Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 604 327
  • 68 365
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Oho! Taisin sitten kuluttaa tuohon pitkään avautumiseeni toisessa ketjussa jäljellä olleet energiavarastoni, nimittäin väsymys saapui juuri luokseni eikä kello ole vielä edes kahdeksaa! Tämähän meni paremmin kuin odotin. Siispä huomenta jatkoaika ja kauniita unia minulle!

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Lukemani perusteella ei se sun iltavuoro nyt tosiaan putkeen mennyt ja oli jopa jäänyt aamuvuorolle sun hommias. Kirjallinen huomautus tuosta voi tulla sekä merkintä papereihin. Noin muuten, kuten itsekin totesit, hyvä että vapaapäivän jälkeen heti uusi iltavuoro, niin tulee rutiinia. Kyllä se siitä, posin kautta.

Tuossa iltavuorossakin on vain niin paljon muistettavaa, opittavaa ja asioita joita pitää hallita että ei ole ihan yksinkertaista aloittaa niiden tekeminen. Täytyisi saada sellaista rutiinia ja tiettyä rytmiäkin noiden tekemiseen että hommat alkaisivat luistamaan paremmin. Hyvä tässä mielessä tosiaan että tänään on melkein heti perään toinen iltavuoro.

Minä en kuitenkaan usko että saan huomautuksen vuorossani tapahtuneista pienistä epäonnistumisista. Minulle on sanottu esimerkiksi että tiskiä saakin jäädä tiskaamatta jos ei ehdi. Aamuvuorolainen sitten tiskaa loput. Tiskit kuitenkin ehdin hoitamaan mutta tuon ruokasalin pöydät jäivät siivoamatta. No, ruokasalikaan ei mikään kovin iso ole tuolla niin ei nyt mikään suuri urakka jäänyt aamuvuorolaiselle...

Uskon että saan hieman lisäopastusta siitä mitä kuuluikaan tehdä iltavuorolaisena ja työkavereilta ja emännältä löytyy ymmärrystä ja inhimillisyyttä. Asioita katsottaneen hieman läpi sormienkin.

No oli miten oli niin kovin suureen itsesääliin en ajatellut vajoavan vaikka tulisi mitkä seuraukset. Hieman pelottaa ja jännittää mennä tänään työpaikalle kyllä mutta koitan ottaa asiat rationaalisesti ja niin että olen vasta opin tiellä. Ja tämä on vain työtä.

Muistan sen itkuvirren minkä aloitin kun sain potkut aikoinaan Ahvenanmaalta puutteellisen kielitaidon vuoksi. Silloin vajosin sellaiseen itsesääliin ja itkuvirteen että hävettää osin vieläkin. Siis se itkemiseni.

Ja vain kerran olen saanut lähteä yhdestä työpaikasta sen takia kun en riittävän ajoissa oppinut asioita eli ihan parissa päivässä olisi pitänyt siellä asiat sisäistää. Nyt tuolla nykyisessä duunipaikassa ei käsittääkseni mitään nopeaa asioiden omaksumista edellytetäkään vaan minua koitetaan vähitellen "ajaa sisään" iltavuorojenkin tekijäksi.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuossa iltavuorossakin on vain niin paljon muistettavaa, opittavaa ja asioita joita pitää hallita että ei ole ihan yksinkertaista aloittaa niiden tekeminen. Täytyisi saada sellaista rutiinia ja tiettyä rytmiäkin noiden tekemiseen että hommat alkaisivat luistamaan paremmin. Hyvä tässä mielessä tosiaan että tänään on melkein heti perään toinen iltavuoro.

Minä en kuitenkaan usko että saan huomautuksen vuorossani tapahtuneista pienistä epäonnistumisista. Minulle on sanottu esimerkiksi että tiskiä saakin jäädä tiskaamatta jos ei ehdi. Aamuvuorolainen sitten tiskaa loput. Tiskit kuitenkin ehdin hoitamaan mutta tuon ruokasalin pöydät jäivät siivoamatta. No, ruokasalikaan ei mikään kovin iso ole tuolla niin ei nyt mikään suuri urakka jäänyt aamuvuorolaiselle...

Uskon että saan hieman lisäopastusta siitä mitä kuuluikaan tehdä iltavuorolaisena ja työkavereilta ja emännältä löytyy ymmärrystä ja inhimillisyyttä. Asioita katsottaneen hieman läpi sormienkin.

No oli miten oli niin kovin suureen itsesääliin en ajatellut vajoavan vaikka tulisi mitkä seuraukset. Hieman pelottaa ja jännittää mennä tänään työpaikalle kyllä mutta koitan ottaa asiat rationaalisesti ja niin että olen vasta opin tiellä. Ja tämä on vain työtä.

Muistan sen itkuvirren minkä aloitin kun sain potkut aikoinaan Ahvenanmaalta puutteellisen kielitaidon vuoksi. Silloin vajosin sellaiseen itsesääliin ja itkuvirteen että hävettää osin vieläkin. Siis se itkemiseni.

Ja vain kerran olen saanut lähteä yhdestä työpaikasta sen takia kun en riittävän ajoissa oppinut asioita eli ihan parissa päivässä olisi pitänyt siellä asiat sisäistää. Nyt tuolla nykyisessä duunipaikassa ei käsittääkseni mitään nopeaa asioiden omaksumista edellytetäkään vaan minua koitetaan vähitellen "ajaa sisään" iltavuorojenkin tekijäksi.
Kyllä siellä huomautus ja puhuttelu tänään sua odottaa, mutta tuosta pääset kyllä yli ja eteenpäin. Ovat juuri ennen kesää palkanneet sinut töihin pitkän työkokeilun jälkeen, joten näkevät sinussa potentiaalia. Ei siis huolta huomisesta.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Laadin oikein hyvän suunnitelman asiakkaalle kaikkien säännösten ja oman (ja yleisen) tietämyksen mukaan. Asiakas ei hyväksy sitä koska suunnitelman toteuttaminen tulee asiakkaan mielestä liian kalliiksi ja hankalaksi. Ei siinä mitään, tein sen parhaan tietämyksen mukaan enkä oikein voinut tehdä siitä kevyempääkään. Ongelma on se ettei asiakas suostu maksamaan suunnitelmasta koska ei aio sitä toteuttaa. Ja kyllä työstä pitää maksaa vaikka lopputulos ei ole mieleinen (kun työ on sinänsä tehty oikein vaikka tulos ei miellytä). Se ei kyllä sinänsä ole minun ongelma vaan pomo hoitaa reklamaatiot.

K

Kiekkokatsoja

Muistelenko oikein, että mirri jutuista piti luopua?

Siis ei ne minua missään nimessä haittaa tai häiritse. Koitan vain muistella mitä joskus täältä luin.
No näinhän se meni. Oletin että tuo mirri ei enää raahaa karvaista persettään pihalleni, kun ilmatkin viilenee. Täten ei olisi ollut enää kirjoitettavaa. Mutta tuo karvahanuri ei herkunkiilto silmissään ole säätiloja varonut. Sateellakin liikkuu, ja viileälläkin säällä taitaa naapurin mummon terassilla vetää päiväunia.
Laitoin muuten ketjuun: näin teen vain minä 1/10000 mirrikirjoitusta eilen lisää, joten sitä kannattanee välttää, tai katsoa josko uteliaisuutta on.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä siellä huomautus ja puhuttelu tänään sua odottaa, mutta tuosta pääset kyllä yli ja eteenpäin. Ovat juuri ennen kesää palkanneet sinut töihin pitkän työkokeilun jälkeen, joten näkevät sinussa potentiaalia. Ei siis huolta huomisesta.

Missä diktatuurissa elät? Minäkin haluan sinne!

Olen pettynyt. Ei yhtään yyveetä vaikka olin ei-kirjautuneena monta viikkoa. Yli kaksi.

Tervetuloa tänne takaisin pienen huilitauon jälkeen, Turhis!

Mie en enää nykyään pysty olemaan päivääkään kirjautumatta, mut eipä siihen ole mitään syytäkään. No joskus kesällä kun olin tuolla jossain juopottelemassa kylillä, niin sit ei Jatkoaika ole ollut päällä moneen päivään. Hommat hoituu telkkarin ja pleikkarin kautta.

K

Kiekkokatsoja

Otan aurinkoa. Joo o totta se.
Pää on kyllä kipeä. Liekkö syynä wäärä lääkitys?
Lisäys. Ja heh. Muutama minuutti, ja mirri tuli mun alle. Näyttäs nukkuvan jo.

K

Kiekkokatsoja

Just olin tulossa kirjoittamaan tähän, että varmasti kohta katti pölähtää siihen siun seuraksi. Ja niinhän siinä sit kävikin, vähemmän yllättäen.. :)
No harvalla näin 2-3 min ehtii ovesta ulos, ja heti mirri alla?
Siihen se jäi.
Lisäys. Luulin jo että nyt se lähtee, kun mummo kasteli kukkia. Mut paskat, taitaa herkkuosasto olla jo täynnä. Ja tarve levätä. Mikäpä parempi paikka, kuin mun alla.
Lisäys 2. Näytti pikaset äkkimakiat mun alla riittävän. Hitaasti tallusti pois. Sanoin moikka, ja vilkutin. Se pysähtyi, katsoi ja sanoi purrrr. Ja sit meni.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
K

Kiekkokatsoja

Mirri taas tuli. Eka se kävi mun vieressä, naukui ja katsoi ulko-ovea. Sitten se nuoli tavaraansa. Ja tämänjälkeen meni nukkumaan, aurinkotuolin alle. Liikkuvaa sorttia on, ja levotonkin tyttö. Hetken paikallaan lepää, ja taas menoksi.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
No niin, armahdus siellä töissä tuli. Jännittyneenä menin töihin mutta positiivinen oli vastaanotto. Sanoivat vain että unohduksia sattuu kaikille, ja yksi työntekijä jopa ihmetteli että miten niin nopeasti ehdin pois lähtemään (20 minuuttia meni minulla ylityön puolelle) kun hänellä meni kuulemma ensimmäisellä kerralla jopa tunti yli.

Keittiö oli kuulemma siistissä kunnossa ja vuoro meni ihan okei. Sanoivat myös että sellainen ruokasalin pöytien pyyhkimisen unohtaminen on pieni juttu kun muuten tärkeämmät hommat pelaa.

Ja tänään meni sitten vuoro taas vielä paremmin. Nytkin minulla oli apuri viiteen asti mutta nyt ehdin kaiken tekemään kuuteen mennessä ja muistin myös kaiken melkein tehdä. Se perkeleen ruokanäyte vaan unohtui vieläkin ottaa talteen vaikka aikaa olisi hyvin ollut siihenkin.

Mutta positiivinen fiilis jäi tänään työvuorosta. Ehkä se lähtee vielä tosiaan sujumaan? Nyt ei jäänyt niin epävarmaa oloa vaan fiilis on paljon luottavaisempi.

Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
No niin, armahdus siellä töissä tuli. Jännittyneenä menin töihin mutta positiivinen oli vastaanotto. Sanoivat vain että unohduksia sattuu kaikille, ja yksi työntekijä jopa ihmetteli että miten niin nopeasti ehdin pois lähtemään (20 minuuttia meni minulla ylityön puolelle) kun hänellä meni kuulemma ensimmäisellä kerralla jopa tunti yli.

Keittiö oli kuulemma siistissä kunnossa ja vuoro meni ihan okei. Sanoivat myös että sellainen ruokasalin pöytien pyyhkimisen unohtaminen on pieni juttu kun muuten tärkeämmät hommat pelaa.

Ja tänään meni sitten vuoro taas vielä paremmin. Nytkin minulla oli apuri viiteen asti mutta nyt ehdin kaiken tekemään kuuteen mennessä ja muistin myös kaiken melkein tehdä. Se perkeleen ruokanäyte vaan unohtui vieläkin ottaa talteen vaikka aikaa olisi hyvin ollut siihenkin.

Mutta positiivinen fiilis jäi tänään työvuorosta. Ehkä se lähtee vielä tosiaan sujumaan? Nyt ei jäänyt niin epävarmaa oloa vaan fiilis on paljon luottavaisempi.
Eikö siellä keittiön seinässä voisi olla A4-kokoinen muistilista mitä iltavuorossa pitää tehdä, niin ei jäisi hommia muistin varaan? Huomenna menet tällaisen aloitteen kanssa vuoroon.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
vaikka oma parini onkin Helenan ikäinen ja näköjään muuten aika lailla saman mittainenkin).
Helena näkyy olevan samaa ikää kun Tapparan kultanen sukupolvi eli vm.68. Mutta minkä mittanen? D vaiko peräti E...?

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jollekin oli käynyt mahdollisesti vähän kalliimpi vahinko. Semmoinen pieni foliosta taiteltu pussi täynnä valkoista jauhetta. Roskiin meni.

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Onko muillekkin tuttu tunne, että luet jostain ketjusta vanhempia viestejä ja yhtäkkiä silmiin pomppaa kirjoitus, josta ajattelet että nyt puhuu jätkä asiaa ja ihmettelet miten se on kaikesta samaa mieltä kanssasi, kunnes jossain vaiheessa tajuat sen olevan oma viestisi.

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä miksi mutta minulle tuli kauhea tarve päästä äänestämään kun olin katsonut tuon videon.
Twerkkaus on kyllä niin turn-off kuin vain voi olla, jää kyllä äänestämättä näissä vaaleissa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy