Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 594 728
  • 68 313

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Juu, ei kyllä pidä vihulaiskannattajia hakata. Hienoahan tuo, että vieraassa paikassa tuo oman jenginsä esiin. Vaan jos tuo perkeleen virus jatkaa olemassaoloaan, niin ei enää lätkää pelata. Vuosien saatossa kaikki unohtavat, ja vaan hc-kaverit enää muistaa tuon talvisen kuningaslajin;).

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Juu, ei kyllä pidä vihulaiskannattajia hakata. Hienoahan tuo, että vieraassa paikassa tuo oman jenginsä esiin. Vaan jos tuo perkeleen virus jatkaa olemassaoloaan, niin ei enää lätkää pelata. Vuosien saatossa kaikki unohtavat, ja vaan hc-kaverit enää muistaa tuon talvisen kuningaslajin;).

Sehän tässä vituttaa. Virus. On alkanut kyllästyttää koko eliö.

Ei ole jääkiekon maailmanmestaruuskilpailuja. Miettikää. Voi vitulla päähän. Miten nyt kevään elää? Minä en tiedä ja luulen ettei kovin moni muukaan.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
En itsekään ole joutunut kyseisen vainon kohteeksi muualla. Tervetulleeksi olen tuntenut muilla paikkakunnilla. Lahdessa en ole toki uskaltanut edes kokeilla.

No Lahti on sellainen väkivaltainen junttila, että siellä on parempi pelata varman päälle. Hallin järkkäreillekään en voi antaa kovin korkeita pisteitä näin vieraskannattajan näkökulmasta. Tuo Oulu oli kuitenkin yllätys, luulisi että siellä on menestymisen kulttuuria ja kulttuuria yleensäkin sen verran, ettei vierasjoukkueen kamoista kukaan pahoittaisi mieltään.

Täällä Helsingissä on jopa Kalpan kannattajia eikä heitä hakata kovin usein.

Helsingissä on ollut perinteisesti niin raivokkaat keskinäiset, ettei vieraskannattajat paljon kiinnosta. Laakson ratsastuskentän myllyt nevöföget.

Juu, ei kyllä pidä vihulaiskannattajia hakata. Hienoahan tuo, että vieraassa paikassa tuo oman jenginsä esiin.

Samaa mieltä, mutta riippuu toki siitä, miten sen oman jenginsä tuo esiin. Mikään vierasjoukkueen tunnus ei tietenkään oikeuta kotijoukkueen kannattajia sikailemaan. Kaksi joukkuetta siellä aina pelaa. Eikä vierasjoukkueen näkyminen katukuvassa tai yöelämässä ole sekään vielä peruste millekään epänormaalille kohtelulle, jos vieraat itse käyttäytyvät hyvin. Mutta jos vierasjoukkueen kannattajat käyttäytyvät kovin röyhkeästi, niin silloin ei pidä ihmetellä, jos palautetta tulee. Enkä nyt tässä viittaa mitenkään tuohon @Krepo 'n tapaukseen, järkkäreiden toiminta kuulosti tosi oudolta, etenkin kun oltiin Oulussa, jossa on nyt voitettu suunnilleen kaikki mahdollinen.

Jos vaikka KooKoon lähikaupunkeja miettii, niin Lappeenrannassa ei ole ollut yleensä mitään ongelmia. Eikä Stadissa. Lahdessa on ollut.

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sehän tässä vituttaa. Virus. On alkanut kyllästyttää koko eliö.

Ei ole jääkiekon maailmanmestaruuskilpailuja. Miettikää. Voi vitulla päähän. Miten nyt kevään elää? Minä en tiedä ja luulen ettei kovin moni muukaan.
Niin, ei noilla uusinnoilla vielä kuuhun mennä. Käytiin mökillä päiväretkellä. Paluumatkalla oli lautta täynnä muita päiväretkeläisiä!? No, kyllä sinne saaristoon päinkin oli paljon menijöitä.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahes varmaan kaikilla on vaikeuksia. Jos L.A.:n South Centralin afrikan-amerikkalainen tulee Lahteen, niin hänelläkin on ongelmansa. Talebanikin vähän sanomisiaan miettii.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Täällä Helsingissä on jopa Kalpan kannattajia eikä heitä hakata kovin usein. Työkaverina oli aikoinaan SaiPan mies ja sillä oli SaiPan verkkarit ja se näytti hienolta.
Silloin kun olen Helsingin yössä olllut verhoituna SaiPan kannustamiseen liittyvissä pukineissa, niin ketään ei ole kiinnostanut paskan vertaa. Ei negatiivisessa mielesssä, eikä muutenkaan.
Maaseutupaikkakunnilla tulevat yleensä juttelemaan positiiviseessa hengessä.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Niin, ei noilla uusinnoilla vielä kuuhun mennä. Käytiin mökillä päiväretkellä. Paluumatkalla oli lautta täynnä muita päiväretkeläisiä!? No, kyllä sinne saaristoon päinkin oli paljon menijöitä.
Porissa aina saanut viettää hienoa aikaa aina, eikä vähiten sen takia, että tykkään Ässistäkin. Pataljoonan helmikuisen lappeen reissun jäljiltä lahjaksi saama pataljoona huivi kotonani muistonani.

Mikäköhän vitun lainaus tämäkin oli? Humalalla osuutta asiaan?

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Silloin kun olen Helsingin yössä olllut verhoituna SaiPan kannustamiseen liittyvissä pukineissa, niin ketään ei ole kiinnostanut paskan vertaa. Ei negatiivisessa mielesssä, eikä muutenkaan.
Maaseutupaikkakunnilla tulevat yleensä juttelemaan positiiviseessa hengessä.

Muistan kun asuin eräässä maaseutukaupungissa niin jopa oli kamalaa kun kerroin että tuolta vähän etelämpää sitä ollaan lähtöjään. En rehellisesti ymmärtänyt että mikä vittu siinä niin ihmeellistä oli.

Sitten olin eräässä pohjoisessa tuppukylässä kapakassa ja valomerkin jälkeen ulkona joku paikallinen neito alkoi huutaa parille jätkälle kurkku suorana, että JUMALAUTA TE OOTTE OULUSTA JA TE OOTTE KUSIPÄITÄ jne. Tätä jatkui valehtelematta vartti.

Kolmas tapaus. Kärpät ja HIFK olivat puolivälieräsarjassa ja kattelin sitä jossain junttilassa kapakassa ja jatkoajalla Kärpät teki voittomaalin ja meni jatkoon. Vituttihan se, mutta sanoin että onneksi olkoon teille, Kärppien kannattajat, parempi voitti. Sitä tuijottamista sitten. Myöhemmin mietin, että oli se hyvä, että Kärpät voitti, henkilökohtaisen turvallisuuteni kannalta. Nehän olisivat syöneet elävältä jos HIFK olisi mennyt jatkoon.

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Porissa aina saanut viettää hienoa aikaa aina, eikä vähiten sen takia, että tykkään Ässistäkin. Pataljoonan helmikuisen lappeen reissun jäljiltä lahjaksi saama pataljoona huivi kotonani muistinani.
Muista, että se on pyhä huivi. Noin aluksi riittää, kun 3 kertaa päivässä rukoilet ja kumarrat. Siitä se oikea fanitus sitten alkaa ;).

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Lahes varmaan kaikilla on vaikeuksia. Jos L.A.:n South Centralin afrikan-amerikkalainen tulee Lahteen, niin hänelläkin on ongelmansa. Talebanikin vähän sanomisiaan miettii.
Paskat. Lahti on Suamen getto. Lahen OG, Cheek, tulee ja tarjoo chronicit Tyronelle niin se on kun kotonaan. Jou, pits ääs nikas.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kyllähän se on niin että Joensuun mies tuntee toisen. Tuossa ohjelmassa, jossa laulavat naamioituneina, se heinäsuova on Ilkka Alanko. Ampiaistyttö on Eva Wahlström.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tuo Oulu oli kuitenkin yllätys, luulisi että siellä on menestymisen kulttuuria ja kulttuuria yleensäkin sen verran, ettei vierasjoukkueen kamoista kukaan pahoittaisi mieltään.
Nyt kun olet yhden portsaripaviaanin perusteella yleistänyt moisen käytöksen koskemaan koko Oulua ja Oulun Kärppiä, niin huomautan, että kyseessä oli siis jo edesmenneen baarin yksi ainoa portsari.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nyt kun olet yhden portsaripaviaanin perusteella yleistänyt moisen käytöksen koskemaan koko Oulua ja Oulun Kärppiä, niin huomautan, että kyseessä oli siis jo edesmenneen baarin yksi ainoa portsari.

Tiedän, että olisi pitänyt kirjoittaa, että tämä on vain yksi tapaus ja koskee vain yhtä baaria, mutta unohtui. On hienoa, jos Oulussa on asia muuten kunnossa. Ja niin sen pitääkin olla. Olen Oulussa elämässäni kerran käynyt, kun oltiin Vekaralta Lapin leirillä. Ehkä pitäisi tulla toisenkin kerran nauttimaan oululaisten vieraanvaraisuudesta.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Miulla on ollut tapana. Peliin mennessä miulla päällä fanipaita, SaiPa trikoo pipo, helvetin vanha SaiPa kaulahuivi ja tietysti SaiPa nahkakengät.

Älä ainakaan Jyväskylään mene noissa vermeissä, kyseinen nimimerkki järkyttyy.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
En tiennytkään, että Eva Wahlström on joensuulainen mies. Onhan se kyllä vähän omituisen näkönen.

On se varmaan kulttuurisesti joensuulainen mies. Tykkää hakata naamaan muita. Tosin areenat ovat vähän erilaisia kuin joensuulaiset snägärit.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On se varmaan kulttuurisesti joensuulainen mies. Tykkää hakata naamaan muita. Tosin areenat ovat vähän erilaisia kuin joensuulaiset snägärit.
Mut sillähän on tukkaa päässä?

Eikös Joensuuhun ole porttikielto ilman kaljua ja maihareita. Mä ainakin joudun vetämään uimalakin päähän, ku lähetään reissuun sinne.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy