Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 594 575
  • 68 312

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Löytyiköhän ne suojat googlettamalla jostain "henkitys suajain halpa"-linkistä? Luultavasti vielä kävi käsittämätön tuuri ja tilaaja oli sivun miljoonas kävijä ja voitti ilmaisen iPadin, kunhan jätti valtion luottokortin tiedot sivulle. Mutta eiköhän joku nigerialainen prinssi perintöineen ole jo lähestynyt tilaajaa ja saadaan sitä kautta rahat takaisin moninkertaisina.

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
On noi naiset outoja... juur ku piti liittyä kes.. eiku skype?ryhmään niin eikös mamma vaan vahtaa jotain vitun tv-ohjelmaa. Yleensä jo nukkumassa tähän aikaan. Vai haluaakos se jotain? Heti puolen vuoden jälkeen?

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kaikki tais ny mennä sinne kokoukseen, täällä ketään enää oo. Shaatana, kostoksi yhteiskunnalle riipaisen kännit, mamma ei kumminkaan pyllistä.

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Aijai, aijai! Arvatkaa mikä nyt alkoi? No pääsiäinen ja neljän päivän vapaat! Kyllä minulla ainakin on nyt tosi hyvä fiilis vaikka maailmassa jyllääkin tämä korona. Olen vapaani varmasti ansainnut. Vapaat, herkuttelun ja laiskottelun. Ne minä olen ansainnut.

Minulla on pääsiäiseksi sen verran herkullinen ruokalistakin laadittuna että jo pelkkä menun laatiminen sai veden kielelle. On uunilohta, täytettyjä lihapulia, täytettyjä kananmunia, no myös täytettyjä sarviakin ja itse tehtyä coleslaw-salaattia. Pääsiäisenä ajattelin herkutella myös kevätsalaatilla, tomaatti-mozzarellapiirakalla, kylmäsavustetulla lohella ja bebeillä sekä rahkapiirakalla. Sitten on tietenkin myös kindereitä. Mämmistä en vielä tiedä ostanko sitäkin.

Aika paljon tulen siis viettämään pääsiäisenä aikaa keittiössäkin koska mikään noista ruoista ei ole vasta lähinnä kuin suunnittelun tasolla.

Mutta hei, sen pitemmittä puheitta tällä kertaa. Oikein hyvää pääsiäistä kaikille! Koitetaan viettää hyvät pyhät, poikkeusoloista huolimatta .

Tulee ihan nälkä tuota menua lukiessa...oletko koskaan ammattikokin uraa harkinnut? Kuitenkin taidat viestiesi perusteella olla keittiöalalla.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänä vuonna en sitten tehnyt mämmiä kun kukas sitä täällä meillä söisi. Muutenkin on tulossa aika hiljainen pääsiäinen. Voi vaikka istua ja tuijottaa seinää... Mitään ihmeempiä suunnitelmia ei ole. Mennään päivä kerrallaan ja fiiliksen mukaan.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HSL:n AB-kausilippu ollut kohta melkein kuukauden päivät tyhjänpanttina ja nyt perjantaina viimeistä päivää voimassa. Pitäisikö sitä ihan vaikka vittuillakseen ajaa edes yksi pysäkinväli, ettei mene ihan hukkaan? Taisi muuten olla myös pääsiäisenä vuosi sitten, kun viimeisinä seutulipun voimassaolopäivinä ennen vyöhykeuudistusta matkailin ihan vittuillakseni kehäradan kokonaisuudessaan ympäri ensimmäisen ja toistaiseksi ainoan kerran.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Naapuri ei tykännyt Jatkoajan online-känneistä. Tämä oli yllätys, koska kukapa nyt ei pitäisi online-känneistä. Paitsi tylsä naapuri.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tulee ihan nälkä tuota menua lukiessa...oletko koskaan ammattikokin uraa harkinnut? Kuitenkin taidat viestiesi perusteella olla keittiöalalla.

No, olen minä harkinnut ammattikokin uraakin. Mutta koulutus tässä vaiheessa tuntuisi kai vähän hassulta kun ensin opiskelin itseni restonomiksi eli ammattikorkeakoulussa keittiöalaa. Eikös tuollainen kokin koulu ole kuitenkin alemman koulutuksen tasoinen? Sitä olenkin monesti miettinyt että olisi pitänyt ensin opiskella kokiksi ja sitten restonomiksi.

Nyt on maha sitten aika täynnä. Pitkään olen haaveillut kotioloissakin vähän ylellisemmästä aamupalasta ja nyt sain sen aikaiseksi toteuttaa. Pistäisin kuvan aamupalapöydästäni tännekin jos vain osaisin...

Glove

Jäsen
Tänä vuonna en sitten tehnyt mämmiä kun kukas sitä täällä meillä söisi. Muutenkin on tulossa aika hiljainen pääsiäinen. Voi vaikka istua ja tuijottaa seinää... Mitään ihmeempiä suunnitelmia ei ole. Mennään päivä kerrallaan ja fiiliksen mukaan.
Pyydä Mietaa kylään, kyllä se syö. Yhden roveen ostan joka pääsiäinen ja siihen se jää, ei mene Mietaan määriä mämmiä. Pashaa en ole syönyt moneen vuoteen. Kaupan pashat on ihan pashkaa eikä ole tullut itse tehtyä.

Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Pyydä Mietaa kylään, kyllä se syö. Yhden roveen ostan joka pääsiäinen ja siihen se jää, ei mene Mietaan määriä mämmiä. Pashaa en ole syönyt moneen vuoteen. Kaupan pashat on ihan pashkaa eikä ole tullut itse tehtyä.
Kävin eilen hakemassa meidän 1.5 v pojan päiväkodista, niin oli syönyt kuulemma kolme lautasellista mämmiä välipalaksi.

Mikähän olisi hienotunteisin tapa kysyä vaimolta onko koskaan tavannut Juha Mietoa?

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Livenä kukaan ei tunne ketään joka on karanteenissa, paitsi joku mutsi ehkä ja maalaisserkut, mutta täällä internetissä varmaan puolet jengistä.

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Pyydä Mietaa kylään, kyllä se syö.
Meillä isä (minun isäni) söisi kyllä mämmiä vaikka kuinka paljon mämmiä mutta kun ei olla nyt heillä käymässä niin ei tule sitten sinnekään vietyä. Kyllä mämmiä kuuluu vähän syödä pääsiäisenä... Siis kuuluu minun pääsiäiseen syödä vähän mämmiä. En tarkoittanut että kaikkien pitää syödä. Kaupasta ostettiin yksi aski... syödään sitten vaniljakastikkeen kanssa. Oikeasti täällä päin mämmi pitäisi syödä kerman kanssa mutta vaniljakasti sopii myös hyvin.

Livenä kukaan ei tunne ketään joka on karanteenissa,
Niin eihän niitä karanteenissa olevia voi livenä nähdä kun ne on siellä karanteenissa kotonaan eikä saisi vaellella ympäriinsä. Mutta tosiaan, en minäkään tiedä yhtään tuttua joka olisi koronaan sairastumisen takia karanteenissa. Joku oli kyllä karanteenissa tultuaan ulkomailta.

Glove

Jäsen
Tänään voisi olla Eurojackpotissa kaikki oikein meikäläisen lapulla. Voisin sitten rakentaa jonnekin kaksikaukaloisen jäähallin ja perustaa oman jääkiekkoseuran. Jos hallin tekemisen jälkeen jää vaikka 75 miljoonaa niin kyllä sillä pyörittää yhtä seuraa meikäläisen loppuiän. Ei tarvisi ainakaan sinä aikana kenenkään valittaa, että jääkiekko on kallis harrastus.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Asun elämäni ensimmäistä kertaa vuokralähiössä, ja olen hämmästynyt ns. taistelukoirien määrästä täällä. Pitbull tai vastaava on valehtelematta noin joka kolmannella asukkaalla. Nykypäivän lähiövarustukseen kuuluu siis ehdottomasti taistelukoira. Ulkoiluttajan varustukseen kuuluu huppari ja college-housut, joissa mielellään tribaalikuvio tai muu aggressiivisen näköinen logo/teksti. Rööki tietysti huulessa myös. Yleensä nämä ovat nuoria ihmisiä, aikuisilla kun on sen verran itsetuntoa ettei sitä tarvitse uhkaavalla koiralla ja ulkonäöllä pönkittää.

Lopuksi lisään, että onneksi täällä ei tarvitse kauaa asua, vaikka kummempaa häiriötä ei ole ollutkaan.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Joo, spämmäilen juuri Pasilan juoppoputkasta. Vyöt, avaimet sun muut härpäkkeet otettiin pois ennen selliin menoa, mutta ovelana miehenä tungin puhelimen perseeseen, niin sitä eivät saaneet. Lällällää!

PS: Suunta ihan oikein.
Ja puhelimen virkaa toimittaa 7" tabletti?

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaosseura
Tämä "karanteeni", tai siis että ollaan sosiaalisesti eristäytyneitä, alkaa jollain tavalla jo vaikuttaa mielenterveyteen. Lähinnä, tässä tulee hirveän nostalgiseksi.

Söin kaupan sienisalaattia, ja sitten tuli mieleen kun edesmennyt mummoni teki paljon parempaa. Siihen tuli suomumustesieniä, sipulia ja kermaviiliä. Se oli ihan namia. Mistäs tässä sais tähän aikaan vuodesta suomumustesieniä, ei kai mistään. Mutta mummolle propsit, vanha Lotta ja muutenkin OG karjalalainen. Hän oli hyvä ihminen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy