Ei kai kukaan panomies, mutta minä tulenTuleeko joku oikeasti jo puolen tunnin naimisella? Ja @redpecka samaa ajattelen.
-Hera80-
uudenmaan nopein
Ei kai kukaan panomies, mutta minä tulenTuleeko joku oikeasti jo puolen tunnin naimisella? Ja @redpecka samaa ajattelen.
Tai sitten se on meidän pikkupippelisien ongelma, kun ei ota joka reunaan kontaktia.Ei kai kukaan panomies, mutta minä tulen
-Hera80-
uudenmaan nopein
Olen hämmentynyt. Tiesin kyllä ettei halpispurkeissa myytävä tonnikala ole tonnikalaa vaan boniittia eli lähisukulaista mutta tuo että tonnikala on kalastettu jo uhanalaiseksi tuli yllätyksenä.
Periaatteessa. Vähemmän "jonne" ja vähemmän tekohekottelua, draamaa, tatskoja ja rumia lippiksiä. Enemmän aitoa sekopäisyyttä. Tavallaan hyvä näyttelijä, toisaalta ei osaa näytellä pätkääkään. Ihan viihdyttävä hahmo omassa kulta-ajassaan.Onko siis joku duudsoni kenties kyseessä? Nehän vetää rallia sairaalan käytävillä kiveksistä piittaaamatta.
E: Tom Greeniä en tunne. Ei oo Suomesta.
En voisi olla enempää samaa mieltä kanssasi. Toimii aina ja moitteettomasti, juuri tälläkin hetkellä. Täyttä laatua ja loistavaa metallia. Pidän varsinkin yhtyeen pitkistä kappaleista.
Näitäkin kyllä, esimerkiksi "Infinite Dreams" maistuu minulle mainiosti. Voin mainita esimerkkeinä suosikeistani muun muassa "The Thin Line Between Love and Hate", "If Eternity Should Fail", "When the Wild Wind Blows", "Sign of the Cross" ja "Empire of the Clouds". Pidän paljon myös Blaze Bayleyn Maidenin aikaisesta tuotannosta.
Eniten kuitenkin Maidenin valtavirtojen ulkopuolelle jäänyttä tuotantoa.
I’m a Derek. Dereks don’t run!Katoppa Bad Taste. Sopii kuvaukseesi täydellisesti. Ohjaaja Peter Jackson on sittemmin häröillyt mm. Oscarin arvoisesti. Ei olis 80-luvulla uskonut...
Oliko tämä se, jossa nimimerkki Divine syö sen tuoreen koiranpaskan?Krapulassa vain Pink Flamingos pääsee lähelle.
Vieläkö Dannyn isäkin elää? Danny on jotain 80.Tuo Dannyn isäukko tuli yllättäen käymään keittiössä ja näki kun hänen vaimo touhuaa Dannyn kanssa. Suuttui kovasti ja huudettuaan "mitä vittua!", poistui sitten paikalta. Ehkä ero tulee? Vaikutti vihaiselta. Ei vaikuta Dannyyn just nyt, kun sillä on muut jutut mielessä. Keittiön pöydälle päätyivät, tää oli taas helppoa arvata.
Hieno on. Muistan kun syksyllä -82 pakotin mutsin ostamaan minulle Tohmajärven Kirja ja Kemikalio Tiilikaisesta kasettihyrrästä löytämäni Number of the Beastin. Pidin siitä. Seuraavana vuonna tuli sitten Piece of Mind, ihan järettömän kova levy. Edelleenkin Maidenin ylivoimaisesti kovin suoritus. Vuoden 84 Powerslave oli monille SE JUTTU, mutta mulle se merkitsi tason laskua. Neljä kelvollista biisiä, loput filleriä.Kyllä Iron Maiden ja laukkakomppi toimii pienessä kännissä helvetin hyvin. Pöytä kärsii, mutta hälläkö väliä.
Iron Maiden on hieno yhtye. Nimim. "The Trooper soittoäänenä Nokia-aikoina, kun se kuulosti niin hassulta".
Wilsonin siskokset, nam nam. 80-luvulla toivotin molemmat istumaan kasvoilleni, yhdessä tai erikseen. Eivät tulleet. Nythän ne on mummoja jo. Ensi elämässä ehkä.What about love by Heart
Kuunnelkaa biisi jos on paha olo. Auttaa oksentamaan ja siten helpottaa oloa.
-Hera 80-
sisätautikirurgia
Ei ole. Piece of Mind on paras, ylivoimaisesti. Seventh on toiseksi paras. Sitten Number, Somewhere ja viidenneksi paras on Brave New World.@nummenkallio @Punamusta Mitä Aion meideniin tulee, niin Seitsemäs poika on yhtyeen ehdottomasti paras levy, ehkä koko maailman historian paras, vaikka en muuten mikään iso fani bändille ole.
@redpecka vielä on kaljaa jäljellä, vielä....
Muistan ja tiedän sarjan idean, yhtään jaksoa en ole katsonut. Eikö se suomiversio ollut aika nolo? Parhaiten tietysti South Parkista jäänyt mieleen.Muistatteko sellaista sarjaa kuin queer as folk. Hittisarja ja aikoinaan lempparini. Tägään muutaman nimimerkin, joiden mielipide kiinnostaa kuulla. Itse tykkäsin sarjasta tosi paljon.
@Turha Kaukalo @Käyttäjänimetön @Malkkinen @vetti
En tiedä riittääkö kaikilla edes ikä siihen, että tietäisi tuosta sarjasta, mutta te jos kukaan olette kohderyhmää. Ja edelleen korostan, että itse tykkäsin sarjasta.
-Hera80-
hyvien sarjojen ystävä