiintyisin tässä vaikka kokemusasiantuntijana - sähäköitä mönttejä lukuunottamatta niitä ylisyötettyjä karvisia +15kg.
Ehkä matelijat biittaa nämä katit mut helppohan niillä kun ei olla nisäkäs ja kieli toimii ihan toiseen tahtiin. Tarvii ekstrahifihidastusta jotta nähdään miten se heinäsirkka päätyi liskon sisään.
Haa, niinpä. Yleensä kissa tippuu kaiteelta vasta kun hätääntynyt isäntä/emäntä kiljaisee. Katti on ollut vaan et ei mua huimaa, hei.Kyllä tuo taisi koskea ihan kaikkia kissaeläimiä. Onhan noilla refleksit kunnossa ja monta kertaa on meidänkin katti keikkunut vaikka missä, mutta eipä se pahemmin ole putoillut mistään. Kovia sällejä.
Nyt olet täysin väärässä. Ei sun kynnet kasva vaan sun sormet kutistuu. Kynnet pysyy samankokoisina, mutta sormien kutistuessa ne näyttävät isommilta.Miksi ihmeessä mun kynnet kasvaa nykyisin ihan järjetöntä vauhtia? Mitä enemmän ikää, sen nopeammin tuntuvat kasvavan, eikä ainoastaan tunnu, vaan myös näkyy. Menee vallan hermot tähän tahtiin.
Ei sopinu lopulta kovin hyvin mullekkaan. Ite hain siältä kylmästä lopulta aika helvetin usein mallasjuomaa. Onneks "saa" taas raahautua paikan päälle.Ei tämä etätyö oikein sovi mun kropalle. Kun on koko ajan kotona niin voi käydä jääkaapilla ja muilla kaapeilla silloin kun alkaa työnteko tympiä
*Giggity!*tai tekee mieli ottaa jotain suuhun pantavaa.
Täkyyn tartuttu... ;-)*Giggity!*
Mää oon niiin helppo...Täkyyn tartuttu... ;-)