Juuh. Joku voisi luulla viesteistä, että maaseudulla asutaan. Mein talo kuitenkin ihan tässä Lappeen keskustan taajama alueella kuitenkin.Mukavan tervehenkistä toimintaa siellä.
Juuh. Joku voisi luulla viesteistä, että maaseudulla asutaan. Mein talo kuitenkin ihan tässä Lappeen keskustan taajama alueella kuitenkin.Mukavan tervehenkistä toimintaa siellä.
Alkoi jo oma viesti hymyilylyttämään. Eihän tuo taajama alue välttämättä mitään kerro. Kohtuu lähellä kohtuukokoisen kaupungin keskustaa kuitenkin asutaan, eikä missään hiton Joutsenossa.Juuh. Joku voisi luulla viesteistä, että maaseudulla asutaan. Mein talo kuitenkin ihan tässä Lappeen keskustan taajama alueella kuitenkin.
Mulla kosahti tänään yksi tietokilpailu siihen, kun en tiennyt, mikä suomalainen kaupunki päättyy t-kirjaimeen. Toki paikan tiedän ja olen siellä useamman kerran käynytkin, mutta että se on kaupunki.
Jatkossa tiedän.
VirratMulla kosahti tänään yksi tietokilpailu siihen, kun en tiennyt, mikä suomalainen kaupunki päättyy t-kirjaimeen. Toki paikan tiedän ja olen siellä useamman kerran käynytkin, mutta että se on kaupunki.
Jatkossa tiedän.
Mulla kosahti tänään yksi tietokilpailu siihen, kun en tiennyt, mikä suomalainen kaupunki päättyy t-kirjaimeen.
Kausikortti kannattamansa joukkueen peleihin.Mitä eläkkeelle jäävälle työntekijälle kannattaa hommata lahjaksi? Budjetti tulee olemaan varmaan jossain 150-200 euron tienoilla.
Museokorttia ajateltiin hankkia, kun on ikäisekseen niin menevä ja aktiivinen mies. Ja aikoo kuulemma reissailla Suomea ympäri eläkepäivillään, joten tuo osuu just eikä melkein maaliinsa, kun tuolla kortilla ympäri Suomen museoihin pääsee. Mitäs muuta? Joku Alkon lahjakortti on ehkä vähän pliisu valinta...
Hyvä kun kysyit. Jos on kerran aktiivinen ja menevä mies, niin ostakaa se museokortti vaikka vuoden työntekijälle. Tälle eläkkeelle jäävälle ostakaa elämyksiä. Esim. tandemhyppy laskuvarjolla, lambourghinilla ajoa, pimeä illallinen kahdelle/yhdelle (suhdestatus?), olutpanimossa käyntiä, jne. Ei eläkkeelle jäävä museoon kuulu, vaan viestin pitää olla, että elämä jatkuu.Mitä eläkkeelle jäävälle työntekijälle kannattaa hommata lahjaksi? Budjetti tulee olemaan varmaan jossain 150-200 euron tienoilla.
Museokorttia ajateltiin hankkia, kun on ikäisekseen niin menevä ja aktiivinen mies. Ja aikoo kuulemma reissailla Suomea ympäri eläkepäivillään, joten tuo osuu just eikä melkein maaliinsa, kun tuolla kortilla ympäri Suomen museoihin pääsee. Mitäs muuta? Joku Alkon lahjakortti on ehkä vähän pliisu valinta...
Komppaan. Nuo elämyslahjat on oikein hyviä sellaisille, joille ei oikein tiedä tarkkaan mitä ostaa. Lahjakirjalla saa sitten itse valita mitä tekee - ja valinnan varaa todellakin on. Jos sellaiseen päädytte, niin pilkkokaa se summa pariksi pienemmäksi lahjakortiksi, ei tarvitse tuhlata kaikkea kerralla. @Kari RunkHyvä kun kysyit. Jos on kerran aktiivinen ja menevä mies, niin ostakaa se museokortti vaikka vuoden työntekijälle. Tälle eläkkeelle jäävälle ostakaa elämyksiä. Esim. tandemhyppy laskuvarjolla, lambourghinilla ajoa, pimeä illallinen kahdelle/yhdelle (suhdestatus?), olutpanimossa käyntiä, jne. Ei eläkkeelle jäävä museoon kuulu, vaan viestin pitää olla, että elämä jatkuu.
En tiedä. Liekkö joku maalari. Tiedän vain oikeita esiintyjiä, kuten Kari Tapion ja Tauskin.Joku Ed Sheeran kuulemma esiintyi vuosi sitten Suomessa. Voisiko joku kertoa kuka tämä Ed Sheeran oikein on?
Kaveri kertoi että tää ois ollut Greta Thunbergin bändissä taustalaulajana. Voi olla kyllä fake news.En tiedä. Liekkö joku maalari. Tiedän vain oikeita esiintyjiä, kuten Kari Tapion ja Tauskin.
Eikös tuo Greta Thunderberg oo se juoksija, eikä laulaja. Ei näistä nevöhöödeistä tiiä.Kaveri kertoi että tää ois ollut Greta Thunbergin bändissä taustalaulajana. Voi olla kyllä fake news.
Nyt näyttää niin pilviseltä ja on vähän sadettakin ilmassa niin en ole lähdössä metsään. Eilen kävin illalla vielä lakkoja keräämässä ja ihan niin paljon en saanut kuin ekalla kerralla. Oli sitten sen hikisen rypistyksen jälkeen kiva mennä saunaan...
Onneksi tällaisten viestien kirjoittaminen ja jonkinlainen riidan hakeminen ei vaikuta yhtään draamakuningattaren touhuilta. Syvä ironia.Jatkiksen pahimman draamakuningattaren kauan sitten kadonnut poikaystävä on näemmä tehnyt paluun palstalle.
Sytytin?Jee. Sain puolen vuoden suunnittelun jälkeen vaihdettua kylppäriin loisteputkilampun ja sen pikku osan mikä lie nimeltään. Nyt ei tarvii enää kynttilää tai taskulamppua kun käy siellä. Seuraava projekti saada tänne huoneeseenkin jotain valoa kun tommoset yhden watin energialamput joilla olen mennyt viimeiset kaks-kolme vuotta. Kolmanneksi sellainen tietsikkanäppäimistö missä olisi ne kirjaimet ihan nähtävissä ja pääsisi näistä teippauksista eroon ja ehkä lukuisista kirjoitusvirheistä. Kyllä tää tästä. Uskon huomiseen.
Jee. Sain puolen vuoden suunnittelun jälkeen vaihdettua kylppäriin loisteputkilampun ja sen pikku osan mikä lie nimeltään. Nyt ei tarvii enää kynttilää tai taskulamppua kun käy siellä. Seuraava projekti saada tänne huoneeseenkin jotain valoa kun tommoset yhden watin energialamput joilla olen mennyt viimeiset kaks-kolme vuotta. Kolmanneksi sellainen tietsikkanäppäimistö missä olisi ne kirjaimet ihan nähtävissä ja pääsisi näistä teippauksista eroon ja ehkä lukuisista kirjoitusvirheistä. Kyllä tää tästä. Uskon huomiseen.