Niinhän siinä kävi, kyllä olet sitten loistava ennustaja...Moderaattorit jakaa huomenna taas pelikieltoja niin säilyy tuo "joka toinen päivä rankkua" rytmi.
Niinhän siinä kävi, kyllä olet sitten loistava ennustaja...Moderaattorit jakaa huomenna taas pelikieltoja niin säilyy tuo "joka toinen päivä rankkua" rytmi.
Painaa se nyt vähän enemmän kuin 8 kiloa, pitäähän ne tölkkien alumiinit ja pakkauskin laskea. Mutta nyt saivartelen. T. Mies joka painaa 10 ja puoli laatikkoa.Mietitteks te kans painon kaljalaatikoissa? Esim. vasta kun kannoin 24 kg kaasupullon metsäpolkua pitkin mökille niin se oli kolme lootaa. Duunissa taas pieni paperisilppuri painaa puolitoista. Aika hyvin sen tietää.
No se tietenkin riippuu siitä kuinka isosta puusta on kyse ja millaisesta vesimäärästä.Vesi on painavampaa kuin puu.
Olin syksyllä 2001 töissä eräässä koulussa. Spede oli juuri mennyt edes. Sitten tapahtui se maailmanhistorian omituisuus, että kerrankin Yhdysvallat sai edes pikkuisen nenilleen kostoksi kaikesta paskasta, mitä on omahyväisessä hybriksessään kylvänyt pitkin maailmaa. Puhun siis WTC-iskuista. No, kuitenkin. Eräänä päivänä töihin tullessani näin lipun puolitangossa. Suomessakin oli päätetty pitää suruliputus kapitalismin tuplaerektioiden sorruttua. (Miksei niitä satojatuhansia USAn hengiltä pommittamia viattomia siviilejä suruliputeta?) Kysäisin sitten koulun pihalla ipanoilta, että tiedättekös miksi nyt on lippu puolitangossa. Eräs poika sanoi heti: ”Koska Spede kuoli!” Asiat tärkeysjärjestykseen.No se tietenkin riippuu siitä kuinka isosta puusta on kyse ja millaisesta vesimäärästä.
Tuosta Spede olisi Hannele Laurin kanssa saanut 10 min sketsin. Se olisi nykyajalle aivan liian pitkä sketsi - ja aivan liian ns. markan vitsi.
Spede voi siis pysyä siellä missä onkaan.
Tuosta Spede olisi Hannele Laurin kanssa saanut 10 min sketsin. Se olisi nykyajalle aivan liian pitkä sketsi - ja aivan liian ns. markan vitsi.
Se alkaa kyllä olla viitsiminen finaalissa sienten perkuussa. Viime viikonlopun saaliista sain jo 2 päivän viiveellä ryöpättyä rouskut pakastimeen, mutta lampaankäävät odottelivat eiliseen asti ennen kun jaksoin niiden kanssa ruveta pelaamaan. Normaalitilanteessa olisi niiden kanssa touhuaminen ollut ilo kun en ole muistaakseni koskaan ennen löytänyt noin isossa määrin täysin puhtaita ja nuoria sieniä ja kyllähän niitä kiva oli pannulla käännellä kun siivuttuivat terävällä veitsellä ohueksi suikaleeksi, mutta turnauskestävyys alkaa olla kyllä koetuksella sienitouhujen suhteen.Tultiin juuri sienimetsältä. Pari ämpäriä haaparouskuja ja pussillinen kanttarelleja (siis sellainen hedelmäpussin tyyppinen pussi). Vielä ei tartte ryhtyä ruokaa laittamaan niin voikin siivota sienet... Plääh, ei hirveästi huvittaisi ja se onkin sienestyksen varjopuoli. Mutta plussan puolelle kuitenkin jäädään... Sienet on hyviä syödä (siis tietyt ei kaikki) ja metsässä on kiva samoilla ja löytää sieniä.
Homma on siis bueno.Lukio ohi, puheet ja keikat pidetty, kavereita onniteltu ja koulu henkilökuntineen hyvästelty. Se oli tässä.
Ostin auton että ei tarvitse enää kärsiä junassa.Jos joku palstalainen on junassa, tule morjestamaan ravintolavaunuun. Drinks on me.
On mullakin auto, mut ei sillä viiti kännissä ajaa.Ostin auton että ei tarvitse enää kärsiä junassa.
No sitten taksilla. Joukkoliikenne on persaukisten huvi.On mullakin auto, mut ei sillä viiti kännissä ajaa.
Minä olen itkenyt eniten Salattujen elämien ääressä. Syy voi olla eri.Pitäkää minua minä pidätte, mutta pakko sanoa. Televiisio/ym vastaavaa kun olen katsellut, en ole koskaan itkenyt enempää, kuin katsoessani sarjaa Lucifer. Siis kun kyseessä fiktio.
Tänään pitäis jaksaa juoda viinaa, syödä hyvin, seurustella ja lopuksi rakastella. Saatanan rankkaa. Ei yhtään nappais nyt.
Itelle tarttui 3 pientä olutta mukaan kaupasta, taidan olla melko pahasti rappiolla.Pitkästä aikaa teki hetken mieli olutta tässä makkaraa muurikalla lämmittäessä, muttei tohdi, kun yhdistettäisiin pian palstan spurgujengeihin.
Hyi pois se minusta.