Ei tuota oikein ehdi tutkimaan kun mä nukun öisin. Illalla on valoisaa kun käy nukkumaan ja aamulla on valoisaa kun herää...Täällä pohojooses on vielä tää yötön yö näin kesällä. Siellä etelässä ei mahda yötöntä yötä olla.
Ei tuota oikein ehdi tutkimaan kun mä nukun öisin. Illalla on valoisaa kun käy nukkumaan ja aamulla on valoisaa kun herää...Täällä pohojooses on vielä tää yötön yö näin kesällä. Siellä etelässä ei mahda yötöntä yötä olla.
Löytyy joKukaan viitsisi avata Juhannuksen supertripla -ketjua? @Mr.Fox ?
Kai se Götzen siirtyminen Dortmundista Bayerniin ärsyttää vieläkin, vaikka Götze on nyt taas Dortmundissa. Silloin, kun Götze ratkaisi Saksalle maailmanmestaruuden jatkoajalla, niin joku Dortmundin kannattaja totesi, että pitikö sen olla juuri Götze. Minulle oli pääasia, että Saksa voitti, vaikka toki arvostus Götzeä kohtaan oli laskenut. Nyttemmin Götzellä on ollut jotain aineenvaihduntaongelmia ja ura on laskusuunnassa.Jaa mikäs Götzessä on niin niljakasta? En itse ole seuraillut herran toimia, mutta aika vahvoja antipatioita sinulla häntä kohtaan.
Kurjalasta tuli näin äkkiseltään mieleeni, että aikoinaan kun olin armeijassa... ei kun siis puolisotilaallisessa pursiseurassa, niin oli vielä Jumalan sotaruoskat voimissaan. Tykkiveneet Kurjala ja Surunmaa. Olivat nimensä veroisia.Mie menen ulos nyt nauttimaan auringosta, eilisen sadepäivän jälkeen. Paita pois ja kevyet sinisen väriset shortsit riittää. Ottaisin kuvan jos se olisi mahdollista. Ihmeisiin en miekään pysty. Halkohommia on ikävä, mutta niiden aika tulee vielä kyllä. Yöllä muuten ukkosti pitkän aikaa täällä Etelä-Kurjalassa, parikymmentä kertaa välähti varmasti. Hienon näköistä seurata ikkunasta ja odotella seuraavaa salamaa.
Jobbarit on kyllä oma rotunsa. Aikanaan autokoulua pitävä kaveri kertoi että vittu, aina kun myyt autokoulun autoa eteenpäin jobbarille, niin ne valittaa että nää on kyllä niin raiskattuja, kytkimet paskana, liukasradan kemikaalit syövyttänyt koko alustan jne. Ei tästä voi maksaa kun pualet normaalihinnasta. Sitten kun myyt sen sillä pois ja kattot sen jälkeen myynti-ilmotusta niin seisoo jotta "1 omistaja, yrityskäytössä ollut, säännöllisesti huollettu." Ja pyyntihinta toki tuplat mitä normaalisti.Mitä tarjoaa autoliike? 4 TONNIA käteisellä. Mitä helvettiä. En enää ihmettele, miks näillä jobbareilla on kultaa ranteet ja kaulat pullollaan.
No tottakai.Sitten kun myyt sen sillä pois ja kattot sen jälkeen myynti-ilmotusta niin seisoo jotta "1 omistaja, yrityskäytössä ollut, säännöllisesti huollettu." Ja pyyntihinta toki tuplat mitä normaalisti.
Siis vieläkin löytyy miehiä, jotka millä lie kantapäällä painelevat julkisissa nappeja ja hihoillaan hiplaavat tankoja. Tietty päälle on ne kaappinössöt, jotka ei muiden nähden viitsi, mutta himassa sitten heti ensimmäisenä pesevät kädet.
Kölvi tiätää saavansa siivellä kännit ja kyydit madame Vilautas Tissisiltä.Bansku kysyi pojaltaan että onko ok jos Juha tulee mukaan ja juottaa sinut känniin. Oli pojalle ok
Se on niin, että banaania viljellään Riiassa 1.7. Tosin lähes aikuinen poikani tulee mukaan, joka saattaa häiritä banaaninpiilotustouhuja. Siis laivalla mennään (lähtö päivää aiemmin), kun maksoi vain 40€ reissu.
Ja joku vantaalla asuva SaiPahörhö lähtee vielä mukaan. Bansku kysyi pojaltaan että onko ok jos Juha tulee mukaan ja juottaa sinut känniin. Oli pojalle ok (olen toki tavannut hänetkin).
Eikös nuo s-kirjaimet kuulu miesten nimien loppuun? Että onko Madame ollenkaan...Kölvi tiätää saavansa siivellä kännit ja kyydit madame Vilautas Tissisiltä.
Kyllähän se näin on. Ja taitaa tuo nimi viitata enemmän muutenkin Liettuaan. Mutta paskaako sitä ny tartti tulla kaikille kertoon, perkeles. Nyyh.Eikös nuo s-kirjaimet kuulu miesten nimien loppuun? Että onko Madame ollenkaan...
Oikeeta peliä. Eikä kansallisuuksia. Mutta kattokaa ny ettei se koronatoipilas sentään sitä mun manaamaani sankkeria itseistä kullittimeensa. Saattas ilosemmaltakin plantaasinisännältä loppua jo huumorintaju.Onko se nyt niin tarkkaa. Kun minä ja bansku lähdetään maailmalle niin ei siinä sukupuolta kysellä.
Oletkos kuullut sellaista vanhan kansan viisautta samenttiruusuista, että niiden tuoksu pitää hyönteiset pois kukkapenkistä. Itse kuulin moisen viisauden äidiltäni kun viimeksi nähtiin ja kyseli mitä kukkia ollaan kukkapenkkiin laitettu.Tänään aloin istuttamaan samettiruusuja kukkalaatikoihin ja -penkkeihin. Jokin vanhan kansan viisaus sanoo että 10.6. voi ryhtyä samettiruusuja pistämään pihalle kun hallan mahdollisuus on vähäinen. Ihmiset on kyllä ihan hulluna ostanut kukkia. Paikallinen puutarhakin pistää ovensa säppiin viikko ennen juhannusta kukkien vähäisyyden takia. Yleensä puutarha menee kiinni viikko juhannuksen jälkeen.
*Ilkka Kanerva tykkää tästä*Mikään ei ole niin tärkeää kuin puutarhanhoito.
Vieläkö Ike on lattialla Noora Karman käsittelyn jälkeen? "Lainattu jatkoajasta"*Ilkka Kanerva tykkää tästä*
Niin se on maailma erilainen piänenkin maan sisällä. Meiltä kuuluu joskus että "Nyt huuuuutakaa huaarrrrraaaat!!!"Äitin ja iskän yläkerrassa asuva kilttimies huusi just lapsilleen "Nyt turpa kiinni, kakarat!!!".