Karma sanoo moi!Kerran päivässä joku homo yrittää iskeä. Tai no eilen mä yritin yhtä miestä, mutta suuttui ja lähti pois.
Voi morjesta pöytään. Vaikka pään asento onkin hieman jännä vartaloon verrattuna, niin ei haittaa. Kirjoitin aiemmin, et kuvalle vemppaaminen on tyhmää, mut nyt eletään poikkeusaikaa. Suuret propsit sulle, jos näit vaivaa ton duunaamiseen. Kuhan pääsen sisätiloihin onanoimaan, laitan Lionel Richien -Hello biisin soimaan. Kun otan veitikan esiin, kuvittelen että hän laulaa " hello, is it mee you lookin for". Voi veljet mikä päivä tulossa. Kiitos!@Sämppäri, @banaaninviljelijä. Ja kaikki muut runkkarit myös. Olkaa hyvä.
Kyllä ne propsit menee jollekin muulle, minä vain välitin eteenpäin.Voi morjesta pöytään. Vaikka pään asento onkin hieman jännä vartaloon verrattuna, niin ei haittaa. Kirjoitin aiemmin, et kuvalle vemppaaminen on tyhmää, mut nyt eletään poikkeusaikaa. Suuret propsit sulle, jos näit vaivaa ton duunaamiseen. Kuhan pääsen sisätiloihin, laitan Lionel Richien -Hello biisin soimaan. Kun otan veitikan esiin, kuvittelen että hän laulaa " hello, is it mee you lookin for". Voi veljet mikä päivä tulossa. Kiitos!
No välittäjä ansaitsee myös propsit. Ilman välittäjiä jäisimme paljosta paitsi.Kyllä ne propsit menee jollekin muulle, minä vain välitin eteenpäin.
Ei sinne kannata ainakaan kirjoittaa mitään. Kirjoitukset hautautuvat hetkessä, kirjoitustulvan alle. Taidat olla harvoja, jotka viitsivät lukea noinkin montaa sivua kerrallaan..?Aloitin aamuni lukemalla kuusi sivua Jatkoajan koronaviruskeskustelua. Monipuolista keskustelua, osa viesteistä pisti ajattelemaan ja toisaalta osalle teki mieli hieman nauraakin vaikka vakavasta asiasta on kyse. Mutta eiköhän tämä pallo jatka pyörimistä vaikka korona yrittäisi sen pysäyttää.
Taidan tänään yön hiljaisina tuntein katsoa tätä kuvaa hieman tarkemmin.@Sämppäri, @banaaninviljelijä. Ja kaikki muut runkkarit myös. Olkaa hyvä.
Rukoilen, tehkää joku Kulmunista vastaava! Pitsiä ja herkkyyttä S/M vastapainoksi. Aiiiiprrrrkele taas...@Sämppäri, @banaaninviljelijä. Ja kaikki muut runkkarit myös. Olkaa hyvä.
Rukoilen, tehkää joku Kulmunista vastaava! Pitsiä ja herkkyyttä S/M vastapainoksi. Aiiiiprrrrkele taas...