Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 604 327
  • 68 365

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Onneksikin ehkä sittenkin J-M Latvalalla on riittävät omat murheensa, ei ainakaan Belorffi iski kiinni kilttiin ihmiseen.
Jari-Matti on kiltti mies, mutta en häntä kohtaan pysty mitään sääliä tuntemaan. Kyllä tuollaisten rahojen kanssa pelaavalla pitäisi olla järkeä vaikka asianhoitajan palkkaamiseen. Olisi voinut asianhoitaja sanoa, että nyt ollaan Jari-Matti verojen kanssa aika kriittisellä rajalla.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Haluaisiko joku laittaa vitut korviinsa? Kuva tämän päivän Etelä-Suomen sanomista.

Liitteet

• Screenshot_20200603-123959~2.png
    Screenshot_20200603-123959~2.png
    538,8 KB · kertaa luettu: 154

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aamulla irroitin oikean eturenkaan ja vein sen vaimon autolla paikattavaksi. Kertoivat, että reikä oli niin reunassa, että syytä vaihtaa kyseinen rengas takarenkaaksi (eturenkaat kun kääntyvät, jolloin paikkakohta rasittuu, tms.). Ja koska minulla ei ole kuin sellainen tunkki, jolla voi vaihtaa vain renkaan kerrallaan, niin jouduin tekemään kolme renkaanvaihtoa yhden sijaan, jotta sain homman kuosiin.

Ensin nastarengas eteen, jotta pystyin irtottamaan takarenkaan ja sinne sitten entinen eturengas. Sitten nastarengas pois ja takarengas eteen.

Hera80
-elämää strömsön ulkopuolella-

K

Kiekkokatsoja

Aamulla irroitin oikean eturenkaan ja vein sen vaimon autolla paikattavaksi. Kertoivat, että reikä oli niin reunassa, että syytä vaihtaa kyseinen rengas takarenkaaksi (eturenkaat kun kääntyvät, jolloin paikkakohta rasittuu, tms.). Ja koska minulla ei ole kuin sellainen tunkki, jolla voi vaihtaa vain renkaan kerrallaan, niin jouduin tekemään kolme renkaanvaihtoa yhden sijaan, jotta sain homman kuosiin.

Ensin nastarengas eteen, jotta pystyin irtottamaan takarenkaan ja sinne sitten entinen eturengas. Sitten nastarengas pois ja takarengas eteen.

Hera80
-elämää strömsön ulkopuolella-
Pukki olisi auttanut asiaa. Tai jokin vastaava.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pukki olisi auttanut asiaa. Tai jokin vastaava.
Joo kävi mielessä, että olisin koolinkin pätkistä koonnut "telineen" ja siten päässyt vähemmällä tunkin käytöllä, mutta nastarenkaan käyttö vaikutti siinä tilanteessa kuitenkin yksinkertaisimmalta ratkaisulta.

Hera80
-simppeli kaveri-
-

K

Kiekkokatsoja

Joo kävi mielessä, että olisin koolinkin pätkistä koonnut "telineen" ja siten päässyt vähemmällä tunkin käytöllä, mutta nastarenkaan käyttö vaikutti siinä tilanteessa kuitenkin yksinkertaisimmalta ratkaisulta.

Hera80
-simppeli kaveri-
-
Pukista puutetta.
Ja älä välitä, olen itsekin pieni simppeli.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Täytyy sanoa että jopa tämmöiselle sairaamman huumorin ystävälle tuo Ano Turtiaisen Pink Floyd -läppä aiheutti melkoisen "wtf, dude?" -reaktion. Voi olla että sanomista tulee...

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kävelin tossa duunivaatteet päällä kadulla ja ihmettelin kun joku keski-ikää lähestyvä setämies tuijottaa housut pullottaen. Kaikenlaisia sitä liikkuu.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nappailin eilen kossuvissyä ja nyt aamulla älysin, et tuohan on hemmetin viisaasti tehty. Samalla saa vissystä sitä nesteytystä kehoon, eikä aamulla janota tai koske päähän. Kännissä kyllä olin vielä.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Joo, tuota noin, hyvää iltaa kaikille.
Olitkos sä se sama tyyppi joka otti ragequitit, haistatti paskat kaikille ja ilmoitti jättävänsä palstan? Ei se vissiin pitkään kestänytkään. Ei sillä, olen itsekin "Lopettanut kirjoittamisen" mutta se muuttuikin vaan kolmen kuukauden kesätauoksi ja täällä taas ollaan.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Oon siis lomalla. Tykkään vaan pukeutua eri alojen työvaatteisiin ja lähteä kävelylle. Lääkärin viitta herätti kysymyksiä eräässä ravitsemusliikkeessä.
Käytkö viikon aikana koko Village Peoplen läpi? Itsehän suosin SS-Totenkopf univormua kaasunaamarilla.

Nick Neim

Jäsen
Olitkos sä se sama tyyppi joka otti ragequitit, haistatti paskat kaikille ja ilmoitti jättävänsä palstan? Ei se vissiin pitkään kestänytkään. Ei sillä, olen itsekin "Lopettanut kirjoittamisen" mutta se muuttuikin vaan kolmen kuukauden kesätauoksi ja täällä taas ollaan.
Ja ennen kaikkea, oliko tämä nyt se kaikkien aikojen comeback josta aikoinaan huhuiltiin, vai käytettiinkö se silloin jo siinä edellisessä paluussa?

Vähän meinaa jäi ainakin tämä vaisuksi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy