nummenkallio
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo
Axl Rose on ihan vitun hyvä. Jätän tän vaan tähän. Terveisin brittipop-mies.
Oon tippunut nykypäivän musasta, mutta muistelen että hän on ollut ac/dc:ssä livesolisti.. öö vuoden kaksi. Muistanko oikein?[MEDIA=youtube]1w7OgIMMRc4[/MEDIA]
Axl Rose on ihan vitun hyvä. Jätän tän vaan tähän. Terveisin brittipop-mies.
Oon tippunut nykypäivän musasta, mutta muistelen että hän on ollut ac/dc:ssä livesolisti.. öö vuoden kaksi. Muistanko oikein?
Yhtään hänen acdc livebiisiä en oo kuunnellut juutuubista.
Lauantaina harrastetaan myös saunan jälkeen vaimon kanssa seksiä. No, ei ole vaimoa, joten selvisin säikähdyksellä.
No tee kuten osa, lainaa toisen vaimoa..? En kyllä suosittele, mutta juttuja oon kuullut.Lauantaina harrastetaan myös saunan jälkeen vaimon kanssa seksiä. No, ei ole vaimoa, joten selvisin säikähdyksellä.
Keravalle? Jaa, sitä ei taida olla olemassa enää. Keravan Tinatuoppia siis, Kerava kai edelleen on - valitettavasti.Tulin Tinatuoppiin räplää nään kännykkää.
Turussa Tinatuopissa. Keravalla olen käynyt kerran. Ei tartte toiste käydä.Keravalle? Jaa, sitä ei taida olla olemassa enää. Keravan Tinatuoppia siis, Kerava kai edelleen on - valitettavasti.
Nyt ollaan todella syvässä humalassa, mutta: Billy Gibbons on saatanan hyvä kitaristi. Niin jäätävän kova svengi ja boogie äijällä. Ihan 10/10 soittaja tuohon musatyyliin. Terveisin brittipop-mies.
Muistaakseni Hendrix joskus kehaisi Gibbonsia, että miehessä on ainesta.
Kyllä Jimi tiesi. Sen mielestähän Chicagon Terry Kath oli maailman paras kitaristi. Kyllä Jimillä näkemystä oli. Ehkä siksi, että osasi itsekin varsin hyvin soittaa kitaraa. Ei hyvä kitaristi paskoja kitaristeja kehu. Edes säälistä.
Ja Jimiltä Billy Gibbonsin kehaiseminen oli hyvin kaukonäköistä. Mutta kuten sanoin, lahjakkuus tunnistaa lahjakkuuden nopeasti. Jimillä tuntui tuota silmää olevan kaiken muunkin lahjakkuuden lisäksi.
Ootteks te koskaan lähtenyt baarista liian aikaisin? Mä oon. Kohta jo tunnin täällä himassa eikä taju lähde kankaalle.
Nyt ollaan todella syvässä humalassa, mutta: ZZ Topin Billy Gibbons on saatanan hyvä kitaristi. Niin jäätävän kova svengi ja boogie äijällä. Ihan 10/10 soittaja tuohon musatyyliin. Sen äijän soitossa ei ole yhtään tylsää hetkeä. Terveisin brittipop-mies.
Britit on kyl kovia jätkiä. Eräskin toisella alalla työskentelevä ukko.
Kuinka sujuu klapien kanssa, @Jomppa_Koo ? Oletko päässyt työn pariin?
Kiitos kysymästä. En ole päässyt työn pariin. Mutta kun pääsen ja hoidan homman, sit pääsen taas iskemään kuvat tänne. Komeasta tulevasta kasasta, jossa näkee sen oman työnjäljen. Hyvä että on edes nuo hommat odottamassa tekijäänsä. Jos en aloita huomenna, niin en ehdi aloittaa vielä ensi viikon alussakaan.
Jotenkin tutun oloinen musiikkivideo. Olikohan tää levyraadissa aikoinaan, heti tuoreeltaan?
MTV eli music television (vai olikohan joku sky ja jotain?) alkoi näitä näyttämään 1980 luvun alkupuolella. Oli siinä iltäpäivällä sellainen tunnin lähetys jossa oli pelkkää heviä.. tai miksi hard rockiksi sitä nyt sanotaan,Varmaan oli. Itsekin sen silloin varmaan näin.
Pointti oli se, että se bändin kitaristi on ihan jäätävän hyvä. Parhaita kitaristeja missään ikinä. Hitto sen äijän soitto svengaa.
Ei muuta, kun hommiin vaan. Vichyä naamaan ja raakaa työtä. Minkä merkkinen masiina siellä on käytössä?
Onhan se parempi ettei kaljottele puuhommissa.Tällainen, väri meillä on punainen: KLAPIKONE FXA 7T 52CM 2300W (linkki vie k-raudan sivuille ja kuvaan sekä tietoihin klapikoneesta..)
Joo, vichya juomana noissa hommissa on aina ollut.. Oluen tai muun alkoholin kanssa ei ole suotavaa leikkiä, että ei vaan käy vahinkoa..