Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 595 909
  • 68 323

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olen yleensä meidän porukassa se, ketä juo viimeiseen asti viinaa pikkutunneille asti, mutta jumalauta tämän palstan kalsarikännäilijät kirjoittaa silloin kun nukahdat, silloin kun heräät ja samalla myös keskellä päivää. Missä välissä te nukutte? Klo 18:00-20:00?

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Olen yleensä meidän porukassa se, ketä juo viimeiseen asti viinaa pikkutunneille asti, mutta jumalauta tämän palstan kalsarikännäilijät kirjoittaa silloin kun nukahdat, silloin kun heräät ja samalla myös keskellä päivää. Missä välissä te nukutte? Klo 18:00-20:00?
Viimeisen vuorokauden aikana olen nukkunut eilen klo 16-19, sitten yöllä noin 04-08 ja ehkä kohta nukun taas. Nukkuminen on kyllä huomattavasti mukavampaa kuin valveilla olo. Hereillä oot vaan kotona mutta unessa voit saada vaikka kalan.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Vihdoin päivän työt tehtynä ja voi rentoutua. Vaimoni täyttää tänään 40v. Päivänsankari ollut aamuvuorossa töissä, ja omalta kohdalta tämä on tarkoittanut siivoamista ja ruuanlaittoa aamu kahdeksasta asti. Ensimmäistä kertaa pesin itse ikkunatkin talosta.

Juhlathan ovat todella pienimuotoiset koronasta johtuen. Pari työkaveria on rouva tänne illanviettoon kutsunut.

Kohta parranajon kautta löylyihin.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yksin ryyppäsin. Vaimo otti pari seuraksi. Mutta tätähän se on ollut viimeiset 15 vuotta ainakin. Ei korona ole minun juomatapojani muuttanut.
Pari yötä sitten olin jossain kehitysvammaisten kanssa. Ne tuntui tuntevan mut. No jotkut ehkä näki kuinka runkkailin ruudun takaa.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Raulihan oli aika erikoinen persoona, mutta kai se tasapainotti kun kitarassa oli tavallinen pulliainen.

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Joo, tulee mieleen nimimerkki W.Axl Rose. Naukuva ämmä, parhaimmillaan. Huonoimmillaan kuulostaa kuin jäätynyttä kissaa vedettäisiin sirkkelistä läpi. Pitkittäin.
Jostain syystä moni kova kasarihevin ystävä aina jaksanut vittuilla Axl Roselle ja Gunnareille...
Erös kotimainen muusikko muuten totesi kerran, että Nirvana tappoi kasarihevin yhdessä yössä. En nyt muista kuka oli.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
kysyt mitä söin toissapäivänä niin en muista.
Välillä ihan muistitestinä muistelen mitä olen viikon aikana syönyt ja se on välillä todella vaikeaa. Mutta eipä sillä niin väliä muistaako mitä on syönyt... kun se maha on kuitenkin täyttynyt eikä ole ruoka sairaaksi tehnyt (~ruokamyrkytys).

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Vilmos Gallo - Gabin Ville - Ville Galle voisi hyvinkin olla ketju jossain Mestis-joukkueessa jos Jokerien kasvatti olisi jatkanut uraansa.

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Ärsyttävää kun eSports liigan playoffeissa on Kärppien edustajana pleikkariohjaimen takana ammattipelaaja kun muilla joukkueilla ihan peruspelureita muunmuassa tällä hetkellä Joni Tuulola. Eipä tossa taida Jonilla ja HPKlla olla paljon mahdollisuuksia. MIelenkiintoisempaa olisi ollut kaikille harrastelijapelurit.

npc

Jäsen
Ärsyttävää kun eSports liigan playoffeissa on Kärppien edustajana pleikkariohjaimen takana ammattipelaaja kun muilla joukkueilla ihan peruspelureita muunmuassa tällä hetkellä Joni Tuulola. Eipä tossa taida Jonilla ja HPKlla olla paljon mahdollisuuksia. MIelenkiintoisempaa olisi ollut kaikille harrastelijapelurit.
Missä näitä ottelutilastoja muuten voi seurata? En löytänyt eilen mistään. (Jatkoaika, Liiga) Nähdähän näitä kai ei voi jos ei ole joku Telia-asiakas?

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Odotan tuota DIsney plus- suoratoistopalvelua jo siksi jos sitä myötä näkee muun muassa pitkän, pitkän tauon jälkeen Kummikarhuja ja Pilipalipilotteja. Sekä DIsneyn vanhoja elokuvia. Muistan kun 1990-luvulla näitä Disneyn vanhoja elokuvia näytettiin televisiossa ja ne oli muistaakseni todella hyviä. Ja olen odottanut uusintaan noita Kummikarhuja ja Pilipalipilotteja mutta eipä niitä ole uusintana ilmaiskanavilla näytetty. Nämä sarjakuvat kuuluivat lastenohjelmien aatelistoon.

En tiedä näkyykö tuo Disney plus jo vai koska on tulossa Suomeen? Mutta näin lapsenmielisenäkin persoonana odotan aika paljon kyseiseltä suoratoistopalvelulta.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tähän asti pääsin palapelin kanssa ennen saunaa. Vielä olisi muutamalle sadalle palalle paikka etsittävä. Jos nuokaan toisiinsa yhdistetyt palat olisi nyt kaikki ihan oikeilla paikoillaan. Jatketaan harjoittelua... huomenna.

Liitteet

• IMG_20200418_172336.jpg
    IMG_20200418_172336.jpg
    355,2 KB · kertaa luettu: 160

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
Tähän asti pääsin palapelin kanssa ennen saunaa. Vielä olisi muutamalle sadalle palalle paikka etsittävä. Jos nuokaan toisiinsa yhdistetyt palat olisi nyt kaikki ihan oikeilla paikoillaan. Jatketaan harjoittelua... huomenna.
Mitä vittua??? En saisi itse kasattua edes noin pitkälle. Viimeksi kasannut palapelin varmaan 6-vuotiaana ja se oli sellanen lasten palapeli. Varmaan olisi ihan hyvä asia jos noita itsekin joskus kasaisi.

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Oltaisiin tyttären kanssa tänään ostettu Prismasta 500-1000 palan palapeli iltojen ratoksi, vaan hyllyt huusi ei oota.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Voi olla myös Jukka Rautakorpi.

Niin, se "Varo ettei talos pala!" -huuteluhan tapahtui Lappeenrannassa. Mutta eiköhän Jukka ole jo parissakymmenessä vuodessa rauhoittunut. Kiillottelee varmaan nytkin hopeitaan kotona.

npc

Jäsen
Onko kukaan muu hukannut itseään matkan varrella? Voiko itsensä löytää uudelleen? Olen valmis aloittamaan kaiken alusta. Pohja häämöttää muutenkin. Aiempiin kertoihin verrattuna, nyt on mukana yksi olennainen asia, mikä jäi viime kerroilta uupumaan: motivaatio. Viimeinkin se on istunut tajuntaan, että liian lyhyt tämä elämä on sen tuhlaamiseen.
Nyt on hyvää pohdintaa. Nimimerkkinä olet tuttu, mutten voi sanoa, että muistaisin/tietäisin mitä olet mahdollisesti kirjoitellut aiemmin. Ja mistä kyse ollut.

Kun tuntee motivoituneensa - se on kai hyvä. Joskus puhti laantuu ja katoo, mutta se ajatus johon haluaa muutosta kytee koko ajan siinä ja valmistuu pikku hiljaa.

Lässytyksen lisäksi sanon, että itse elän noin kolmatta elämääni. En tiedä onko siinä järkeä, se voi olla että se valkenee vielä tai sitten ei, mutta kyllä näitä vaiheitä ihmiseloon mahtuun yllättävän paljon. Uteliaana ihmisenä haluan siltikin katsoa jaksaako joku simulaattorin luoja pelata meikäläisen hahmolla vielä kenties huomiseen.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onks teidänkin motto elämässä että täböö. Joo silloin ala-asteella kavereiden kans päätettiin että elää täysillä ja tekee itsarin viiskymppisenä, siis kun näki niitä papparaisia. Mut onks 60 uus 50. Täböö ainakin.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy