Hieno kuulla, että kaikki hyvin. Nyt tiedämme ainakin kaksi (2) ketkä olleet karanteenissa, sillä hyvä ystäväni @vetti on myös karanteenissa lusinut.Työt Budapestissa loppuivat ja tänään on vihdoin ohi myös tuo kahden viikon karanteeni, joka ulkomailta Suomeen tulevilla on. Onneksi minkäänlaisia koronaoireita ei ole ilmaantunut.
Vihdoin pääsee ulkoilemaan, kyllä se neljän seinän sisällä kökkiminen alkoi jo puuduttamaan.
Nyt tiedätte ainkin yhden joka on (ollut) karanteenissa.
Nämä on kivoja hommia nämä. Ja vielä jos saa tehdä itselleen niitä niin vielä hienompaa. Puutarhassa ja pihamaalla muutenkaan yleensä ei hommat lopu jos haluaa duunata.Tätä on vielä paljon lisää, homma vasta alussa. Kolme tuntia pilkottu about. Kymmenen tuntia menee rikki heittämällä. Sit myöhemmin pinoamista ja puut talvisuojaan loppukesästä. Paksua koivua on vielä tulossa, kädet ja selkä tykkää.
En ole eläissäni mitään skypeä käyttänyt. Pitääkö tonne jotenkin pukeutua parhaimpiinsa?
Tottakai. Alasti.En ole eläissäni mitään skypeä käyttänyt. Pitääkö tonne jotenkin pukeutua parhaimpiinsa?
En ole eläissäni mitään skypeä käyttänyt. Pitääkö tonne jotenkin pukeutua parhaimpiinsa?
Tottakai. Alasti.
Vaikuttaa mukavalta tämä bylsittävä. Kysy vielä noilta @Czescku :lta myös lupa.Kysyin juuri tänään, että saanko liittyä keskusteluihin samalla, kun bylsin. Lupa heltisi, mutta vain jos video on auki.
Seskulta sen luvan juuri kysyikin. Naiselta en ole lupaa kysynyt, sanoin vain näin käyvän.Vaikuttaa mukavalta tämä bylsittävä. Kysy vielä noilta @Czescku :lta myös lupa.
Mitä helvettiä. Mistä tälläisistä hommista maksetaan? Mähän tuun ihan pikkurahalla moisia puuhia tekemään. On sen verran rentouttavaa touhua. Välillä pitää toki vähän kirveelläkin päästä hutkimaan.No, työntekoa se on minulle. Hauskaa sellaista toki, nautin siitä. Rahaa tuosta hommasta olen aina saanut.
Juuri noin menee, tosin keskusteluhan oli korkeatasoista ja erittäin älykästä, olihan siellä huipputyyppejä ;).Kiinnostaa yleisesti konsepti, vaikken tuollaisiin haluakaan/osaisikaan, mutta jos teitä on monta siinä, niin onko teillä vaikka niinku pieni ruutu jokaisella näytön kulmassa missä irvistellä ja kaikki huutaa samaan aikaan kuten meillä kasarilla senssipuhelimet?
Seskulta sen luvan juuri kysyikin. Naiselta en ole lupaa kysynyt, sanoin vain näin käyvän.
Itte en pystyisi millään tommoseen kun mulla on laastari webbilinssin kohdalla.Juuri noin menee, tosin keskusteluhan oli korkeatasoista ja erittäin älykästä, olihan siellä huipputyyppejä ;).
Mun panojutut muuttuisi vain kaikille epäileville joonaille todeksi. Ei ole ollut oikeastaan koskaan tapana valehdella ikinä mistään. Valehtelu on heikkoja varten.Milloinhan tänne 5GD-Jatkikseen tulee kamerapakko/-oletus? Voisi jäädä provosoinnit ja panojutut vähemmälle. Itse tarttisin tänne kotiin jonkin kivan kotimoderaattorin, joka opastaisi kädestä(kin) pitäen miten nää hyrpittimet skulaa. Ei taida vaan resurssit riittää.
Ei kai tässä kukaan valehtele. Korkeintaan vähän liioittelee kuten minä siinä, että kortsua laittaessa homma olisi mennyt puihin vain yhden kerran. Muu osio oli kyllä totta, että ihan oikeesti kerran onnistunut ja kerran puhjennut.Mun panojutut muuttuisi vain kaikille epäileville joonaille todeksi. Ei ole ollut oikeastaan koskaan tapana valehdella ikinä mistään. Valehtelu on heikkoja varten.
Tuli tosta kasarin senssipuhelimesta mieleen legendaarinen 059. Ai että. Täyttä paskaa näin jälkeenpäin, mutta silloin ihan jännää. Muistaakseni. Koukussa olin aikani.Kiinnostaa yleisesti konsepti, vaikken tuollaisiin haluakaan/osaisikaan, mutta jos teitä on monta siinä, niin onko teillä vaikka niinku pieni ruutu jokaisella näytön kulmassa missä irvistellä ja kaikki huutaa samaan aikaan kuten meillä kasarilla senssipuhelimet?