Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 276 598
  • 66 539
K

Kiekkokatsoja

Mirreistä joskus kirjoitan, Siis kissimirreistä, en naisista.
Naisista en siksi kirjoita, sillä olen liittynyt savolaiseen vihreiden yhdistykseen.
Sen nimi on ilimanpilluu kampanja.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Urheilua seuraavat suomalaiset on kyllä keskimäärin aika vitun tyhmää porukkaa. Tai ainakin ne jotka kommentoivat NHL-tapahtumia Facebookissa. Viasat Urheilun Facebookissa oli uutinen että Tuukka Rask jättää pudotuspelit kesken perhesyihin vedoten niin siellä on jo valopäät kommentoimassa tyyliin "Tienaa miljoonia ja ei kiinnosta pelata", "Ei tarvitse Bostoniin enää mennä", "Vittu mikä pelle" ja "Paska molari, uudet tuulet".

No joo, eiköhän nämä ole vaan ääripäätä jotka meteliä pitää mutta onhan nuo nyt niin saatanan tyhmiä kommentteja että meinaan saada aivokasvaimen niistä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kaveri on ostamassa autoa ja kävi arvioittamassa sen minulla. Iso vastuu, mutta kyllähän pienessä kekkulissa osaa antaa tarkan arvion auton kunnosta. Pyydettiin ajamaankin, mutta jouduin kieltäytymään.
 

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Heitetään vaikka tänne tämä sekava vuodatus. Itseäni on jo pidemmän aikaa huolestuttanut tämä tiedon aliarvostamisen aikakausi. Sosiaalinen media on muuttanut kulttuuria niin että äänessä ovat enimmäkseen ne kovaäänisemmät eivätkä ne joilla olisi eniten sanottavaa. Kaikenmaailman rokotevastustajat, 5g-hysteerikot, "flat-earthersit" jne keräävät ainakin jonkinlaista kannattajakuntaa ihmisistä jotka varmaan keskimäärin eivät ole ihan niitä penaalin terävimpiä kyniä, mutta kuvittelevat tietävänsä jotain mitä "valtamedia salaa ja valtamedian käyttäjät eivät ymmärrä". Kaiken omasta ajatusmaailmasta eroavan voi nimetä "fake newsiksi", tai salaliitoksi ja jonkun karismaattisen some-hahmon opit ovat kuin ´jumalan sanaa´.

Muista kun olin pieni, kyselyiässä oleva lapsi ja isältäni kyselin erilaisia asioita. Isälläni on todella laaja yleistieto jota aina osasin arvostaa ja halusin itsekin oppia maailmasta yhtä paljon kasvaessani. Silloin vielä arvostettiin sitä että ihmisellä oli erittäin laaja yleistietämys. Nykyään se on "kvg" ja julkisuus on täynnä toinen toistaan tyhjäpäisempiä ihmisiä, jotka edelleen korostavat sitä että mitään ei tarvitse tietää saadakseen äänensä kuuluviin. Kaikki löytyy netistä, mutta käyttäjästä on kiinni mistä lähteistä sitä tietoa hakee. Edes vaikka tietoa hakisi ´oikeista´ lähteistä, niin silti kykyä käyttää yleistietoa omien johtopäätösten tekemiseen ei voi mistään wikipediasta omaksua.

Sinänsä jännä paradoksi, että aikakaudella kun tietoa olisi kaikkein eniten saatavilla ja data on kaikkein arvokkain hyödyke, sen arvostus on pienimmillään koskaan. Seuraukset tulevat paljastumaan myöhemmin. Ehkä tulevaisuus on kuten siinä "Idiocrazy" -elokuvassa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ei tarvitse mennä edes Jatkoajan keskustelupalstaa kauemmas, kun saa lukea lähes vastaavia kommenttaja.
Ei vittu miksi mä menin lukemaan noita kommentteja. Julistan että kenelläkään jatkoaikalaisella ei ole oikeutta valittaa esim. siitä että tyhmät amerikkalaiset äänestivät Donald Trumpin presidentiksi.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Katteliskohan sitä snookeria vai änäriä. Jotenkin meni maku snookerin finaalista iltapäivällä, kun oli aika heikkoa peliä. Toisaalta, eiköhän se siitä parane vielä.
 

Glove

Jäsen
Eikä mulle tule edes Kalevaa. Ilmaisjakelujakaan ei tule sunnuntaina. Viikolla ne kyllä kolistelee postiluukkua melkein päivittäin.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mitä sitä aamuviideltä tekisi jos sattuu siihen aikaan heräämään?
Mä herään usein ja katselen jotain NHL-peliä, jos sellainen vaan on käynnissä. Jos ei oo peliä, niin sit jotain tv-sarjaa peliin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Lahden Ahkeralle tänään kaksi mitalia Kalevan kisoista, kulta ja pronssi... Eilen tuli hopea. Kaikki naisten tuomina.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Sue

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
No niin. Säikähdin sitten ampiaista ja kaadoin lonkerot läppärin päälle.

Vitun hyvin meni kun kattelin taas änäriä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Musts ei kuuulu hetkeen. Vittu taas putkKeikka.
 
K

Kiekkokatsoja

kylläpä on edellen ok, olla illalla ulkona. Lämpöä on.
Joo hyttysiä taas on, mutta läpsyllä vapaana edelleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös