Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
Ei puutu kuin Väykkä!Ihanaa kun elämä palaa normaaliin uomiinsa. Turhis kirjoittelee palstalle ja Vanhanen ministerinä.
Tuttua ja turvallista.
Ei puutu kuin Väykkä!Ihanaa kun elämä palaa normaaliin uomiinsa. Turhis kirjoittelee palstalle ja Vanhanen ministerinä.
Tuttua ja turvallista.
Ja eikö ole myös hienoa, että tämä hieno ele tuli nimenomaan dokulta? Eivät hekään kaikki ole sikoja.No eikö ole! Turhaa ja turvallista, veliseni.
Pidin tossa vähän palstailutaukoa kun meno oli jo niin hurjaa että.
Kävelin äsken Hesarilla (Helsinginkatu, väylä Helsingissä) ja joku doku vihelsi jollekin neidolle, joka sitten käveli lähikadun hieromoon sisään. Minusta oli hienoa, että prostituoitujakin himoitaan myös rahatta. Siis ettei vain mennä palleja tyhjentämään maksun jälkeen. Siis että pidettiin naisena.
Ja eikö ole myös hienoa, että tämä hieno ele tuli nimenomaan dokulta? Eivät hekään kaikki ole sikoja.
Ei ole koiraa karvoihin katsomista.
Kyllä. Hampaat ja turha kukonpoikailu karisseet vuosien myötä ja tilalle tullut kuninkaan tuomaa viisautta.Doku voi olla elämää kokenut ja nöyrä ihminen. On ottanut sen verran usein pataan, ettei viitsi niin enää olla ollakseen.
Minä en tiedä kuinka muotoilisin sanomani jonka haluan sanoa. Että se tulisi parhaiten ymmärretyksi, just se oikea sanoma sieltä mitä koitan tarkoittaa ja vielä niin ettei kukaan loukkaannu.
Olen nyt kertonut avoimesti muuallakin siitä kokeilusta elää ilman antabusta ja miten siinä on käynyt. Elän toki yhä ilman antabusta mutta nyt meno on kyllä todella paljon rauhoittunut. Ja koska aloin käyttämään tuota melatoniinia niin se on sama juttu sen kanssa, alkoholin käyttö on saatava ainakin seuraavaksi kuukaudeksi lähes minimiin. Toki muutenkin hyvä saada alkoholin käyttö minimiin.
Mutta minun mielestäni ongelmana on ollut se että minun on pitänyt ymmärtää jokaista vastaantulijaa mutta harva ymmärtää minua oikealla tavalla. Minulla on sellainen fiilis nyt tullut että en ole tullut oikealla tavalla ymmärretyksi.
Toruminen, kieltäminen, älä,älä juo tai pelaa tai sitten vaan nuku nyt päivällä että saat yöllä unta eivät välttämättä auta. Niissä on se ongelma että ei ymmärretä välttämättä sitä että juomis-ja pelihalut eivät välttämättä ole tahdosta kiinni. Vaan se pelihimokin voi olla niin isoa luokkaa että vaikka kuinka tahtoisi olla pelaamatta niin silti sitä vain laittaa sen satasen peleihin.
Tai nyt ihan vaan tuo nukkuminen päivällä, ymmärrän kyllä itsekin että ei kannattaisi juoda, pelata tai edes nukkua nyt päivällä että saa yöllä unta. Mutta se ei välttämättä ole tahdosta kiinni. Sitä voi olla niin väsynytkin päivälläkin että ei pysy vain yksinkertaisesti hereillä.
Toivon todella että edes joku ymmärsi nyt sen pointin mitä haen takaa ja ymmärsi sen oikein. Minulla on fiilis että meitä riippuvaisia ei välttämättä ymmärretä oikealla tavalla.
Toki, nyt minulla on tunne että saan juomishalut pidettyä ainakin kurissa. Nyt on mennyt jo yli viikon kuitenkin hyvin. Alku oli kangerteleva ja olen siitä saanut kuulla väsymykseen asti. Mutta olen päättänyt olla rehellinen. Isälleni en toki vielä ole kertonut koska pelkään miten hän reagoi asiaan.
Ja tarkoitukseni ei ollut tällä viestillä loukata tosiaan ketään tai syyllistää ketään. Teki mieli vain purkaa omia ajatuksiani. Tuntui että räjähdän kohta jos en minnekään voi purkaa niitä fiiliksiä mitä minä tunnen. Parasta olisi jos joku, edes joku tosiaan ymmärtäisi oikealla tavalla sen mitä koitin tässä selittää...
Näinhän se asia on. Täällä palstalla vaan tahtoo käydä niin, että jos ne auttamisyritykset tai epämiellyttävät totuudet ei kohdetta miellytä, ne tulkitaan kiusaamiseksi ja vittuiluksi.Kyllä mä ainakin ymmärsin. Muista vaan se että ei täällä sua kukaan tuomitse, vaan haluaa vaan auttaa. Jokainen meistä on nähnyt elämänsä aikana riippuvuuksista kärsineitä ihmisiä, siksi on myös helppo sanoa teikäläisten ongelmista jotain.
Näinhän se asia on. Täällä palstalla vaan tahtoo käydä niin, että jos ne auttamisyritykset tai epämiellyttävät totuudet ei kohdetta miellytä, ne tulkitaan kiusaamiseksi ja vittuiluksi.
Niin en tiedä miten kävisi palstan ulkopuolella, jos kävisi kertomaan epämiellyttäviä totuuksia tuntemattomalle ihmiselle. Tuskin ottaisivat sitä auttamisyrityksenä, vaan enemmänkin vittuiluna.Näinhän se asia on. Täällä palstalla vaan tahtoo käydä niin, että jos ne auttamisyritykset tai epämiellyttävät totuudet ei kohdetta miellytä, ne tulkitaan kiusaamiseksi ja vittuiluksi.
Niissä on se ongelma että ei ymmärretä välttämättä sitä että juomis-ja pelihalut eivät välttämättä ole tahdosta kiinni. Vaan se pelihimokin voi olla niin isoa luokkaa että vaikka kuinka tahtoisi olla pelaamatta niin silti sitä vain laittaa sen satasen peleihin.
Itse en pidä persaukisia renkaanpotkijoita, oli ala mikä tahansa, yhtään minään. Köyhäily on harvoin muodikasta...No eikö ole! Turhaa ja turvallista, veliseni.
Pidin tossa vähän palstailutaukoa kun meno oli jo niin hurjaa että.
Kävelin äsken Hesarilla (Helsinginkatu, väylä Helsingissä) ja joku doku vihelsi jollekin neidolle, joka sitten käveli lähikadun hieromoon sisään. Minusta oli hienoa, että prostituoitujakin himoitaan myös rahatta. Siis ettei vain mennä palleja tyhjentämään maksun jälkeen. Siis että pidettiin naisena.
Ehkä se on joillekin sellainen juttu että yrittää jotain tukea antaa ja kirjoittaa jonkinmoisia neuvoja ja se menee sinulla siihen kategoriaan älä pelaa, älä juo, älä nuku...plääh, ei ne tajua minua. Ei ne kaikki välttämättä olekaan pahantahtoisia. Juuri tämän takia minä yritän täällä välttää muiden tekemisiin puuttumista... varsinkin alkoholin käyttöön. Ettei tule tunnetta että yritän nousta toisen yläpuolelle. Vaikka jotain ehkä tajuankin... joistan jutuista kuten unettomuudesta ja alkoholismista.Toruminen, kieltäminen, älä,älä juo tai pelaa tai sitten vaan nuku nyt päivällä että saat yöllä unta eivät välttämättä auta. Niissä on se ongelma että ei ymmärretä välttämättä sitä että juomis-ja pelihalut eivät välttämättä ole tahdosta kiinni. Vaan se pelihimokin voi olla niin isoa luokkaa että vaikka kuinka tahtoisi olla pelaamatta niin silti sitä vain laittaa sen satasen peleihin.
Ota kolme kappaletta niitä. Ne ei kuitenkaan ole mitään tyrmäys lääkkeitä vaan väsyttävät.Ei tämä melatoniini, vahvuudeltaan 3 mg olekaan niin tehokkaasti vaikuttanut unen saamiseen kuin mitä odotin. Iltaseitsemän aikaan otin pillerin ja luulin että tunnin päästä nukun kuin tukki.
Meni kuitenkin pitkälle yhdeksään asti kunnes sain edes unen päästä kiinni ja nukuin noin puolitoista tuntia. Heräten taas uudelleen vastikään. Uneni ei ollut edes mitään kovin sitkeää vaan aika levotonta.
Täytyy kai olla uudelleen yhteydessä heti huomenna siihen lääkäriin. Jos tämäkin koko loppuilta ja yö tulee koisattua yhä huonosti. Odotin kyllä enemmän tuolta lääkkeeltä kun lääkelaatikon takanakin on sentään punainen kolmio.
Mene YouTubeen ja ala katsomaan vanhoja otteluita.En ole aikoihin kaivannut jääkiekkoa yhtä kiihoisasti kuin tänä iltana. Jumprahuitti jotta haluaisin lätkää arkeen. Lienee kuitenkin turha jännittää edes tulevan kauden, jos pelataankaan, otteluohjelman julkistamista. Sama se vaikka olisi niinkin "tylsä" peli kuin keskiviikon Ässät-Pelicans, tahtoisin päästä näkemään kotimaista jääkiekkoa sen tasosta pahemmin välittämättä. Jokereidenkin otteita olisi mukavaa seurata.