Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kyl maar kehittyvät. Keep up the hustle bro.Puhun myös paljon itsekseni englanniksi. Kaipa kielitaito ja ääntäminen kehittyvät sitä myöten hyvin.
Kyl maar kehittyvät. Keep up the hustle bro.Puhun myös paljon itsekseni englanniksi. Kaipa kielitaito ja ääntäminen kehittyvät sitä myöten hyvin.
Laittakaa oikeesti joku ketju pystyyn, @Punamusta ja sinä, kun teillä siitä koulunkäynnistä on luultavasti lyhin aika niin varmaan muistatte parhaiten. Voin kyllä itsekin laittaa, mutta luulen että siitä tulisi vain hassutteluketju ja nyt on kumminkin kyse, että oikeasti haluisi vähän preppailla.Kyl maar kehittyvät. Keep up the hustle bro.
Emmää varmaan kehtaa. Pitäiskö huikata asiasta "Tässä ketjussa toivotaan ketjunavauksia, joita itse et voi kirjoittaa" -ketjuun?Laittakaa oikeesti joku ketju pystyyn, @Punamusta ja sinä, kun teillä siitä koulunkäynnistä on luultavasti lyhin aika niin varmaan muistatte parhaiten. Voin kyllä itsekin laittaa, mutta luulen että siitä tulisi vain hassutteluketju ja nyt on kumminkin kyse, että oikeasti haluisi vähän preppailla.
Ok. Laitetaan hautumaan tämä idea. Onhan tässä suomenkielessäkin paljon ihmeteltävää. Onneksi tuolla on kielioppiketju ja siellä on päteviä opeja. En vain muista minkä kielioppisäännön viimeksi olen unohtanut niin en heti osaa mitään kysyä, mutta ketjua olen kyllä satunnaisesti seuraillut koska kiinnostaa.Emmää varmaan kehtaa. Pitäiskö huikata asiasta "Tässä ketjussa toivotaan ketjunavauksia, joita itse et voi kirjoittaa" -ketjuun?
Tuttu tunne.Hitto @Glove mietin pitkään ja antaumuksella nerokasta lausetta tohon Jompan viimeseen sanaan ja kun viimein hehkulamppu välähti mun päässä, palsta ilmoitti ystävällisesti että olet viisi minuuttia myöhässä, yritä uudelleen. Perse!
Esiteinistä on kyse. Kun piti tulla tänne niin oli nuhaa ja yskää ja eihän näin korona-aikana voi sairasta lasta päästää liikenteeseen. Sitten piti olla pääsiäinen meillä mutta sairaus palasikin (yllättäen) eikä näin korona-aikana voi sairasta lasta päästää liikenteeseen. Mies epäilee että tämä toinen sairastuminen (ainakin) oli "sairastuminen" eli lasta ei haluttu päästää meille. Ja myönnän minäkin että jotain tuollaista epäilin. On ollut välillä vähän säätöä näiden tapaamisten kanssa kun äiti tuntui haluavan kiusata lapsen isää (eli nykyistä miestäni) ja estää tapaamisia (tekosyilläkin).Saako udella että minkä ikäisestä tapauksesta tässä puhutaan?
No onpa kurjaa. Tiedä näistä, mutta harvoin tuntuu nämä keissit menevän mutkitta. Tai sitten niistä mutkattomista ei kirjoitella iplehdissä eikä täällä palstalla.Esiteinistä on kyse. Kun piti tulla tänne niin oli nuhaa ja yskää ja eihän näin korona-aikana voi sairasta lasta päästää liikenteeseen. Sitten piti olla pääsiäinen meillä mutta sairaus palasikin (yllättäen) eikä näin korona-aikana voi sairasta lasta päästää liikenteeseen. Mies epäilee että tämä toinen sairastuminen (ainakin) oli "sairastuminen" eli lasta ei haluttu päästää meille. Ja myönnän minäkin että jotain tuollaista epäilin. On ollut välillä vähän säätöä näiden tapaamisten kanssa kun äiti tuntui haluavan kiusata lapsen isää (eli nykyistä miestäni) ja estää tapaamisia (tekosyilläkin).
Jonkun aikaa on ollut melko helppoa ja viikonlopuista ja muista ajoista on pystytty sopimaan jokseenkin joustavasti (esim. jos on haluttu vaihtaa viikonloppuja jostain syystä). Nyt korona-aikana tullut esille ettei voi tulla kun on yskäinen ja nuhainen... Korona you know. Eipä siinä voi panna vastaan kun on tämä tilanne. Ehkä lopulta kyse on vain pelosta että lapsi saa vakavan taudin meiltä... tai sen pelon hyväksi käytöstä.No onpa kurjaa. Tiedä näistä, mutta harvoin tuntuu nämä keissit menevän mutkitta.
Nykyään lapsi osaa jo pitää puoliaan ja kertoa mitä haluaa. Välillä jopa asua meillä mutta hyvin pian se unohtuu.Mitenhän näissä painaa itse lapsen ääni?
Pidä hauskaa...Ei mulla muuta. Hyvää yötä. Isi lähtee vieraisiin miehiin.
No en mä mihinkään mee. Kunhan lämpimikseni kirjoitan. Tässä omassa sängyssä on ihan hyvä.Pidä hauskaa...
No hyvää yötä! Yksi täällä jo nukkuu ja on suloinen. Minä yritän seurata vähän myöhemminNo en mä mihinkään mee. Kunhan lämpimikseni kirjoitan. Tässä omassa sängyssä on ihan hyvä.
No kiva. Itse tuossa siis enemmän ihmettelin yleisellä tasolla asiaa.Nykyään lapsi osaa jo pitää puoliaan ja kertoa mitä haluaa. Välillä jopa asua meillä mutta hyvin pian se unohtuu.
Olitko oikeasti menossa vieraisiin miehiin? Huhhuh mikä kolumpus.No en mä mihinkään mee. Kunhan lämpimikseni kirjoitan. Tässä omassa sängyssä on ihan hyvä.
Ihan ilman sitä miestä.
jos vähän lukisi ja kääntäisi kylkeä. Yläkerran ukko kohta aloittaa kuorsaamisen. Onneksi hän ei ole mun mies. En pystyis asua samassa asunnossa.
No en. Eihän ne enää siinä vaiheessa vieraita ole.... johan sitä on jo minuutteja tunnettu siinä vaiheessa.Olitko oikeasti menossa vieraisiin miehiin? Huhhuh mikä kolumpus.
Siis jos minusta kiinni olisi, voisin keksiä tuolle yläkerran muijalle jotain tekemistä siksi aikaa kun äijänsä kuorsaa. Sitten tulisin alakertaan sun luokse jos sulla olisi kylmä bisse pari tarjota ja voitais katella bondeja ja/tai muuten vaan rupatella aamuun... - Ja muistella niitä aikoja kun narritkin vielä oli finlandilainen poppoo.No en. Eihän ne enää siinä vaiheessa vieraita ole.... johan sitä on jo minuutteja tunnettu siinä vaiheessa.
Mut en.
Ja kuten ennustin, nyt tuo yläkerran ukko (mua varmaan 15v nuorempi) kuorsaa. Mitenköhän sen vaimo nukkuu? Niilläkin on vaan kolmio, minkälaiset äänieristeet sinne on rakennettu?
Oikeesti, siitä herrasta vois tarkistaa kellon.
Kun alakertaan kuuluu, mut onneksi vaan sen verran että kuuluu jos ei muuta melulähdettä ole.
No ohhoh. joku on tehnyt tarkkaa työtä siellä. Saipajokerit on ulkomuistista heitettynä satanolla, ja tämähän korpesi Hjallista koko Jokerien Liiga-uran ajan ja hän aina sanoi ettei nyt tiistaina kukaan tuu mun halliin kattoon saipaa vittu. Ja SaiPalla luultavasti oli pukkarissa kaikki jalliksen sitaatit ja videoklipit ja aina narrit kaatui. Jälkeenpäin voisi ajatella että ei ollut hyvä tämä strategia. Hihi.Ottaisin Jokerit koska tahansa takaisin SM-liigaan. Runkosarjamaalit jäi Ässien kanssa tasatilanteeseen 488-488: Isomäessä 263-225 Ässille ja Hartwallissa 263-225 Jokereille. Myöskään itse nähnyt Jokereita vielä kertaakaan livenä. Täytyisi jokin päivä. Kavereiden kesken suunniteltiin viime syksynä KHL-peliin matkaamista syyslomalla, mutta ei sitten mentykään Helsinkiin.
Ei mitään Ässiltä pois, mutta onko tossa hallissa monikin menettänyt pisteitä? Hoopeekoolaiset voisivat ehkä sanoa, että oli paha paikka joo joskus, kunnes kävivät tiputtamassa Narrit Koheloon. Hihi.Ässätkin pärjännyt tilastollisesti aika hyvin Hartwallissa. Monta voittoa napattu sieltä miljoonamiesten harmiksi. Hienoa kun saatiin olla Jokereiden lihassa pistelevänä piikkinä pitkään. Nyt ne painivat Pietarin sekä Tseljabinskin kanssa.
En tsennaa näitä jengei.Nyt ne painivat Pietarin sekä Tseljabinskin kanssa.
Tosin paljasjalkaisena maailman kansalaisena sanoisin että tsennata on enemmän tuntea tai snaijata... (klips)... Oota, nyt tulee botski just.. pirtulasti..Minähän kirjoitin että Ässätkin. Hähähää. Helpot pisteet Hartwallista.
En minäkään. Ei sytytä ollenkaan. Takaisin tänne SM-liigaan sieltä venäläisten rulettipöydästä, olette leikkineet ja pelanneet jo tarpeeksi.
Mitähän vitun feikkipirtua mulle on nyt myyty. Pyydän kohta tänne jonkun joka osaa edes auttavasti romaniaa kuten @HPL76 muistaakseni. Loppuu se vittuilu.Boy, I got no card around. I hope you take cash. There you go man, 30 euros for alcohol. Thank you and have a nice day. Now I'm gonna drink myself into the dimension of unknown darkness. But I have some weed also, which allows me to dive deep into the world of happiness and multiple colors.
I feel like I'm fucked up in my mind. Must be the pills. Have a good night, sir. Tuesday shall bring every one of us joy and success. May the Sun be with us. Goodbye sir.
Ottaisin Jokerit koska tahansa takaisin SM-liigaan. Runkosarjamaalit jäi Ässien kanssa tasatilanteeseen 488-488: Isomäessä 263-225 Ässille ja Hartwallissa 263-225 Jokereille. Myöskään itse nähnyt Jokereita vielä kertaakaan livenä. Täytyisi jokin päivä. Kavereiden kesken suunniteltiin viime syksynä KHL-peliin matkaamista syyslomalla, mutta ei sitten mentykään Helsinkiin.