Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 332 303
  • 66 849

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kukin tyylillään. Olin itsekin iloinen siitä, että HPK voitti Kärpät, koska pienemmän puolella on helppo olla.

Silti menestymään tottuneiden joukkueiden kannattajien ei tarvitse yleensä nälviä niille vähemmän menestyneiden joukkueiden kannattajille. Menestys tekee yleensä aika tyytyväiseksi.
No höh. Vähän niinkuin vastasin sun viestiin, et teillä olis muka parempi samanvärinen joukkue. Vaikka eihän ne ole edes samanvärisiä. Kerho on oranssi ja KooKoo mustaoranssi.
Kettuilin takaisin ihan kaikella, jos ei rakkaudella, niin ainakin jonkinlaisella lämmöllä
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Joo, merkittävä ero Pallokerhon ja KooKoon välillä on pääväri: Kerholla se on oranssi, KooKoolla musta. Sivuväri on Kerholla musta, KooKoolla oranssi. Tämä on toisaalta yhdentekevää, koska molemmat jengit ovat Ässiin verrattuna roskaa mestaruuksien määrässä :D

Kevennys.
Tämä on totta, vaikka laskettaisiin Kerhon ja KooKoon mestaruudet yhteen. Pikkasen katsoisin tässä asiassa sinne Kouvolan suuntaan. Mutta vain niin vähän ettei kukaan nyt vaan ota itseensä.
 

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
Tämä on toisaalta yhdentekevää, koska molemmat jengit ovat Ässiin verrattuna roskaa mestaruuksien määrässä :D

Kevennys.
Joo mut harva jengi on pysynyt kaksi kautta hallitsevana mestarina, niin että on voittanut mestaruuden vain toisena vuotena. Pistäkää paremmaksi.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Joo mut harva jengi on pysynyt kaksi kautta hallitsevana mestarina, niin että on voittanut mestaruuden vain toisena vuotena. Pistäkää paremmaksi.
Sehän tässä vähän niinkuin tän "kettuilun" pointti on, jos sitä nyt alleviivata pitää.
 
Jos joku mun kannattama joukkue voittaisi joskus jotain merkittävää, niin vittuilisin ja leijuisin siihen saakka kunnes tulisi toinen mestari. Noh, eipä tartte tuota silleen miettiä tosin.

K-Espoo tulee ja näyttää kaikille vielä joku päivä, mutta siihen menee tietty aikaa. Sit kaikki hölmöt naureskelijat saavat nenilleen ja näyttävät todellakin hölmöiltä sen jälkeen. Tuokin olisi tietyllä tavalla jos ei "mestaruus" niin hieno juttu. Urheiluun mahtuu aina kaikenlaiset hienot tarinat.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Sano nyt vielä, että itse kuuntelet mieluummin lähes kuusikymppisen William Bruce Rose Jr.:n pikkutyttöbassoa.

Kyllä.

Erona on se, että Guns N´Roses on hyvä yhtye, Apulanta ei ole.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei kai ne kumpikaan oo. Luokittelisin luokkaan "ihan ok"

Tähän vahva eri. Guns N´Roses on maailman parhaita rockyhteitä ikinä. Apulanta on täyttä paskaa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Voi pyhä perse, mä en vaan ikinä tuu ymmärtämään tätä kitinää toisen eriävästä musamausta. Kuunnelkaa ihan just niitä bändejä ja artisteja jotka matchaa teidän musamakunne kanssa, se on mun oma asennoituminen musiikkiin ja suosittelen tätä lämpimästi muillekin.

Varmaan jonkun mielestä munkin kuuntelema musiikki on aivan paskaa. Ei ole haitannut mua tähän saakka eikä haittaa vastaisuudessakaan.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Voi pyhä perse, mä en vaan ikinä tuu ymmärtämään tätä kitinää toisen eriävästä musamausta. Kuunnelkaa ihan just niitä bändejä ja artisteja jotka matchaa teidän musamakunne kanssa, se on mun oma asennoituminen musiikkiin ja suosittelen tätä lämpimästi muillekin.

Hyvä veli (oletan), ei kukaan kiellä ketään kuuntelemasta mitään. Ja musiikkimaku on makuasia, sitä en ole koskaan kiistänytkään. Ja kyllä monet tämän varmaan ymmärtävätkin.

Paitsi että Apulanta on paskaa. Ihan nimensä mukaisesti. Mutta paskaakin saa kuunnella, ei se ole laissa kielletty. Muutenhan ihmiset eivät kuuntelisi lainkaan jotain Yötä, Mambaa, Kolmatta Naista tai vaikka juuri Apulantaa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
@nummenkallio moni täälllä on sanonut että Zen Cafen musa on paskaa... Piha ilman sadettajaa on mun Spotifyn nostalgialistalla. Varmaan joidenki mielestä Neljä ruusua, Maija Vilkkumaa ja Anssi Kelakin tekee paskaa musaa ja heidänkin klassikoita oon laittanu tolle nostalgialistalle.

Mielipiteenne painoarvo musiikin väitetystä paskuudesta vaakakupissani?
0

Joo kyl muakin vitutti että Apulanta vei viime vuoden "paras rock-albumi" palkinnon Emmassa kun itse fanitan Cyan Kicksia ja oisin suonut sen heille. Eli en ole Apulannan fani, vituttaa vain yleisesti ihmisten vähättelevä asenne toisen musiikin fanitusta kohtaan. Hankkikaa parempaa tekemistä.
 
Viimeksi muokattu:

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
@nummenkallio moni täälllä on sanonut että Zen Cafen musa on paskaa... Piha ilman sadettajaa on mun Spotifyn nostalgialistalla. Varmaan joidenki mielestä Neljä ruusua, Maija Vilkkumaa ja Anssi Kelakin tekee paskaa musaa ja heidänkin klassikoita oon laittanu tolle nostalgialistalle.

Mielipiteenne painoarvo musiikin väitetystä paskuudesta vaakakupissani?
0

Kiitos että kysyt mielipidettäni. Arvostan sitä. Minusta noista kaikki muut paitsi Maija Vilkkumaa ovat ihan täyttä kakkia. Vaikka Maijallakin ne tähtihetket ajoittuvat yli kymmenen vuoden päähän.

Anssi Kela on kyllä muuten kiva ja hieno kaveri, olen tavannut, mutta hänen musiikkinsa ei ole ns. minun palani kakkua. Mutta Anssi, toisin kuin moni artisti, tuntuu hyväksyvän sen. Hieno ja kiva kaveri oikeasti.

Zen Cafe on ihan paskaa alusta loppuun ja Samuli Putro myös. Ankeaa harmaata muka-modernia suomirockia. Ottaisitte oppia Kauko Röyhkästä. En ymmärrä, miksi tuollainen ankea skönde voi olla niin suosittua.

Neljä Ruusua oli muutamalla ekalla levyllään hyvä, myönnetään. Kovinkin hyvä. Hyvää yötä Bangkok on kaikkien aikojen kovimpia suomirock-kiekkoja. Tuolloin Neljä Ruusua oli vitun kova. Mutta ihan skeidaahan tämäkin bändi on ollut kohta 30 vuotta. Ilkka Alanko kaljuuntuu mutta luulee olevansa maan seksikkäin rocktähti. Vähän aikaa sitten kuulin radiosta Neljän Ruusun biisin ja luulin että se oli Juha Tapio. Vittu mitä paskaa. Olisitte lopettaneet ajoissa, kun alkuajoilta on kovin hienojakin tuotoksia.

Olen puhunut. Pahoittelen negatiivisuutta, mutta yleensähän auktoriteettien mielipiteet ovat sitä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kiitos että jaksoit nähdä noinkin paljon vaivaa kirjoittaa pitkät paragraafit mielipiteistäsi vielä senkin jälkeen kun kerroin kuinka paljon mua kiinnostaa ottaa kantaa kenenkään musamakuun. Mutta jos saat energiasi tuolla kulumaan niin mikäs siinä. Mä juon kokista ja hymyilen.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kerron teille nyt salaisuuden! Arvatkaapa mitä meikäläinen tuumii Gunnareista ja Apulannasta? Haluatte kuitenki tietää! Noh, vilkaiskaapaa spoileriin, droppaan tämän huippusalaisen tiedon sinne!

Molemmat on bändejä

Hei, hei! Oottakaas vielä! Haluutteks tietää mitä tykkään Bruce Dickinsonista ja Axl Smithistä

Kumpiki on laulajia

Oottakaas, mä en lopettanu vielä! Tiiätteks mitä mieltä mä oon Lars Ulrichista ja Luke Hollandista?

Ne molemmat soittaa rumpuja

Nyt tiedätte
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kiitos että jaksoit nähdä noinkin paljon vaivaa kirjoittaa pitkät paragraafit mielipiteistäsi vielä senkin jälkeen kun kerroin kuinka paljon mua kiinnostaa ottaa kantaa kenenkään musamakuun. Mutta jos saat energiasi tuolla kulumaan niin mikäs siinä. Mä juon kokista ja hymyilen.

Koskaan ei ole niin vähän energiaa, ettei omaa mielipidettään saisi kerrottua. Ja kun tiedän että sitä arvostetaan, vaikkei sitä suoraan sanotakaan.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
No johan nyt on taas.
Kuka nyt paskaa musiikkia kuuntelisi? Jollekin paska musa on oikeesti hyvää.
Tosta Apulannan biisistä vaan sen verran, että Apulanta ei ole mielestäni tehnyt vuosiin ellei vuosikymmeneen kuunneltavia biisejä. Siis minulle kuunneltavia.
Onhan tää Lokin päällä lokkikin jo kai pari vuotta vanha, mutta kolahti mulle sanoituksensa vuoksi. Omakohtaisuus jne...

Ja mun mielestä maailman paras bändi juuri nyt on Sydän, sydän. Tuskin sun mielestä, mutta en mä kuuntele musaa sen takia mitä jotkut muut on siitä mieltä. Se on teinien hommaa se.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Vaikka Maijallakin ne tähtihetket ajoittuvat yli kymmenen vuoden päähän.
Tuo "yli kymmenen vuotta" on myös kyllä aika rohkeasti sanottu, kyllä niistä tähtihetkistä on jo sellaiset 20 vuotta aikaa. Mutta ei siinä, olin Vilkkumaan keikalla viime kesänä ja hyvän keikan kyllä veti, mutta olihan se sinänsä vähän harmi kun porukka oli tosiaan liekeissä ainoastaan juurikin niiden n. 20 vuotta vanhojen hittien kohdalla. Toki monella muullakin artistilla näin, ei siinä. Hyvä oli keikka.

EDIT:

No toki 20 vuotta on yli 10 vuotta, ei siinä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Peppu Normaalin Joka ikinen päivä ja joka ikinen yö lähti nyt soimaan mun kuulokkeista. Eiköhän Epunki musalle vihaajakuntansa löydy mutta hälläkö väliä. Anna sen soida!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös