Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
Eikun älasti. Pikkuinen rusetti kaulassa.No joo, hassuttelua tuo oli. Mukavinta tosiaan oikeasti pitkissä kalsareissa tahi joissakin olohousuissa.
Eikun älasti. Pikkuinen rusetti kaulassa.No joo, hassuttelua tuo oli. Mukavinta tosiaan oikeasti pitkissä kalsareissa tahi joissakin olohousuissa.
On taas ihan peestä tämän illan elokuvatarjonta. Die Hard, Tappava ase, Kurkunleikkaajien saari jne. Nämä on esitetty varmaan kaksikymmentä kertaa jokainen. Jospa tämä Gangs of New York olisi jostain kotoisin. Kyllä tässä alkaa pikkuhiljaa miettimään vaihtoehdoksi Netflixiä tai jotain vastaavaa.
Mulla tuppaa yleensä olla sukat jalassa, muuten munasillaan. Huono ääreisverenkierto.Eikun älasti. Pikkuinen rusetti kaulassa.
Täällä menee ties monennettako kertaa Raid-sarja. Yhtä huippu kuin aina ennenkin.
On mullakin rusetin kanssa joskus semmoset lampoeläimen näköset karvatohvelit. Silmät, korvat ja nenät ja kaikki.Mulla tuppaa yleensä olla sukat jalassa, muuten munasillaan. Huono ääreisverenkierto.
Nonni. Tässähän joutuu mielikuvien takia kädelle. Lähetä edes kuva noista.On mullakin rusetin kanssa joskus semmoset lampoeläimen näköset karvatohvelit. Silmät, korvat ja nenät ja kaikki.
Sisko laittoi Tanskasta viestiä, siellä paikallinen baari sulkee ovensa ja tarjoo outlet-tuotteena 3 litraa hanaolutta 20 kruunulla! Kyllä taas ollaan väärässä paikassa oikealla hetkellä...shaatana. Tanska on hieno maa.
Tahi puolisolla villasukat. Ainoastaan. On kuulemma seksikästä, kaveri kerto.On mullakin rusetin kanssa joskus semmoset lampoeläimen näköset karvatohvelit. Silmät, korvat ja nenät ja kaikki.
Ja pliis, tuohon hintaan sitten kans, ettei mee piloille....Korjatkaa josko olen väärässä, mutta jossain oli juttua, että Suomessakin nyt "korona-aikana" ravintolat voivat myydä myös alkoholia ulos?
Miksi kukaan ääliö ostaisi viinaa kapakasta nelinkertaiseen hintaan?Korjatkaa josko olen väärässä, mutta jossain oli juttua, että Suomessakin nyt "korona-aikana" ravintolat voivat myydä myös alkoholia ulos?
HuomKaikkien aikojen ensimmäinen Jatkoaika Online Kännit on tänään. Kiitokset suurmestari @Czesckulle joka on tämän laittanut kokoon.
Miksi kukaan ääliö ostaisi viinaa kapakasta nelinkertaiseen hintaan?
Tahi 6 samaan hintaan. Maailmassa on virhe.No ullattavan hyvin noissa mestoissa on tainnut olla vieläkin väkeä, vaikka jo "pari viikkoa" on sanottu että olis hyvä olla himassa, Helvetisti halvemmaksiahan se tulee kotona dokata. Suomessa tuskin tulee sitä päivää että saat ravintolassa 3 tuoppia hintaan 3 euroa...
Huom
Siis sinulle. Itse olen tehnyt tämän jo vuonna 2005 varmaan ekaa kertaa. Kerran pidin soittotreenitkin tämän palstan kirjoittajan kanssa online. Emme ole vieläkään nähty irl.
Onneksi nettiyhteys vielä pelittää. Miten sen saa ilman papereita?
Ukkojen pitäis vetää Frederikin "harva meistä on rautaa", osuis prkl kunnolla....Arvon herrat, kiitän että saitte syrjäytettyä päässäni tiistaista asti soineen korvamadon tällä esityksellänne. Matin ja Tepon Kissankultaa on vaihtunut Rentun ruusuun, ja nimenomaan tällaiseen (anteeksi ilmaisuni) humalaisten mölinäversioon.
Tosin viestiä kirjoittaessani Kissankultaa koittaa tehdä comebackin, joten lopullinen voittaja selvinnee aamulla.
Kuka kertoi niin? Laitoin ajan nukkumaan, että saa edes hetken hengittää.Keskity nyt niihin naisiin, kuten kerrottiin, äläkä tule tänne viisastelemaan :D
Siis kyllähän viinasta maksaa baarissa, kun siihen tulee mukaan se nautintainteriööri. Vaan kyllä minä mieluummin haen Alkosta sen kahdenkympin pullon kuin maksan samasta kapakalle satasen, jos kuitenkin sen kotona juon.No ullattavan hyvin noissa mestoissa on tainnut olla vieläkin väkeä, vaikka jo "pari viikkoa" on sanottu että olis hyvä olla himassa, Helvetisti halvemmaksiahan se tulee kotona dokata. Suomessa tuskin tulee sitä päivää että saat ravintolassa 3 tuoppia hintaan 3 euroa...
Arvon herrat, kiitän että saitte syrjäytettyä päässäni tiistaista asti soineen korvamadon tällä esityksellänne. Matin ja Tepon Kissankultaa on vaihtunut Rentun ruusuun, ja nimenomaan tällaiseen (anteeksi ilmaisuni) humalaisten mölinäversioon.
Tosin viestiä kirjoittaessani Kissankultaa koittaa tehdä comebackin, joten lopullinen voittaja selvinnee aamulla.
On taas ihan peestä tämän illan elokuvatarjonta. Die Hard, Tappava ase, Kurkunleikkaajien saari jne. Nämä on esitetty varmaan kaksikymmentä kertaa jokainen. Jospa tämä Gangs of New York olisi jostain kotoisin. Kyllä tässä alkaa pikkuhiljaa miettimään vaihtoehdoksi Netflixiä tai jotain vastaavaa.
Katson samaa. Osa II enempi nähtynä. Tämän osan katsoin joskus 28 vuotta sitten, noin.John McLaine. Kova äijä.