Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 330 416
  • 66 848

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Pitäkää minua minä pidätte, mutta pakko sanoa. Televiisio/ym vastaavaa kun olen katsellut, en ole koskaan itkenyt enempää, kuin katsoessani sarjaa Lucifer. Siis kun kyseessä fiktio.
Minä olen itkenyt eniten Salattujen elämien ääressä. Syy voi olla eri.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Tänään pitäis jaksaa juoda viinaa, syödä hyvin, seurustella ja lopuksi rakastella. Saatanan rankkaa. Ei yhtään nappais nyt.

Sama täällä. Ja maanantaina aamulla vielä töihin. On tämä vaan rankkaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Eihän tosimies nussi. Tosimies korkkaa konjakin, sytyttää sikaarin ja laittaa telkkarista Clintin leffan päälle. Sanoo akalle, että käyhän nyt vähän tyydyttelemässä itseäsi, mie en nyt ehdi.

Tosi-tosimies on sitten homo. Mikä on miehekkäämpää kuin se, kun mies nussii miestä. Se on ultramachoa! Naiset helevettiin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Saatan itse tirauttaa joskus kyyneleitä leffaa katsoessa jos tulee sellainen kohta... vain jos olen yksin tosin.

Tuli muutes itkettyä lapsena silloin kun katsoin ensi kertaa sen Pokemon-jakson missä Ash ja Pikachu joutuivat hetkeksi eroon toisistaan ja se laulu korosti entisestään muutenkin surullista tunnelmaa. Luulin tuolloin että Ash menettäisi parhaan ystävänsä, naiivi lapsi kun olin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tuli muuten yöllä siellä baarissa tehtyä pieni känniavautuminen yksinäisen hetken tultua. Sen verran terävä kaveri kuitenkin olen, että humalatilastani huolimatta tajusin kirjoittaa sen pelkästään puhelimeni muistioon jotta voin itsekseni hymähdellä järjenjuoksulleni tulevana päivänä (kuten olenkin). Kukaan ei siis tiedä mitä humalainen Breeze raapusti itsekseen...toivottavasti ainakaan :D
 
K

Kiekkokatsoja

Kyllä toi mirri on, kuten naiset. Kietoo lähelle, ja muuttuu vaativammaksi. Ja sehän on toki ok, jos nainen yrittää suhdetta kehittää. Mutta tää mirri.. No naukui mummolla, ei päässyt sisään. Tuli mun luo, sai vähän namia, vesi ei kelvannut. Meni mummolle, naukui sisään. Ei päässyt, ja tuli mun luo takasin.
Tänään on muuten tv-1 avara luonto klo 18.45, ja aiheena kissa. Itekkin oon paremmin koira ihminen, mutta kyllä noista mirreistä jotain oppii, jos haluaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Sue

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Pitkästä aikaa teki hetken mieli olutta tässä makkaraa muurikalla lämmittäessä, muttei tohdi, kun yhdistettäisiin pian palstan spurgujengeihin.
Hyi pois se minusta.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Pitkästä aikaa teki hetken mieli olutta tässä makkaraa muurikalla lämmittäessä, muttei tohdi, kun yhdistettäisiin pian palstan spurgujengeihin.
Hyi pois se minusta.
Itelle tarttui 3 pientä olutta mukaan kaupasta, taidan olla melko pahasti rappiolla.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Aikasin tuli hämärää. Syksyä tulee.
Torstai iltana kävin golfaamassa ja kierros loppui 21:15. Vikalla reiällä ei kyllä enää palloja oikein nähnyt kuin ehkä sen verran että mihin suuntaan lähti. Parilla viimeisellä lyönnillä ei nähnyt edes minne lähti mutta ihme kyllä kaikki löysivät aina oman pallonsa 4 hengen ryhmässä ja saatiin pelattua loppuun.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Grilli kuumana. Hieno yö, kun lämmin.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Järjetön humina alkoi kuulumaan, siellä näemmä alkoi satamaan oikein kunnolla.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Se alkaa kyllä olla viitsiminen finaalissa sienten perkuussa. Viime viikonlopun saaliista sain jo 2 päivän viiveellä ryöpättyä rouskut pakastimeen, mutta lampaankäävät odottelivat eiliseen asti ennen kun jaksoin niiden kanssa ruveta pelaamaan.
Kyllähän sitä metsissä syötävää sientä riittää, tällä hetkellä. Itselläni on sellainen strategia että metsästä otetaan se mitä ilman stressiä jaksan käsitellä. Tänään aamupäivällä se oli kaksi ämpäriä haaparouskuja ja kanttarelleja sen mitä löytyi. Rouskut on puhdistettu ja ryöpätty ja keltavahverot putsattu ja käytetty pannun kautta pakkaseen. Huomenna suolaan sienet eikä taida nyt kolmen litran ämpäri riittää, varsinkin kun hain omalta tontilta vähän mustarouskuja mukaan. Ja kävin vähän muuallakin haaparouskujen perässä...

No jaksamista @Wiljami sienten kanssa... Ehkä jotain voi jo jättää metsään kun niitä taitaa olla jo paljon tallessa. En silti kiistä etteikö olisi mukavaa kerta toisensa jälkeen lähteä metsään ja löytää sieniä. Itsekin lähdin aamun reissun jälkeen vielä läheiseen metsään pyörällä ja löysin kassillisen haaparouskuja, vähän suppilovahveroita (jätin paikalleen) ja muutaman tatin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koetteks te yhtään alemmuudentunnetta kun käytte duunissa? Mä vähän. Hitto frendit vieressä elää täböö ja itse kymmenen kaljan jälkeen leuka rinnassa himaan. Myöhemmin sitten kuulette niiden seikkailuista. Itse vaan lauantaisin. Elämä jää piippuun. Montaa vuotta ei viitsis heittää hukkaan.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Koetteks te yhtään alemmuudentunnetta kun käytte duunissa?
Tunnen, itse teen vain osa-aikatöitä (omasta tahdostani) ja toiset on täyttä päivää. Pidän myös välillä palkatonta lomaa kun työt sallii ja tuntuu siltä että tarttee lomaa. Kyllä siinä itsensä vähän huonommaksi tuntee kun ei pärjää kokopäiväitöissä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Koetteks te yhtään alemmuudentunnetta kun käytte duunissa? Mä vähän. Hitto frendit vieressä elää täböö ja itse kymmenen kaljan jälkeen leuka rinnassa himaan. Myöhemmin sitten kuulette niiden seikkailuista. Itse vaan lauantaisin. Elämä jää piippuun. Montaa vuotta ei viitsis heittää hukkaan.
No joo onhan tuo töissä käyminen vähän köyhien hommaa. Oispa syntyny kultalusikka perseessä Westendissä. Eira ja Lauttasaari olisivat myös kelvanneet. Ihan retalejengin hommaa tämä töissä käyminen.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Pyöräytin tässä ohi mennen illan ratoksi vähän pullaa. Totuus on kyllä ettei pullaa vain ohimennen pyöräytetä enkä edes hirveästi pidä pullan leipomisesta. Kolmisen tuntia siihen hommaan menee kaikki vaiheet mukaan lukien. Tänäänkin tein pullan tilauksesta, en sen takia että sitä himoitsin tehdä... saatikaan syödä.
 

Liitteet

  • IMG_20200830_185708.jpg
    IMG_20200830_185708.jpg
    957,7 KB · kertaa luettu: 97
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös