Toihan olisi ihan kelvollinen matsi. San Jose-Detroit olisi sen sijaan peli, minkä itse skippaisin viime kauden pohjalta näin korona-aikaan.NHL-peleistä sen sijaan kelpaisi mikä vaan. Tai no ei ehkä Calgary-Arizona niistäkään.
Niinpä.
Toihan olisi ihan kelvollinen matsi. San Jose-Detroit olisi sen sijaan peli, minkä itse skippaisin viime kauden pohjalta näin korona-aikaan.NHL-peleistä sen sijaan kelpaisi mikä vaan. Tai no ei ehkä Calgary-Arizona niistäkään.
Jos en kovin väärässä ole, niin tuota 3mg "kolmio-melatoniinia" saa myös paikallisesta apteekista ilman reseptiä. Itselle ei ainakaan ollut tuosta erityisesti mitään apua, kuten ei nyt ilmeisesti sinnekään. En kannusta missään nimessä unilääkkeiden käyttöön, mutta melatoniinin nappailuun ei myöskään kannata liikaa nojautua, ainakaan jatkuvasti. Mikään varsinainen unilääke tuo kun ei ole.Ei tämä melatoniini, vahvuudeltaan 3 mg olekaan niin tehokkaasti vaikuttanut unen saamiseen kuin mitä odotin. Iltaseitsemän aikaan otin pillerin ja luulin että tunnin päästä nukun kuin tukki.
Meni kuitenkin pitkälle yhdeksään asti kunnes sain edes unen päästä kiinni ja nukuin noin puolitoista tuntia. Heräten taas uudelleen vastikään. Uneni ei ollut edes mitään kovin sitkeää vaan aika levotonta.
Täytyy kai olla uudelleen yhteydessä heti huomenna siihen lääkäriin. Jos tämäkin koko loppuilta ja yö tulee koisattua yhä huonosti. Odotin kyllä enemmän tuolta lääkkeeltä kun lääkelaatikon takanakin on sentään punainen kolmio.
Lähes kolmekymppiseks kerkesin ennen kuin eka isovanhempi kuoli.... Kolmehan noita on vielä elossa, joten kai tätä on lisää tulossa.
Itse en pidä persaukisia renkaanpotkijoita, oli ala mikä tahansa, yhtään minään. Köyhäily on harvoin muodikasta...
Ainakin muutama vuosi sitten kun omaan unettomuuteen kokeiltiin melatoniinia, raja oli 2 mg. 1.9 mg nappeja sai ilman reseptiä. On toki voinut muuttua sen jälkeen. Minulla melatoniinista ei ollut mitään apua, kokeiltiin ensin 5 mg, sitten 10 mg ja vaihdettiin eri lääkkeisiin. Useampi eri lääke tuli kokeiltua, ennen kuin löytyi toimiva. Moni lääke auttoi jonkin aikaa ja sitten teho katosi johonkin.Jos en kovin väärässä ole, niin tuota 3mg "kolmio-melatoniinia" saa myös paikallisesta apteekista ilman reseptiä. Itselle ei ainakaan ollut tuosta erityisesti mitään apua, kuten ei nyt ilmeisesti sinnekään. En kannusta missään nimessä unilääkkeiden käyttöön, mutta melatoniinin nappailuun ei myöskään kannata liikaa nojautua, ainakaan jatkuvasti. Mikään varsinainen unilääke tuo kun ei ole.
Mene YouTubeen ja ala katsomaan vanhoja otteluita.
On siellä kuitenkin Teukka Salama kentällä:Kyseessä kaiketi divaripeli, Ketterähän kun ei ole pelannut käsittääkseni SM-liigassa.
Kai opit ettet vastedes tuo saatanallisia maneereja siunattuun paikkaan? Voi sitä joka palstaa rienaa ja levittää jumalattomuutta pyhäin modein valtakuntaan! Se on sankkeri seuraavasta perseilystä!Silloin kun hommasin täällä itselleni pelikiellon, samana iltana/yönä korona puhkesi kukkaan. Seuraavana aamuna oli semmoinen krapula, että ekaa kertaa eläissäni itkin krapulaoloani. Näin tämä mun naisseuraa väittää kokoajan. Ehkä siis näin on käynyt ja ehkä tämä selventää pari asiaa täällä.
Ehkä opin ehkä en. Korona siunasi minua kolmella jälkitaudillakin. Poskiontelontulehdus ja kaksi nielutulehdusta peräkkäin. En ole siis urheillut millään tavalla noin 1,5 kuukauteen. Pai o pudonnut noin7 kiloa ja maha ainoastaan kasvanut. Vähä jopa vituttaa.Kai opit ettet vastedes tuo saatanallisia maneereja siunattuun paikkaan? Voi sitä joka palstaa rienaa ja levittää jumalattomuutta pyhäin modein valtakuntaan! Se on sankkeri seuraavasta perseilystä!
Vatsa on tyhjä kuin turkulaisen pää, mutta pakottavaa nälkää ei ole vielä.
Täällä päin pamaukset kuuluu mun sängystä. Sänky muutenkin narisee ja rutisee kummallisesti. Illat ovat kyllä kauniita. Täällä pohojooses on vielä tää yötön yö näin kesällä. Siellä etelässä ei mahda yötöntä yötä olla.Tämä uusi sänkyhän toimii ihan hyvin... Mies oli oikeassa että kannatti hankkia. Patja on ihan hyvä. Mukava tässä on maata ja nukkua. Jostain kuului juuri pamaus. Mitähän täällä ammutaan. No joo, ei haittaa jos ei paukuttelu jatku. Joku vain ehkä kokeili haulikkoaan. On muuten varsin valoisaa vaikka on jo ilta pitkällä. Aurinko laskee ja värjää taivaan.
Sä oot palstanparhautta.fiTämä uusi sänkyhän toimii ihan hyvin... Mies oli oikeassa että kannatti hankkia. Patja on ihan hyvä. Mukava tässä on maata ja nukkua. Jostain kuului juuri pamaus. Mitähän täällä ammutaan. No joo, ei haittaa jos ei paukuttelu jatku. Joku vain ehkä kokeili haulikkoaan. On muuten varsin valoisaa vaikka on jo ilta pitkällä. Aurinko laskee ja värjää taivaan.
On siellä kuitenkin Teukka Salama kentällä:
Rupesin pohtimaan näin yön pikkutunneilla et oonkohan sut nähnyt tammikuussa yhdellä keikalla. Ainakin partamalli, väri ja jopa Turku puoltaisi tätä (keikka oli Turussa).Ei oo hetkeen siistitty ei. Ei jaksa.