Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 331 620
  • 66 849
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Koskaan ei ole niin vähän energiaa, ettei omaa mielipidettään saisi kerrottua. Ja kun tiedän että sitä arvostetaan, vaikkei sitä suoraan sanotakaan.
Niin siis totta kai. Ihan tosi kauniisti kirosit esim. sillon tovi sit kaikki lahtelaiset alimpaan helvettiin. Ehdottamasti arvostan tapaasi yleistää asioita.

Jatka samaan malliin vaan. Negatiivisuus ruokkii lisää negatiivisuutta veli!
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tuo "yli kymmenen vuotta" on myös kyllä aika rohkeasti sanottu, kyllä niistä tähtihetkistä on jo sellaiset 20 vuotta aikaa.

Kymmenen vuotta sitten ilmestynyt Kunnes joet muuttaa suuntaa kuuluu kyllä ihan Maijan levyjen terävimpään kärkeen. Ihan tietoisesti sanoin. Tuo on itse asiassa lempilevyni Maijan tuotannosta. Siellä on paljon hittejä, mutta sieltä löytyy myös Maijan tuotannon upein biisi, eeppinen Rakkautta, vaatteet ja ruokaa:





Tämä on parasta, mitä Maija on tehnyt.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Kiitos että kysyt mielipidettäni. Arvostan sitä. Minusta noista kaikki muut paitsi Maija Vilkkumaa ovat ihan täyttä kakkia. Vaikka Maijallakin ne tähtihetket ajoittuvat yli kymmenen vuoden päähän.
Vastahan se hetki ennen koronaa möi Tavastialla kolme iltaa täyteen. Tuntuu olevan palstatotuus, että Vilkkumaa on Ingalsin Laura, eikä muuta.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Niin siis totta kai. Ihan tosi kauniisti kirosit esim. sillon tovi sit kaikki lahtelaiset alimpaan helvettiin. Ehdottamasti arvostan tapaasi yleistää asioita.

Jatka samaan malliin vaan. Negatiivisuus ruokkii lisää negatiivisuutta veli!

Minähän juuri kehuin Maija Vilkkumaata. En tajua, miksi olen muka sen negatiivisempi kuin kukaan muukaan.

Ota nyt rauhallisesti, veli.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Minähän juuri kehuin Maija Vilkkumaata. En tajua, miksi olen muka sen negatiivisempi kuin kukaan muukaan.
Enemmän sä oot täällä mun silmään mainostanut omaa erinomaisuuttasi musa-analyytikkona kuin kehunut ketään erityistä laulajaa.

Mua ei siis hierrä se jos joku ei jonkun tietyn artistin tuotannosta pahemmin perusta, mutta se ilmaisutapa voisi olla ehkä muutakin kuin "Bändi x on paskaa, en keskustele asiasta". Ei niinkään että kaikkien pitäs pitää kaikesta, vaan että sen toisen palstaveljen eriävää mielipidettä voisi vain arvostaa sen sijaan että asiasta tarvisi alkaa kinaamaan.

Siis mua itseäni kun ei lainkaan kiinnosta olla musiikkiasioissa "oikeassa", niin kaipa siksi tällainen keskustelu mitä edellisellä sivulla käytiin näyttäytyy mulle varsin erikoisessa valossa. Kaatuuko nummiksen maailma siihen, jos joku nyt vaikka pitäisikin Toni Wirtasen lauluäänestä?
 
Viimeksi muokattu:

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Enemmän sä oot täällä mun silmään mainostanut omaa erinomaisuuttasi musa-analyytikkona kuin kehunut ketään erityistä laulajaa.

Yksi kysymys: miksi haluat mennä henkilökohtaisuuksiin? Olen pitänyt sinua ihan mukavana kaverina ja hyvänä kirjoittajana. Miksi nyt näin?
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Yksi kysymys: miksi haluat mennä henkilökohtaisuuksiin? Olen pitänyt sinua ihan mukavana kaverina ja hyvänä kirjoittajana. Miksi nyt näin?
Mä oon mukava tyyppi siihen pisteeseen saakka, kun siihen on syytä. Toisen musiikkimaun mollaaminen paskaksi saattaa tuoda sen ikävemmän puolen musta esiin. Mun tapoihin ei kuulu kaunistella mielipiteitäni toisen mieliksi. Ja mä olen sitä mieltä, että Apulannan musiikkia saa inhota, mutta jos joku tykkää kuunnella Toni Wirtasen laulua, niin menetätkö sä yöunesi vai mistä tarve yrittää todistaa että mielipiteesi on jotenkin tärkeämpi?
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mä oon mukava tyyppi siihen pisteeseen saakka, kun siihen on syytä. Toisen musiikkimaun mollaaminen paskaksi saattaa tuoda sen ikävemmän puolen musta esiin. Mun tapoihin ei kuulu kaunistella mielipiteitäni toisen mieliksi. Ja mä olen sitä mieltä, että Apulannan musiikkia saa inhota, mutta jos joku tykkää kuunnella Toni Wirtasen laulua, niin menetätkö sä yöunesi vai mistä tarve yrittää todistaa että mielipiteesi on jotenkin tärkeämpi?

Apulanta on minusta ihan jäätävää paskaa, mutta en ymmärrä, miksi kenenkään Apulannasta tykkäävän pitäisi siitä vetää hirveät perseraivarit. Jos joku ei pidä jostain minun suosikkibändistäni, niin en minä siitä yöuniani menetä. Lähinnä naureskelen.

PS: Tehis on minusta aivan loistava.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Apulanta on minusta ihan jäätävää paskaa, mutta en ymmärrä, miksi kenenkään Apulannasta tykkäävän pitäisi siitä vetää hirveät perseraivarit. Jos joku ei pidä jostain minun suosikkibändistäni, niin en minä siitä yöuniani menetä. Lähinnä naureskelen.
Niin, voisiko se edelleen olla tuo sinun ilmaisutapasi. En tiiä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Niin, voisiko se edelleen olla tuo sinun ilmaisutapasi. En tiiä.

No voi olla sekin. Yritän olla hienotunteinen, mutta aina se ei onnistu. Ja näin kirjoitellessa väärintulkinnan vaara on aina suurempi.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jos tässä on nyt joitain lahtelaisia inside-tyyppejä, niin mitäs sille Tiaisen Arskalle kuuluu? Voi laittaa ihan privana. Viimeisimmät kontaktit Arskaan ovat minulla olleet mailitse, kun Tehikseltä on tullut kokoelmia ja uusintajulkaisuja. Maileihin vastaa kyllä ja numeronkin tiedän. Mutta myöskään haastatteluissa kukaan ei puhu Arskasta. Kiinnostaisi tietää. Kiva tyyppi sen mitä muistan, mutta ollut maan alla kohta 20 vuotta.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Olen tällä viikolla näin Kari Taalasmaan hengessä vetänyt muutaman kylmän huurteisen joka ilta. Ihan mielenkiintoinen kokeilu ollut.
Onko nimimerkin vaihto käynyt jo ajatuksena mielessä? Miettikää nyt mikä Karien kauhukolmikko meillä voisi täällä olla

@Kari Runk, @Kari Oksanen ja @Kari Taalasmaa

Huh!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Onko nimimerkin vaihto käynyt jo ajatuksena mielessä? Miettikää nyt mikä Karien kauhukolmikko meillä voisi täällä olla
Sanotaanko että jos en olisi näin paljon omalla nimimerkillä pistänyt viestejä niin voisi vaihtaakin, mutta ei ehkä enää näillä kilometreillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös