Kerran kun olin Amerikassa työmatkalla, taisi olla Kentuckyssa, niin jouduin viettämään muutamia päiviä semmosessa valvomossa, mistä käsin ruuduilta katellaan että miten prosessit pyörii ja jos ne ei pyöri niin sit pitää jotain keksiä että pyöris taas. No siellä eräässä iltavuorossa sitten oli semmonen neljän hengen porukka, joista yksi oli melko dorka, huomasi aika nopeasti että se oli sen vuoron heikoin lenkki jota muiden piti koko ajan opastaa eikä se oikein osannut tehdä mitään, ja minun uusista hienoista jutuista se pelkäsi kuunnellakaan, kun ei se niistä oikein mitään tajunnut.
No se dorka sitten yksi iltavuoro soitti jollekin puhelimellaan, ja laittoi sen puhelimensa kaiuttimelle siellä valvomossa. Se oli jollekin naiselle soittanut, ja sitten ne selitti siinä kaikkea naamalle istumisesta ja kyrvän kovuudesta ja tämmösestä, ja kovasti vaikutti siltä että sille dorkalle oli jostain syystä tosi tärkeetä että kaikki sai kuulla että hänellä on joku nainen jolle pystyi soittelemaan seksipuheluja. Ne muut vuoron jampat vaikuttivat lähinnä kiusaantuneilta ja tympääntyneiltä, ja vähän sillee vaikeina nauroivat vain kun kysyin että mitähän vittua tää nyt on, ne oli sillee että joo-o, mitäs tähän nyt sanois, Jeff nyt on vaan tommonen, parempi vaan antaa olla. Sitten se dorka jossain vaiheessa lopetti sen puhelunsa, ja katteli ylpeänä ympärilleen sillee että näkihän ja kuulihan kaikki että hän tässä naisen kanssa pillunnuolemisesta puhui. En jotenkin tajunnu aiemmin, mutta jotenkin nyt tajusin että sehän vaan sillä varmaan pönkitti itsetuntoaan, kun se muutenkin oli muihin verrattuna vähän ressukka ja hömelö, ja ne muut ei varmaan iljenneet sille vittuilla siitä tai sanoa että lopeta nyt toi saatana etkö tajuu että ketään ei kiinnosta kuunnella sun naamalleistumis-juttujasi, kun ne varmaan kanssa tiesi että sillä tavalla se dorka sai sitten itse tuntea olevansa hieno mies ja ainakin tasavertainen, ellei jopa parempi kuin ne muut jotka osasivat työhommansa. Ei se varmaankaan kyennyt käsittämään että ne sen kaiutinpillupuhelut oli niiden muiden mielestä vaan kummallisia, ja että ne muut vuoron tyypit oli oikeastaan hyvin hienoja ihmisiä kun antoivat sen vuoronsa ressukan tuntea ittensä kovaksi äijäksi eivätkä naljailleet sitä suohon.
Ni semmosta minä tuossa äsken tajusin vain, en tiiä miks.