Tuolta kuuluu myös naisen ääntä, eikä lampaan. Eli ei se älämölö sun kämpästä kuulu ainakaan :)Jos en tietäisi ketä mun alakerrassa asu, voisin luulla....
Tuolta kuuluu myös naisen ääntä, eikä lampaan. Eli ei se älämölö sun kämpästä kuulu ainakaan :)Jos en tietäisi ketä mun alakerrassa asu, voisin luulla....
Yläkerrassa nussitaan jo toista tuntia putkeen. Mitähän kamaa tuo jätkä on vetäny? Akkakin alko vittuilemaan, et tuossa ajassa meillä oltas keritty nussia, käydä suihkussa ja lenkillä jo useamman kerran. Mut tää mestari vetää samoilla lämmöillä. Taputin äsken. Toivottavasti hän otti aplodit vastaan.
Korona saa hihhulit liikkeelle. Nyt joku kaarsi autolla lähikaupan pihaan ja huusi mulle, että Jeesus rakastaa sinuakin. Vastasin että kiitos, niin ehkä sinuakin
Itsekin satsannut ruokapuoleen. Keittiöhommia, kun työkseen tekee, niin ei kotona kovin usein jaksa enää. Toki monesti vapaapäivinä homma lähtee täysin lapasesta, ja tulee parinkin päivän ruuat tehtyä kerralla.Tämän pääsiäisen olen viettänyt täysin ruokaan panostaen. Aika usein olen ollut tuolla keittiössä joko kokkaamassa tai sitten jälkiäni siistimässä ja tiskaamassa. Mutta on sitä kyllä erilaisia herkkujakin syntynyt.
Harvemmin sitä tulee ruokaan panostettua ihan yhtä paljon kuin nyt. Mutta tällaisena aikana tietenkin kun muuten elämä on varsin rajoitettua niin nythän on hyvin aikaa ja varaakin satsata sitten kokkaamiseen ja leipomiseen. Rahaa ei mene oikein mihinkään muuhun niin helposti sitä voi sitten laittaa menemään ruokaan. Ja saapahan sitten edes jostain iloa ja nautintoa elämään.
Äsken just taas söin. Ruokana oli uunilohta, vuohenjuustollakin täytettyjä lihapullia, perunamuussia, niitä täytettyjä kananmunia ja coleslawia sekä kevätsalaattia. Kaikki itse tehtyjä. Oli kyllä niin hyvät ruoat että!
Köyhän miehen Sam Yaffa.Nikki Sixx on yliarvostettu pelle. Olisi aikoinaan kysynyt Hermannilta neuvoa.
Köyhän miehen Sam Yaffa.
Kerran olen Oulussa käynyt Kotiteollisuuden keikalla. Oli samana iltana SaiPa pelin kanssa. SaiPa pipo/ kaulaliinayhdistelmän kanssa ei päässyt edes narikkaan asti. Olin liian provosoivasti pukeutunut. Joku tähtibaari tai vastaava oli kyseessä.Olen tässä juuri Kotiteollisuuden keikalla, Oulussa esiintyvät.
Juontaja Zaani on kyllä turhakkein jätkä ikinä missään. Haistakoot kakka.
Olen tässä juuri Kotiteollisuuden keikalla, Oulussa esiintyvät.
Juontaja Zaani on kyllä turhakkein jätkä ikinä missään. Haistakoot kakka.
Ihan oikein, ettei tuollaisia murhanhimoisia agitaattoreita ole päästetty sisään!Kerran olen Oulussa käynyt Kotiteollisuuden keikalla. Oli samana iltana SaiPa pelin kanssa. SaiPa pipo/ kaulaliinayhdistelmän kanssa ei päässyt edes narikkaan asti. Olin liian provosoivasti pukeutunut. Joku tähtibaari tai vastaava oli kyseessä.
Lopulta pääsin sisään kyllä. Ilman SaiPa vermeitä.
Onko muutkin joutuneet taas naimaan joka päivä? Raskasta on tämä miehen työ.
Onko muutkin joutuneet taas naimaan joka päivä? Raskasta on tämä miehen työ.
Saattaa käydä sille toisellekin osapuolelle heikosti jos päällä oleva kuolee alla olevan päälle, eikä alla oleva saakaan jostain syystä siirrettyä sitä päällä olevaa pois. Kuinkahan kauan alla oleva tuommoisessa tilanteessa pysyisi hengissä?Varo ettei tule sydäriä. Naiminen on tappanut monta vanhempaa miestä. Vaikka pillun päälle on varmaan keskimääräistä mukavampaa kuolla.
Kerran olen Oulussa käynyt Kotiteollisuuden keikalla. Oli samana iltana SaiPa pelin kanssa. SaiPa pipo/ kaulaliinayhdistelmän kanssa ei päässyt edes narikkaan asti. Olin liian provosoivasti pukeutunut. Joku tähtibaari tai vastaava oli kyseessä.
Lopulta pääsin sisään kyllä. Ilman SaiPa vermeitä.
En itsekään ole joutunut kyseisen vainon kohteeksi muualla. Tervetulleeksi olen tuntenut muilla paikkakunnilla. Lahdessa en ole toki uskaltanut edes kokeilla.Ihme kiristelyä. Ainakaan Helsingin baareissa ei tuollaisesta nillitetä tippaakaan. Eikä SaiPan luulisi olevan se kaikkein provosoivin vastustaja Kärpille.