Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 333 522
  • 66 850
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Banaani, sää oot samanlainen sattanan kualaaja kun määkin mitä tule naisiin! Mutta oon antanu itteni ymmärtää että et ole lusimassa elinkautista toisin kun allekirjottanut...? Sulla on sentään helppoo, helevetti! Mää oon kun mieleltäni kapitalisti joka on KGB:n valvonnassa. Ja itte allekirjottanu lanketin.
Mä oon istunut jo kaksi elinkautista. Sain molemmilla kerralla vapautuksen hyvän käytöksen takia.
Mitä noihin noin nuoriin tulee, niin joutuu tosiaan tyytyä kualaamiseen. Sitten kun ovat vain 15-20 vuotta nuorempia, en muista ain jättäytyä kualaamiseen.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kas kas, juuri tulleen tiedon mukaan, olen altistunut koronalle mun duunissa. Sitä on testeihin kai mentävä, siis jos pääsen testeihin.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Torstaina tuli kaksi viikkoa täyteen siitä, kun on viimeksi ollut paikassa, jossa olisi voinut selkeästi altistua koronalle. Duunissa oli se. Nyt jos iskee, on ihan arpapeliä, mistä se olisi tullut.

Vituttaa kun ei pääse livekeikoille, mutta toisaalta tänään ruudullani ovat jo esiintyneet Mira Luoti, Maustetytöt, Maija Vilkkumaa ja Jukka Takalo. Nyt pienellä viiveellä olohuoneestaan Eivør. Eivør taitaakin olla virallinen koronasoundtrackini, kun oli viimeinen artisti jonka näin livenä ennen kuin tämä paska alkoi. Uusi levy tulossa kuulemma syyskuussa. Jos silloin tulisi taas Suomeen, niin ympyrä toivottavasti sulkeutuisi.

Jotain hyvääkin siis, eipä tällaisia striimauksia tai Ylen ohjelmia olisi muuten tullut.
 
K

Kiekkokatsoja

Niin mutta ei normaalien ihmisten tekemiseen vaikuta.
No se taas riippuu siitä, miten määrittelee "normaalin". Ja miten määrittelee "ei vaikuta".
Ainakin monet kaupat ja palvelupaikat ovat tällähetkellä vähemmän käytettävissä. Ja matkustaminen rajoitettu. Saa nähdä tuleeko muuta, ja milloin puretaan nykyrajoitteet vähemmäksi.
 
K

Kiekkokatsoja

Aurinkoinen sää on houkutellut veneilijöitä liikkeelle.
Myös kävelijöitä rantareitillä on harvinaisen runsaasti.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Hienoa päästä landesta eroon. Ensi vuonna Uudenmaan tasavallan jääkiekkoliigassa on paljon loistavia joukkueita Porvoon Smilesta lähtien.
Siellä pelaa Jokerit, HIFK, Haukat ja Porvoon Hunters? Jokohan mestaruus rupeis jäämään stadiiin, näille kesän mestareille? 60 ottelua kaudessa. Ei ois ku 20 paikallista per kausi. Ei paha.
 

Ralph

Jäsen
Woltiin on ilmestynyt kotiinkuljetusmahdollisuus myös Clas Ohlsonin tuotteille. Pitäisikö tilata kotiinkuljetuksella uusi sateenvarjo tai vaikka lukko polkupyörään?
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Woltiin on ilmestynyt kotiinkuljetusmahdollisuus myös Clas Ohlsonin tuotteille. Pitäisikö tilata kotiinkuljetuksella uusi sateenvarjo tai vaikka lukko polkupyörään?
Täällä DJ tarttee aina muistitikkuja! Yksi sellainen kotiinkuljetuksella ja luonto kiittää luonnonystävää.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Vittustana taas... Taas on menny hönöttelyks kun ei tartte huamena lähtee ihmisten ilmoille. Ei hyvä. On muuten paskamainen olo kun itsekäs mulkku ymmärtää inhota itteensä...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tämä päivä meni melkolailla päänsäryn kourissa. Migreeniksi sitä epältiin kun tuossa syksyllä päädyin akuuttiin asti äkkiä alkaneen raastavan päänsäryn takia. Mitään hajua ei ole mikä nuo kohtaukset laukaisee... mutta väliäkö hällä. Kun särky alkaa niin särkylääkettä huiviin ja huoneeseen lepäämään ja toivomaan että särky loppuu nopeasti.
 

Ralph

Jäsen
Täällä DJ tarttee aina muistitikkuja! Yksi sellainen kotiinkuljetuksella ja luonto kiittää luonnonystävää.
Näyttäis tarjolla olevan yksi muistitikku tarjolla, 12,99 maksaa 32 GT. Avaimenperään sopiva silmukka. Kannattaa samaan tilaukseen laittaa paketillinen sinitarraa ja purkinavaaja, niille on aina käyttöä.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Hyvät ystävät, tilanne on nyt edennyt hyvin nopeasti siihen pisteeseen, että olen leiponut mustikka-omenapiirakan. Kaiketin ensimmäistä kertaa sitten kouluaikojen. Ensimmäiset vapaapäivät pariin viikkoon. Tai no, kokonaistyöaika.
 

Glove

Jäsen
Se olisi huomenna sitten perunkirjoitukset. Saa nämä äitivainaan asiat viimein päätökseen. On se vaan melkoista lippujen ja lappujen hommaamista. Sieltä täältä ja tuolta ja vielä kun on yksi 40 vuotta vanha paperi teillä tietämättömillä. Mutta maaliin päästään huomenna, jes.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Se olisi huomenna sitten perunkirjoitukset. Saa nämä äitivainaan asiat viimein päätökseen. On se vaan melkoista lippujen ja lappujen hommaamista. Sieltä täältä ja tuolta ja vielä kun on yksi 40 vuotta vanha paperi teillä tietämättömillä. Mutta maaliin päästään huomenna, jes.
Otan osaa. Hyvä kuulla, että saat tuon ison urakan pian maaliin. Paljon tsemppiä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös