Mulla ei oo saunaa, mutta juotavaa on niin maan perkeleesti. Kohta tulee vuosi siitä kun viimeksi kävin saunassa, ja olin jo kovasti suunnitellut kesäkuussa meneväni seuraavan kerran. Mutta ei sit. Jos nyt ennen joulua pääsis.
Oli muuten lähellä etten olisi oikeastikin voinut olla nyt mökillä istumassa saunassa. Suunnittelin nappaavani pienen loman tässä keväällä ja Suomeenhan sitä olisi lennetty. Siellä sitä oltais sitten istuttu aika tovi, mutta veikkaan että ei olis mökillä pää hajonnut yhtään. Noh, en ole mökillä. Pitää vaan toivoa helvetin kuumaa kesää niin tämä mun mancave toimii myös saunana. Viime kesänä pukkas muutaman päivän sellasta reilua 40 astetta ja kyllähän se hien nostaa.
Kaveri ilmeisesti sairasti tuon viruksen - ainakin kaikki oireet sopivat täysin. Ei se mihkään testeihin kyllä päässyt, mutta sanoi että ei ole mikään kiva tauti edes normaalikuntoiselle. Keuhkot ottaa aika paljon osumaa ja vaikka nyt olikin jo paljon paremmassa kunnossa, oli keuhkot vieläkin aika heikossa hapessa.
Mutta nyt lähtee Brooklyn 99 ja leka viskiä keskiviikoksi luulemani torstain kunniaksi. Kippis!