Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 595 681
  • 68 322

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Muistatteko sen ajan, jolloin nämä samat ihmiset, jotka nyt ovat pöyristyneitä siitä, kun yritykset harkitsevat tuotenimiensä vaihtoa, olivat pöyristyneitä, kun Fazer lanseerasi Omar-munkin?
Ja ne ihmiset, jotka ovat pöyristyneitä siitä, että esim Simpsonit eivät ehkä enää käytä ääninäyttelijänä mustan hahmon kohdalla vaaleaa ihmistä olivat pöyristyneitä, kun Mannerheimia näytteli afrikkalaisessa tarinassa lasten kuvitelmissa tumma henkilö.

Kunhan vaan tuli mieleen, kun juuri söin Omar-munkin kahvin rinnalla. Itse en jaksa moisista asioista pöyristyä. Kunhan ihmettelen ja naureskelen ihmettelyilleni.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Muistatteko sen ajan, jolloin nämä samat ihmiset, jotka nyt ovat pöyristyneitä siitä, kun yritykset harkitsevat tuotenimiensä vaihtoa, olivat pöyristyneitä, kun Fazer lanseerasi Omar-munkin?
Ja ne ihmiset, jotka ovat pöyristyneitä siitä, että esim Simpsonit eivät ehkä enää käytä ääninäyttelijänä mustan hahmon kohdalla vaaleaa ihmistä olivat pöyristyneitä, kun Mannerheimia näytteli afrikkalaisessa tarinassa lasten kuvitelmissa tumma henkilö.

Elämä on mennyt tämmöiseksi kilpapöyristymiseksi.

Ja milloinkas tämä Geisha otetaan tapetille?

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ja milloinkas tämä Geisha otetaan tapetille?
Mun mielestä potentiaalinen uusi nimi voisi olla Gaysha-patukka. Siellä sateenkaareen päässä katsottaisiin hymyssä suin että #suvaitsevaisuus kukoistaa nyt entistä raikkaampana keskuudessamme.

npc

Jäsen
Kunhan vaan tuli mieleen, kun juuri söin Omar-munkin kahvin rinnalla. Itse en jaksa moisista asioista pöyristyä. Kunhan ihmettelen ja naureskelen ihmettelyilleni.
Tämä on hyvä filosofia. Ittekin aion mennä horrokseen muutaman sukupolven ajaksi kun ei jaksa koko ajan näitä uusia skandaaleja. Sillä oletukseni mukaan ei päästä blankkoihin tuotteisiin vielä vähään aikaan. Röökeissä vissiin päästiin jo, mutta muut tuotteen laahaa ikävästi jälkijunassa.

npc

Jäsen
Mun mielestä potentiaalinen uusi nimi voisi olla Gaysha-patukka. Siellä sateenkaareen päässä katsottaisiin hymyssä suin että #suvaitsevaisuus kukoistaa nyt entistä raikkaampana keskuudessamme.
Lähtisin tähän.

On niin hyvä olo kun voi olla hyvä ja kertoa sen kaikille.
Sama täällä. Keissasuklaa on ehkä kovin suosikkini muutenkin suklaaskenessä, jonka toki olen ennenkin maininnut. (Fasuliinikin muuten, mutta kun Ressun kuva ei lähde paketista pois kun se lauloi liian imelästi että "Näin monen vuoden jälkeen muistatko mua?")

Jos tätä saisi tulevaisuudessa Rainbow-merkkisenä niin sulan ihan kokonaan. Muutenkin pyrin tasa-arvon ja moninaisuuden kannattajana suosimaan rainbow-tuotteita. Tietysti se on myös halvin vaihtoehto monesti. Mennään näillä.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jos tätä saisi tulevaisuudessa Rainbow-merkkisenä niin sulan ihan kokonaan. Muutenkin pyrin tasa-arvon ja moninaisuuden kannattajana suosimaan rainbow-tuotteita. Tietysti se on myös halvin vaihtoehto monesti. Mennään näillä.

Jännää muuten, että Marsia, Twixiä ja Snickersiä vastaavat Rainbow-tuotteet on olemassa, mutta ei vaikkapa Geishaa. Johtuneeko sitten siitä, että nuo muut ovat ylikansallisia, niitä myydään monessa maassa, mutta Geisha on käsittääkseni täysin suomalainen.

Tasa-arvo ja moninaisuus ovat kyllä ylevin ikinä kuulemani perustelu Rainbow-tuotteiden suosimiselle. Ja tähän hymiö.

4

444

Uuden talon (no ei se mikään uusi ole, ikivanha mutta mulle uusi) pihaa mielessäni ja päissäni suunnitellessani ja istutuksista haaveillessani luin jostain vihjeen, että kannattaisi panna iisoppia. Melko rohkea steitmentti, sanoisin. Mitähän @Iisoppi kin siitä sanoisi. Mutta kuulemma tuoksuu hyvältä. Se kasvi. En tiedä. Kummastakaan. Vaikeita päätöksiä, suorastaan koko kesän (tulevan) mittaisia.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Uuden talon (no ei se mikään uusi ole, ikivanha mutta mulle uusi) pihaa mielessäni ja päissäni suunnitellessani...

Päissäsi kun suunnittelet, niin varmasti tulee hyvä.

Sori, oli pakko tarttua. Kulunut läppä toki, tiedän.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Uuden talon (no ei se mikään uusi ole, ikivanha mutta mulle uusi) pihaa mielessäni ja päissäni suunnitellessani ja istutuksista haaveillessani luin jostain vihjeen, että kannattaisi panna iisoppia. Melko rohkea steitmentti, sanoisin. Mitähän @Iisoppi kin siitä sanoisi. Mutta kuulemma tuoksuu hyvältä. Se kasvi. En tiedä. Kummastakaan. Vaikeita päätöksiä, suorastaan koko kesän (tulevan) mittaisia.
@Iisoppi tietää mitä sanoa. Hällä on ihan oma Iisoppi. Mistäkö tiedän? No Iisoppi kertoi.

4

444

Kiitos muistutuksesta, lauantai on saunapäivä. Katon ensin ratkaiseeko Vera Stanhope kaikki rikokset ja sitten saunaan. Tuleekos tänään mitään hyvää leffaa?
Lauantaina harrastetaan myös saunan jälkeen vaimon kanssa seksiä. No, ei ole vaimoa, joten selvisin säikähdyksellä.
Päissäsi kun suunnittelet, niin varmasti tulee hyvä.

Sori, oli pakko tarttua. Kulunut läppä toki, tiedän.
Päissään on hyvä tehdä mm. kaikkea.

K

Kiekkokatsoja

Päissään on hyvä tehdä mm. kaikkea.
Öö, josko tarkennetaan, että pienessä nousussa saa aikaan enemmän, kuin yleensä.
Lisäys. Olen aika vähän ostanut levyjä. Junnuna joku osti, ja sitten laiteltiin kaveriporukassa kasetille.
Tuossa kun oli tuo luvallinen tietokoneella torrentti vai mikä lie lataaminen, niin latasin paljon.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Söin juuri tuhdin annoksen ruokaa ja nyt on hyvä hetki hetken aikaa sulatella, ennenkuin lähtee koirien kaa iltalenkille. Aika tuuliselta vaikuttaa taas toi ilma, mikä on hyvä, saa metsässä kävellä itikoilta rauhassa.

Suosikkijoukkue
Mitäs me metsien miehet.
Mitäs tässä. Saunanraikkaana on oikein mukava lähteä jatkamaan lauantai-iltaa kohti ostaria ostamaan nautintojuomaa täksi illaksi.

Suosikkijoukkue
Passaako udella minkälaista juomaa tarkalleen?
Oon semmonen extempore hemmo että teen yleensä lopulliset päätökset vasta päästyäni juomahyllyille.

Jotain kirpsakan makeaa ajattelin tänään. Saas nähdä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy