Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 412 655
  • 67 130
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Vittu mikä olo... Join eilen muutamaan tuntiin puali litraa Viru Valgeeta ja noin kopan kaljaa... Nyt uskalsin ekaa kertaa pirtistä pihalle. Kaupasta kuus kaljaa, jaffaa ja mustaa makkaraa. Ei tiätty ollu tiski auki niin piti ostaa sitä vakuumikamaa. Auttaa tähän lähtöönn. Mikä vointi, @banaaninviljelijä ...?
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
32 sceneä etsittävä vielä top-100 listalle. Kyse on siis Brazzers-videoista. Teen listan sen takia tai sen kunniaksi, että pian Brazzers-sopimukseni umpeutuu ja en vielä tiedä milloin saan sen uusittua. Se menee kiinni lähipäivinä. Sitten taas kun saan sen uusittua, niin tietää että siellä on valmiina odottamassa tuollainen top-100 lista niistä sceneistä joista tykkään ja joista nautin täysillä.
Tämä lista julkaistaan myös täällä, eikö vain? Ihan koko listalle ei odoteta perusteluita, mutta vähintään top 5 -sijojen perustelut olisi kiva kuulla.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei minua haittaisi vaikka saisin koronan ja kuolisinkin siihen. Olen vielä kaikkea muuta kuin aidosti itsetuhoinen, mutta välinpitämättömyys on kasvanut niihin mittoihin, etten välitä vaikka jotain ikävää tapahtuisikin minulle. Samapa se.

Nyt tämä kuulostaa siltä, että homma pitäisi laittaa kuntoon. Ja onneksi olet ilmeisesti laittamassakin. En halua maalailla piruja seinille, mutta välinpitämättömyys on se pahin merkki, ja sen tiedät varmaan itsekin.

Tsemppiä nyt. Ihminen on kuitenkin hemmetin sitkeä otus, se selviää kaikenlaisesta. Niin sinäkin.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei se täälläkään oo tää karanteenielämä helppoa. Maata sängyssä, kattoo telkkaria ja odotella, et josko välillä jossain vilahtais vähän paljasta pintaa. Toistaseksi tämä on tuhminta mikä on näkynyt:

Oliks tuo joku jumppavideo? Mimmi ainakin sillä tavalla pukeutunut, mikä on aina iloinen asia. Urheilullinen nainen on kaunis nainen.

Ja kuten @redpecka sanoi, kivan näköinen mirri.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vittu mikä olo... Join eilen muutamaan tuntiin puali litraa Viru Valgeeta ja noin kopan kaljaa... Nyt uskalsin ekaa kertaa pirtistä pihalle. Kaupasta kuus kaljaa, jaffaa ja mustaa makkaraa. Ei tiätty ollu tiski auki niin piti ostaa sitä vakuumikamaa. Auttaa tähän lähtöönn. Mikä vointi, @banaaninviljelijä ...?
Sinällään erikoinen ruokavalinta, että tuo verinen Tapola on ainoa ostoksistasi joka närästää.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Sinällään erikoinen ruokavalinta, että tuo verinen-Tapola on ainoa ostoksistasi joka närästää.
Ha, musta muuten närästää oikeesti ihan pirusti. Normisti nautin sen jääkylmän maidon kanssa. Mutta ei mitään, mulla on miltei iskemätön paketti Renniee kaapissa. Salmiakin makusta.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Vittu mikä olo... Join eilen muutamaan tuntiin puali litraa Viru Valgeeta ja noin kopan kaljaa... Nyt uskalsin ekaa kertaa pirtistä pihalle. Kaupasta kuus kaljaa, jaffaa ja mustaa makkaraa. Ei tiätty ollu tiski auki niin piti ostaa sitä vakuumikamaa. Auttaa tähän lähtöönn. Mikä vointi, @banaaninviljelijä ...?
No. Semiammattilainen kun olen, niin herätessä oli jano. Join kaksi lasia vettä ja kaksi kuppia kahvia. Sen jälkeen mennyt elämäneliksiiriä. Tänään en ole nainut lainkaan, vähän vain poskeen lasettanut. Naisen puhelin on mystisesti kadonnut. Ei löydy mistään ja kakallakin olen käynyt. Ajattelin pitää salilta viikon Breilin, koska noin viikon ollut oikea niska/hartiaseutu niin järjettömän kipeä. Kuuntelen musiikkia.
 

redpecka

Jäsen
Fräntistä oli tosjjaa juttua YLE:lläkin, jos kiinnostaa lukaista.
Tämä keissi oli jotenkin puhutteleva, varmaan kun media videomatskua tykittää miltei suorana leiristä. Olihan tässä se yksi suomipariskunta panttivankeina tovi sitten jossain ihme arabimaassa, mutta niistä ei mehusteltu... ymmärrettävistä syistä.

Itse samaistuin tähän herkkään seppoon ja luultavasti olisin toiminut kuten hän siellä vankeudessa. Onneksi hällä oli kaverinsa vahanen siellä. Vahanen on uskomattoman kylmähermoinen analyyttinen ihminen, mitä hänestä kuvaa sain silloin parikytvuotta sitten median välityksellä. Loistava kaksikko he ylipäätään - täydentävät toisiaan, kaikkia tarvitaan. Taino ei liioitella, ainakin erilaisuudet täydentävät kokonaisuutta.

E: Mullakin on kolmas elämä menossa.
 
Viimeksi muokattu:

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Siis voiko joku olla jo niin paska että on jo sen takia hyvä?

Katselin nyt Netflixistä elokuvan Kuutoset. Helvetti että on oikein crazykomedia. Vai miten kirjoitetaankaan. Vedetty yli oikein kunnolla.

Paska elokuvahan tämä oli. Mutta sittenkin jollain tavalla myös hyvä ja viihdyin ainakin puolitoista tuntia tämän parissa. Minulla kun vähän sitä vikaa etten jaksa aina keskittyä yhteen elokuvaan tarpeeksi pitkäksi aikaa.

Toisaalta mietin miksi valitsin juuri tämän elokuvan katseltavakseni nyt.
 

redpecka

Jäsen
@Punamusta Mites, eikös sulla ollut se armeija tässä jotenkin syksyllä tai jotain?

Itse tuossa iässä oireilin pahastikin kun en pitänyt ajatuksesta, että pitäisi hyvästellä duunipaikka, asunto, avovaimo... Kaikki tämä.

Nykypäivänä tietenkin itsevarmempana ja tietoisempana osaisin sanoa etten tule sinne teille enkä ota linnatuomioita, mutta ei nuori - ainakaan silloin, tai ainakaan minä - tiennyt vaihtoehdoista.

Ihan vaan yksi virpu tuosta kulmasta pöllähti kasvoilleni, en sen enempää tiedä tai väitä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Siis voiko joku olla jo niin paska että on jo sen takia hyvä?
Katoppa Bad Taste. Sopii kuvaukseesi täydellisesti. Ohjaaja Peter Jackson on sittemmin häröillyt mm. Oscarin arvoisesti. Ei olis 80-luvulla uskonut...
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Muistatteko sellaista sarjaa kuin queer as folk. Hittisarja ja aikoinaan lempparini. Tägään muutaman nimimerkin, joiden mielipide kiinnostaa kuulla. Itse tykkäsin sarjasta tosi paljon.

@Turha Kaukalo @Käyttäjänimetön @Malkkinen @vetti

En tiedä riittääkö kaikilla edes ikä siihen, että tietäisi tuosta sarjasta, mutta te jos kukaan olette kohderyhmää. Ja edelleen korostan, että itse tykkäsin sarjasta.

-Hera80-
hyvien sarjojen ystävä
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Itse samaistuin tähän herkkään seppoon ja luultavasti olisin toiminut kuten hän siellä vankeudessa. Onneksi hällä oli kaverinsa vahanen siellä. Vahanen on uskomattoman kylmähermoinen analyyttinen ihminen, mitä hänestä kuvaa sain silloin parikytvuotta sitten median välityksellä. Loistava kaksikko he ylipäätään - täydentävät toisiaan, kaikkia tarvitaan.

Jotenkin on tullut myöhemmin sellainen kuva, että Fränti ja Vahanen eivät ole enää tekemisissä keskenään. Eivät ole olleet ehkä vuosiin. Vahaseenkin viitataan tässä "matkakumppanina".
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Muistatteko sellaista sarjaa kuin queer as folk. Hittisarja ja aikoinaan lempparini. Tägään muutaman nimimerkin, joiden mielipide kiinnostaa kuulla. Itse tykkäsin sarjasta tosi paljon.

@Turha Kaukalo @Käyttäjänimetön @Malkkinen @vetti

En tiedä riittääkö kaikilla edes ikä siihen, että tietäisi tuosta sarjasta, mutta te jos kukaan olette kohderyhmää. Ja edelleen korostan, että itse tykkäsin sarjasta.

-Hera80-
hyvien sarjojen ystävä
Toki. Mutta vain brittien oikeassa olleesta. Sit tuli jenkit ja teki tuostakin roskaa. Kuten toimistosta.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
No tässä kun on nyt puhetta näistä tv-sarjoista niin muistaako joku 1990-luvun alkupuolelta sellaista tv-sarjaa joka kertoi ritareista? Tuli muistaakseni samoina vuosina kuin alkuperäinen suomalainen Gladiaattoritkin ja oli kyllä minun yksi lempparisarjoista. Taisi tulla sarja joko tiistaina tai keskiviikkona.

Ja en nyt tarkoita Wilhelm Telliä vaikka sekin todella hyvä sarja muistaakseni olikin. Saisivat joskus pistää uusintaan nämä Wilhelm Tellit ja tuon ritarisarjan. Toinen ohjelma minkä voisi pistää uusintaan on Kummikarhut. Tiedän, oli lapsille suunnattu piirrossarja mutta tämäkin oli ihan huippu muistikuvieni mukaan.

Ja taisi olla YLE joka näytti joskus -90 luvulla vanhoja näyteltyjä Disney-elokuvia. Näitäkin voisi uusia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös