Jaahas, onnellisesti taas kotona. Tai oikeastaan olin kotona jo eilen illalla kello 23 jälkeen mutta vasta nyt saan aikaiseksi kirjoitella tännekin taas kuulumisiani. Reissuni Naantaliin oli mielestäni erittäin onnistunut. Paljon odotin ja oikeastaan vielä enemmän vaan sain. Olen jo ihan riittävästi hehkuttanut täällä Naantalia jo mutta toisaalta, en tiedä voiko tuota kaunista kesäkaupunkia hehkuttaa liikaakaan?
Reissun aikana nyt sitten näin paljon kauniita maisemia niin kuin oli tarkoituskin. Myös luonto oli hyvin läsnä reissullani. Oli kiva myös yöpyä tuollaisessa alkeellisemmassa leirintämökissä kolme yötä, josta kuitenkin löytyi lopulta kaikki tarvittavat kuten sähkö ja jääkaappi sekä hyvä sänky. Reissuni kesti kaikkiaan siis neljä päivää ja oli pituudeltaan pisin mitä olen pitkään aikaan tehnytkään.
Reissussani tutustuin paljon Vanhaan Naantaliin, kävin opastetulla kävelykierroksella Kultarannan puutarhassa, tein kolmen kymmenen kilometrin pyörälenkin Särkäsalmelle ja takaisin sekä risteilin sitten lopuksi Naantalista Turkuun höyrylaiva Ukko-Pekalla. Komeat muistot jäivät reissusta ja paljon tuli otettua omasta mielestäni ihan kauniita kuvia. Parhaimpia kuvia voin seuraavien päivien aikana julkaista täälläkin. Tosin niiden parhaimpien kuvien valitseminen on aika hankalaa tuosta kuvamäärästä. Heh. Mutta tässä liitteenä kaksi maisemakuvaa Naantalista. Ensimmäinen kuva otettu Naantalin uimarannan läheltä ja toinen Camping Naantaliin johtavan oikopolun varrelta.