Triviakysymys:
Kuka suomalainen on edustanut FC Barcelonaa ja Helsingin IFK:ta?
Wikipedian mukaan Korte edustaa Espanjassa Valencia Esports seuraa.
Triviakysymys:
Kuka suomalainen on edustanut FC Barcelonaa ja Helsingin IFK:ta?
Joo nykyään kyllä, mutta on edustanut aikoinaan myös FC Barcelonaa.Wikipedian mukaan edustaa Espanjassa Valencia Esports seuraa.
Nyt kun oon vähän lukenut näitä sinun repliikkejäsi, ihmettelen, miten jaksat sitä kaikkea seksiä mikä sulle tulvii näistä?Huomenna sitten menet sen viereen, heilautat leijonanharjaasi ja sanot "hei baby, ku sulla on tollanen brassipylly, ni oot varmaan tehny brassi sokeroinnin. Meitsi tykkää. Lähetään..."
Olen kännissä ja kuuntelen Hautuumaata, se on kyllä hyvä:
Kouvolasta tottakai.
Sehän riippuu paljolti siitä millaista musiikkia kuuntelet. Sitä paitsi 10 vuotta sitten oli 2010 eli ihan äsken.Miks mä kuuntelen 10 vuotta ja siitä vanhempia biisejä, muutamaa lukuunottamati? Menis tyhmien kysymyksien tai känni ketjuun, mut täytyy tännekki saada sormenjälki.
Sehän riippuu paljolti siitä millaista musiikkia kuuntelet. Sitä paitsi 10 vuotta sitten oli 2010 eli ihan äsken.
Eikun ihan vilpittömästi kysyin. Omalla soittolistallakin on kappaleita alkaen jostain 60-luvulta (voi olla jopa vanhempiakin) ja päättyy sitten ihan tuohon 2020. Vasta tein kaksi sellaista soittolistaa jossa oli yksi biisi per yksi artisti ja siten vielä listattu että kyseinen biisi on tullut jonain elinvuotenani. Eli esim. 1991 vuoden kohdalla oli Gunnareiden You Could Be Mine jne.Älä yllytä mua tähän ja tiiän et meillä vuosi vaan ikäeroa jos sun sanaan voi luottaa
Eikun ihan vilpittömästi kysyin. Omalla soittolistallakin on kappaleita alkaen jostain 60-luvulta (voi olla jopa vanhempiakin) ja päättyy sitten ihan tuohon 2020. Vasta tein kaksi sellaista soittolistaa jossa oli yksi biisi per yksi artisti ja siten vielä listattu että kyseinen biisi on tullut jonain elinvuotenani. Eli esim. 1991 vuoden kohdalla oli Gunnareiden You Could Be Mine jne.
Joo kyllä. Mutta siis tosiaan ei sitä yhtään kannata ihmetellä jos tykkää kuunnella "vanhempaakin" musiikkia. Itsestä toki tuntuu että vanhan musiikin määritelmä menee koko ajan kauemmaksi. Esimerkiksi Metallican Black Album tuntui vuonna 2006 paljon vanhemmalta kuin mitlä esim. Nightwishin levy Once tuntui viime vuonna 2019. Molemmat levyt kuitenkin täyttivät 15 vuotta mainittuina vuosina, eli Black Album 2006 ja Once viime vuonna.Siis ymmärrän et haet jotain ja myönnän jo nyt et kuuntelen viime vuosikymmenen musiikkia myös. Jätti hitit ja myynti menestykset tuli kuitenkin 2000 luvulla tai ennen sitä. Bullet for my valentine, avenged sevenfold ja billy talent sano no noista muut mitä tahansa on vaikuttanu muhun jo 15 vuoden ajan.
En mä oikeesti jaksais näitä vanhempia alkaa luetteleen, mut bowiesta nirvanaan ni kelpaako vastaukseks?
Been there, done that. Joitain ensimmäisiä uutuuksina ostamiani CD:itä olivat esim. U2:n Achtung Baby, Guns N Rosesin Use Your Illusionit ja Manic Street Preachersin Generation Terrorists. Ne ovat nyt suurinpiirtein yhtä vanhoja kuin tuolloin The Beatlesin ensimmäiset albumit olivat. Tsiisus.Joo kyllä. Mutta siis tosiaan ei sitä yhtään kannata ihmetellä jos tykkää kuunnella "vanhempaakin" musiikkia. Itsestä toki tuntuu että vanhan musiikin määritelmä menee koko ajan kauemmaksi. Esimerkiksi Metallican Black Album tuntui vuonna 2006 paljon vanhemmalta kuin mitlä esim. Nightwishin levy Once tuntui viime vuonna 2019. Molemmat levyt kuitenkin täyttivät 15 vuotta mainittuina vuosina, eli Black Album 2006 ja Once viime vuonna.
Joo kyllä. Mutta siis tosiaan ei sitä yhtään kannata ihmetellä jos tykkää kuunnella "vanhempaakin" musiikkia. Itsestä toki tuntuu että vanhan musiikin määritelmä menee koko ajan kauemmaksi. Esimerkiksi Metallican Black Album tuntui vuonna 2006 paljon vanhemmalta kuin mitlä esim. Nightwishin levy Once tuntui viime vuonna 2019. Molemmat levyt kuitenkin täyttivät 15 vuotta mainittuina vuosina, eli Black Album 2006 ja Once viime vuonna.
Sä sen kuitenki veit. Ei meillä niin paljoa ole välimatkaa.En tiiä, omani on Ässien mestaruuskeväältä.
Ei oo ei ja en mä silti porista, raumalta, tai saatika turusta enkä tampereelta ole. Sen myönnän nyt, et Pori on lähin, mut porilaiset täysiä kusipäitä, toki ei kaikki.Jaa eikö?
Sori mut te tunnutte täysiltä mulkuilta. Ei ole mitään sua vastaan, mut mitä ny porilaisia on yöelämässä nähny ni ei kiitos.En nyt tiiä, olemme ihan kivoja vaikka ehkä vahvasti sisäänpäin lämpeäviä.
Älä pistä sanoja mun suuhun. Mä en oo Raumalla 15 vuoteen käyny ni älä hauku mua sikäläiseks. Mä oon vaan täältä maakunnasta, mut eihän mua ja meitä ikinä kuunnella oli sitte kierrätyskeskus tai eduskunta vaalit.Varmaan puolet raumalaisista ajattelee samoin, hehe. Ihan yksi lysti. Kouvolakin on betoniviidakko, Helsinki ahdas sekamelska ja Turku Suomen perärööri. Näitä riittää. Ja Pori on maan suurin junttila.
Jaa Kankaanpääläisiä eksynyt tänne.Ei oo ei ja en mä silti porista, raumalta, tai saatika turusta enkä tampereelta ole. Sen myönnän nyt, et Pori on lähin, mut porilaiset täysiä kusipäitä, toki ei kaikki.
Tää oli jo loukkaus ;)Jaa Kankaanpääläisiä eksynyt tänne.
Auttaako, jos edustettujen seurojen listalle lisätään TPS ja HC Davos? Ihan on tunnettu suomalainen kiekkomies.Tätä en kyllä tiedä. Joku naisfutari varmaankin? Tai sitten futsalin puolelta joku. En tiiä, kerro!