Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 596 185
  • 68 324

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@Sämppäri joskus kyseli että heiluttaako tuo Matt Bournena punttia. Silloin sanoin jotain et ”nääh”. Jotenkin eksyin ekaa leffaa katsomaan ja kyllä, heiluttaa. Koronalla ja eristyksellä on näitäkin vaikutuksia.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Laittakaa oikeesti joku ketju pystyyn, @Punamusta ja sinä, kun teillä siitä koulunkäynnistä on luultavasti lyhin aika niin varmaan muistatte parhaiten. Voin kyllä itsekin laittaa, mutta luulen että siitä tulisi vain hassutteluketju ja nyt on kumminkin kyse, että oikeasti haluisi vähän preppailla.
Emmää varmaan kehtaa. Pitäiskö huikata asiasta "Tässä ketjussa toivotaan ketjunavauksia, joita itse et voi kirjoittaa" -ketjuun?

npc

Jäsen
Emmää varmaan kehtaa. Pitäiskö huikata asiasta "Tässä ketjussa toivotaan ketjunavauksia, joita itse et voi kirjoittaa" -ketjuun?
Ok. Laitetaan hautumaan tämä idea. Onhan tässä suomenkielessäkin paljon ihmeteltävää. Onneksi tuolla on kielioppiketju ja siellä on päteviä opeja. En vain muista minkä kielioppisäännön viimeksi olen unohtanut niin en heti osaa mitään kysyä, mutta ketjua olen kyllä satunnaisesti seuraillut koska kiinnostaa.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Hitto @Glove mietin pitkään ja antaumuksella nerokasta lausetta tohon Jompan viimeseen sanaan ja kun viimein hehkulamppu välähti mun päässä, palsta ilmoitti ystävällisesti että olet viisi minuuttia myöhässä, yritä uudelleen. Perse!

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Saako udella että minkä ikäisestä tapauksesta tässä puhutaan?
Esiteinistä on kyse. Kun piti tulla tänne niin oli nuhaa ja yskää ja eihän näin korona-aikana voi sairasta lasta päästää liikenteeseen. Sitten piti olla pääsiäinen meillä mutta sairaus palasikin (yllättäen) eikä näin korona-aikana voi sairasta lasta päästää liikenteeseen. Mies epäilee että tämä toinen sairastuminen (ainakin) oli "sairastuminen" eli lasta ei haluttu päästää meille. Ja myönnän minäkin että jotain tuollaista epäilin. On ollut välillä vähän säätöä näiden tapaamisten kanssa kun äiti tuntui haluavan kiusata lapsen isää (eli nykyistä miestäni) ja estää tapaamisia (tekosyilläkin).

npc

Jäsen
Esiteinistä on kyse. Kun piti tulla tänne niin oli nuhaa ja yskää ja eihän näin korona-aikana voi sairasta lasta päästää liikenteeseen. Sitten piti olla pääsiäinen meillä mutta sairaus palasikin (yllättäen) eikä näin korona-aikana voi sairasta lasta päästää liikenteeseen. Mies epäilee että tämä toinen sairastuminen (ainakin) oli "sairastuminen" eli lasta ei haluttu päästää meille. Ja myönnän minäkin että jotain tuollaista epäilin. On ollut välillä vähän säätöä näiden tapaamisten kanssa kun äiti tuntui haluavan kiusata lapsen isää (eli nykyistä miestäni) ja estää tapaamisia (tekosyilläkin).
No onpa kurjaa. Tiedä näistä, mutta harvoin tuntuu nämä keissit menevän mutkitta. Tai sitten niistä mutkattomista ei kirjoitella iplehdissä eikä täällä palstalla.

Mitenhän näissä painaa itse lapsen ääni? Ottamatta kantaa teidän asiaan, niin ei varmaan sekään ole kiva jos penska viedään vasten tahtoaan johonkin tapaamisjuttuun. Ja vielä jos laajennan tajuntaani niin tulee mieleen se joku asianajaja joka työstää kovia rikosjuttuja mutta huoltajuuskiistoihin ei pysty lähtee kun ei päänsä kestä. Voin kuvitella, että tuollaisessa skenessä on varmaan aika vaikea puolustaa jotain idaria vaikka ammattinsa puolesta pitääkin. Kuten kirurgit jne...

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
No onpa kurjaa. Tiedä näistä, mutta harvoin tuntuu nämä keissit menevän mutkitta.
Jonkun aikaa on ollut melko helppoa ja viikonlopuista ja muista ajoista on pystytty sopimaan jokseenkin joustavasti (esim. jos on haluttu vaihtaa viikonloppuja jostain syystä). Nyt korona-aikana tullut esille ettei voi tulla kun on yskäinen ja nuhainen... Korona you know. Eipä siinä voi panna vastaan kun on tämä tilanne. Ehkä lopulta kyse on vain pelosta että lapsi saa vakavan taudin meiltä... tai sen pelon hyväksi käytöstä.

Mitenhän näissä painaa itse lapsen ääni?
Nykyään lapsi osaa jo pitää puoliaan ja kertoa mitä haluaa. Välillä jopa asua meillä mutta hyvin pian se unohtuu.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pidä hauskaa...
No en mä mihinkään mee. Kunhan lämpimikseni kirjoitan. Tässä omassa sängyssä on ihan hyvä.
Ihan ilman sitä miestä.
jos vähän lukisi ja kääntäisi kylkeä. Yläkerran ukko kohta aloittaa kuorsaamisen. Onneksi hän ei ole mun mies. En pystyis asua samassa asunnossa.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
No en mä mihinkään mee. Kunhan lämpimikseni kirjoitan. Tässä omassa sängyssä on ihan hyvä.
No hyvää yötä! Yksi täällä jo nukkuu ja on suloinen. Minä yritän seurata vähän myöhemmin

npc

Jäsen
Ihan ilman sitä miestä.
jos vähän lukisi ja kääntäisi kylkeä. Yläkerran ukko kohta aloittaa kuorsaamisen. Onneksi hän ei ole mun mies. En pystyis asua samassa asunnossa.
Olitko oikeasti menossa vieraisiin miehiin? Huhhuh mikä kolumpus.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olitko oikeasti menossa vieraisiin miehiin? Huhhuh mikä kolumpus.
No en. Eihän ne enää siinä vaiheessa vieraita ole.... johan sitä on jo minuutteja tunnettu siinä vaiheessa.
Mut en.
Ja kuten ennustin, nyt tuo yläkerran ukko (mua varmaan 15v nuorempi) kuorsaa. Mitenköhän sen vaimo nukkuu? Niilläkin on vaan kolmio, minkälaiset äänieristeet sinne on rakennettu?
Oikeesti, siitä herrasta vois tarkistaa kellon.

Kun alakertaan kuuluu, mut onneksi vaan sen verran että kuuluu jos ei muuta melulähdettä ole.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

npc

Jäsen
No en. Eihän ne enää siinä vaiheessa vieraita ole.... johan sitä on jo minuutteja tunnettu siinä vaiheessa.
Mut en.
Ja kuten ennustin, nyt tuo yläkerran ukko (mua varmaan 15v nuorempi) kuorsaa. Mitenköhän sen vaimo nukkuu? Niilläkin on vaan kolmio, minkälaiset äänieristeet sinne on rakennettu?
Oikeesti, siitä herrasta vois tarkistaa kellon.

Kun alakertaan kuuluu, mut onneksi vaan sen verran että kuuluu jos ei muuta melulähdettä ole.
Siis jos minusta kiinni olisi, voisin keksiä tuolle yläkerran muijalle jotain tekemistä siksi aikaa kun äijänsä kuorsaa. Sitten tulisin alakertaan sun luokse jos sulla olisi kylmä bisse pari tarjota ja voitais katella bondeja ja/tai muuten vaan rupatella aamuun... - Ja muistella niitä aikoja kun narritkin vielä oli finlandilainen poppoo.

npc

Jäsen
Ottaisin Jokerit koska tahansa takaisin SM-liigaan. Runkosarjamaalit jäi Ässien kanssa tasatilanteeseen 488-488: Isomäessä 263-225 Ässille ja Hartwallissa 263-225 Jokereille. Myöskään itse nähnyt Jokereita vielä kertaakaan livenä. Täytyisi jokin päivä. Kavereiden kesken suunniteltiin viime syksynä KHL-peliin matkaamista syyslomalla, mutta ei sitten mentykään Helsinkiin.
No ohhoh. joku on tehnyt tarkkaa työtä siellä. Saipajokerit on ulkomuistista heitettynä satanolla, ja tämähän korpesi Hjallista koko Jokerien Liiga-uran ajan ja hän aina sanoi ettei nyt tiistaina kukaan tuu mun halliin kattoon saipaa vittu. Ja SaiPalla luultavasti oli pukkarissa kaikki jalliksen sitaatit ja videoklipit ja aina narrit kaatui. Jälkeenpäin voisi ajatella että ei ollut hyvä tämä strategia. Hihi.

npc

Jäsen
Ässätkin pärjännyt tilastollisesti aika hyvin Hartwallissa. Monta voittoa napattu sieltä miljoonamiesten harmiksi. Hienoa kun saatiin olla Jokereiden lihassa pistelevänä piikkinä pitkään. Nyt ne painivat Pietarin sekä Tseljabinskin kanssa.
Ei mitään Ässiltä pois, mutta onko tossa hallissa monikin menettänyt pisteitä? Hoopeekoolaiset voisivat ehkä sanoa, että oli paha paikka joo joskus, kunnes kävivät tiputtamassa Narrit Koheloon. Hihi.

npc

Jäsen
Minähän kirjoitin että Ässätkin. Hähähää. Helpot pisteet Hartwallista.

En minäkään. Ei sytytä ollenkaan. Takaisin tänne SM-liigaan sieltä venäläisten rulettipöydästä, olette leikkineet ja pelanneet jo tarpeeksi.
Tosin paljasjalkaisena maailman kansalaisena sanoisin että tsennata on enemmän tuntea tai snaijata... (klips)... Oota, nyt tulee botski just.. pirtulasti..

-Hellou you have pirtu?
-Jes jes. The money, weer is?

npc

Jäsen
Boy, I got no card around. I hope you take cash. There you go man, 30 euros for alcohol. Thank you and have a nice day. Now I'm gonna drink myself into the dimension of unknown darkness. But I have some weed also, which allows me to dive deep into the world of happiness and multiple colors.

I feel like I'm fucked up in my mind. Must be the pills. Have a good night, sir. Tuesday shall bring every one of us joy and success. May the Sun be with us. Goodbye sir.
Mitähän vitun feikkipirtua mulle on nyt myyty. Pyydän kohta tänne jonkun joka osaa edes auttavasti romaniaa kuten @HPL76 muistaakseni. Loppuu se vittuilu.

npc

Jäsen
On noi aika seppiä tuolla Lause viimeisestä sanasta -ketjussa. Itse olen yrittänyt jotain miettiä ja kun olen valmis postaamaan - sinne on tullut kolme sivua uusia viestejä. Vähän sama efekti kun olet ulkomaalaisten kanssa samassa pöydässä ja just kun olet saanut mielessäsi muovailtua sen sanottavasi niin jengji puhuukin jo jostain ihan eri aiheesta. Mutta ei pidä luovuttaa; jossain välissä aion sanoa jotain ettei ne luule että olisin ihan tyhmä.

(Paitsi että Lisa Simpson sanoi: parempi olla hiljaa ja antaa muiden luulla että olet tyhmä, kuin avata suu ja poistaa kaikki epäilyt.)

Katsonvaan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit LFC
Ottaisin Jokerit koska tahansa takaisin SM-liigaan. Runkosarjamaalit jäi Ässien kanssa tasatilanteeseen 488-488: Isomäessä 263-225 Ässille ja Hartwallissa 263-225 Jokereille. Myöskään itse nähnyt Jokereita vielä kertaakaan livenä. Täytyisi jokin päivä. Kavereiden kesken suunniteltiin viime syksynä KHL-peliin matkaamista syyslomalla, mutta ei sitten mentykään Helsinkiin.

Katsojana ei kyllä kiinnostais ollenkaan palata nykyliigaan. Saattaisin jopa jättää otteluita katsomatta. Silloin harvoin kun katson liigaa tai ecl matseja, tulee jopa hiukan ahdistunut olo, kun se peli on niin kammottavan näköistä. Liiga on minulle katsomiskelpoista yleensä vasta semifinaaleissa. Oli minulta Jokereidenkin pelien katsominen aika vähälle jäänyt viimeisinä liigavuosina. Liigan viihdyttävyyden tason jyrkkä alamäki 2000-luvulla toisaalta herätti futisinnostuksen nuoruudesta, joten siitä olen kiitollinen. Ymmärsin, että elämä on vain osa jalkapalloa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy