Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 596 031
  • 68 324

npc

Jäsen
Meikälläkin on palapelejä, mutta palasina rasioissaan, kaapin pohjalla. Ei ole koskaan päässyt innostamaan. Harmin paikka. On siellä tiikeri ja muutama muukin otus, luulisin. Aina ollut eläinrakas ihminen.
Harmitti kun meidän kodissa ei ollut kunnon palapeliä aikoinaan. (nyh) Siis oli yksi, se tiikeri-nalle-puh-joku nasupossu -kuvio, mutta kun siitälin puuttui ne muutama palanen.. Onneksi pystyi varastamaan kaupasta niitä purkkalevyjä, jossa oli niitä kuvajuttuja vaikka avaruusasema-alfasta tai kuudenmiljoonandollarin miehestä. Nöf.

npc

Jäsen
En raaskisi varastaa koskaan mitään, kun isä rakas on ammatiltaan poliisi. Kytän jälkikasvuna ei passaisi tehdä rikoksia. Tuskinpa teenkään ja jos joskus tulee niistettyä hieman jotain pulveria, en kerro. Yksinkertaista. Ja painosanalla 'jos'.
Nojoo, oikeassa ilokseni olet.

Eihän sitä kai nykyisin mitään voisi edes varastaa kun on piipityslaitteet. Ittekkin mitä niitä karkkeja varastin alle 10-vuotiaana niin jäin tietty kiinni ja se oli suuri häpeä ja mut nostettiin marketin korokkeelle että katsokaa, myymälävaras, tules nyt äiti hakemaan tämä pikkuraggarisi täältä. Ei ollut helppoo.

Varasteluun tuollainen häpeäpaalunöyryytysmetodi ei auttanut ollenkaan sillä pöllin vielä parit c-kassut (muun muassa Motley Crue, Shout at the devil) myöhemmin teininä. Joskus 17v-ikäisenä tuo taipumus jäi pois. En tiedä vaikuttiko se, että duunissa ollessa sai jo rahaa ja pystyi ostamaan asioita. + Kotoamuutto ja oma tärkeä uusi elämä siinä.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
No joo. Olisi pitänyt ostaa isompi palapeli.

Liitteet

• received_850160205461354.jpeg
    received_850160205461354.jpeg
    197,1 KB · kertaa luettu: 155

npc

Jäsen
Valmiiksi tuli, eikä kello ole vielä kolmeakaan yöllä. Hyvää duunia, palstatoveri ja tyttäresi.

Kolusin keskustasta kaksi levykauppaa joulukuun alussa, mutten löytänyt kuin yhden Crüe-albumin, Too Fast for Love (ei toki huono sekään). Siihenkin vaikutti erillinen kyselyni putiikin omistajalta. Tuolla se levy on takanani kaiuttimen päällä muiden levyjen seurana. Live Wire, hell yeah boy.
Niin siis CD-levyjä, mr livigstone otaksun?

Onko nykypäivän formaatti joku digijakelu? Hiipparifriikit hakee jotain CD-levyjä siinä kuin joskus jotkut jotain vinyylejä tai savikiekkoja. Oon pudonnut rattailta ja juutuuppi antaa sen mitä satunnaisesti halajaa. Onkohan se sieltä katsominen modernia varastamista?

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Valmiiksi tuli, eikä kello ole vielä kolmeakaan yöllä. Hyvää duunia, palstatoveri ja tyttäresi.
Alle viisi tuntia tuossa meni. Minutilleen en jaksa tarkastella. Ehkä käyn ostamassa uuden 500 palan palapelin, koska tuo ei vie liikaa tilaa vai olisiko 1000 palan palapeli seuraava etappi. Täytyy sanoa, että kyllä mun likalla on hoksottimet kohtiillla.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

npc

Jäsen
Alle viisi tuntia tuossa meni. Minutilleen en jaksa tarkastella. Ehkä käyn ostamassa uuden 500 palan palapelin, koska tuo ei vie liikaa tilaa vai olisiko 1000 palan palapeli seuraava etappi. Täytyy sanoa, että kyllä mun likalla on hoksottimet kohtiillla.
Ihan mahtava harrastus mitä iskä ja jälkikasvu voi yhdessä duunata. Pitäisköhän mun vielä suunnitella että sittenkin tekis jälkikasvua joskus. Olis niin kiva pelata niitä monopoleja, muistipelejä ja rakennella palapelejä.

npc

Jäsen
Alkaa enkku taas rapistua huolestuttavasti. Jotain pitäisi tehdä asialle. Nyt keksin: @Punamusta avaa semmonen Practical english, abuu -ketju, jossa opetat kiinnostuneita. Ihan kieliopista Missä on rautatieasema -fraaseihin.

Osanottajia olisi ainakin minä ja ehkä @Jomppa_Koo sillä omien sanojensa mukaan tarttisi preppausta kielessä ymmärtämään kaikki skenen juonenkäänteet.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Osanottajia olisi ainakin minä ja ehkä @Jomppa_Koo sillä omien sanojensa mukaan tarttisi preppausta kielessä ymmärtämään kaikki skenen juonenkäänteet.
Siis kielenopiskeluun soveltuvaa jynkkyä tehdään vain ja ainoastaan saksaksi. Rakkauden kieli. "Oohhh, Holger, du bist so groß!!!"

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Pitäisköhän mun vielä suunnitella että sittenkin tekis jälkikasvua joskus. Olis niin kiva pelata niitä monopoleja, muistipelejä ja rakennella palapelejä.
Minun ei tuota varten tarvinnut tuota varten jälkikasvua hankkia. Sisarusten (ja kavereiden) lapset ajaa (melkein) saman asian... unohtamatta tietenkään mieheni lasta. On sen verran suuri ikähaitari noissa lapsissa että saa aika monenmoiseen venyä. No nyt kyllä ei ole vähään aikaan tullut lapsia nähtyä mutta ei se haittaa, en heitä enkä pelaamista erityisestikaipaa.

npc

Jäsen
Minun ei tuota varten tarvinnut tuota varten jälkikasvua hankkia. Sisarusten (ja kavereiden) lapset ajaa (melkein) saman asian... unohtamatta tietenkään mieheni lasta. On sen verran suuri ikähaitari noissa lapsissa että saa aika monenmoiseen venyä. No nyt kyllä ei ole vähään aikaan tullut lapsia nähtyä mutta ei se haittaa, en heitä enkä pelaamista erityisestikaipaa.
Tuohan on nerokas järjestely. Vai asuuko miehesi lapsi teillä? Mutta tuollei, että pääsee nauttimaan parhaista puolista joutumatta vaihtelee vaippoja tai kuuntelemaan viikkorahan ruinausta.

Mutta oon tässä vähän miettinyt... Jonkun kymmenen vuoden kuluttua käyn parturissa, laitan dödöö ja ostan tinderin. Sellasena charmikkaana +60-vuotiaana olisin varmaan kuumaa hottia markkinoilla. Nyt on vielä asioita järjesteltävänä niin vielä ei ehdi. Ainakin kerran aion vielä rakastella naista. Sitten olisin ehkä jo valmis uusiin seikkailuihin.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Lapset on kivoja, kun ne ei oo omia. Usein tulee kaupassa ajateltua, että tehkää lisää.
Onneks on ajatukset pysyny ainakin vielä toistaseks pään sisällä julkisilla paikoilla.

npc

Jäsen
Lapset on kivoja, kun ne ei oo omia. Usein tulee kaupassa ajateltua, että tehkää lisää.
Onneks on ajatukset pysyny ainakin vielä toistaseks pään sisällä julkisilla paikoilla.
Ihan ei aukea mahdolliset kaikki ulottuvuudet tässä filosofiassa, mutta... siis joo-o, saa ajatella! Miksipä ei!

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Muistan kun siskollani oli aikoinaan sellainen muki jossa oli teksti "maanantait saisi lailla kieltää". No tänään oli sellainen maanantai töissä että ymmärrän hyvin miksi maanantait pitäisi kieltää lailla. Joskus maanantait ovat vain pahoja päiviä, ei saa heti viikonlopun jälkeen parasta irti töissä ja nyt oli tällainen maanantai. Tänään tunsin itse itseni jopa laiskaksi. Oli jotenkin väsynyt fiilis koko päivän. No silti sain sanalliset kiitokset tästäkin päivästä joten ei kai se ihan sysimustakaan päivä ollut. Minulla oli vain sellainen fiilis että en ihan täysillä ollut töitä tekemässä.

Mutta jos maanantait kiellettäisiin lailla niin sitten se työviikon alku siirtyisi vain tiistaille. Seuraavaksi pitäisi tiistait kieltää lailla. Joskushan sen viikon on alettava kuitenkin joten kärsitään vain se maanantai. Kyllä se siitä alkaa sitten lähtemään paremmin ja paremmin.

Aamulla yllätyin kun katsoin kelloa ja se näytti peräti viittä. Olin yhtäjaksoisesti saanut nukuttua jostain iltakasista lähtien aamuviiteen saakka. Viime aikoina olen heräillyt kesken unien monestikin ja ollut melko kauan hereillä ja nukahtanut sitten taas uudelleen. Viime yönä sain kuitenkin nukuttua yhtäkestoisesti peräti ainakin kahdeksan tuntia. Pidempäänkin olisi voinut nukkua sillä kello oli soimassa vasta puoli seiskalta mutta tykkään herätä jo siinä viiden aikoihin ja nauttia pitkästä aamusta. Aamuisin olen kuitenkin virkeimmilläni.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Vai asuuko miehesi lapsi teillä?
Ei asu vaan asuu äitinsä luona mutta vierailee täällä n. joka toinen viikonloppu ja ennalta sovitusti lomilla. Nyt on ollut vähän sekavaa tuon homman kanssa kun ollut jotain säätöä ja lapsi on sairastellut... (ja "sairastellut").

npc

Jäsen
Ei asu vaan asuu äitinsä luona mutta vierailee täällä n. joka toinen viikonloppu ja ennalta sovitusti lomilla. Nyt on ollut vähän sekavaa tuon homman kanssa kun ollut jotain säätöä ja lapsi on sairastellut... (ja "sairastellut").
Saako udella että minkä ikäisestä tapauksesta tässä puhutaan? Lainausmerkeistä päätellen joku teini ehkä?

( @Johnny B. Goode , tuliko tästä arvuuttelusta toinen kuukausi? Jos tulee niin vien sinut mukanani itsemoderoinnista.)

npc

Jäsen
Where is the railway station? Well sorry sir, but I have no idea. You must ask someone else nearby. Good luck to you, sir!

En ole itsekään mikään taitavin englannin käyttäjä, mutta kai mä voisin opettaa teille jotain. Voisin ottaa apulaisekseni palstaveljen @Breeze Harbour, joka on vielä paljon minuakin taitavampi kyseisen kielen käyttäjä.

Ainakin palstaveljelle @Jomppa_Koo voisin kernaastikin opettaa suosikkiaiheensa englanninkielistä sanastoa, vink vink.
Odotan edelleen ketjunavausta Practical enklish for mummies...

Ja ehkä siinä avauksessa selittäisit tuon esimerkkilauseesi, että puhutellaanko tuossa Eltton Johnia vai jotain muuta aatelista?

npc

Jäsen
Mulla on Katja Ståhl -darra. Se käheällä äänellä kuiskii mun korvaan kaikkee todella, siis tarkoitan isolla todella, käheet matskuu. On kai tää parempi kun viime kuukausina mua vaivannut Thunberg-darra. Se oli yhtä pätsiä:

The next summer will be awfully warm, can you imagine, no rain no loska? There is redpecka playing volleyball on the beach.. How dare you!? People are sunbathing, swimming, their skin is burning... You are stealing my dream, my childhood.. How dare you!!!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy