Palstalegenda
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ukraina, Eveliina Määttänen
Katson samaa. Osa II enempi nähtynä. Tämän osan katsoin joskus 28 vuotta sitten, noin.John McLaine. Kova äijä.
Katson samaa. Osa II enempi nähtynä. Tämän osan katsoin joskus 28 vuotta sitten, noin.John McLaine. Kova äijä.
Makitaa ehkä 70%. Loput sitten Ryobia, FXA:ta, Paslodea, Scheppachia, Sencoa, Boschia ja Dewaltia. Kaks viimeisintä alkaa olla meillä ihan kuollutta koska Makita. EDIT: toki mukaan mahtui myös Collomixiä, Nutoolia, Hauboldia, McCullochia yms.Nuo sun luvut sähkötyökalujen myynnissä on kunnioitusta herättäviä. Makitaako pistit menemään?
Onpas outoa, luulin tuon Ryobin olevan selkeä ykkönen. No, kaikkea oppii. Dewaltkin oli taannoin kovassa nosteessa.Makitaa ehkä 70%. Loput sitten Ryobia, FXA:ta, Paslodea, Scheppachia, Sencoa, Boschia ja Dewaltia. Kaks viimeisintä alkaa olla meillä ihan kuollutta koska Makita.
Ja Läkkällekkeri kans joskus.Onpas outoa, luulin tuon Ryobin olevan selkeä ykkönen. No, kaikkea oppii. Dewaltkin oli taannoin kovassa nosteessa.
Kyllä ei samalta maistu, ensimmäiset 7. Vaan sittenpä onkin sama, mitä tässä imuroidaan. Huomenna kuitenkaan krapulaa oo. Sama mitä juo.Nuo molemmat on hyviä eli maistuvat hyvältä. Ja ovat samanmakuisia, joten ei hätää.
Aijjai, karanteeniperjantai.. Mitähän sitä tänään joisi.
No kyllä Ryobi on Makitan jälkeen selkeä kakkonen, hajaprosentit menee sitten muille. Myyn tosi paljon Ryobia, mutta kun Makita onnistui taannoin akkujutuissaan (DeWaltin ja Boschin nukkuessa) niin Makitan akkukanta alueellani on niin vahva että runkoja menee hyvin. Ryobilla alkaa olla sama tilanne, muttaOnpas outoa, luulin tuon Ryobin olevan selkeä ykkönen. No, kaikkea oppii. Dewaltkin oli taannoin kovassa nosteessa.
Joo, Rauni-Leenan mukaan uhvo-olennot on vierailleet täällä biljuunia vuosia, ja paikalliset Rauni-Leenat ovat kommunikoineet aina meidän Rauni-Leenan kanssa. Ja mieluiten öisin. Mietin että miksi öisin, kun silloinhan ne uhvo-aluksen valot huomataan helpoiten. Päivällä kukaan ei tajuaisi mitään. Mutta ehkä tämä onkin salaisuus, jonka ei ole tarkoituskaan olla niin salaisuus...
Oli kyllä Lahen erikoinen hyvää sillon joskus, toi lintukalija kuraa. Vaan mistäpä sen tietää.Se voi se Karhu ässäläisenä olla maisyuvinaan paremmalta muka. Tykkääväthän jotkut hihkiläiset Koffistakin. Ja olen ihan varma, että Light beer on ollut Nurmisten ja näitten ykkösjuoma Lahessa joskus.
Hihkiläisistä en tiiä, sen verran erikoista jengiä. Ei tuo Kohvi mitään preemiumia oo, minusta.Oli kyllä Lahen erikoinen hyvää sillon joskus, toi lintukalija kuraa. Vaan mistäpä sen tietää.
Kävikkö missä kaukana?Eräs nyt jo edesmenneen kansanedustajan entinen avustaja kertoi minulle abduktiokokemuksistaan. Otin ison huikan pullosta ja astuin alukseen.
Sitä minäkin olen aina ihmetellyt. Miksi Rauni-Leena ja Juhan af Grann, omaa sukua Iisalmen Mähösiä, ovat juuri ne valitut edustamaan ihmiskuntaa? Kai meillä hehkeämpiäkin olisi tarjolla, ja fiksumpia.Mikäpäs minä olen tuomitsemaan teknisesti kehittyneemmän rodun edustajia, mutta jos minä matkaisin biljoonien valovuosien matkan kommunikoimaan jonkun muijan kanssa öisin, niin se saisi kyllä luvan olla sitten huomattavasti hehkeämpi tapaus kuin Rauni-Leena.
Niillä oli aikanaan radiossa ULA, KA, PA ja keskipitkät käytössä. Samaan aikaan, siitä tietoisuus.Sitä minäkin olen aina ihmetellyt. Miksi Rauni-Leena ja Juhan af Grann, omaa sukua Iisalmen Mähösiä, ovat juuri ne valitut edustamaan ihmiskuntaa? Kai meillä hehkeämpiäkin olisi tarjolla, ja fiksumpia.
Onks niitä enemmän kuin yksi, mennyt täysin ohi multa. Ei tosiaan leffa sarjalle pärjännyt. Ensimmäiseen esityskierrokseen en tosin sarjankaan kanssa kerennyt, kun tuli sunnuntai-iltaisin jolloin itse istuin dösässä matkalla Vekaralle.Areenastako katsot (itte en voi nähdä).
Ootko ne Raid-leffat nähnyt? Muistaakseni ainakin toisen olen itte nähnyt, mutta se sarja on coolimpi. Toivottavasti kunpa joskus nään uudestaan jossain oloissa.
Nämä haluisin nähdä. Olivat hyviä.
Poliisiopistoja taas en halua nähdä kun on sanottu, että ne oli vaan hyviä silloin kasarilla ja nyt vain myötähävettäisi. Uskon näin, varsinkin kun sanoja oli poliisi. (K. Pöysti)
Ja yllätys tässä on...? Täällä asuu neljännes koko Suomen populaatiosta (Helsinki, Espoo, Vantaa).Hyvä Helsinki ja Uusimaa, ootte parhaita. Taas tilastoykkösinä.
Katso oman kuntasi koronatiedot – Helsinki, Espoo ja Vantaa kärjessä
THL alkoi julkaista kuntakohtaisia koronatietoja. Ylivoimaisesti eniten sairastuneita, 511, on Helsingissä.yle.fi
Yllätys tässä itselleni on siinä ettei siellä Uudellamaalla tajuta pysyä kotona.Ja yllätys tässä on...? Täällä asuu neljännes koko Suomen populaatiosta (Helsinki, Espoo, Vantaa).
Isävainaa tapasi sanoa, että Kullbergilla on talli ja Tallbergilla on... rautakauppa Helsingissä.Täälläkin kertomaani Tallbergia (IFK) ikävä. Otin jopa yhteyttä. Vastasi ja sanoi että ikävä silläkin. Mutta tänä korona-aikana on ikävä kaikkia naisia.
Silti Tallbergin lämmin syli maistuisi. Minä kun olen ihan vitun tyhmä mies, heittelen hyviäkin naisia ympäriinsä kuin rättejä. Sitten tajuan, jos tajuan.
Isävainaa tapasi sanoa, että Kullbergilla on talli ja Tallbergilla on... rautakauppa Helsingissä.
Aina parempi. Säästät nussimisen vaivan. Lapsi on jo, ei tarvitse hikoilla.Tallbergillä on kauniit siniset silmät, kaunis pitkä vahva ruskea tukka ja hoikka vartalo. Tallberg on toiminut lapsimallina, joten kaunis nainen on kyseessä. Mutta kun sillä on lapsi.