Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 427 494
  • 67 159

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
"Vähän" jäänyt minulla levy päälle kun Facebookissakin tuli yhdeltä tutulta jo rauhoitu jo-viesti. Olen vain nyt ihastunut tähän loman alun aiheuttaneeseen riemnun tunteeseen ja jatkosopparin aiheuttamaan hyvän olon tunteeseen. Ja tykkään fiilistellä näillä asioilla.

Mutta kyllä, kyllä tässä voisi alkaa jo rauhoittumaan. Vaikka kuinka kivaa olisi jatkaa riemuitsemista kun kerrankin elämä jonkin verran hymyilee. Mutta nyt olisi aika tosiaan tehdä ne tarkemmat lomasuunnitelmat ja alkaa nauttimaan siitä lomasta sitten.

Johan tässä on jo kyllästymiseen asti kuunneltu näitä kesäbiisejäkin. Jotain muuta kuunneltavaakin voisi keksiä jo.
Sinulla on täysi oikeus ja hyvä syy fiilistellä ja tuntea onnea, älä sitä turhaan himmaile. Ymmärrä kuitenkin se, että jokaisella on oma elämä ja kaikki eivät jaksa yhtyä onneesi, esim. peukuttamalla (viittaus ihmettelyketjuun). Älä anna muiden reaktioiden himmentää onneasi, vaan nauti, nauti ja nauti. Ei muuta kuin vadelmavene täysille ja sateesta huolimatta aina tyylikkäät crocsit jalkaan, jäbällä on loma!
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kaikki muuhan on paskaa paitsi M.A Nummisen tuotanto.

Nyt tiedättä tämän.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Laitoin äsken pienen kakkupohjan uuniin paistumaan. Teen itselleni loman alkamisen kunniaksi mansikkatäytekakun. Pienen vain, tein kolmen munan kakkupohjankin vain.

Mutta ei tämä allekirjoittaneen loma nyt muuten kovin romanttisesti alkanut. Vettä sataa ja puuhat on muuten aika arkisia, kuten pyykin pesua. Mutta ehkä tämä vielä tästä lähtee kunnolla käyntiin kelien ja tekemisen puitteissa.

Toivottavasti vain kaupassa pääsisi jossain välissä käymään mutta tuntuu vain että tuo vesisade entisestään vain yltyy ja kun sataa ihan yhtenään ainakin täällä Hämeenlinnassa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Katsoin tuossa aamukahvin yhteydessä telkkarista Iskelmä-Suomi -ohjelmaa ja siinä käsiteltiin Irwin Goodmania. Olihan tuo aika jäätävässä kondiksessa 80-luvulla kun tuli niitä uran loppupään hittejä kuten Härmäläinen perusjuntti ja vähän myöhemmin Rentun ruusu. Ikää oli sellaiset 40-45 noiden juttujen aikaan, mutta valehtelematta mies näytti 65-70-vuotiaalta. Noh, kyllähän siihen jamaan tehtiin aika kovaa ja kosteaa työtä ja eipä Irwin kai olisi ollut Irwin sitä elämäntapaansa.

Jännä ajatella että Irwin ei olisi kuin "vasta" syksyllä 77-vuotias jos eläisi. On ollut kuitenkin kuolleena käytännössä koko elinaikani (olin 10kk kun Irwin kuoli) ja tosiaan kun aikalaiskuvia katsoo niin kyllähän tuo aika helvetisti vanhemmalta näytti kuin 47-vuotiaalta kuollessaan.

Vähän hankala aina ajoittain sisäistää sitäkin että Vexi Salmi on itse asiassa vielä vuoden vanhempi mitä Irwin. Ei se Vexikään tainnut varsinaisesti lasiin sylkeä, mutta joku tolkku sillä taisi touhussaan olla ja ilmeisesti ihan hyvävointinen on edelleenkin.
 

redpecka

Jäsen
Ei viitti mennä pätemään varmistuneisiin siirtoihin vaikka echl on vahvasti läsnä.

Oma suosikkini on James Sanford

Käsittääkseni kauden 07-08 jälkeen tuli echl-pleijarien parhaana ja arvokkaimpana pelurina SaiPaan mut.. - Kenkää ennen ensimmäistäkään peliä tältä mvp-hahmolta. Statsit kovat: 33 pinnaa pakin tontilta ekaks runkosarjassa ja pleijareissa viistoista peliä ja muhkeat 3+11 -tehot. Rata auki ja tästä alkaa ammattilaisura.

Oli ehkä echl:n karalahti
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Oma suosikkini on James Sanford

Käsittääkseni kauden 07-08 jälkeen tuli echl-pleijarien parhaana ja arvokkaimpana pelurina SaiPaan mut.. - Kenkää ennen ensimmäistäkään peliä tältä mvp-hahmolta. Statsit kovat: 33 pinnaa pakin tontilta ekaks runkosarjassa ja pleijareissa viistoista peliä ja muhkeat 3+11 -tehot. Rata auki ja tästä alkaa ammattilaisura.

Oli ehkä echl:n karalahti

Varmaankaan ei liittynyt kenkääsaanti kaukalon ulkopuolisiin asioihin? Eihän? Varmaan on Jimboa pelottanutkin, kun on Venäjä ihan lähellä ja siellä asuu kommunisteja, joten ei sitä selvänä kestä. En tiedä. Mutta arvelen.
 

redpecka

Jäsen
Höh. Kelasin sivuja viis taaksepäin enkä löytänyt haluamaani. Eikä haullakaan löytynyt.

Nyt unohtui mitä olin kirjoittavinani. Ainakin se selvisi taas, että näitten sanojen taivuttaminen on ihan hirveetä. Kuka tietää oikeesti edes miten toi mun vääntämäni verbi oikeesti menisi? Ei kukaan tiedä.

Kirjoittelevinani.. Tuommoista oli hakusessa...
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Muistatteko sen ajan, jolloin nämä samat ihmiset, jotka nyt ovat pöyristyneitä siitä, kun yritykset harkitsevat tuotenimiensä vaihtoa, olivat pöyristyneitä, kun Fazer lanseerasi Omar-munkin?
Ja ne ihmiset, jotka ovat pöyristyneitä siitä, että esim Simpsonit eivät ehkä enää käytä ääninäyttelijänä mustan hahmon kohdalla vaaleaa ihmistä olivat pöyristyneitä, kun Mannerheimia näytteli afrikkalaisessa tarinassa lasten kuvitelmissa tumma henkilö.

Kunhan vaan tuli mieleen, kun juuri söin Omar-munkin kahvin rinnalla. Itse en jaksa moisista asioista pöyristyä. Kunhan ihmettelen ja naureskelen ihmettelyilleni.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Muistatteko sen ajan, jolloin nämä samat ihmiset, jotka nyt ovat pöyristyneitä siitä, kun yritykset harkitsevat tuotenimiensä vaihtoa, olivat pöyristyneitä, kun Fazer lanseerasi Omar-munkin?
Ja ne ihmiset, jotka ovat pöyristyneitä siitä, että esim Simpsonit eivät ehkä enää käytä ääninäyttelijänä mustan hahmon kohdalla vaaleaa ihmistä olivat pöyristyneitä, kun Mannerheimia näytteli afrikkalaisessa tarinassa lasten kuvitelmissa tumma henkilö.


Elämä on mennyt tämmöiseksi kilpapöyristymiseksi.

Ja milloinkas tämä Geisha otetaan tapetille?
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ja milloinkas tämä Geisha otetaan tapetille?
Mun mielestä potentiaalinen uusi nimi voisi olla Gaysha-patukka. Siellä sateenkaareen päässä katsottaisiin hymyssä suin että #suvaitsevaisuus kukoistaa nyt entistä raikkaampana keskuudessamme.
 

redpecka

Jäsen
Kunhan vaan tuli mieleen, kun juuri söin Omar-munkin kahvin rinnalla. Itse en jaksa moisista asioista pöyristyä. Kunhan ihmettelen ja naureskelen ihmettelyilleni.
Tämä on hyvä filosofia. Ittekin aion mennä horrokseen muutaman sukupolven ajaksi kun ei jaksa koko ajan näitä uusia skandaaleja. Sillä oletukseni mukaan ei päästä blankkoihin tuotteisiin vielä vähään aikaan. Röökeissä vissiin päästiin jo, mutta muut tuotteen laahaa ikävästi jälkijunassa.
 

redpecka

Jäsen
Mun mielestä potentiaalinen uusi nimi voisi olla Gaysha-patukka. Siellä sateenkaareen päässä katsottaisiin hymyssä suin että #suvaitsevaisuus kukoistaa nyt entistä raikkaampana keskuudessamme.
Lähtisin tähän.

On niin hyvä olo kun voi olla hyvä ja kertoa sen kaikille.
Sama täällä. Keissasuklaa on ehkä kovin suosikkini muutenkin suklaaskenessä, jonka toki olen ennenkin maininnut. (Fasuliinikin muuten, mutta kun Ressun kuva ei lähde paketista pois kun se lauloi liian imelästi että "Näin monen vuoden jälkeen muistatko mua?")

Jos tätä saisi tulevaisuudessa Rainbow-merkkisenä niin sulan ihan kokonaan. Muutenkin pyrin tasa-arvon ja moninaisuuden kannattajana suosimaan rainbow-tuotteita. Tietysti se on myös halvin vaihtoehto monesti. Mennään näillä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jos tätä saisi tulevaisuudessa Rainbow-merkkisenä niin sulan ihan kokonaan. Muutenkin pyrin tasa-arvon ja moninaisuuden kannattajana suosimaan rainbow-tuotteita. Tietysti se on myös halvin vaihtoehto monesti. Mennään näillä.

Jännää muuten, että Marsia, Twixiä ja Snickersiä vastaavat Rainbow-tuotteet on olemassa, mutta ei vaikkapa Geishaa. Johtuneeko sitten siitä, että nuo muut ovat ylikansallisia, niitä myydään monessa maassa, mutta Geisha on käsittääkseni täysin suomalainen.

Tasa-arvo ja moninaisuus ovat kyllä ylevin ikinä kuulemani perustelu Rainbow-tuotteiden suosimiselle. Ja tähän hymiö.
 

444

Jäsen
Uuden talon (no ei se mikään uusi ole, ikivanha mutta mulle uusi) pihaa mielessäni ja päissäni suunnitellessani ja istutuksista haaveillessani luin jostain vihjeen, että kannattaisi panna iisoppia. Melko rohkea steitmentti, sanoisin. Mitähän @Iisoppi kin siitä sanoisi. Mutta kuulemma tuoksuu hyvältä. Se kasvi. En tiedä. Kummastakaan. Vaikeita päätöksiä, suorastaan koko kesän (tulevan) mittaisia.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Uuden talon (no ei se mikään uusi ole, ikivanha mutta mulle uusi) pihaa mielessäni ja päissäni suunnitellessani...

Päissäsi kun suunnittelet, niin varmasti tulee hyvä.

Sori, oli pakko tarttua. Kulunut läppä toki, tiedän.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Uuden talon (no ei se mikään uusi ole, ikivanha mutta mulle uusi) pihaa mielessäni ja päissäni suunnitellessani ja istutuksista haaveillessani luin jostain vihjeen, että kannattaisi panna iisoppia. Melko rohkea steitmentti, sanoisin. Mitähän @Iisoppi kin siitä sanoisi. Mutta kuulemma tuoksuu hyvältä. Se kasvi. En tiedä. Kummastakaan. Vaikeita päätöksiä, suorastaan koko kesän (tulevan) mittaisia.
@Iisoppi tietää mitä sanoa. Hällä on ihan oma Iisoppi. Mistäkö tiedän? No Iisoppi kertoi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös