4
444
Sano nyt vielä, että itse kuuntelet mieluummin lähes kuusikymppisen William Bruce Rose Jr.:n pikkutyttöbassoa.lähes viisikymppisen Toni Virtasen angstista rääkymistä teiniäänellä.
Sano nyt vielä, että itse kuuntelet mieluummin lähes kuusikymppisen William Bruce Rose Jr.:n pikkutyttöbassoa.lähes viisikymppisen Toni Virtasen angstista rääkymistä teiniäänellä.
Sano nyt vielä, että itse kuuntelet mieluummin lähes kuusikymppisen William Bruce Rose Jr.:n pikkutyttöbassoa.
Ei kai ne kumpikaan oo. Luokittelisin luokkaan "ihan ok"Kyllä.
Erona on se, että Guns N´Roses on hyvä yhtye, Apulanta ei ole.
Ei kai ne kumpikaan oo. Luokittelisin luokkaan "ihan ok"
Voi pyhä perse, mä en vaan ikinä tuu ymmärtämään tätä kitinää toisen eriävästä musamausta. Kuunnelkaa ihan just niitä bändejä ja artisteja jotka matchaa teidän musamakunne kanssa, se on mun oma asennoituminen musiikkiin ja suosittelen tätä lämpimästi muillekin.
Tässähän oli kyse vain laulajan äänestä, ei yhtyeestä itsessään.Kyllä.
Erona on se, että Guns N´Roses on hyvä yhtye, Apulanta ei ole.
Tässähän oli kyse vain laulajan äänestä, ei yhtyeestä itsessään.
@nummenkallio moni täälllä on sanonut että Zen Cafen musa on paskaa... Piha ilman sadettajaa on mun Spotifyn nostalgialistalla. Varmaan joidenki mielestä Neljä ruusua, Maija Vilkkumaa ja Anssi Kelakin tekee paskaa musaa ja heidänkin klassikoita oon laittanu tolle nostalgialistalle.
Mielipiteenne painoarvo musiikin väitetystä paskuudesta vaakakupissani?
0
Kiitos että jaksoit nähdä noinkin paljon vaivaa kirjoittaa pitkät paragraafit mielipiteistäsi vielä senkin jälkeen kun kerroin kuinka paljon mua kiinnostaa ottaa kantaa kenenkään musamakuun. Mutta jos saat energiasi tuolla kulumaan niin mikäs siinä. Mä juon kokista ja hymyilen.
Tuo "yli kymmenen vuotta" on myös kyllä aika rohkeasti sanottu, kyllä niistä tähtihetkistä on jo sellaiset 20 vuotta aikaa. Mutta ei siinä, olin Vilkkumaan keikalla viime kesänä ja hyvän keikan kyllä veti, mutta olihan se sinänsä vähän harmi kun porukka oli tosiaan liekeissä ainoastaan juurikin niiden n. 20 vuotta vanhojen hittien kohdalla. Toki monella muullakin artistilla näin, ei siinä. Hyvä oli keikka.Vaikka Maijallakin ne tähtihetket ajoittuvat yli kymmenen vuoden päähän.
Ääntä vain. Kumpikaan niistä ei osaa laulaa ja toisella on jäänyt äänenmurros tulematta. Ja silti molemmilla on hyviä biisejä. Jos olet eri mieltä, mielipiteesi on väärä. :DÄlä nyt oikeasti vertaa Axlia ja Toni Wirtasta laulajina. Älä tee sitä.
Niin siis totta kai. Ihan tosi kauniisti kirosit esim. sillon tovi sit kaikki lahtelaiset alimpaan helvettiin. Ehdottamasti arvostan tapaasi yleistää asioita.Koskaan ei ole niin vähän energiaa, ettei omaa mielipidettään saisi kerrottua. Ja kun tiedän että sitä arvostetaan, vaikkei sitä suoraan sanotakaan.
Tuo "yli kymmenen vuotta" on myös kyllä aika rohkeasti sanottu, kyllä niistä tähtihetkistä on jo sellaiset 20 vuotta aikaa.
Vastahan se hetki ennen koronaa möi Tavastialla kolme iltaa täyteen. Tuntuu olevan palstatotuus, että Vilkkumaa on Ingalsin Laura, eikä muuta.Kiitos että kysyt mielipidettäni. Arvostan sitä. Minusta noista kaikki muut paitsi Maija Vilkkumaa ovat ihan täyttä kakkia. Vaikka Maijallakin ne tähtihetket ajoittuvat yli kymmenen vuoden päähän.
Niin siis totta kai. Ihan tosi kauniisti kirosit esim. sillon tovi sit kaikki lahtelaiset alimpaan helvettiin. Ehdottamasti arvostan tapaasi yleistää asioita.
Jatka samaan malliin vaan. Negatiivisuus ruokkii lisää negatiivisuutta veli!
Enemmän sä oot täällä mun silmään mainostanut omaa erinomaisuuttasi musa-analyytikkona kuin kehunut ketään erityistä laulajaa.Minähän juuri kehuin Maija Vilkkumaata. En tajua, miksi olen muka sen negatiivisempi kuin kukaan muukaan.