Aijai, aijai! Arvatkaa mikä nyt alkoi? No pääsiäinen ja neljän päivän vapaat! Kyllä minulla ainakin on nyt tosi hyvä fiilis vaikka maailmassa jyllääkin tämä korona. Olen vapaani varmasti ansainnut. Vapaat, herkuttelun ja laiskottelun. Ne minä olen ansainnut.
Minulla on pääsiäiseksi sen verran herkullinen ruokalistakin laadittuna että jo pelkkä menun laatiminen sai veden kielelle. On uunilohta, täytettyjä lihapulia, täytettyjä kananmunia, no myös täytettyjä sarviakin ja itse tehtyä coleslaw-salaattia. Pääsiäisenä ajattelin herkutella myös kevätsalaatilla, tomaatti-mozzarellapiirakalla, kylmäsavustetulla lohella ja bebeillä sekä rahkapiirakalla. Sitten on tietenkin myös kindereitä. Mämmistä en vielä tiedä ostanko sitäkin.
Aika paljon tulen siis viettämään pääsiäisenä aikaa keittiössäkin koska mikään noista ruoista ei ole vasta lähinnä kuin suunnittelun tasolla.
Mutta hei, sen pitemmittä puheitta tällä kertaa. Oikein hyvää pääsiäistä kaikille! Koitetaan viettää hyvät pyhät, poikkeusoloista huolimatta .