Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 632 871
  • 67 712

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Nuo sun luvut sähkötyökalujen myynnissä on kunnioitusta herättäviä. Makitaako pistit menemään?
Makitaa ehkä 70%. Loput sitten Ryobia, FXA:ta, Paslodea, Scheppachia, Sencoa, Boschia ja Dewaltia. Kaks viimeisintä alkaa olla meillä ihan kuollutta koska Makita. EDIT: toki mukaan mahtui myös Collomixiä, Nutoolia, Hauboldia, McCullochia yms.

Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Joo, Rauni-Leenan mukaan uhvo-olennot on vierailleet täällä biljuunia vuosia, ja paikalliset Rauni-Leenat ovat kommunikoineet aina meidän Rauni-Leenan kanssa. Ja mieluiten öisin. Mietin että miksi öisin, kun silloinhan ne uhvo-aluksen valot huomataan helpoiten. Päivällä kukaan ei tajuaisi mitään. Mutta ehkä tämä onkin salaisuus, jonka ei ole tarkoituskaan olla niin salaisuus...

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Onpas outoa, luulin tuon Ryobin olevan selkeä ykkönen. No, kaikkea oppii. Dewaltkin oli taannoin kovassa nosteessa.
No kyllä Ryobi on Makitan jälkeen selkeä kakkonen, hajaprosentit menee sitten muille. Myyn tosi paljon Ryobia, mutta kun Makita onnistui taannoin akkujutuissaan (DeWaltin ja Boschin nukkuessa) niin Makitan akkukanta alueellani on niin vahva että runkoja menee hyvin. Ryobilla alkaa olla sama tilanne, mutta

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Joo, Rauni-Leenan mukaan uhvo-olennot on vierailleet täällä biljuunia vuosia, ja paikalliset Rauni-Leenat ovat kommunikoineet aina meidän Rauni-Leenan kanssa. Ja mieluiten öisin. Mietin että miksi öisin, kun silloinhan ne uhvo-aluksen valot huomataan helpoiten. Päivällä kukaan ei tajuaisi mitään. Mutta ehkä tämä onkin salaisuus, jonka ei ole tarkoituskaan olla niin salaisuus...

Mikäpäs minä olen tuomitsemaan teknisesti kehittyneemmän rodun edustajia, mutta jos minä matkaisin biljoonien valovuosien matkan kommunikoimaan jonkun muijan kanssa öisin, niin se saisi kyllä luvan olla sitten huomattavasti hehkeämpi tapaus kuin Rauni-Leena.

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Se voi se Karhu ässäläisenä olla maisyuvinaan paremmalta muka. Tykkääväthän jotkut hihkiläiset Koffistakin. Ja olen ihan varma, että Light beer on ollut Nurmisten ja näitten ykkösjuoma Lahessa joskus.
Oli kyllä Lahen erikoinen hyvää sillon joskus, toi lintukalija kuraa. Vaan mistäpä sen tietää.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Yritin tässä etsiä sitä Iisopin luontokisaa, vaan en löydä. Enkä ees muista, millä nimellä kisa oli. Niitä maakuntien elukoita ja kasveja, auttakee....sitäpaitsi mulle valkeni vasta hiljattain, että se iisoppi on jokin yrtti/mauste. Ikänä edes kuullut moisesta kasvista, nukuinko bilsantunneilla?

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eräs nyt jo edesmenneen kansanedustajan entinen avustaja kertoi minulle abduktiokokemuksistaan. Otin ison huikan pullosta ja astuin alukseen.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikäpäs minä olen tuomitsemaan teknisesti kehittyneemmän rodun edustajia, mutta jos minä matkaisin biljoonien valovuosien matkan kommunikoimaan jonkun muijan kanssa öisin, niin se saisi kyllä luvan olla sitten huomattavasti hehkeämpi tapaus kuin Rauni-Leena.
Sitä minäkin olen aina ihmetellyt. Miksi Rauni-Leena ja Juhan af Grann, omaa sukua Iisalmen Mähösiä, ovat juuri ne valitut edustamaan ihmiskuntaa? Kai meillä hehkeämpiäkin olisi tarjolla, ja fiksumpia.

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sitä minäkin olen aina ihmetellyt. Miksi Rauni-Leena ja Juhan af Grann, omaa sukua Iisalmen Mähösiä, ovat juuri ne valitut edustamaan ihmiskuntaa? Kai meillä hehkeämpiäkin olisi tarjolla, ja fiksumpia.
Niillä oli aikanaan radiossa ULA, KA, PA ja keskipitkät käytössä. Samaan aikaan, siitä tietoisuus.

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Areenastako katsot (itte en voi nähdä).

Ootko ne Raid-leffat nähnyt? Muistaakseni ainakin toisen olen itte nähnyt, mutta se sarja on coolimpi. Toivottavasti kunpa joskus nään uudestaan jossain oloissa.
Onks niitä enemmän kuin yksi, mennyt täysin ohi multa. Ei tosiaan leffa sarjalle pärjännyt. Ensimmäiseen esityskierrokseen en tosin sarjankaan kanssa kerennyt, kun tuli sunnuntai-iltaisin jolloin itse istuin dösässä matkalla Vekaralle.

Kyllä te ootte hauskaa porukkaa! Koko ilta on mennyt Jatkoaika tässä päällä ja kaikista viesteistä ei oikein meinaa ymmärtää, mutta väliäkö sillä. Kunhan selailee ketjuja ja yrittää edes ymmärtää. Ja osa teistä on paljon vanhempia kuin minä. Olen 29, täytin viime kuussa.

Eilen/tänään en ole muuten kirjautunut Brazzersiin.

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Nämä haluisin nähdä. Olivat hyviä.

Poliisiopistoja taas en halua nähdä kun on sanottu, että ne oli vaan hyviä silloin kasarilla ja nyt vain myötähävettäisi. Uskon näin, varsinkin kun sanoja oli poliisi. (K. Pöysti)

Niin kyllähän tuo Beverlyhills kyttä 2 on noista se paras. 1n on kanssa hyvä, mutta 3nen on jo väkisin väännetty. Itsekkin voisi noi 1 ja 2 osat katsoa jahka tuleevat ja sattuu huomaamaan että ne tulee telkkarista. Veikkaan että Nelonen ne taas näyttää

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ja yllätys tässä on...? Täällä asuu neljännes koko Suomen populaatiosta (Helsinki, Espoo, Vantaa).
Yllätys tässä itselleni on siinä ettei siellä Uudellamaalla tajuta pysyä kotona.
On meillä täällä Uudenmaan ulkopuolelkakin ihmisillä tarve käyde kaupassa, muttei sinne jäädä maleksimaan tai lähdetä baariin.

Ei teitä syyttä ole eristetty meistä fiksuista

#kärjistys

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Täälläkin kertomaani Tallbergia (IFK) ikävä. Otin jopa yhteyttä. Vastasi ja sanoi että ikävä silläkin. Mutta tänä korona-aikana on ikävä kaikkia naisia.

Silti Tallbergin lämmin syli maistuisi. Minä kun olen ihan vitun tyhmä mies, heittelen hyviäkin naisia ympäriinsä kuin rättejä. Sitten tajuan, jos tajuan. Ja jos tajuan liian myöhään, niin suren.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Täälläkin kertomaani Tallbergia (IFK) ikävä. Otin jopa yhteyttä. Vastasi ja sanoi että ikävä silläkin. Mutta tänä korona-aikana on ikävä kaikkia naisia.

Silti Tallbergin lämmin syli maistuisi. Minä kun olen ihan vitun tyhmä mies, heittelen hyviäkin naisia ympäriinsä kuin rättejä. Sitten tajuan, jos tajuan.
Isävainaa tapasi sanoa, että Kullbergilla on talli ja Tallbergilla on... rautakauppa Helsingissä.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Isävainaa tapasi sanoa, että Kullbergilla on talli ja Tallbergilla on... rautakauppa Helsingissä.

Tallbergillä on kauniit siniset silmät, kaunis pitkä vahva ruskea tukka ja hoikka vartalo. Tallberg on toiminut lapsimallina, joten kaunis nainen on kyseessä. Mutta kun sillä on lapsi.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tallbergillä on kauniit siniset silmät, kaunis pitkä vahva ruskea tukka ja hoikka vartalo. Tallberg on toiminut lapsimallina, joten kaunis nainen on kyseessä. Mutta kun sillä on lapsi.
Aina parempi. Säästät nussimisen vaivan. Lapsi on jo, ei tarvitse hikoilla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy