Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 594 728
  • 68 313
Yläkerrassa nussitaan jo toista tuntia putkeen. Mitähän kamaa tuo jätkä on vetäny? Akkakin alko vittuilemaan, et tuossa ajassa meillä oltas keritty nussia, käydä suihkussa ja lenkillä jo useamman kerran. Mut tää mestari vetää samoilla lämmöillä. Taputin äsken. Toivottavasti hän otti aplodit vastaan.

Siis eihän Danny D kestä kuin puoli tuntia.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Korona saa hihhulit liikkeelle. Nyt joku kaarsi autolla lähikaupan pihaan ja huusi mulle, että Jeesus rakastaa sinuakin. Vastasin että kiitos, niin ehkä sinuakin

Liitteet

• jesus-loves-me_o_1691305.jpg
    jesus-loves-me_o_1691305.jpg
    161,6 KB · kertaa luettu: 158
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Tämä palstan ehkä paras "uusi" ominaisuus, joka menetettiin Xenforoon siirryttyä, on palannut. Ignore thread!

Pienesti pääsee ilopissiä, kun pääsee kerta kerran jälkeen painamaan "vittukueivoisvähempääkiinnostaa" -näppylää ja PUFF! kuin taikaiskusta vähenee turha scrollailu taasen.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Tämän pääsiäisen olen viettänyt täysin ruokaan panostaen. Aika usein olen ollut tuolla keittiössä joko kokkaamassa tai sitten jälkiäni siistimässä ja tiskaamassa. Mutta on sitä kyllä erilaisia herkkujakin syntynyt.

Harvemmin sitä tulee ruokaan panostettua ihan yhtä paljon kuin nyt. Mutta tällaisena aikana tietenkin kun muuten elämä on varsin rajoitettua niin nythän on hyvin aikaa ja varaakin satsata sitten kokkaamiseen ja leipomiseen. Rahaa ei mene oikein mihinkään muuhun niin helposti sitä voi sitten laittaa menemään ruokaan. Ja saapahan sitten edes jostain iloa ja nautintoa elämään.

Äsken just taas söin. Ruokana oli uunilohta, vuohenjuustollakin täytettyjä lihapullia, perunamuussia, niitä täytettyjä kananmunia ja coleslawia sekä kevätsalaattia. Kaikki itse tehtyjä. Oli kyllä niin hyvät ruoat että!
Itsekin satsannut ruokapuoleen. Keittiöhommia, kun työkseen tekee, niin ei kotona kovin usein jaksa enää. Toki monesti vapaapäivinä homma lähtee täysin lapasesta, ja tulee parinkin päivän ruuat tehtyä kerralla.

Grillikautta tässä availtu pari päivää. Toissa iltana tuli tehtyä koko pääsiäisen ajan ruoat marinoitumaan. Paljon kasviksia, kokonaisena grillattua itse kalastamaa kirjolohta, bataatti sipuli nyyttejä, lehtipihvejä yms. Ensimmäistä kertaa kokeilin grillata palsternakkaa, ja tulikin ihan pirun hyvää. Kuoret pois, mukavan paksuista viipaletta, mausteita, pikkusen öljyä ja yön yli marinointi.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Tässä kun koronan takia on hiukka enemmän aikaa touhuilla kotona/ pihalla, niin on kyllä ollut mukava huomata kuinka paljon saakaan aikaan esimerkiksi puutarhassa. Miulla on pieni perunamaa kuopsuteltu, kuten myös kasvihuone ja eteläseinällä oleva pieni maapläntti.

Tänään viuhdoin pihalle kalkit sekä kevätlannoitteet. Myöskin istutin aamulla ostamani 6 vaapukan juurakkoa. Sipulit laitoin maahan myös.
Ostin tänään myös siemenperunaa 10kg säkin. Kuuteen ämpäriin laitoin multaa, ja perunan/ ämpäri . Saapi sitten juhannukseksi omat uudet perunat noista.

Tässä vuosien saatossa on kertynyt ylimääräisiä kasvien siemeniä pirusti. Laitoin kaikki kasvihuoneen multaan piruuttani. Saapi nähdä lähteekö mikään kasvamaan kylmyyden, saatikka vanhuuden takia. Kaikki on plussaa mikä lähtee kasvamaan.

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Oliko se tässä ketjussa kun joku kertoi jumaloivansa Nikki Sixxiä?

Tyttärensä Rikki Sixx on vielä kovempi, Danny D:n kavereita. Kuvahakuun vielä nimen perään latex tai muu itseäsi kiinnostava sana.

Viimeksi muokattu:

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mitäs se Albert Einstein sanoikaan?

"Vain kaksi asiaa ovat äärettömiä, universumi ja ihmisten typeryys. Enkä ole ensimmäisestä aivan varma."

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Olen tässä juuri Kotiteollisuuden keikalla, Oulussa esiintyvät.

Juontaja Zaani on kyllä turhakkein jätkä ikinä missään. Haistakoot kakka.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Olen tässä juuri Kotiteollisuuden keikalla, Oulussa esiintyvät.

Juontaja Zaani on kyllä turhakkein jätkä ikinä missään. Haistakoot kakka.
Kerran olen Oulussa käynyt Kotiteollisuuden keikalla. Oli samana iltana SaiPa pelin kanssa. SaiPa pipo/ kaulaliinayhdistelmän kanssa ei päässyt edes narikkaan asti. Olin liian provosoivasti pukeutunut. Joku tähtibaari tai vastaava oli kyseessä.

Lopulta pääsin sisään kyllä. Ilman SaiPa vermeitä.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kerran olen Oulussa käynyt Kotiteollisuuden keikalla. Oli samana iltana SaiPa pelin kanssa. SaiPa pipo/ kaulaliinayhdistelmän kanssa ei päässyt edes narikkaan asti. Olin liian provosoivasti pukeutunut. Joku tähtibaari tai vastaava oli kyseessä.

Ihan oikein, ettei tuollaisia murhanhimoisia agitaattoreita ole päästetty sisään!

Nykyään kyseinen baari on tuhottu. Rakennuksineen päivineen. Olin siellä päivälleen 20 vuotta sitten, Kärpät nousi SM-liigaan ja siellä oli sitten jatkot kera joukkueenkin.

Suosikkijoukkue
1992-1993 JyP HT, no smoking team
Joku naapuri päätti alkaa poraamaan kiviseinää näin lauantai illan ratoksi. Todella miellyttävä pärinä lähtee siitä hommasta, eikä se nyt niin paljoa häiritse edes. Onhan monissa ohjelmissa vieläpä tekstityksetkin, ei sitä kaikkea tarvitse kuulla mitä siellä sanotaan.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Onko muutkin joutuneet taas naimaan joka päivä? Raskasta on tämä miehen työ.

Varo ettei tule sydäriä. Naiminen on tappanut monta vanhempaa miestä. Vaikka pillun päälle on varmaan keskimääräistä mukavampaa kuolla.

Glove

Jäsen
Varo ettei tule sydäriä. Naiminen on tappanut monta vanhempaa miestä. Vaikka pillun päälle on varmaan keskimääräistä mukavampaa kuolla.
Saattaa käydä sille toisellekin osapuolelle heikosti jos päällä oleva kuolee alla olevan päälle, eikä alla oleva saakaan jostain syystä siirrettyä sitä päällä olevaa pois. Kuinkahan kauan alla oleva tuommoisessa tilanteessa pysyisi hengissä?

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Ihme kiristelyä. Ainakaan Helsingin baareissa ei tuollaisesta nillitetä tippaakaan. Eikä SaiPan luulisi olevan se kaikkein provosoivin vastustaja Kärpille.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Ihme kiristelyä. Ainakaan Helsingin baareissa ei tuollaisesta nillitetä tippaakaan. Eikä SaiPan luulisi olevan se kaikkein provosoivin vastustaja Kärpille.
En itsekään ole joutunut kyseisen vainon kohteeksi muualla. Tervetulleeksi olen tuntenut muilla paikkakunnilla. Lahdessa en ole toki uskaltanut edes kokeilla.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Täällä Helsingissä on jopa Kalpan kannattajia eikä heitä hakata kovin usein. Työkaverina oli aikoinaan SaiPan mies ja sillä oli SaiPan verkkarit ja se näytti hienolta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy