Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 634 110
  • 67 715
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Vittu mikä olo... Join eilen muutamaan tuntiin puali litraa Viru Valgeeta ja noin kopan kaljaa... Nyt uskalsin ekaa kertaa pirtistä pihalle. Kaupasta kuus kaljaa, jaffaa ja mustaa makkaraa. Ei tiätty ollu tiski auki niin piti ostaa sitä vakuumikamaa. Auttaa tähän lähtöönn. Mikä vointi, @banaaninviljelijä ...?
No. Semiammattilainen kun olen, niin herätessä oli jano. Join kaksi lasia vettä ja kaksi kuppia kahvia. Sen jälkeen mennyt elämäneliksiiriä. Tänään en ole nainut lainkaan, vähän vain poskeen lasettanut. Naisen puhelin on mystisesti kadonnut. Ei löydy mistään ja kakallakin olen käynyt. Ajattelin pitää salilta viikon Breilin, koska noin viikon ollut oikea niska/hartiaseutu niin järjettömän kipeä. Kuuntelen musiikkia.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Siis voiko joku olla jo niin paska että on jo sen takia hyvä?

Katselin nyt Netflixistä elokuvan Kuutoset. Helvetti että on oikein crazykomedia. Vai miten kirjoitetaankaan. Vedetty yli oikein kunnolla.

Paska elokuvahan tämä oli. Mutta sittenkin jollain tavalla myös hyvä ja viihdyin ainakin puolitoista tuntia tämän parissa. Minulla kun vähän sitä vikaa etten jaksa aina keskittyä yhteen elokuvaan tarpeeksi pitkäksi aikaa.

Toisaalta mietin miksi valitsin juuri tämän elokuvan katseltavakseni nyt.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Siis voiko joku olla jo niin paska että on jo sen takia hyvä?
Katoppa Bad Taste. Sopii kuvaukseesi täydellisesti. Ohjaaja Peter Jackson on sittemmin häröillyt mm. Oscarin arvoisesti. Ei olis 80-luvulla uskonut...

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Muistatteko sellaista sarjaa kuin queer as folk. Hittisarja ja aikoinaan lempparini. Tägään muutaman nimimerkin, joiden mielipide kiinnostaa kuulla. Itse tykkäsin sarjasta tosi paljon.

@Turha Kaukalo @Käyttäjänimetön @Malkkinen @vetti

En tiedä riittääkö kaikilla edes ikä siihen, että tietäisi tuosta sarjasta, mutta te jos kukaan olette kohderyhmää. Ja edelleen korostan, että itse tykkäsin sarjasta.

-Hera80-
hyvien sarjojen ystävä

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Itse samaistuin tähän herkkään seppoon ja luultavasti olisin toiminut kuten hän siellä vankeudessa. Onneksi hällä oli kaverinsa vahanen siellä. Vahanen on uskomattoman kylmähermoinen analyyttinen ihminen, mitä hänestä kuvaa sain silloin parikytvuotta sitten median välityksellä. Loistava kaksikko he ylipäätään - täydentävät toisiaan, kaikkia tarvitaan.

Jotenkin on tullut myöhemmin sellainen kuva, että Fränti ja Vahanen eivät ole enää tekemisissä keskenään. Eivät ole olleet ehkä vuosiin. Vahaseenkin viitataan tässä "matkakumppanina".

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Muistatteko sellaista sarjaa kuin queer as folk. Hittisarja ja aikoinaan lempparini. Tägään muutaman nimimerkin, joiden mielipide kiinnostaa kuulla. Itse tykkäsin sarjasta tosi paljon.

@Turha Kaukalo @Käyttäjänimetön @Malkkinen @vetti

En tiedä riittääkö kaikilla edes ikä siihen, että tietäisi tuosta sarjasta, mutta te jos kukaan olette kohderyhmää. Ja edelleen korostan, että itse tykkäsin sarjasta.

-Hera80-
hyvien sarjojen ystävä
Toki. Mutta vain brittien oikeassa olleesta. Sit tuli jenkit ja teki tuostakin roskaa. Kuten toimistosta.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
No tässä kun on nyt puhetta näistä tv-sarjoista niin muistaako joku 1990-luvun alkupuolelta sellaista tv-sarjaa joka kertoi ritareista? Tuli muistaakseni samoina vuosina kuin alkuperäinen suomalainen Gladiaattoritkin ja oli kyllä minun yksi lempparisarjoista. Taisi tulla sarja joko tiistaina tai keskiviikkona.

Ja en nyt tarkoita Wilhelm Telliä vaikka sekin todella hyvä sarja muistaakseni olikin. Saisivat joskus pistää uusintaan nämä Wilhelm Tellit ja tuon ritarisarjan. Toinen ohjelma minkä voisi pistää uusintaan on Kummikarhut. Tiedän, oli lapsille suunnattu piirrossarja mutta tämäkin oli ihan huippu muistikuvieni mukaan.

Ja taisi olla YLE joka näytti joskus -90 luvulla vanhoja näyteltyjä Disney-elokuvia. Näitäkin voisi uusia.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat

No enhän mä muista.

Minähän en homo ole ja niitä opiskeluaikaisia viritelmiä ei lasketa.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tom Green oli sankarini aikoinaan, todella härö seppä. Neloselta tuli joskus myöhäisillalla Duudsonit ja sitten Tom Green Show, nykyinen vaimo, silloinen avovaimo yleensä nukahti kesken ohjelmien, mutta minä katsoin molemmat koska Tom Green Show oli nähtävä. Sitten yritin nauraa äänettömästi jotten herättäisi jo nukkuvaa, se oli ihan vitun vaikeeta. Hytkyin ja tärisin siinä sängyssä vedet silmissä, ja välillä sitten tuli semmonen turskaus jostain kurkusta kun ei vain kyennyt olemaan hiljaa.

Erityisen hyvin muistan semmosen sketsin, missä Tom Green meni johonkin luolaan koska sille oli kerrottu että vauvat tulee sieltä luolasta. Ja niin ne tulikin, niitä oli siellä luolassa ihan vitusti itkemässä, Tom niitä sieltä sitten keräili sylikaupalla ja tunki niiden naamoja kameraan ja lopulta heitteli niitä vuorenrinnettä alas, johonki alla ajavaan autoonkin taisi yksi vauvoista kolahtaa. Harvalla asialle koko maailmassa oon nauranut niin saatanasti kun sille videolle. Silloin avovaimo heräsi, näki että hytkyn järkeä ja henkeä vailla silmät kyynelissä, katsoi telkkaria missä Tom Green ilmeili ja heitteli sitten itkeviä vauvoja kielekkeeltä alas, ja käänsi taas katseensa minuun kun olin vetänyt itseni naurusta linkkuveitsiasentoon. Ei se kuitenkaan minua jostain syystä ampunut, huokasi vaan ja meni takaisin nukkumaan.

Top-100 lista on nyt kasassa. Voi olla että joku scene saattaa vielä vaihtua johonkin herkullisempaan, kunhan nyt katsoo ja miettii. Kyllähän vaihtoehtoja riittää ja niitä on paljon. On ne vaan kauniita naisia. Onks teilläkin silleen, että haluaisitte itse olla siinä sen ukon tilalla? Eikö se oo ihan normaalia ajatella tuolleen? Voisit olla itse kuninkaana kuningas Danny D:n paikalla. Panna sitä akkaa puoli tuntia ja lopussa heität lastit sen naamalle. Sit vaan pieni tauko ehkä ja sama toistuu seuraavassa scenessä. Nyt vaan tuo kuningas Danny D panee niitä ja itse vaan katsot sivusta. Olisihan se hienoa itse olla siinä hänen paikalla?

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
En moista sarjaa muistanut ollenkaan. En ole katsonut. Googlasin, joku homoilusarja näemmä. EN OLE HOMO.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Top-100 lista on nyt kasassa. Voi olla että joku scene saattaa vielä vaihtua johonkin herkullisempaan, kunhan nyt katsoo ja miettii. Kyllähän vaihtoehtoja riittää ja niitä on paljon. On ne vaan kauniita naisia. Onks teilläkin silleen, että haluaisitte itse olla siinä sen ukon tilalla? Eikö se oo ihan normaalia ajatella tuolleen? Voisit olla itse kuninkaana kuningas Danny D:n paikalla. Panna sitä akkaa puoli tuntia ja lopussa heität lastit sen naamalle. Sit vaan pieni tauko ehkä ja sama toistuu seuraavassa scenessä. Nyt vaan tuo kuningas Danny D panee niitä ja itse vaan katsot sivusta. Olisihan se hienoa itse olla siinä hänen paikalla?
Mulla on itse asiassa niinpäin, että voisin antaa Danny D:n panna mun naista. Itse hoitaisin esileikit ja Danny panemisen. Vaimolle täydellinen kokemus.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tom Green oli sankarini aikoinaan, todella härö seppä. Neloselta tuli joskus myöhäisillalla Duudsonit ja sitten Tom Green Show, nykyinen vaimo, silloinen avovaimo yleensä nukahti kesken ohjelmien, mutta minä katsoin molemmat koska Tom Green Show oli nähtävä. Sitten yritin nauraa äänettömästi jotten herättäisi jo nukkuvaa, se oli ihan vitun vaikeeta. Hytkyin ja tärisin siinä sängyssä vedet silmissä, ja välillä sitten tuli semmonen turskaus jostain kurkusta kun ei vain kyennyt olemaan hiljaa.

Erityisen hyvin muistan semmosen sketsin, missä Tom Green meni johonkin luolaan koska sille oli kerrottu että vauvat tulee sieltä luolasta. Ja niin ne tulikin, niitä oli siellä luolassa ihan vitusti itkemässä, Tom niitä sieltä sitten keräili sylikaupalla ja tunki niiden naamoja kameraan ja lopulta heitteli niitä vuorenrinnettä alas, johonki alla ajavaan autoonkin taisi yksi vauvoista kolahtaa. Harvalla asialle koko maailmassa oon nauranut niin saatanasti kun sille videolle. Silloin avovaimo heräsi, näki että hytkyn järkeä ja henkeä vailla silmät kyynelissä, katsoi telkkaria missä Tom Green ilmeili ja heitteli sitten itkeviä vauvoja kielekkeeltä alas, ja käänsi taas katseensa minuun kun olin vetänyt itseni naurusta linkkuveitsiasentoon. Ei se kuitenkaan minua jostain syystä ampunut, huokasi vaan ja meni takaisin nukkumaan.
Tämä oli kauneimpia perus perhearkitarinoita jota olen kuullut. Pystyn samaistumaan. Peukutan. Freddysti.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Tärkytorstai.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Avasinpa sitten ovet poliisille. Olin röökillä parvekkeella, ja näin pihalla porukan tummiin pukeutuneita ihmisiä. Sen verran kännissä olin, etten heti tajunnut, varsinkin kun siinä oli mimmejä. Eikä maijaakaan näkynyt missään. Alkoivat huudella partsille "hei hei" ja vastasin, että "mitäs jengiä te ootte". Vastasivat, että ollaan poliisi, voitko avata ulko-oven. No pakkohan se oli suostua.

Menivät yläkertaan. En kehdannut kysyä, millä asialla ovat, koska eivät olisi kuitenkaan kertoneet. Sieltä on kyllä kuulunut mölinää tässä viime päivinä. Kohteliasta väkeä kuitenkin, kiittelivät oven avaamisesta. Kyllä Suomen poliisi on hieno.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy